Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Pulsar RS de yapılan hatalardan Dominarda ders aldıklarını düşünüyorum.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Selam ,

    Pulsar RS de şöyle bir hata yapıldıgını düşünüyorum gerçi hatada diyemeyiz satış strateji yanlışlığı, Naked bir motor yapıyorsun aynı motoru grnajlı bir motor 'a koyuyorsun ve arada %25 ye yakın fiyat farkı istiyorsun haliyle tüketici o %25 'i vermek istemiyor, satışları düşük kalıyor. Konuştugum pulsar bayileri 12 ns ye karşılık 1 tane RS satıgını söyledi tüm TR yansıtmaz ama oran aşagı yukarı böyledir. 200 NS böylece RS de pazarını almış oldu ama bunun yanında muadileri nin diger firmaların pazarından alamadı,

    Bajaj bu işte akılanıp yaptıkları strateji hatasını anlayıp farklı bir strateji ile Dominar ı piyasaya sürdüğünü düşünüyorum , Çok geçmez kuvvet ile muhtemel bu sene ki fuara Dominar motor Block lu ama 35 HP DEGİL 40-42 HP arasında granejlı bir motor lasmanını yapacak ve çok kısa vadede piyasaya sürecektir.

    Beygir farkı oldugu için bu sefer Dominar ın granejlısına tüketici fiyat farkı vermeyi kabulenecektir.. O motorun alt devirleri cansız üst devirleri daha canlı olacaktır.

    Naked modeli ile orta sınıf naked piyasına satış hedeflenirken , Granejlı modeli ile diger 250 ile 500 cc sınıf arasında ki motor piyasını hedeflemiş olacaklardır.

    35 HP , NC karekterli motor ile Grenajlı motor getirmeyeceklerdir diye düşünüyorum..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Ordu
    Motosikleti
    Aprilia RSV 1000
    Birde Dual Sport bişiler yapsalar asıl ozaman şenlenecek ortalık

  3. #3

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Grenaj isteyen kesimin beklentileri bi tarafa..

    Asıl iş , bajaj',ın beklenti modeli dominar değil , Cs400 idi , bu belkide ktm'ye aba altından değnek göstermeleri idi , bilemiyorum ancak Cs400 beklerken dominar çıkartmaları benim bu şekilde tesbitte bulunmama neden oldu.

    Hintli üreti okuyorsa (ki , okuyorlar zira 100% eminim ) 400-600 arası , fonksiyonel hem çamura/batağa hem orta/uzun yola yetenekli sağlam , ucuz, depo hacimli , karteri yerden yüksek modelin tam zamanıdırr , bu olursa piyasayı dağıtırlar diyecektim'ki bızdık leoncino aklıma geldi , boşverin siz köri sosuna odaklanın.

  4. #4

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı ahmetyildiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birde Dual Sport bişiler yapsalar asıl ozaman şenlenecek ortalık
    muhabbetim olduğu bir kaç bayi ile görüştüm neden bir endruo tarzı bir şey getirmiyor kurualkan veya baskı yapmıyormusunuz dedim , bajaj bakış açısı sürümden kazanmak olduğu söyledi endruo veya crusier tarzı satış sayıları diger modellere göre daha az oldugu için o topa girmediklerini belirti ,

    Bu dedikleri dogrudur yanlıştır demiyorum ama ilave olarak şöyle bir sıkıntı daha var,

    crusier tarzı bir şey bol kromajlı parça var iyisini yapsan maliyet artar auuuuu bajaj bu para mı olur denir , ya da kromajı iyi olmayan parça kulanılır bu seferde parlaklıgı çabuk kaybolur aman aman bajaj mı olur..

    dual sport ise onu hafif yapmak zorundasın dominar kaç KG duke 390 kaç kg agır yapsan başka dert hafif yapsan maliyet artar yine hasan şaşın auuuww modu olur.

    Şuan için dual sport veya yüksek cc crusier/chopper henüz çinli ve hindli firmalar için erken olmaz demiyorum ama ticari olmaz o yüzden de bulaşmıyorlar zaman ile olacaktır ama yarından sabaha olacak iş degil ..belki üç belki beş yıl sonra

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Grenaj isteyen kesimin beklentileri bi tarafa..

    Asıl iş , bajaj',ın beklenti modeli dominar değil , Cs400 idi , bu belkide ktm'ye aba altından değnek göstermeleri idi , bilemiyorum ancak Cs400 beklerken dominar çıkartmaları benim bu şekilde tesbitte bulunmama neden oldu.

    Hintli üreti okuyorsa (ki , okuyorlar zira 100% eminim ) 400-600 arası , fonksiyonel hem çamura/batağa hem orta/uzun yola yetenekli sağlam , ucuz, depo hacimli , karteri yerden yüksek modelin tam zamanıdırr , bu olursa piyasayı dağıtırlar diyecektim'ki bızdık leoncino aklıma geldi , boşverin siz köri sosuna odaklanın.
    CS yi işde granjlı bir şey ile getirip %25 daha pahalı olabilir . Artı özelik ter maşa + Granaj+LEd far =Dominar*1,25 olur..
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  5. #5
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    2016 NS200 ile 2016 RS200 arasındaki fark daha anlaşılabilir seviyedeydi.ABS,karenaj,zenon far,ve her ne hikmetse anlaşılabilmiş değil NS deki kronik sorunlar RS de yok.Böyle değerlendirince aradaki fark az bile.2017 modeller arasında 2bin tl ye yakın fark var.ABS standart olduğundan belki RS NS ye göre bir miktar pahalı olabilir.Ama birde genel piyasaya bakmak lazım.Euro4 R125 20 bine dayandı.Bu fiyat aralığında rakibi yok.Rakip olacak markalarında bundan fazla artısı yok.Öyle böyle adamlar Türkiye piyasasına girip belli bir pazar oluşturdular.Biz İstanbul olarak çok iyi servislere ulaşma şansımız var.Bunu yaygınlaştırdıklarında daha fazla kişiye ulaşacaklar.Bu şartlarda bile 10 NS ye karşı 1 RS satılıyordur.

  6. #6

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı okanbagiscan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 NS200 ile 2016 RS200 arasındaki fark daha anlaşılabilir seviyedeydi.ABS,karenaj,zenon far,ve her ne hikmetse anlaşılabilmiş değil NS deki kronik sorunlar RS de yok.Böyle değerlendirince aradaki fark az bile.2017 modeller arasında 2bin tl ye yakın fark var.ABS standart olduğundan belki RS NS ye göre bir miktar pahalı olabilir.Ama birde genel piyasaya bakmak lazım.Euro4 R125 20 bine dayandı.Bu fiyat aralığında rakibi yok.Rakip olacak markalarında bundan fazla artısı yok.Öyle böyle adamlar Türkiye piyasasına girip belli bir pazar oluşturdular.Biz İstanbul olarak çok iyi servislere ulaşma şansımız var.Bunu yaygınlaştırdıklarında daha fazla kişiye ulaşacaklar.Bu şartlarda bile 10 NS ye karşı 1 RS satılıyordur.
    NS kronik sorun RS yok demek ile altın fisdanlı adamın RS ler jant kırıyor demesi arasında fark yok.
    Ben RS lerde stop etme sorunu olan gördüm , Abs yüzünden servisden çıkmayan nını da ,sosyal medyaya yansımadı diye yok olduğu manasına gelmez..

    NS lerdeki kronik sorun RS yok saçmalığı da RS ler jant kırıyor şehir efsanesi ile aynı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:12 ----------

    https://www.sikayetvar.com/kuralkan-200-rs-gosterge-panel-arizasi (gösterge paneli ise al sana göster ge panalide ) onu ben görmediğim için sosyal medyadan buldum paylaşayım


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)