Bu arada pirelli ust duzey lastiklerini Turkiye'de uretiyormus almanyada fabrikasi Var ama en kucugu Breuberg.. Brezilyada var o fabrika cikiyor..
https://m.youtube.com/watch?v=c38EEARbTI0
Bu arada pirelli ust duzey lastiklerini Turkiye'de uretiyormus almanyada fabrikasi Var ama en kucugu Breuberg.. Brezilyada var o fabrika cikiyor..
https://m.youtube.com/watch?v=c38EEARbTI0
siteye ilk defa fotoğraf yüklemek zorunda kaldım büyük oldu nedendir bilmiyorum.
hocam bendeki lastik Brezilya üretimi, deseni vs. sağdaki ile aynı. Söylediğim gibi, brezilya'da üretilen iki tane rosso 2 var. Soldaki çok dişli olan. O lastiğin tasarımı zaten viraja falan uygun değil. Ne için yapmışlar öyle bir lastiği hiç anlamış değilim. Gündüz fotoğrafını çeker atarım benim lastiğin.
al al rosso al aferin bitince ne kadar hizli bitiyor dersin . fiyatlara yeniden bakarsin . senin sponsorun lastikci degil evladim alma bunu
MOTOSTONE SİNİRLİ TAMİRCİ
( ----SCOOTER DÜŞMANI----- )
Yeni kral Power RS beyler.Rosso II den sonra onu takıcam.
Angel GT 140 olsa onu tercih ederdim aslında ama nedense yok.
Ben kullanıyorum. Çok da memnunum. Virajlarda, frenlemelerde kaymışlığım yoktur. Fazlasıyla güven veriyor.
Ayrıca ne hikmetse internette ingilizce böyle bir bilgi yok, sadece Köksal efendi ulaşmış bu sırra
pirelli gibi bir markanın aynı ürünü (eğer ürün kodu aynı ise) farklı kalitede ürete imkanı yok iki lastikte aynı kalitededir. siz piskolojik olarak brezilya duyunca etkileniyorsunuz iki lastikte de hiçbir sıkıntı olmaz.
Bulduğunuz lastiklerin uygun fiyatlı linklerini paylaşabilir misiniz ?
130 luk takım--650tl
http://www.lastikal.com.tr/pirelli-d...2h-takim-fiyat
140 lık takım--700tl
http://www.lastikal.com.tr/pirelli-d...6h-takim-fiyat
Pilot street bile 900tl yazıktır günahtır ya
Pirelli nin sitesinde rosso2 için turing ve yol versiyonu diye bişey yazıyormu.
Yumuşak hamurlu lastik isteyene Mitas Sportforce+ öneririm. Husqvarna Nuda'da kullanıyorum gayet güzel. Fiyat olarak çok ciddi fark var aralarında Diablo Rosso 2 kullanmış biri olarak gerçekten onun seviyesinde bir lastik. 100nm tork olan bir alette aşırı abanılmadığı sürece arka lastik bırakmıyor.
Mesajlarınıza sırasıyla yanıt vereyim
Power rs hangi markaya ait bilmiyorum takip edememişim, kaç kilometre kullanıp kral ilan ettiniz?
İkinci olarak angel gt dediğiniz lastik karkas ve hamur yapısı olarak "sport touring" amaçlı bi lastiktir, rosso serileri "sport" kategorisindedir. Amacınız yüksek kilometre ömrü, yağmurda daha çok tutuş, özellikle artçılı ve yüklü sürüşlerde lastiğin daha yavaş aşınması ise mantıklı olabilir.
130 ve 140 taban lastikler hakkında verilen bilgi doğrudur. İki lastiği de kullandınız mı veya yanyana gördünüz mü bilmiyorum fakat görmeyenler için söyleyelim, lastik yapıları gece ile gündüz kadar farklıdır. 140 taban ve sonrası radyal yapıdaki iken diğer üretim lastik radyal değildir. Aralarındaki farkı görme yeteneğine sahip herkes görebilir. Basit bir tırnak batırma testi ile de (görsel olarak da daha mat görünen bir lastik)hamurlarının farklılığı kolayca anlaşılabilir. Motolastiğin o videosunu izlemedim, karalama mı var bilgi verme mi var bilemiyorum.
Brezilya üretimi denilen lastik, yine de michelinin gariban serisinden daha iyi bir tutuşa sahip. Almak isteyenler tercih edebilir
Miras sportforce öneririm yukarıda arkadaş önermiş. Rossodan geçtim güven hissiyat güzel takimi 650 tl
Test bu.Kuru zeminde Rosso3 ve M7RR dan daha iyi
rosso 3'ün 110 ve 150 taban olanı var mı Türkiyede? motora göre sorgulayınca Pirelli'nin kendi sitesinde 110-150 rosso 3 var; ama burda yok?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)