Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Torklu motorlar yağmurda nasıl kullanılır?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    21 Aralık 2016
    Kaygan yollarda ve karlı buzlu yollarda her daim 3 vitesin hızında iken 4 üncü viteste. 2 vitesin hızındayken 3 üncü viteste git. Fakat alt devirlerde gitmiş durumda olacaksın motoru boğma arada hafif hafif bulunduğun vitesin normal seyir devirine ulastır öyle git


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    [IMG][/IMG]

  3. #23
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olayı baya büyütmüş konu sahibi.

    yaa arkadaş torklu motor diyorsunuz ama gazı fazla açmayınca motor düşük tork ile çekiyor yani sorun yok ki.
    Superduke 3000 devirde 100Nm civari tork uretiyor.

    Rolanti zaten 1400-1500 devir arasi. Gaza dokunur dokunmaz devir 2500-3000 oluyor.

  4. #24
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Superduke 3000 devirde 100Nm civari tork uretiyor.

    Rolanti zaten 1400-1500 devir arasi. Gaza dokunur dokunmaz devir 2500-3000 oluyor.
    onu kullanırken gazı açmasına gerek yok o zaman. düşük devirde yüksek tork üreten makineler sadece debriyaj bırakma ile kalkış yapabiliyor. öyle bir motoru süren kişi bu işin tecrübelisi olmuştur artık.

  5. #25
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    onu kullanırken gazı açmasına gerek yok o zaman. düşük devirde yüksek tork üreten makineler sadece debriyaj bırakma ile kalkış yapabiliyor. öyle bir motoru süren kişi bu işin tecrübelisi olmuştur artık.
    Gaz vermeden kalkiyor tabii ki ama 75 derece acili tek krank pin'li V2 motor dusuk devirde duzensiz atesledigi icin zorlamaya gelmiyor. Biraz devir istiyor rahat kalkmak icin. 4 veya 6 silindir olsaydi kurtarirdi ama... Gerci guzel motor sesi de duzensiz ateslemeden kaynakli...

  6. #26
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Superduke 3000 devirde 100Nm civari tork uretiyor.

    Rolanti zaten 1400-1500 devir arasi. Gaza dokunur dokunmaz devir 2500-3000 oluyor.
    superduke'üm olsa, ha bire debriyaj yer millete göz pornosu çekerim be!
    efendy06 bunu beğendi.

  7. #27

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    superduke'üm olsa, ha bire debriyaj yer millete göz pornosu çekerim be!
    Belki de o yüzden yoktur
    hasmet bunu beğendi.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  8. #28
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Belki de o yüzden yoktur
    valla para olsa, bi saniye beklemem gider alırım; ama bu kahrolası memlekette artık zor.

  9. #29
    TamGazDevam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2015
    Şehir
    Mersin / Adana
    Motosikleti
    YBR 125 08' / HONDA CIVIC VTEC 1.6 04'
    sürerek kullanılır

  10. #30

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    falcon flash 100
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çarpma etkisi olan bir rügar anaforunda tekerlek slide vermeye başladıysa çekiş veya itiş komple boşa düştüğünden traction control gazı kapatma esaslı çalıştığından gazı baya bir kapatıyor.

  11. #31
    leone_510 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    yamaha MT-01
    aslında;motorun karakterinden, kullandığın lastiğin yapısından,torkun yüksek olduğu devirden,çevirdiğin gaz koluna kadar değişkenler var.Kendi motorum 2500-3000 dd 140 nm tork üretmekte, durum çok ciddi

  12. #32
    Metilen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2016
    Şehir
    Denizli
    Alıntı leone_510 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında;motorun karakterinden, kullandığın lastiğin yapısından,torkun yüksek olduğu devirden,çevirdiğin gaz koluna kadar değişkenler var.Kendi motorum 2500-3000 dd 140 nm tork üretmekte, durum çok ciddi
    O tork çok bence size. 3 - 5 olmayanlara da dağıtsanız mesela?

  13. #33
    ismaileren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2016
    Şehir
    Kuyucak, Aydın
    Motosikleti
    şimdilik yok. gelecekten ümitli
    Benim motor rölanti de dahi kalkış yapabiliyor. O yüzden hiç basmadan, ara gaz vermeden kalkıyorum. Lastik olarak da Michelin Pilot Road 4 var. Yağmur da mükemmel performans veriyor. Neredeyse yağmur da kuru hava verim alabiliyorum. Benim tavsiyem ; böyle bir soru sorma ihtiyacı hissediyorsanız ıslak zemin için uygun bir lastik alın biran önce

  14. #34
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Metilen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O tork çok bence size. 3 - 5 olmayanlara da dağıtsanız mesela?
    Karsiliginda biraz devir vermeniz lazim. Modeline gore 5800-6200 arasi devir kesiciye giriyor HD'ler

  15. #35
    Metilen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2016
    Şehir
    Denizli
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karsiliginda biraz devir vermeniz lazim. Modeline gore 5800-6200 arasi devir kesiciye giriyor HD'ler
    Hayley devir çevirip ne yapacak? Felsefesine ters. Tork karşılığı şunu verelim; http://urun.n11.com/arma-sticker/e37...1301-P85653732

  16. #36
    karaca3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Düşük vites yüksek devir motor yere daha iyi yapışıyor.
    Yüksek devir dediksek 6.000/7.000 devir

  17. #37
    Metilen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2016
    Şehir
    Denizli
    Haklısınız sayın Karaca yağmurlu havada MT-07 ile 6000/7000 devirle güzel yere yapışılır

  18. #38

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı karaca3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düşük vites yüksek devir motor yere daha iyi yapışıyor.
    Yüksek devir dediksek 6.000/7.000 devir
    Abi, MT07 kuru havada bile gazı azcık fazla açınca yanlıyor. Islakta 6-7 bin devir ile muhtemelen geri geri gider
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  19. #39
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Gazı yerdire yedire yavaş yavaş

  20. #40

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Ybr 125 Esd-Pulsar 200 NS(<3)
    Alıntı ismaileren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motor rölanti de dahi kalkış yapabiliyor. O yüzden hiç basmadan, ara gaz vermeden kalkıyorum. Lastik olarak da Michelin Pilot Road 4 var. Yağmur da mükemmel performans veriyor. Neredeyse yağmur da kuru hava verim alabiliyorum. Benim tavsiyem ; böyle bir soru sorma ihtiyacı hissediyorsanız ıslak zemin için uygun bir lastik alın biran önce
    Ybr de metzeler vardı tapagaz sürüyodum yağmurda,şimdi pulsar sürüyorum mitas var gazı ani açmaya gelmiyor yağışta korkutuyor güçten mi yoksa lastikten mi onu sorguluyordum.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)