Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Çelik Janta Tel Jant

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    jacob34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 03 (660)
    Herkese iyi günler. Bazı enduro benzeri touring motosikletlere tel jant + tourance lastik takılır mı takılsa nasıl olur? Konu ile ilgili bilgi bulamadım pek. Yani örnek verecek olursak Multistrada'ya bu işlemi yapıp çamura girsek olumlu sonuç alırmıyız? Ya da bmw f twin serisine yapsak olur mu? Sonuçta söylediğim modellerin tel jantlısı da var. Umarım anlatabilmişimdir. Hayırlı günler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    dostum aynı motora uygun ise tabiki kullanabilirsin. neden olmasın.

    ikisi de tubeless olacak.

    çelik jant ta street lastikler olacak diyelim. cross a çıkacağın zaman lastiği (üzerinde dişli, varsa kaplin, yoksa takozları takılı olmak kaydıyla) yeni cross lastikli tel jantı takar zinciri de taktın mı gerginliğini ayarladıktan sonra vur dağa bayıra.

    ha bir cross motor çevikliği bekleme. lastikle oalcak iş değil tabiki o. motorların yapıları da farklı. cross kısa mesafede, atak bir motordur. enduro uzun mesafeleri genelde sabit sürüşle yapmak için tasarlanmıştır. ama dişli lastikli enduroyla çıkamayacağın yer yoktur.

    biraz maliyetli bi zevk olur ama. yeni lastik dişli takoz takımları bunlara uygun rulmanlar felan. tabi maddi olanak varsa yapılmayacak şey değil.

    kolay gelsin.

  3. #3
    jacob34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 03 (660)
    Alıntı diablof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum aynı motora uygun ise tabiki kullanabilirsin. neden olmasın.

    ikisi de tubeless olacak.

    çelik jant ta street lastikler olacak diyelim. cross a çıkacağın zaman lastiği (üzerinde dişli, varsa kaplin, yoksa takozları takılı olmak kaydıyla) yeni cross lastikli tel jantı takar zinciri de taktın mı gerginliğini ayarladıktan sonra vur dağa bayıra.

    ha bir cross motor çevikliği bekleme. lastikle oalcak iş değil tabiki o. motorların yapıları da farklı. cross kısa mesafede, atak bir motordur. enduro uzun mesafeleri genelde sabit sürüşle yapmak için tasarlanmıştır. ama dişli lastikli enduroyla çıkamayacağın yer yoktur.

    biraz maliyetli bi zevk olur ama. yeni lastik dişli takoz takımları bunlara uygun rulmanlar felan. tabi maddi olanak varsa yapılmayacak şey değil.

    kolay gelsin.
    Ustama sordum dikiş tutmaz olmaz dedi kesti attı. Şimdi bi tane multistrada buldum 38 bin lira fiyatı var 15binde temiz. Bunun endurosuna 100 bin vermektense böyle bi çözüm olurmu diye sordum. Verdiğin bilgi için teşekkürler biraz daha araştırayım.

  4. #4
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    rica ederim dostum.

    istanbul içerisinde off road yapacaksan ben sana en güzel çözümü şöyle söyleyeyim,

    alırsın dişli lastik. gider araziye çıkacağın zaman makinana taktırırsın sürer gelirsin tekrar değiştirtirsin. çelik jantı kıracak yada yamultacak kadar off road cross yapamazsın zaten.

    ha ben uçucam takla atıcam dersen, bu iş için parkurlar var, kiralama yoluyla günlük cross yapabilirsin şile taraflarında. çok ta güzel parkurlar. heyecanını orda atarsın, yoluna kendi motorunla devam edersin.

    ama olmaz diye kestirip atmak, klasik usta muhabbeti uğraşmayayım, ne kazanıcam, onu yapıcama 2 buji değiştirir 100 lira alır yoluma bakarım mantığında olan tüm usta(!) lara selam ederim.

    çok basit yapılmayacak iş değil. hatta hurdaya ayrılmış motordan bile uygun fiyata alabilirsin lastik takımını.

    kolay gelsin.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)