MSX125 kullanırken dikkat edilmesi gerekenler
-
Herkese merhaba,
Arkadaşlar, MSX125 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım.
Bazı konularda yardıma ihtiyacım var, bilenler aydınlatırsa sevinirim.
- Eğitim alırken büyük tekerlekli motosiklet kullandım, dolayısıyla küçük tekerlekli olan bu motosiklette viraj ve dönüşlerde nelere dikkat etmek gerekir?
- MSX125'in lastikleriyle ilgili eleştiriler var, orijinal lastiği ve bir başka lastiği kullanan birileri farkları aktarabilir mi?
- Benim aklıma ilk olarak bu iki soru geliyor; bunun dışında neler önerirsiniz, başka nelere dikkat etmeliyiz?
Teşekkürler
Reklamlar
-
Hayırlı uğurlu olsun.
Küçük tekerlekli motorlarda çukurlara yoldaki bozukluklara çok dikkat etmek gerekir zira motoru çok fazla etkiler. Bir de büyük motora göre çok daha hırçın gelebilir, pat diye dönüyormuş gibi gelebilir.
Lastikleri ancak değiştirdiğiniz zaman farkı anlayacaksınız. Alınamayacak derecede uçuk fiyatları da yok, örneğin:
http://www.motosikletaksesuarlari.co...-Grip_376.html
Lastiğe vereceğiniz paraya asla acımayın.
Ekipmansız asla binmeyin, içinizden gelen çoşkunlukları kat a denemeyin. İlk önce motora tam hakimiyet. Bu da en az 6-7 ay hergün sürekli sürmekle olur.
-
-
Üzerinde gelen Vrubber marka lastiklerin kuru ve sıcak hava performansından gayet memnundum. Yaz mevsiminde kullanıyordum. Lastiği deneyin derim. Bi Michelin ya da Pirelli değil tabi ama çöp de değil kesinlikle. İlk etapta lastik yerine eğitime bütçe ayırırdım ben.
-
Hayırlı olsun.msx zaten yapı itibariyle küçük bir motor olduğu için kendince hareketleride küçük.Örneğin az önce yorumda söylendiği gibi pat diye dönme.Ayrıca çok güçlü hissi verebilir.Bütçe varsa orjinal bırakma lastiğini ktm gibi rosso 2 görürsen değiştirmezsin ama diğer türlü aralarındaki fark deme varsa paran aklında iyi izlenim bırakmış bir lastiği al tak.
-
Yanıtlar için teşekkür ederim arkadaşlar,
Lastiği ay başında değiştiriyorum, birçok öneri bu doğrultuda...
Artık galiba motoru tanıdıkça, sınırlarını öğrendikçe dönüşler vs. daha kolay hale gelecektir.
Motosiklet küçük lakin dizlik, mont, eldiven, kask, sırt koruma olmadan sürüş yapmıyorum.
Kazasız sürüşler
-
slckzbk adlı üyeden alıntı
Yanıtlar için teşekkür ederim arkadaşlar,
Lastiği ay başında değiştiriyorum, birçok öneri bu doğrultuda...
Artık galiba motoru tanıdıkça, sınırlarını öğrendikçe dönüşler vs. daha kolay hale gelecektir.
Motosiklet küçük lakin dizlik, mont, eldiven, kask, sırt koruma olmadan sürüş yapmıyorum.
Kazasız sürüşler
Alışırsın merak etme. Alışman için de sürekli kullanman gerekli. Önce trafiğin hiç olmadığı veya çok çok az olduğu yerlerde sürersin.
Bir de dönemeçler, tali yollar, kavşaklara gelince mutlaka yavaşla 3-5 kez sağı solu kontrol et. Bizim millet kontrolsüz çıkış yapmayı ve kaza yapmayı yaptırmayı galiba çok seviyor.(?)
Son olarak kışın en az 2-3dk yazın en az 1-2dk motoru ısıtmadan motoru hareket ettirmeyin. Motorun ısındığını anlamak çok kolay, motor bloğunun dış yüzeyi el değmeyecek kadar ısınmışsa tamamdır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)