Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

İki tane motosiklet arasında kararsız kaldım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Şubat 2021
    Hayırlı akşamlar dilerim herkese. Arkadaşlar motor konusunda yeniyim bir süredir araştırma yapıyorum ve son olarak 2 model arasında kararsız kaldım. Birinci modelin bilgilerini atıyorum. Birinci model Pulsar Ns 200 2016 39.300 km de (Yeşil)


    2017 model bildiğiniz üzere A.B.S li normalde fiyatları modelden ve abs den dolayı yüksek oluyor ama ikisini de aynı fiyat bandında buldum. Bu modelin tek eksi yanı km sinin 111 bin olması ancak sahibiyle konuştuğumda motora iyi bakıldığını söylüyor ve bir eksiğinin olmadığını söylüyor. Kafama takılan nokta 111 binde bana ne gibi bir sorunlar çıkarır? Hangi modeli almak mantıklı? Motor sürmeye yeni başlıyorum ve uzun süre aynı motoru kullanmayı düşünüyorum. Kırmızı siyah olan 111 bin km de olan model.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Yeşil büyük ihtimal apaçı motoru. Diğeri de bakımlı ama çok kmli. İkisi de motor masrafı çıkarabilir.

  3. #3

    Üyelik
    27 Şubat 2021
    şöyle bi düşüncemde var 2017 kırmızıyı alsam mesela motor sorun cıkardı km den dolayı diyelim alt motoru bakım yaptırsam serviste hani 0 km ye çevirilen tarzda ağır bakım oluyoya öyle 0 gibi olmazmı aşşa yukarı ne kadar masraf gider veya motor ilk günküne yakın olurmu o ağır motor bakımından sonra.

  4. #4

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    111bin km baya kurye motoru diyebiliriz.ben olsam yeşil olanı alırım o kaplama vs değil sınırlı sayıda gelen bir renk orjinal.abs yok tabi bunuda göz önünde bulundurucan.öbürü çok masraf açabilir az değil o motora 110 bin km

  5. #5

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT25 2016
    bence 50cc az olsun daha az kmli makina olsun. illa pulsar bakma derim. ilk bindiğin zamanlar sana sorun çıkarmayacak, anahtarı çevirip gidebileceğin bir motor almaya çalış.

  6. #6
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Bunları alıp ileride sorun yaşayacağınıza, masraf parasını şimdi verip abs'li bir model alın derim.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  7. #7
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Yeşil renk denildiği gibi orijinalmış. Genelde kaplama yapılan motorlar hor kullanılıyor o bakımdan demiştim ama bu kaplama değilmiş. İlla pulsar alacam diyorsan yeşili alırdım sanırım ben de.

  8. #8
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Bazen uygun fiyata alınan motor daha pahalıya gelebiliyor. Sizin başınıza gelebilecek en büyük problemlerden biri motor rektefiyesidir ki Bajaj'ın parçası ve ustası bol, bir şekilde çözersiniz sorunu ama paranız gider. Bu işlerin para yanında bir diğer kötü yanı da usta usta dolaşmak, enerji ve zaman harcamaktır. 111.000 km tek silindir düşük cc bir motor için yüksek bir rakamdır. Çevrenizde "benim amcamın oğlu bu motorla 200.000 km devirdi" diyenleri sallamayın, yüksek km her zaman risktir, nereden ne sorun çıkaracağı belli olmaz.
    mattiadestro bunu beğendi.

  9. #9
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    servise olası bir sorun için motor yenileme maliyetini kabaca sorun, piston krank subaplar vb ortalama bir rakam çıkarırlar tabi diğer süspansiyon fren elektrik sistemi arızalarını gözardı ediyoruz onlar daha katlanılabilir sorunlar.
    Tabi tüm bunlarla uğraşmamak daha güzel 3-4 bin tl fazla verip daha temiz bir motor bakılabilir.

  10. #10

    Üyelik
    05 Ekim 2018
    Ben mi yanlis okudum yoksa abs olmayan motor mu bakiyorsun?
    Caninin hic mi kiymeti yok?

  11. #11
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    ABS hariç kaydadeğer bir fark yok

    abs hayat kurtarır

    ancak 111 bin km demek motorun artık biteceği, hadi motor iyi olsa da tüm diğer parçalarda yorgunluk oldugu ve yavaş yavaş arızalar yaptıracagı anlamına geliyor.

    Bütçen nedir?

    Ben 2016 sahibiyim, henüz "keşke absli alsaydım" demedim umarım da demem

  12. #12

    Üyelik
    11 Kasım 2020
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM 390 ADV//CRF RALLY // CBR 500R // Pulsar 200NS
    ABS iyidir hoştur ama bu kadar kmye karşı avantajını kaybetmektedir 2016yı al devam et dostum


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)