Cbr alırdım )
Frenler konusunda haklısınız CBR o konuda Pulsardan zayıf bir motor.Ben istanbulda oturuyorum,motorum arızalansa Bajaj servisi yakınlığı motosikleti iterek 10 dakikada götürebileceğim uzaklıkta,Honda servisi için araç gerekir.
Ayrıca belirtmeyi unuttum ben okula E-5 üzerinden gidip geleceğim çevreyolu yani.Sıkıştığımda veya sollamaya çıktığımda RS beni üzer mi CBR ı arar mıyım yoksa ikiside aynı ayarlarda mı?
Öncelikle motora iyi bakmış bir racing kullanıcısı bulmak gerçekten şans işi. Ben tanımadığımdan almam mesela. Bu arada önemli bir nokta, 2016 rs200 lerde ABS YOK! 2017 modellerde var. Sizin belirttiğiniz tercihler arasından bir miktar daha ekler 2017 rs200 alırdım, ikinci ele bile düşmeye başlar yakında.
Merhaba;
Ben nc 700 x kullanıcısıyım arkadaşlar. ama daha önce cbr 250 600rr kullandım rs200 de test etme imkanım oldu. sana tavsiyem rs200 bi defa abs li ve sıfır bir motor alacaksın. cbr 250 ile kıyaslama çok doğru değil esasında cbr 250 daha tatmin edici hız konusun da ama abs olmayışı dezavantaj ve virajlarda da çok iyi değil bana göre. istanbuldan 20 k honda temiz bulmak bence zor. hemde ilk motor un bırak tipi güzel abs olan ve sıfır bir motor al. rs ile alakalı sorunlar : sele rahatsız özellikle artçı berbat. en büyük problem ise 2016 modellerin neredeyse yarısında krank sorunu var ama garantiden değiştirilebiliyor. he bu arada rs alırsan garantili bir motor almış olacaksın. bunlar işin maliyet kısmı dostum zevkine gelirsek zevk senin hangisini daha çok beğeniyorsan onu al
yeni başlıyorsan abs li ve daha az giden br makina her zaman mantıklı. ama öncelikle herkesten olduğu gibi senden ricam iyi bir ekipman
cbr alacagina ninja 250 al daha iyi ve kalitelidir. en azindan honda 600cc de bile dandik vida kullanirken 636 vidasina kadar cok saglam. hatta 636 yatirdim granajlatda sadece cizikler oldu hizimda 40-50 km arasiydi motor 5-6 metrede suruklendi . arkadasim 600rr i benzinlikte dusurdu dengede tutamadi granaj catladi. kimse honda kalitesi demesin belki yeni euro 4 uyumlu 1000rr iyi olabilir ona birsey demem.
RS 200 herkesin bok attığı ön abssi bu hafta beni 2 ciddi kazadan kurtardı. Bazı şeyler plastik kalitesi servis kalitesi değil canla alakalı direk 200rs al geç. Ha CBR250 ABS var diyorsan al ama düşünme bile abs sayesinde düşmediğin ilk ani frende hatırlayıp teşekkür edeceksin.
Ağalar benimde merak ettiğim konu sollama yaparken, makas atarken veya ani hızlanmaları daha iyi yapan hangi motor ? Lütfen cevap verin...
Cbr biraz daha iyidir ama öyle ciddi bir fark yok. 2 beygir güç farkı var. Bir kere bir cbr ile ışıklarda drag yarışı yapmıştım. Kalkışta hızlı başladım 100den sonra yanımdan yavaşça geçti. Tabii arkadaşın alacağı cbr eski model ve yıpranmış olacak tam performans veremez.
RS'le sollama yaparken şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım. Şehir içinde yeterince hızlı ve dengeli. Otoyolda ise 150de kesiciye giriyor.
RS in goruntusu daha guzel diyen olmus.Yani bilmiyorum RS denen motoru alcagima ns alirim ne oldugu belli.RS200 kadar komik duran bir motor gormedim.O corba olmus kafa,gidon,depo motor resmen ortaya karisik hicbi albenisi yok.Tasarim olarak gordugugum en berbat motorlardan
Boyun kaç ?
170 ve üzeriyden RS200 al dostum. 170 altındaysan RS200 artçılı kullanımlarda veya yokuşta-çukurda dur kalk yapman gerekirse sana sorun yaratabilir. 2 motosikletide yorum yapabilecek kadar kullandım. Ben Hondacıyımdır ama RS200 ü tercih ederim.
CBR çok güzel ve çok kaliteli motosiklet ama RS200 abs ve fiyatı ile öne çıkıyor. Sıfır alma sıfırı pahalı, az km li temiz bir 2.el al.
Siz makineyi kullanmamışsınız veya fazla şekilcisiniz metehan ve zippos.
Sebebi de RS200 hem granajlı motosiklet olduğu için spor motosiklet izlenimi var hem de gidonu yüksek olduğu için sürüş olarak hiç yormuyor. Kasa olarak da kalıplı, heybetli duruyor. Bence gidon yüksekliği dezavanj değil aksine ciddi bir avantaj.
Evden çıksın Cbr ile 50 km yol yapsın, başka bir gün rs200 ile de 50 km yol yapsın, cbr da yani o rahat oturuş pozisyonlu öne doğru pek yatmadiğımız cbr da yorulurken RS de gidon yüksekliği sebebiyle yorulmazsınız.
RS nin altı biraz daha yüksek gibi kaldırımdan çukurdan in çık yaparken tereddüt etmezsin. Ben 7.000 km civarı cbr250 kulandım yeni kasa repsol, 1.000 km civarı RS200 kullandım ve şuan sorsalar RS yi tercih ederim.
Abs zaten trafikte deli güven veriyor, cbr da kaliteli lastik olmasına rağmen abs olmadığı için tereddüt ile sürüyordum tehlikeli atraksiyonlara girmiyordum ama RS200 de abs var, sele yüksek olduğu için trafikte ileriyi görebiliyorsun bu da çok önemli bir avantaj. Cbr sele olarak alçak ve öne eğik, gidonun alçak olması sebebiyle eğildiğin için de , trafikteyken filtrelemeyi RS200 de olduğu kadar kaliteli yapamıyorsun yani RS200 de gördüğün kadar ileriyi göremiyorsun sürenler bilenler bu dediklerimi iyi anlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)