Serviste heç bir halt yapmazlar. Sadece yağını değiştirir yollarlar. O da en kaliteli(?) yağ ile...
Yapılması gerekenler:
-Dişli yağı değişimi. 4000km'de bir veya 6 ayda bir. SAE75,SAE80,SAE90 veya ne bulursanız. Açık şanzıman yağı da kullanabilirsiniz. Yok en iyisinden olsun diyorsanız ipone scooter gear oil >
https://www.youtube.com/watch?v=ADirwWN_YCc
- Hava filtresi değişimi, 7-10TL, dokuyucu'dan alabilirsiniz.
- Buji değişimi ve buji boşluk ayarı. Buji japon NGK CR7HSA
- Motor yağı değişimi 650-750mL civarı. Bulabildiğiniz en kaliteli yağı kullanın. En azından Castrol Power 1 10w50 25TL
- Aktarma kayışı değişimi, tercihen japon Bando marka. Diğer kaliteli markalar da olur Continental gibi. Dokuyucu'dan alabilirsiniz 20-25TL
- Ön arka varyatörün temizlenmesi, arka varyatör/otomatik debriyaj balatasının temizlenmesi
- Tercihen ön varyatörün değişimi (20-25TL) yoksa varyatör bagaları (4-5TL) ve varyatör tırnaklarının değişimi (2-3TL) Kaliteli japon bando bagalar 30-40TL ölçü 14mm x 18mm Kymco,SYM ile aynı ölçülerde
- Ön fren kaliperinin sökülüp temizlenmesi.
- Ön arka fren balatalarının kaliteli bir marka örneğin EBC marka olanla değiştirilmesi
- Ön arka lastiklerin Michelin, Pirelli gibi güvenilir marka olanlara değişimi.
Bunların hepsinin detayı videosu vs 125zn kullanıcıları sayfasında verilmiştir.
Bir de son olarak karbüratör ve karbüratör manifoldunu kontrol etmen gerekir. Zira kauçuk parçalar kendini salıyor.