Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Mondial Müşteri Hizmetleri Komedisi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    ByYlmzZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bir Süre Yok
    Bugün An itibariyle mondial müşteri hizmetlerini aradim subap aralıklarının fabrika verilerini öğrenmek için.haliyle teknik veriyi alamadım ama şöyle birşey gelişti.sizin servisleriniz el yordamıyla,piston ölü noktasını tornavidayla ya da inşaat telleriyle buluyorlar krank çevirmeden dedim.bayanda bana ; efendim zaten subap ayarı için özel bi alet yok ustalar el yordamıyla buluyorlar,piston ölü noktası için de tornavida yad a dediğiniz gibi tel kullanıyorlar dedi.beyler ben mi yanlış biliyorum yoksa bi hata mı var? krank çevirerek çizgileri ya da çetikleri birleştirerek ölü nokta bulunur ve sentil çakısıyla milimetrik ayarlama yapılır yanlış mıyım?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Eagle7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT
    %90 öyle yapılır. Aslında bunu başka bir ülkede yada başka bir marka için sorsan %100 derdim ama

  3. #3

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    müşteri hizmetleri ne bilsin, teknik detay bunlar kullanıcıyı ne ilgilendirir. İlginç yani ne bekliyordunuz ki? Honda'ya sorsan acaba yanıt alır mıydın çok merak ediyorum.
    Ranay ve kovboy03 bunu beğendiler.

  4. #4
    ByYlmzZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bir Süre Yok
    Alıntı artemis99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    müşteri hizmetleri ne bilsin, teknik detay bunlar kullanıcıyı ne ilgilendirir. İlginç yani ne bekliyordunuz ki? Honda'ya sorsan acaba yanıt alır mıydın çok merak ediyorum.
    üstad amaç bilgiyi alamamak değil zaten.kanuni tiger motorum için bilgiyi alabilmiştim yine de umrumda değil bulurum bi şekilde ama müşteri hizmetleri beni bekletip teknik konuda uzman kişiyle konuşup dönünce elbettte dedim ki bunlar harbiden işten anlamıyo.bunu bana söyleyen bayandı ama uzmanla görüşmüştü

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------

    bi kullanıcı olarak tamirimi kendim yaparım ve sentil çakım var.bi yetkili servis bunu çakıyla yapmıyorsa balata bile değiştirtmem
    4 teker hastası,2 teker aşığı,tek teker hayali

  5. #5

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    Hocam mondial bu yani ne ka ekmek o ka köfte.

  6. #6

    Üyelik
    29 Temmuz 2017
    Alıntı ByYlmzZz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün An itibariyle mondial müşteri hizmetlerini aradim subap aralıklarının fabrika verilerini öğrenmek için.haliyle teknik veriyi alamadım ama şöyle birşey gelişti.sizin servisleriniz el yordamıyla,piston ölü noktasını tornavidayla ya da inşaat telleriyle buluyorlar krank çevirmeden dedim.bayanda bana ; efendim zaten subap ayarı için özel bi alet yok ustalar el yordamıyla buluyorlar,piston ölü noktası için de tornavida yad a dediğiniz gibi tel kullanıyorlar dedi.beyler ben mi yanlış biliyorum yoksa bi hata mı var? krank çevirerek çizgileri ya da çetikleri birleştirerek ölü nokta bulunur ve sentil çakısıyla milimetrik ayarlama yapılır yanlış mıyım?
    Çağrı merkezi çalışanı olarak konuşuyorum. Hiç bir çağrı merkezinde personel teknik deyat bilmez hazır şablondan okur. Sana gelen müşteri temsilcisi şova kalkmış boyunu aşan bir işte sana bilgi vermeye çalışmış. Bu yanlıştır. Eğer şikayet niteliğinde bir konuşma yapacaksan telefonda bunu net bildir. Bilgi olarak sana net bir bilgi vermez savunmacı yaklaşır üstü kapalı konuşur. Onlardan alacağın en detaylı bilgiyi internetten daha kral bir şekilde alırsın. Konu ile olarak senin bilgin daha doğru diyebilirim. Ama Türkiye motor sanayisinde alın teri dökmüş her usta zamanla kendi yöntemini geliştirir.

    Harleycilere yağlı kağıt sıkıştırmayı öğretmiş bir milletiz. Kafaya takma o kadar

  7. #7

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    doğrudur dünyanın geri kalanı sentille ya da otomatik/elektronik ölçüm sistemleri ile yapıyor ama mondialin gelmiş olduğu noktada onlara gerek yok...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

    Alıntı artemis99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam mondial bu yani ne ka ekmek o ka köfte.
    kusura bakmayın ama, bu iş öyle değil.. koltuk almadık eve üzerine serilip uyuyacak, motor aldık binmek için.. ama servislerde karşılaştığım şeylerden ötürü bir daha mondial almayacağım sanırım. motor çok iyi çıktığı halde.

  8. #8
    ByYlmzZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bir Süre Yok
    Alıntı GreenheadG adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çağrı merkezi çalışanı olarak konuşuyorum. Hiç bir çağrı merkezinde personel teknik deyat bilmez hazır şablondan okur. Sana gelen müşteri temsilcisi şova kalkmış boyunu aşan bir işte sana bilgi vermeye çalışmış. Bu yanlıştır. Eğer şikayet niteliğinde bir konuşma yapacaksan telefonda bunu net bildir. Bilgi olarak sana net bir bilgi vermez savunmacı yaklaşır üstü kapalı konuşur. Onlardan alacağın en detaylı bilgiyi internetten daha kral bir şekilde alırsın. Konu ile olarak senin bilgin daha doğru diyebilirim. Ama Türkiye motor sanayisinde alın teri dökmüş her usta zamanla kendi yöntemini geliştirir.

    Harleycilere yağlı kağıt sıkıştırmayı öğretmiş bir milletiz. Kafaya takma o kadar
    üstad eşimde cağrı merkezi çalışanı.bayan beni bekletip konu ile ilgili uzamanla görüşüp bu bilgiyi verdiği için buraya takıyorum yoksa bende biliyorum bayanın şablon okuduğunu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

    üstadlar drift'in subap aralığını bilen var mı peki? 125 mh drift 2013 model

  9. #9

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    Alıntı sdirer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    doğrudur dünyanın geri kalanı sentille ya da otomatik/elektronik ölçüm sistemleri ile yapıyor ama mondialin gelmiş olduğu noktada onlara gerek yok...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------



    kusura bakmayın ama, bu iş öyle değil.. koltuk almadık eve üzerine serilip uyuyacak, motor aldık binmek için.. ama servislerde karşılaştığım şeylerden ötürü bir daha mondial almayacağım sanırım. motor çok iyi çıktığı halde.
    Hocam sizin beklentileriniz Toyota, sahip olduğunuz araç Tofaş.
    Köy yerinde Mondial motosiklet kullanan akrabalar var. motosiklet dağa bayıra her yere kullanıyorlar, üzerine binmeyen yok, it köpek muamelesi görüyor, periyodik bakım diye birşey yok. 15 yıllık motor daha 1 kez yolda kaldıklarını duymadım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------


  10. #10
    onurordek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBF 150>GW 250>RX3İ>XMAX400+RKS RT 250+SHERCO 250
    Mondial Müşteri Hizmetlerinin böyle sorulara cevap vermesini beklemiyoruz ama hiç bir konuda mı yardımcı olmazlar. Servis yalan söylüyor dedim servisin tarafında yer aldılar ben de tüketici hakem heyeti kararı ile ispatladım haklı olduğumu mesela.

    Rx3i de 2015 ve 2016 model arasında farklar var ancak kullanım kılavuzu aynı ve hiç bir detay bilgi yok. Kılavuzdan edinemediğimiz bilgileri servisten de edinemeyince ister istermez müşteri hizmetlerine iletiyoruz. Çünkü her markada olduğu gibi fanatikler müşteri hizmetleri çok ilgili, her konuda yardımcı oluyor diyorlar ancak öyle bir şey yok.

  11. #11
    ByYlmzZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bir Süre Yok
    Alıntı artemis99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam sizin beklentileriniz Toyota, sahip olduğunuz araç Tofaş.
    Köy yerinde Mondial motosiklet kullanan akrabalar var. motosiklet dağa bayıra her yere kullanıyorlar, üzerine binmeyen yok, it köpek muamelesi görüyor, periyodik bakım diye birşey yok. 15 yıllık motor daha 1 kez yolda kaldıklarını duymadım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------

    hocam bende o işe akıl sır erdiremedim.yağmura girsem ertesi gün zincir yağlama ve temizleme yaparım,her 1000 km de yağımı koyarım(motul e başladım)500 km de bir filtreler iyi ise hava tutarak temizlerim.temizliğine ve kullanımına çok dikkat ederim ama köyde ki bakımsız mondial kadar sağlam olmuyor yine.köy havası başka demek ki
    4 teker hastası,2 teker aşığı,tek teker hayali

  12. #12

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Bu nasıl konu, ben daha onlarla neler yaşadığımı söylemedim size, bir motor düşünün adı sfs sport mondial 3 günde bir ampul patlarmı mondialde patlar, 5-6 kez değiltikten sonra aradım o müşteri hizmetlerini aldığım cevap motoru benzinliktemi yıkıyorsunuz dedi ? Hayır dedim, yapmurdamı kullanıyorsunuz dedi ? Yok evde saklıyorum turşusunu kurup yaza hazırlıyorum dedim kapattım. Diğer arızalardan dolayıda canıma tak etti sattım kurtuldum..

  13. #13
    ByYlmzZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bir Süre Yok
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu nasıl konu, ben daha onlarla neler yaşadığımı söylemedim size, bir motor düşünün adı sfs sport mondial 3 günde bir ampul patlarmı mondialde patlar, 5-6 kez değiltikten sonra aradım o müşteri hizmetlerini aldığım cevap motoru benzinliktemi yıkıyorsunuz dedi ? Hayır dedim, yapmurdamı kullanıyorsunuz dedi ? Yok evde saklıyorum turşusunu kurup yaza hazırlıyorum dedim kapattım. Diğer arızalardan dolayıda canıma tak etti sattım kurtuldum..
    vay arkadaş demek ki mondialde sikinti.Allah'tan tamirini kendim yapiyorum
    4 teker hastası,2 teker aşığı,tek teker hayali

  14. #14

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    emme 10 egzoz 12 fakat ben kendimde elle ayarlıyorum 72 binde sorun yaşamadım öteki türlü üst kapağı sök sentili sok bçyle hemen üst vidayı söküyorum hallediyorum

  15. #15
    ByYlmzZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bir Süre Yok
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    emme 10 egzoz 12 fakat ben kendimde elle ayarlıyorum 72 binde sorun yaşamadım öteki türlü üst kapağı sök sentili sok bçyle hemen üst vidayı söküyorum hallediyorum
    bu değerleri nerden öğrendin ?acaba net bilgi mi başka konuda emme 0.6 egzos 0,8 yazıyor.birde elle nasil yapıyorsun?
    bursalıali bunu beğendi.
    4 teker hastası,2 teker aşığı,tek teker hayali

  16. #16
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    89da çekilmiş MZ tamir bakım videosu vardı. Onu benim konuya eklemiştim görmüşsündür. Onda ayarı kumpas benzeri bi alet ile yapıyordu. Tabi bizde o yok tornavida var. :D

  17. #17

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    kendi ustamdan bu ayarlar ile bir sorun yaşamamıştım el ile bildiğin 10 no somunu gevşetiyorum sora üsttekinden mesafeyi ayarlıyorum tıkırtıya göre yapıyorum ilkel ama sorun yok tavsiye etmem en zor durumda kağıt jiletlerle yapıyorum emmeye zor girecek egsoza biraz boşluk olucak şekilde bizim motorlar çok performanslı değiller şuana kadar elle yaptığım ayarlarda hiç sorun dahi yaşamadım

  18. #18
    ByYlmzZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bir Süre Yok
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kendi ustamdan bu ayarlar ile bir sorun yaşamamıştım el ile bildiğin 10 no somunu gevşetiyorum sora üsttekinden mesafeyi ayarlıyorum tıkırtıya göre yapıyorum ilkel ama sorun yok tavsiye etmem en zor durumda kağıt jiletlerle yapıyorum emmeye zor girecek egsoza biraz boşluk olucak şekilde bizim motorlar çok performanslı değiller şuana kadar elle yaptığım ayarlarda hiç sorun dahi yaşamadım
    peki verdiğin değerleri nerden aldı ona göre yapıcam?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    89da çekilmiş MZ tamir bakım videosu vardı. Onu benim konuya eklemiştim görmüşsündür. Onda ayarı kumpas benzeri bi alet ile yapıyordu. Tabi bizde o yok tornavida var. :D
    bende sentil var kullanmak istiyorum :D

  19. #19

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    onu sormadım malesef

  20. #20
    ByYlmzZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bir Süre Yok
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    onu sormadım malesef
    kesin değerler mi peki?
    4 teker hastası,2 teker aşığı,tek teker hayali


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)