- Katılım
- 30 May 2015
- Mesajlar
- 160
- Konu Yazar
- #1
eskiden ybr mi r1 mi trolleri vardı, şimdi çeşitler çoğaldı. 2-3 aydır ara ara çok acayip trollerle karşılaşıyorum, bir kısmı çok eğlenceli bence. sizin bu konudaki görüşleriniz nelerdir?
Nick verin baribizde okuyalım
Hadi len kereste. :queen:Alonedark93 elebaşı bu. :queen: :queen: