Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Türkiye'nin En İyi Ninja H2 İncelemesi ve İshak Abi :)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Dr. Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2015
    Motosikleti
    R 25
    Videoya tesadüfen denk geldim ve gerçekten yüzümde gülümseme oluştu. Bu kadar samimi ve içten bir inceleme hayatımda görmemiştim

    + Evet İshak abi geliy......
    + İshak abi geçti :D :D

    Motor_Derili ve mustafa_325 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Geçen bende izledim,aynı gülümseme bende de oldu.

    İshak abi eski kulağı kesiklerden belli sürmediği cihaz yok. )

  3. #3
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Hay maşallah.:D

  4. #4

    Üyelik
    22 Kasım 2015
    efso yaa

    yorumlarda da belirtmişler. İshak abi geliy.. ishak abi geçti :d gökten mi indi diyor asdasdd :D Dönüş sonrası sese verdiği tepkide harikaydı; o nası bi ses yaa

  5. #5
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    H2R kesinlikle öyle ama H2'a son nokta demek zor malesef. 2014 Superduke'un torku daha fazla, ağırlık başına güç olarak da daha güçlü.

    H2 ile H2R arasında 100 beygir fark var, ve H2R yirmi küsür kilo daha hafif. Bu da demek ki intake ve egosu sessiz yapmak, emisyonu yasal düzenlemelere uygun ayarlamak o kadar güç kaybına ve ekstra ağırlığa mal oluyor...
    oialdemir bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    H2'nin kompresörü performansa sadece ufak bir dokunuş yapıyor o kadar. Motor tork olarak diğer 1000 cc'lerden %20 daha fazla. H2R'da ise gerçek anlamda etkisini görebiliyoruz ki olması gereken de odur zaten. Tabi onun kompresörü mutlaka farklıdır ve güç farkı da buradan geliyor. Yoksa egzosla falan olacak iş değil o. Zaten H2 dediğimiz motor H2R'ın emisyonlara uydurulmış halinden başka bir şey değil.

    Bence bunlarla şov yapacaklarına düşük cc motorları kompresörle güçlendirseler ortaya daha kullanışlı şeyler çıkar.
    hasmet bunu beğendi.

  7. #7
    Emreköktürk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2015
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    VFR 800 X
    Abi çok iyi saygı duydum

  8. #8
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    H2'nin kompresörü performansa sadece ufak bir dokunuş yapıyor o kadar. Motor tork olarak diğer 1000 cc'lerden %20 daha fazla. H2R'da ise gerçek anlamda etkisini görebiliyoruz ki olması gereken de odur zaten. Tabi onun kompresörü mutlaka farklıdır ve güç farkı da buradan geliyor. Yoksa egzosla falan olacak iş değil o. Zaten H2 dediğimiz motor H2R'ın emisyonlara uydurulmış halinden başka bir şey değil.

    Bence bunlarla şov yapacaklarına düşük cc motorları kompresörle güçlendirseler ortaya daha kullanışlı şeyler çıkar.
    Kompresor ayni ama uyguladiklari basinc farkli. Bir de irili ufakli fark bayagi cok aslinda.

    Birkac azimli H2 sahibi motosikletlerini modifiye ederek sokakta kullanilabilecek bir H2R haline getirmeye calistigi uzun bir baslik okumustum da... Fark o kadar cok ki. Ve uyumsuz parcalarin sayisi fazla. Mesela H2R, H2'deki farin yerini hava kutusunu ciddi oranda buyuterek degerlendirmis. E hem far hem de o hava kutusu sigmiyor haliyle. Yazilim tumden farkli. Ufak tefek mekanik farklar cok. Zaten biri digerinin iki kati fiyatinda, bosuna degil.

    Eksoz deyip gecmeyin, uzerinde bircok elektronik ve sensor bulunan motorun merkez bir parcasi artik. H2R'da hemen hemen hic bir emisyon sistemi yok; ne adamaskilli susturucu, ne Secondary air system, ne katalitik konvertor, hic bir sey yok. Performansi optimize etmede cok daha serbest. Emisyon ve gurultu yasalarina uymamak motorun onunu cok aciyor... Hele hele motor gucu kompresorun basinciyla kolaylikla ayarlanabilince...

  9. #9
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    Vazgeçtim.

  10. #10
    Memory42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Ninja 300 , CBR 650F, Rc 390
    Gayet güzel ve eğlenceli bir açıklama olmuş 0.5 ini kesmeside ayrı hoş olmuş 😂


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)