KANUNİ GT 170 R İÇİN KORUMA DEMİRİ ÖNERİSİ
-
Arkdaşlar merhaba ilk motorum olarak kanuni gt 170 r motosiklet almaya karar verdim alacağm kişiyle anlaştık, kaporasını gönderdim yalnız ben motora koruma demiri taktırmak istiyorum internette bu model için özel koruma demiri bulamadım. bu modellerle aynı koruma demiri i-uyan modeller nelerdir sırf bu model için üretilmiş koruma demiri var mıdır ? teşekkürler şimdiden :D
Reklamlar
-
Sahibinden.com
N11.com
Gittigidiyor.com
-
korkmazunal adlı üyeden alıntı
Sahibinden.com
N11.com
Gittigidiyor.com
dikkat ederseniz internette bu model için bulamadım diyorum emin olun o siteleri ben de biliyorum. bu modelle aynı koruma demiri kullanan başka model var mı diye soruyorum zaten onları arayacağım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------
yok mudur yardımcı olabilecek ?
-
Tercih edilmeyen fazla kullanıcisı olmayan motor olduğundan modele uygun demir bulunamıyordur
-
Günler sonra ek bilgi geçeyim ybr koruma demirleri uyuyor motosiklete
-
dostum bu motoru almadıysan vazgeç hiç bulaşma insanı katil eder ömrünü bitirir her yerinden sorun akıyor.. alacaksan naket olanı al o bi nebze olsun daha iyi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------
koruma demiri istiyorsan da facede gt170 riders diye sayfa var oradan kullanicilarina sorarsın.. ben bu motoru aldım kafa grenaj dağıldı gitti zır zır ses yapiyordu, sonra naket olana çevirdim 3 yılldır kullanıyorum şimdi biraz olsun iyi ama r modeli hiç çekilmez 😀 sayesinde usta oldum.
-
tamerozkul adlı üyeden alıntı
dostum bu motoru almadıysan vazgeç hiç bulaşma insanı katil eder ömrünü bitirir her yerinden sorun akıyor.. alacaksan naket olanı al o bi nebze olsun daha iyi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------
koruma demiri istiyorsan da facede gt170 riders diye sayfa var oradan kullanicilarina sorarsın.. ben bu motoru aldım kafa grenaj dağıldı gitti zır zır ses yapiyordu, sonra naket olana çevirdim 3 yılldır kullanıyorum şimdi biraz olsun iyi ama r modeli hiç çekilmez 😀 sayesinde usta oldum.
Oraya yazmıştım hocam cevap yazan olmadı ben de r modeli var şükür çok memnunum. Birde hocam bu Gt170 kullanıcılarının motoru yerden yere vurma huyunu anlayamadım gitti. diğer bütün kullanıcılar motorlarını överken (çinliler dahil) bizimkiler sınırını 3.500 e aldığı motordan cbr performansı bekleyip yerden yere vuruyor anlamak zor açıkcası. Bence parasına göre çok çok güzel motor ya da benim motor sıkıntısız çıktı.
-
ben ilk başta çok uğraştım montajı çok dandik yapmışlar.. arka fren kalberi yerinden fırladı tekere dolandı ölebirdim.. !sık sık kontrol et vidaları! grenajlar çok ses yaptı naket yaptım. şu an ustası oldum artık 30 bin km oldu her hafta sök tak iyi bakıyorum... sana birşey söyleyeyim motoru alt ayağa al arka tekeri aşşağı yukarı oynuyor mu boşluk var mı diye kontrol et..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
kronik sorundur eğer oynuyorsa onu hallet zinciri çabuk bitiriyor ve o vidaları kesiyor tehlikeli yani..
-
tamerozkul adlı üyeden alıntı
ben ilk başta çok uğraştım montajı çok dandik yapmışlar.. arka fren kalberi yerinden fırladı tekere dolandı ölebirdim.. !sık sık kontrol et vidaları! grenajlar çok ses yaptı naket yaptım. şu an ustası oldum artık 30 bin km oldu her hafta sök tak iyi bakıyorum... sana birşey söyleyeyim motoru alt ayağa al arka tekeri aşşağı yukarı oynuyor mu boşluk var mı diye kontrol et..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
kronik sorundur eğer oynuyorsa onu hallet zinciri çabuk bitiriyor ve o vidaları kesiyor tehlikeli yani..
Eğer varsa nasıl hallediliyor hocam? Birde hangi şehirdesiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------
can arslan adlı üyeden alıntı
Eğer varsa nasıl hallediliyor hocam? Birde hangi şehirdesiniz?
Birde hatırladığım kadarıyla oynuyordu ama o süspansiyon boşluğu hocam normal değil mi
-
süspansiyon boşluğu değil, normalde değil😀amortisörü salıncak tutuculara bağlayan 4 adet vida var somunlarıda dandik olduğu için tam sıkılmıyor, asıl sorun o vidaların yuvaları biraz büyük geldiği için aşşağı yukarı oynama yapıyor bunun çözümü o vidaları bir numara büyüyü ile değiştirip fiber somunla iyice sıkmak ama çok iyi sıkacaksın yoksa yine oynar.. ben bunun çözümü için cok uğraşdım tamirciler burclardan dedi ama burclar sağlammış en son kendim fark ettim ve halleddim😁 böyle binersen zincir çok ses yapar çok çabuk gevşer ve sert bir çukura girdiğinde o vidalari boşluk olduğu için kesebilir.. bende vidayı kesti motor beli kırılmış at gibi oldu, arka teker akü kutusuna dayandı allahdan hızım düşükdü😀 bunlara dikkat et küçük detaylar ama büyük sorunlar çıkartıyor.. yukarda söylediğim gibi 200 kmlik yol sonunda şehir içine girdim hızim düşük iken arka kaliper yerinden çıkarak janta dolandı (arka kaliperi tutan vidaların yuvası çok kısa gevşeyebiliyormuş) 5 dakika önce olsaydı hızım 90 dı düşünemiyorum bile.. ben manisa Turgutlu'dayım
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:44 ----------
ben motoru kötülesemde sorunları halleddim şimdi memnunum.. sorunlar hep montajdan kaynaklı. 30 bin km yaptım 2 kere yolda kaldım 1. vida kesildiği için 2. karbüratör şamantırası takılı kaldığı içindi ikisinde de eve yakındım aslında yolda kalmakda sayılmaz.😀
-
tamerozkul adlı üyeden alıntı
süspansiyon boşluğu değil, normalde değilamortisörü salıncak tutuculara bağlayan 4 adet vida var somunlarıda dandik olduğu için tam sıkılmıyor, asıl sorun o vidaların yuvaları biraz büyük geldiği için aşşağı yukarı oynama yapıyor bunun çözümü o vidaları bir numara büyüyü ile değiştirip fiber somunla iyice sıkmak ama çok iyi sıkacaksın yoksa yine oynar.. ben bunun çözümü için cok uğraşdım tamirciler burclardan dedi ama burclar sağlammış en son kendim fark ettim ve halleddim böyle binersen zincir çok ses yapar çok çabuk gevşer ve sert bir çukura girdiğinde o vidalari boşluk olduğu için kesebilir.. bende vidayı kesti motor beli kırılmış at gibi oldu, arka teker akü kutusuna dayandı allahdan hızım düşükdü bunlara dikkat et küçük detaylar ama büyük sorunlar çıkartıyor.. yukarda söylediğim gibi 200 kmlik yol sonunda şehir içine girdim hızim düşük iken arka kaliper yerinden çıkarak janta dolandı (arka kaliperi tutan vidaların yuvası çok kısa gevşeyebiliyormuş) 5 dakika önce olsaydı hızım 90 dı düşünemiyorum bile.. ben manisa Turgutlu'dayım
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:44 ----------
ben motoru kötülesemde sorunları halleddim şimdi memnunum.. sorunlar hep montajdan kaynaklı. 30 bin km yaptım 2 kere yolda kaldım 1. vida kesildiği için 2. karbüratör şamantırası takılı kaldığı içindi ikisinde de eve yakındım aslında yolda kalmakda sayılmaz.
sık sık kontrol ediyorum ben de hocam zaten vidaları (her motorcunun kontrol etmesi gerekiyor diye düşünüyorum) teşekkürler o verdiğiniz bilgi için bakacağım o duruma
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)