İki tane motosiklet arasında kararsız kaldım
-
Hayırlı akşamlar dilerim herkese. Arkadaşlar motor konusunda yeniyim bir süredir araştırma yapıyorum ve son olarak 2 model arasında kararsız kaldım. Birinci modelin bilgilerini atıyorum. Birinci model Pulsar Ns 200 2016 39.300 km de (Yeşil)
2017 model bildiğiniz üzere A.B.S li normalde fiyatları modelden ve abs den dolayı yüksek oluyor ama ikisini de aynı fiyat bandında buldum. Bu modelin tek eksi yanı km sinin 111 bin olması ancak sahibiyle konuştuğumda motora iyi bakıldığını söylüyor ve bir eksiğinin olmadığını söylüyor. Kafama takılan nokta 111 binde bana ne gibi bir sorunlar çıkarır? Hangi modeli almak mantıklı? Motor sürmeye yeni başlıyorum ve uzun süre aynı motoru kullanmayı düşünüyorum. Kırmızı siyah olan 111 bin km de olan model.
Reklamlar
-
Yeşil büyük ihtimal apaçı motoru. Diğeri de bakımlı ama çok kmli. İkisi de motor masrafı çıkarabilir.
-
şöyle bi düşüncemde var 2017 kırmızıyı alsam mesela motor sorun cıkardı km den dolayı diyelim alt motoru bakım yaptırsam serviste hani 0 km ye çevirilen tarzda ağır bakım oluyoya öyle 0 gibi olmazmı aşşa yukarı ne kadar masraf gider veya motor ilk günküne yakın olurmu o ağır motor bakımından sonra.
-
111bin km baya kurye motoru diyebiliriz.ben olsam yeşil olanı alırım o kaplama vs değil sınırlı sayıda gelen bir renk orjinal.abs yok tabi bunuda göz önünde bulundurucan.öbürü çok masraf açabilir az değil o motora 110 bin km
-
bence 50cc az olsun daha az kmli makina olsun. illa pulsar bakma derim. ilk bindiğin zamanlar sana sorun çıkarmayacak, anahtarı çevirip gidebileceğin bir motor almaya çalış.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Bunları alıp ileride sorun yaşayacağınıza, masraf parasını şimdi verip abs'li bir model alın derim.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Yeşil renk denildiği gibi orijinalmış. Genelde kaplama yapılan motorlar hor kullanılıyor o bakımdan demiştim ama bu kaplama değilmiş. İlla pulsar alacam diyorsan yeşili alırdım sanırım ben de.
-
Bazen uygun fiyata alınan motor daha pahalıya gelebiliyor. Sizin başınıza gelebilecek en büyük problemlerden biri motor rektefiyesidir ki Bajaj'ın parçası ve ustası bol, bir şekilde çözersiniz sorunu ama paranız gider. Bu işlerin para yanında bir diğer kötü yanı da usta usta dolaşmak, enerji ve zaman harcamaktır. 111.000 km tek silindir düşük cc bir motor için yüksek bir rakamdır. Çevrenizde "benim amcamın oğlu bu motorla 200.000 km devirdi" diyenleri sallamayın, yüksek km her zaman risktir, nereden ne sorun çıkaracağı belli olmaz.
-
servise olası bir sorun için motor yenileme maliyetini kabaca sorun, piston krank subaplar vb ortalama bir rakam çıkarırlar tabi diğer süspansiyon fren elektrik sistemi arızalarını gözardı ediyoruz onlar daha katlanılabilir sorunlar.
Tabi tüm bunlarla uğraşmamak daha güzel 3-4 bin tl fazla verip daha temiz bir motor bakılabilir.
-
Ben mi yanlis okudum yoksa abs olmayan motor mu bakiyorsun?
Caninin hic mi kiymeti yok?
-
ABS hariç kaydadeğer bir fark yok
abs hayat kurtarır
ancak 111 bin km demek motorun artık biteceği, hadi motor iyi olsa da tüm diğer parçalarda yorgunluk oldugu ve yavaş yavaş arızalar yaptıracagı anlamına geliyor.
Bütçen nedir?
Ben 2016 sahibiyim, henüz "keşke absli alsaydım" demedim umarım da demem
-
ABS iyidir hoştur ama bu kadar kmye karşı avantajını kaybetmektedir 2016yı al devam et dostum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)