Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Rc250 mi R25 mi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    17 Şubat 2017
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25
    Takımları yoklamak istemiyorsan r25


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    08 Temmuz 2015
    Şehir
    Ankara
    Ktm rc250 .. ABS - Üzerinde gelen lastikler - Kaydırmalı debriyaj - Agresif tasarım...
    r25'ler paketçi motoru gibi oldu kimse sallamıyor artık cadde de görünce

  3. #23
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Honda 250cc ye kadar olan motorların bakım işçilik saatini 600RR ve 1000RR , Afrika twin VS lerden uygun yazıyor. Bu hondanın yaptığı en güzel işlerden biri. KTM ise sanki 1200-1300 adenture almış kişilere geçiriyormuş gibi bir faturayı önünüze koyuyor

    insan da binecek bunlara. öğrenci, yeni başlayan vs.

    Aslında son 2 senedir liste fiyatlarında rekabeti yakaladılar hatta RC390- CBR500R de fark bile attılar ama bu motorları daha geniş kitlelerin kullanmasını sağlamak için burda biraz daha mantıklı davranmaları gerekiyor.

  4. #24

    Üyelik
    08 Temmuz 2015
    Şehir
    Ankara
    Yağ pompası arızasından sonra birde böyle bir haber gördüm bugün r25 için ... Hadi buyrun..
    HABER BURADA

    Yamaha suyu bir yerlere kaçırdı..

  5. #25

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alın alın R25. 😂
    KTM RC 390 Bakım Ücretleri
    1000 Bakımı 200 TL
    8500 Bakımı 220 TL

    Benim ödemiş olduğum rakamlar bunlar.

    En son 1000 bakımında özel olarak istediğim yağ nedeni ile (Litresi 75 TL) 240 TL ödemiştim.

    Titreşim vb atıflarda bulunan arkadaşlara gülüyorum sadece.

    Supersport adı altında sattıkları R25 modeli 8K devire kadar yok, gaz kolunu çeviriyorsunız kimsecikler tepki vermiyor.
    PcK0PaT bunu beğendi.

  6. #26
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Ktm yerine r25 tercih eder miyim ederim heralde.

    Sonuçta japon.

  7. #27

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Al bi Honda keyfine bak abi şekil istemiyon hız yapmam diyosun, bakımı uygun yakıtı az parça sorunu asla yaşamazsın tüm yol Honda'ya cıkıyor, olmadı tabiki r25 ;)

  8. #28

    Üyelik
    04 Kasım 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 > Pulsar 200 NS
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanında vazelin de veriyolar mıymış? Tamam grenajları kaliteli, tamam, motor bloğu da iyi, ama 1- titriyor, hemde iyi titriyor. 2- Servis maliyeti çok yüksek. Bir yerde rutin bakım faturasındaki rakamı görmüştüm, 2 bakımda vermiyorum ben o parayı Efe Honda'ya, ki Efe bu bölgede en yüksek işçilik çıkartan servistir muhtemelen. İşçilikleri iyi diye yine de oraya gidiyorum.

    R25'in bilinen tek kronik kusuru belli serilerdeki yağ pompasıydı. Başka bir sorunu yok. Grenaj kalitesi konusunda katılıyorum. Arkadaşımda var, artçılı şekilde 120 km/h hız ile giderken yol bilgisayarı 4,5 litre / 100 km yakıt tüketimi veriyor. Ortalaması da 4-4,5 arası değişiyor. Yakıt sarfiyatı çok yüksek devirlerde kullanıldığında ortaya çıkıyor. Hız ile işiniz yoksa mantıklı olabilir.

    CBR250R'nin benim bildiğim bir kronik arızası yok. Kullanıyorum, gayet şık (kişisel görüş) bir motor. Yeterince gidiyor, sürekli üst limitlerde kullandım 4 litre ancak yakıyor alet. En son bu gün ölçtüm, aynı pompadan aynı ölçüde alırım benzini, shell Vpower 95 oktan kurşunsuz süper, 4,3 litre yakmış. Son depoda yaptığım yolun %70'inde 140 km/h hızın üzerindeydi seyir süratim. Üstelik havalar soğuk olduğu için motora binemediğim günlerde de yerinde çalıştırıp motor fan açana kadar çalıştırıyorum. Fan kapanınca stop ediyorum. Yakıt harcıyor ama km artmıyor. Bunu da hesaba katarsak yazın 3,5 litre / 100 km'yi geçmez trafik kurallarına uyarak kullanınca.
    Yazmayım yazmayım diyorum bu kadar boş saçma yorumları görünce dayanamıyorum. Hayatında kaç kere ktm'ye bindin ? hayatında kaç kere ktm servisinde ktm motoruna bakım yaptırdın ? Kulaktan duyma laflarla boş boş yorumlar yapıp bilmişlik taslayıp insanları yanıltıyorsunuz. Senin yamaha servis fiyatlarından haberin var mı ? Forumu araştır gör insanlar isyanlarda. Belki ktm ile aynıdır belki daha fazla. 1 sene Duke kulladım uzun yolda yaptım titreşimi beni hiç rahatsız etmedi sen nerde kullandın da hemde iyi titrediğini gördün ? Bırakın bu klişe kulaktan duyma laflarla insanları yanıltmayı.

    KTM............................R25
    ABS............................YOK
    Kaydırmalı Debriyaj............YOK
    Rosso 2 Lastik.................Naylon Lastik
    Her devir Tam Tork.............10,000 Devirde Tork ( O devire kadar ölü)

    KTM servisi pahalı tireşimi çok laflarını kesinlikle hiç KTM kullanmamış kişilerden duyarsınız. KTM kullanıcısından genelde bunları duymazsınız çünkü gerçekte böyle birşey yoktur.

  9. #29

    Üyelik
    18 Şubat 2009
    Şehir
    ANKARA
    KTM gerçekten kaliteli bir motosiklet.Fiyat olarak bence makul çünkü, ABS,Kaydırmalı Debriyaj,Güzel kalite lastik ile gelmesi vs. bunlar gerçekten yabana atılacak konular değil.Geçenlerde KTM test etkinliği günlerinde duke 250 sürme fırsatım olmuştu.O zaman Ybr 125 var idi bende.Duke 250'nin 31 ps lik makinası gerçekten insani kendine hayran bırakıyor.Hızlanmalar oldukça güzel.Fakat titreşim konusunda bende rahatsız oldum.Düşük devirlerden itibaren titreşim var ve henüz daha orta devirlere gelince(5k-6k) bile kendini ciddi anlamda hissettiyor.Test sonu inip kendi motoruma binince(ybr125) abartmıyorum sanki uçan halıda gidiyorum gibi hissettim.Bu tamamen benim kişişel görüşüm tabi ki.Karşı çıkan arkadaşlar olacaktır.Benim tek eksi gördüğüm nokta titreşim oldu.Benim tavsiyem her iki motoruda deneyip öyle karar vermendir.Belki sen rahatsız olmazsın

    ŞuAn r25 kullanıyorum.Oldukça memnunun.8k devri kadar kimse yok, ölü diyen arkadaşlara ben katılmıyorum.Şayet o devirlere kadar normal bir hızlanma sergiliyor, devamında ise deyimi yerinde ise çıldırıyor.7k devirden sonra ki o ivmelenmesi ve orjinal egzos sesi gerçekten insana 250cc bi makinaya bindiğini unutturuyor

    Umarım dilediğiniz motosiklete biran önce kavuşursunuz.Şimdiden hayırlı olması diliyorum.Kazası belasız sürüşler dilerim.

  10. #30

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Cok tesekkur ederim hepinize, bilgilerinizi esirgemeyip paylasmissiniz. Ktm; iscilik, parca kalitesi olarak bana r25 ten daha ustun geliyor. 250 cc bir motorda ters on amortisor gormek cok hos olurdu. Celik fren hortumlari vs hepsi , motora onem verildigini gosteriyor. Bi kafa kismina tam isinamadim. Dedigim gibi cok uzun sure satmama, motor degistirmeme dusuncesi ile alacagim icin icime cok sinmesini istiyorum. En son motorum r125ti. Cok cok yakisikli bir motordu . Bazen seytan diyo , ugrasma git bi r125 al yine devam et diyor. Parca kalitesi, iscilik vs cok iyi cunku

  11. #31

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Top speed onemli degil neticede 150 160 kullanmiyoz motoru. Genelde 70 110 arasi olur

  12. #32
    MoRFy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    HONDA CBF 600 - BMW R25/3
    Alıntı emre xt125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cok tesekkur ederim hepinize, bilgilerinizi esirgemeyip paylasmissiniz. Ktm; iscilik, parca kalitesi olarak bana r25 ten daha ustun geliyor. 250 cc bir motorda ters on amortisor gormek cok hos olurdu. Celik fren hortumlari vs hepsi , motora onem verildigini gosteriyor. Bi kafa kismina tam isinamadim. Dedigim gibi cok uzun sure satmama, motor degistirmeme dusuncesi ile alacagim icin icime cok sinmesini istiyorum. En son motorum r125ti. Cok cok yakisikli bir motordu . Bazen seytan diyo , ugrasma git bi r125 al yine devam et diyor. Parca kalitesi, iscilik vs cok iyi cunku
    R125 şu sorduğunuz 2 motordan daha kaliteli işçiliğe sahip abisi R25 ten 10kat kaliteli bir motor. 70-110km bandında bir motor kullanacak olsam R125 ten başka motora binmezdim.

    Sorduğunuz sorunun cevabına gelecek olursak. özellikleri ve kalitesi olarak önce KTM derdim. R25 çok amotörce üretilmiş alal acele piyasaya sürülmüş bir motor gibime geliyor çünkü. gün geçmiyor ki yeni bir skandal.
    Fiyat / fayda ve işletme maliyetleri olarak Japon segmentinde CBR250 derim. Yıllardır kendini kanıtlamış bir motor bloğu. bakımını yaparsınız basarsınız marşa kafanız rahat senelerce binersiniz.
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  13. #33
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı mostro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke 390 ile s1000rrı gecen adamı biliyor musunuz ? :D
    https://www.youtube.com/watch?v=UlxccibTxsE
    bugün istinye parktan çıkarken yürüyerek maserati grantourismo yu geçtim.

    duke s1000 rr ı da geçebilir yani...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------

    Alıntı MoRFy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R125 şu sorduğunuz 2 motordan daha kaliteli işçiliğe sahip abisi R25 ten 10kat kaliteli bir motor. 70-110km bandında bir motor kullanacak olsam R125 ten başka motora binmezdim.

    Sorduğunuz sorunun cevabına gelecek olursak. özellikleri ve kalitesi olarak önce KTM derdim. R25 çok amotörce üretilmiş alal acele piyasaya sürülmüş bir motor gibime geliyor çünkü. gün geçmiyor ki yeni bir skandal.
    Fiyat / fayda ve işletme maliyetleri olarak Japon segmentinde CBR250 derim. Yıllardır kendini kanıtlamış bir motor bloğu. bakımını yaparsınız basarsınız marşa kafanız rahat senelerce binersiniz.
    Abi öyle diyorsun da 85 90 ile giderken bir tarafta 4500 5000 aralığında devir atmak var bir tarafta da 9.000 devir civarında cayır cayır motoru bağırtmak var.
    MoRFy bunu beğendi.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  14. #34

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı PcK0PaT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazmayım yazmayım diyorum bu kadar boş saçma yorumları görünce dayanamıyorum. Hayatında kaç kere ktm'ye bindin ? hayatında kaç kere ktm servisinde ktm motoruna bakım yaptırdın ? Kulaktan duyma laflarla boş boş yorumlar yapıp bilmişlik taslayıp insanları yanıltıyorsunuz. Senin yamaha servis fiyatlarından haberin var mı ? Forumu araştır gör insanlar isyanlarda. Belki ktm ile aynıdır belki daha fazla. 1 sene Duke kulladım uzun yolda yaptım titreşimi beni hiç rahatsız etmedi sen nerde kullandın da hemde iyi titrediğini gördün ? Bırakın bu klişe kulaktan duyma laflarla insanları yanıltmayı.

    KTM............................R25
    ABS............................YOK
    Kaydırmalı Debriyaj............YOK
    Rosso 2 Lastik.................Naylon Lastik
    Her devir Tam Tork.............10,000 Devirde Tork ( O devire kadar ölü)

    KTM servisi pahalı tireşimi çok laflarını kesinlikle hiç KTM kullanmamış kişilerden duyarsınız. KTM kullanıcısından genelde bunları duymazsınız çünkü gerçekte böyle birşey yoktur.
    1- KTM kullanmadım haklısın, ama alet rölantide bile titriyor. Bunun canlı şahidiyim.
    2- Rutin bakım fiyatı yazmışsın, bir de yedek parça fiyatlarına bakmanı tavsiye ederim. Adam ss alacak ya hani, düşünce grenajı falan kırılıyor sslerin.
    3- Benim arkadaşın talebi doğrultusundaki önerimin CBR olduğunu okuyunca anlamayan bir karaktere laf anlatıyorum burda.
    4- Titriyor, bu gerçeği kabul edin. Bir kısım ktm kullanıcısı "titriyor ama titreşimi farklı, bir süre sonra o titreşimi seviyorsunuz diyor, bir kısım kullanıcı ısrarla "titremiyor" diyor. Tek silindirli her motor titrer, mesele şu ki ktm biraz fazla titriyor.

    Yamaha servislerinin bakım maliyetlerini de biliyorum. Mesela 8000 bakımını 200 liraya yaptılar arkadaşın. Servisten şikayet konusu ise, çoğunlukla benim yaşadığım şehir olan baydar ile alakalı. Her yerde servisler kötü diyemezsin. Donanım konusunda haklısın, ktm dolu, ama burada beklenti/ihtiyaç devreye giriyor. Saydıklarına ihtiyacı olan adam, 3 dk'da öğrenir saydığın farkları, hiç sormaz, gider ktm alır. Ben almadım ama ktm alacak param varken. Neden mi? kaydırmalı debriyaj bana bir ihtiyaç gibi görünmüyor. Abs iyi olurdu kabul. Motorundan performans bekliyorsan zaten üst devirlerde kullanırsın motoru ki oralarda R25 iyi, hoş ben R25'i sevmiyorum. Ama gerçeği inkar etmenin gereği yok.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  15. #35
    Grumpy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    KTM'e tıtrıyor dıyenlerı samımı bulmuyorum. Zaten ktm tecrubesı olduguna da ınanmıyorum cogunun. Vaktıyle ramzey xf125-10v surmustum, markadan emınım ama modelı karıstırıyor olabılırım. Yaklasık bır saatlık bır surus yaptım ortalama 70-80km/s hızla, motosıkletten ındıgımde ayakta duramıyordum resmen. Abartmıyorum. Hızlıca gecıp bır kenara oturmasam bır dakıka daha ayakta durabılecegıme ınanmıyorum. Daha sonra surdugum hıc bır motorun tıtresımı rahatsız etmedı benı, edebılecegını de dusunmuyorum.

    Ktm250 al demıyorum ama yerınde olsam r25 almazdım. Sıfır almazdım cunku sorunlu bır ızlenım olusturdu ınsanların beynınde, en azından benımkınde. Malın arkasında durup ucretsız degısım yapmak benım ıcın bır anlam ıfade etmıyor, onemlı olan sorunsuz mal satmak, ıyıce test etmek. Sorun farkedılene kadar motoru elıme almadan servıse gotursem bıle motorun yagsız kaldıgı sure zarfında ıllakı tahrıp olan parcalar olacak, uzun vadede bu kesınlıkle sorun. Genel kullanıcı kıtlesını de goz onunde bulundurunca ıkıncı elde r25 resmen kumar olurdu.

    Ktm 390cc altında bana pek hıtap etmıyor. R25'e olan goruslerımde bu yonde oldugunda gerıye aynı kategorıde cbr250, nınja250sl-300, zorlarsak ınazuma kalıyor. Inazumanın kalıtesını tartısmadan goruntusu yuzunden elerdım. Butcem el vermeyecegınden dolayı da nınja300'u, 185cm boyum oldugu ıcınde 250sl'ı eler cbr250 ıle basbasa kalırdım. Onu da almazdım sanırım. 250cc sınıfı ya baslangıc ıcın kullanılıyor, ya ıse veya saga sola gıtmek ıcın. Baslangıc ıcın alsam, dusup kalkarım karenaj masrafı var. Ise veya saga sola gıtmek ıcın alsam hem yıne karenaj dert, hem oturus pozısyonu ne kadar rahat olursa olsun bır naked kadar degıl, hareket kabılıyetı de keza oyle.

    Sonuc olarak 250cc kategorısınde naked motosıkletler benım ıcın daha faydalı gozukuyor, hem tecrube edınmek ıcın, hem ıse veya saga sola gıtmek ıcın. 250cc'den yukarı cıkıldıgında butceyle beraber durma noktası cbr650f ve muadıllerı.

    Parayı da baz aldıgımda motosıklet hayatı azalan marjınal fayda gıbı, beygır gucu bellı bır noktadan sonra arttıkca fayda azalıyor. Motosıklet ıhtıyac olmaktan cıkıyor ve rıskle beraber malıyetlerde artıyor. Belkı de fakırım dıye oyle gelıyordur.

  16. #36

    Üyelik
    25 Şubat 2017
    Alıntı IRau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ktm nin test sürüşünde hem rc250 hemde rc390 sürdüm titreşim çok yani hiç titreşim olmayan bi motordan geçiceksen alışması uzun sürer.

    r25 de anlık heves şekil şükül yapıcam diye alıyosan hiç alma.

    dayanıklı sağlam bide parçası ucuz olsun diyosan cbr250

    r25 e yakın bi hızı var zaten.
    honda buyuk bir devrim yapmadıysa r25 le kıyaslamayalım bence.Hele hele hız olarak hiç kıyaslamayalım. Barkın abi bildigin gariban motoru diyor tabiki de japon karşılaştırmalarında. Honda çok güzel o ayrı mevzu ama rc250 cok elite bir motor. Ben sana birşey diyeyim mi ? rc250 abs lı metzeler lastikli, (oncekılerde diablo rosso II ile geliyordu) kaydırmalı debriyajlı, WP süspansiyonlu ,mercek led gunduz farları, tasarım ve rengıne kimse laf etmez heralde.En hafif motor CBR 161 kg bu motor 147 kg. rc250 31 beygir ve r25 ten daha seri bir makina (Topspeed den bahsetmıyorum,tek silindir ve en yüksek torklu alet dragta R25 pistte RC250 tokatlar) Honda bu motorlar içinde en hantalı(27 beygir ama testlerde tam bir kaos yasanıyor bence 24-25 felan ), en gariban gözükeni,baca gibi eksozu var bikere o çok kotu duruyor.Yarış ruhunu yaşatan repsol harika ama KTM nın turuncusu bir başka.(REPSOL efsanedır ona lafım yok ama KTM turuncu ile özdeşleşmiş dev bir marka ) Aklıma gelmedi daha bu arada göstergelerde R25 efsane, KTM mukemmel ama bıraz karınca duası, Honda çöp. HA sunu demeden geçemıycem honda en az yakan motor ama racingte yakıt tasarrufu aramak biraz tuhaf geliyor bana. Birde oturus pozısyonu en rahat Honda en agrasıf R25 en şekil KTM ( hondada oturmayı beceremezsen dışardan ördek gibi gözukuyosun aynı diğerlerinde daha yatık oldugundan o problem yok ve mukemmel hissiyatı var. ) DOSTUM SECIM SENIN KTM DAHA KALİTELİ AMA R25 ÇİFT SİLİNDİR (çok yakıyor ona gore ) İLE ÇOK GUCLU VE 0 TİTREŞİM (Honda da r25 e gore titriyor, tek silindir sonuçta )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:19 ----------

    Alıntı MoRFy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R125 şu sorduğunuz 2 motordan daha kaliteli işçiliğe sahip abisi R25 ten 10kat kaliteli bir motor. 70-110km bandında bir motor kullanacak olsam R125 ten başka motora binmezdim.

    Sorduğunuz sorunun cevabına gelecek olursak. özellikleri ve kalitesi olarak önce KTM derdim. R25 çok amotörce üretilmiş alal acele piyasaya sürülmüş bir motor gibime geliyor çünkü. gün geçmiyor ki yeni bir skandal.
    Fiyat / fayda ve işletme maliyetleri olarak Japon segmentinde CBR250 derim. Yıllardır kendini kanıtlamış bir motor bloğu. bakımını yaparsınız basarsınız marşa kafanız rahat senelerce binersiniz.
    Abi r125 19250 TL olmuş RC250 dekı absyı kucumseyenler sadece R125 in fiyatındaki artışa bakarak(r25ten 1500 bın tl pahalı) Rc250 nin nekadar mantıklı bir seçim oldugunu anlarlar üstüne üstlük WP suspansıyon, R25 ten geride kalmayacak gösterge kalitesi,kaydırmalı debriyaj(bence ölüm sebeplerinden birini ortadan kaldırıyor) , mukemmel ötesi lastikler. Yamaha alsak sadece 600-700 lastige verilir..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:30 ----------

    son olarak birkaç resim paylaşmak isterim duruşlarına siz karar verin

    https://cdn.rideapart.com/wp-content..._9143-copy.jpg
    honda da çok şekil haa biraz önce bi arkadaşa yazdım tamam honda bunlara göre kötü felan diye ama harbiden honda da çok guzel.


    R25 biraz modifiyeli sanki ama bu motorada çok iyi gidiyor.

    seçim sizin benimde çorbada tuzum olsun istedim. Ben sizler kadar bilmiyorum belki de beni yanlış anladıysanız da özür dilerim.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:51 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:04 ----------


    mükemmel değil mi motorlar Hondayı beğenen tabiki de çıkar ama bu iki motor varken ( sadece tasarımla bile Honda sönük kalıyor özellikleri ve kalitesiylede bu iki motor Hondadan daha iyi.) bunların ardından 3. felan olur. Hani derler ya nekadar ekmek okadar köfte Honda da biraz daha ucuz işte. Ama en mantıklısı bence RC 250. Honda ve Yamaha R25 cok tuttu okey ama RC250 içlerinden en çok dikkat çekeni diğerleri biraz kızılay dagıtmıs gıbı oldu. Ben yan yana 2-3 tane R25 görebiliyorum ama 1 tane RC250 oldugunda herkes ona bakıyor.
    NOT:
    Bir onceki resimde gri R25 koymustum hafıf modıfıyelıydı o cıkmamıs onun yerine düz kırmızıyı koydum aklınız karışmasın

  17. #37

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Grumpy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM'e tıtrıyor dıyenlerı samımı bulmuyorum. Zaten ktm tecrubesı olduguna da ınanmıyorum cogunun. Vaktıyle ramzey xf125-10v surmustum, markadan emınım ama modelı karıstırıyor olabılırım. Yaklasık bır saatlık bır surus yaptım ortalama 70-80km/s hızla, motosıkletten ındıgımde ayakta duramıyordum resmen. Abartmıyorum. Hızlıca gecıp bır kenara oturmasam bır dakıka daha ayakta durabılecegıme ınanmıyorum. Daha sonra surdugum hıc bır motorun tıtresımı rahatsız etmedı benı, edebılecegını de dusunmuyorum.

    Ktm250 al demıyorum ama yerınde olsam r25 almazdım. Sıfır almazdım cunku sorunlu bır ızlenım olusturdu ınsanların beynınde, en azından benımkınde. Malın arkasında durup ucretsız degısım yapmak benım ıcın bır anlam ıfade etmıyor, onemlı olan sorunsuz mal satmak, ıyıce test etmek. Sorun farkedılene kadar motoru elıme almadan servıse gotursem bıle motorun yagsız kaldıgı sure zarfında ıllakı tahrıp olan parcalar olacak, uzun vadede bu kesınlıkle sorun. Genel kullanıcı kıtlesını de goz onunde bulundurunca ıkıncı elde r25 resmen kumar olurdu.

    Ktm 390cc altında bana pek hıtap etmıyor. R25'e olan goruslerımde bu yonde oldugunda gerıye aynı kategorıde cbr250, nınja250sl-300, zorlarsak ınazuma kalıyor. Inazumanın kalıtesını tartısmadan goruntusu yuzunden elerdım. Butcem el vermeyecegınden dolayı da nınja300'u, 185cm boyum oldugu ıcınde 250sl'ı eler cbr250 ıle basbasa kalırdım. Onu da almazdım sanırım. 250cc sınıfı ya baslangıc ıcın kullanılıyor, ya ıse veya saga sola gıtmek ıcın. Baslangıc ıcın alsam, dusup kalkarım karenaj masrafı var. Ise veya saga sola gıtmek ıcın alsam hem yıne karenaj dert, hem oturus pozısyonu ne kadar rahat olursa olsun bır naked kadar degıl, hareket kabılıyetı de keza oyle.

    Sonuc olarak 250cc kategorısınde naked motosıkletler benım ıcın daha faydalı gozukuyor, hem tecrube edınmek ıcın, hem ıse veya saga sola gıtmek ıcın. 250cc'den yukarı cıkıldıgında butceyle beraber durma noktası cbr650f ve muadıllerı.

    Parayı da baz aldıgımda motosıklet hayatı azalan marjınal fayda gıbı, beygır gucu bellı bır noktadan sonra arttıkca fayda azalıyor. Motosıklet ıhtıyac olmaktan cıkıyor ve rıskle beraber malıyetlerde artıyor. Belkı de fakırım dıye oyle gelıyordur.
    Kıstas yanlış, ilk motor alacağımda kullanıp denediğim bir kuba motor vibratörden halliceydi. Sadece 10 dk sürmüştüm. Ama kıstas 125-150 cc balansörsüz çinli olmamalı titreşim konusunda. Onlar ayrı bir dünya zaten titreşim konusunda. orta ayaklığın ucunu keskinleştir, orta ayaklıkta çalıştır, bir süre sonra betonu bile delecektir kanaatindeyim o çinliler için.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------

    Alıntı sondurak35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda buyuk bir devrim yapmadıysa r25 le kıyaslamayalım bence.Hele hele hız olarak hiç kıyaslamayalım. Barkın abi bildigin gariban motoru diyor tabiki de japon karşılaştırmalarında. Honda çok güzel o ayrı mevzu ama rc250 cok elite bir motor. Ben sana birşey diyeyim mi ? rc250 abs lı metzeler lastikli, (oncekılerde diablo rosso II ile geliyordu) kaydırmalı debriyajlı, WP süspansiyonlu ,mercek led gunduz farları, tasarım ve rengıne kimse laf etmez heralde.En hafif motor CBR 161 kg bu motor 147 kg. rc250 31 beygir ve r25 ten daha seri bir makina (Topspeed den bahsetmıyorum,tek silindir ve en yüksek torklu alet dragta R25 pistte RC250 tokatlar) Honda bu motorlar içinde en hantalı(27 beygir ama testlerde tam bir kaos yasanıyor bence 24-25 felan ), en gariban gözükeni,baca gibi eksozu var bikere o çok kotu duruyor.Yarış ruhunu yaşatan repsol harika ama KTM nın turuncusu bir başka.(REPSOL efsanedır ona lafım yok ama KTM turuncu ile özdeşleşmiş dev bir marka ) Aklıma gelmedi daha bu arada göstergelerde R25 efsane, KTM mukemmel ama bıraz karınca duası, Honda çöp. HA sunu demeden geçemıycem honda en az yakan motor ama racingte yakıt tasarrufu aramak biraz tuhaf geliyor bana. Birde oturus pozısyonu en rahat Honda en agrasıf R25 en şekil KTM ( hondada oturmayı beceremezsen dışardan ördek gibi gözukuyosun aynı diğerlerinde daha yatık oldugundan o problem yok ve mukemmel hissiyatı var. ) DOSTUM SECIM SENIN KTM DAHA KALİTELİ AMA R25 ÇİFT SİLİNDİR (çok yakıyor ona gore ) İLE ÇOK GUCLU VE 0 TİTREŞİM (Honda da r25 e gore titriyor, tek silindir sonuçta )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:19 ----------



    Abi r125 19250 TL olmuş RC250 dekı absyı kucumseyenler sadece R125 in fiyatındaki artışa bakarak(r25ten 1500 bın tl pahalı) Rc250 nin nekadar mantıklı bir seçim oldugunu anlarlar üstüne üstlük WP suspansıyon, R25 ten geride kalmayacak gösterge kalitesi,kaydırmalı debriyaj(bence ölüm sebeplerinden birini ortadan kaldırıyor) , mukemmel ötesi lastikler. Yamaha alsak sadece 600-700 lastige verilir..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:30 ----------

    son olarak birkaç resim paylaşmak isterim duruşlarına siz karar verin
    https://www.motorbeam.com/wp-content...mpressions.jpg
    https://cdn.rideapart.com/wp-content..._9143-copy.jpg
    honda da çok şekil haa biraz önce bi arkadaşa yazdım tamam honda bunlara göre kötü felan diye ama harbiden honda da çok guzel.
    https://35y5rh3hn95r4cmzm46f6ee1-wpe...R-Review-3.jpg
    http://i.infocar.ua/img/models/4135/foto_009.jpg
    R25 biraz modifiyeli sanki ama bu motorada çok iyi gidiyor.
    http://www.ozgurcan.com.tr/wp-conten...ha-yzf-r25.jpg
    seçim sizin benimde çorbada tuzum olsun istedim. Ben sizler kadar bilmiyorum belki de beni yanlış anladıysanız da özür dilerim.
    http://cdn.cartoq.com/wp-content/upl...5/08/RC390.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:51 ----------

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...a4865d8b5f.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:04 ----------

    http://www.motoetkinlik.com/wp-conte...TM_rc250_1.jpg
    mükemmel değil mi motorlar Hondayı beğenen tabiki de çıkar ama bu iki motor varken ( sadece tasarımla bile Honda sönük kalıyor özellikleri ve kalitesiylede bu iki motor Hondadan daha iyi.) bunların ardından 3. felan olur. Hani derler ya nekadar ekmek okadar köfte Honda da biraz daha ucuz işte. Ama en mantıklısı bence RC 250. Honda ve Yamaha R25 cok tuttu okey ama RC250 içlerinden en çok dikkat çekeni diğerleri biraz kızılay dagıtmıs gıbı oldu. Ben yan yana 2-3 tane R25 görebiliyorum ama 1 tane RC250 oldugunda herkes ona bakıyor.
    NOT:
    Bir onceki resimde gri R25 koymustum hafıf modıfıyelıydı o cıkmamıs onun yerine düz kırmızıyı koydum aklınız karışmasın
    Hocam 250 cc ss motor olmaz. Yahu bildiğin 1600cc sedan aile otomobili tarafından alt edilebilen (3üde ediliyor) ss mi olur? Bunlar yıllardır ülkemizde 250cc sınıfında seçeneğin kısıtlı olması (mesela mondial yapana kadar bir yol endurosu yoktu bu sınıfta), 250cc üstünde gelen ötv ile 250cc-300cc farkının bile 5bin tlleri bulabilmesi hsatta geçmesi, ülkemizde yakıt almak için iki kere düşünmeye iten benzin fiyatları sebebiyle bu motorlar piyasada tutunabiliyor. Yoksa insan gibi fiyatlarla benzin alabilsek, özel yattan almadığı ötvyi motordan da almasa muhterem devletimiz, kimse bu hacme binmez emin ol. R25'e bindim, sonuna kadar gaz açtığımda (düz yolda) motorun ulaştığı 182km/h oldu, ben onu geçen sene bindiğim 1998 model tüplü 1.6 atmosferik motorlu astra f aracımla da yapabiliyordum. Eh bu sınıfın alınası motorlarından (aprilianın 2 zamanlıları var, Türkiyede var mı bilmiyorum, onlar deli gidiyor, eskiden de 250 cc 4 silindirliler vardı, artık yok, onları dışarda tutuyorum) en güçlü olanı kabul edilen R25 9 yaşında lpgli 1.6 atmosferik astra tarafından alt edilebiliyorsa ki bizzat gördüm, ikisininde gidişini biliyorum, bana kimse ss demesin. Bildiğimiz grenaj giydirilmiş commuter işte.
    KTM kalite kokuyor, ona lafım yok. Şekline hasrayım RC serisinin. Egzozun yeri, tasarımı, şasesi, jantı, ön farları falan çok çok güzel tasarlanmış. Konanım desek, hakeza motor fazladan bile donanım taşıyor, ama işte burada beklenti devreye giriyor. Kaydırmalı debriyaj gerekli, iyi de kime göre? Koca koca litreliklerde var mı kaydırmalı debriyaj? Yok. Amortisör konusunda katılıyorum, mesela ben cbr'nin ön düzenini başarısız buluyorum ki bunu incelememde de yazmıştım. Yahu velhasıl, ihtiyaçdan doğar talep, RC250 ile şehir içinde gezilir mi? Evet, gezilir. İlgi çeker mi? Evet çeker. Ama biriniz çıkıp bir uzun yol deneyin de sonucu gelin burada anlatın. Ben Bolu'dan Ankara'ya acıktığım için yemek için durdum, onun dışında bir kez de telefona cevap vermek için durdum, bunda sigara da içtim. Eski yoldan (yol bozuk) geldim, 140'ın altına pek düşmemeye çalışarak geldim. Geldim, arkadaşlarla buluştum, oturup çay falan içtik. Bu yolculuğu RC250 ile, aynı şekilde yüksek devir ve yüksek süratte yapıp ondan sonra gelip titreşim konusunda beni eleştirin. Ankara'da Baydar ile KTM yan yana. RC200 veya 250 geldi. Arkadaşla baydara gitmiştik bakım için, ben sigara içiyordum dışarda, eleman motordan inerken yanına gittim, bi çalıştırırmısın dedim, çalıştırdı, şöyle bir dokundum, titriyordu bariz şekilde. Sordum, şehir içinde kullanıyorum, uzun yolda kullanırsam bu titreşim çok yorar dedi eleman. Sonra gelip burda ahkam kesiyorsunuz titremiyor diye. Yahu şehir içinde hiçbir şey titremiyor zaten.


    Bu arada, R25'in egzozu tamam CBR'ye göre iyi, ama onunda orjinalinin güzel durduğunu söyleyemem. İçlerinde orjinal egzozu ile farklı duran tek motor RC.

  18. #38

    Üyelik
    25 Şubat 2017
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kıstas yanlış, ilk motor alacağımda kullanıp denediğim bir kuba motor vibratörden halliceydi. Sadece 10 dk sürmüştüm. Ama kıstas 125-150 cc balansörsüz çinli olmamalı titreşim konusunda. Onlar ayrı bir dünya zaten titreşim konusunda. orta ayaklığın ucunu keskinleştir, orta ayaklıkta çalıştır, bir süre sonra betonu bile delecektir kanaatindeyim o çinliler için.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------



    Hocam 250 cc ss motor olmaz. Yahu bildiğin 1600cc sedan aile otomobili tarafından alt edilebilen (3üde ediliyor) ss mi olur? Bunlar yıllardır ülkemizde 250cc sınıfında seçeneğin kısıtlı olması (mesela mondial yapana kadar bir yol endurosu yoktu bu sınıfta), 250cc üstünde gelen ötv ile 250cc-300cc farkının bile 5bin tlleri bulabilmesi hsatta geçmesi, ülkemizde yakıt almak için iki kere düşünmeye iten benzin fiyatları sebebiyle bu motorlar piyasada tutunabiliyor. Yoksa insan gibi fiyatlarla benzin alabilsek, özel yattan almadığı ötvyi motordan da almasa muhterem devletimiz, kimse bu hacme binmez emin ol. R25'e bindim, sonuna kadar gaz açtığımda (düz yolda) motorun ulaştığı 182km/h oldu, ben onu geçen sene bindiğim 1998 model tüplü 1.6 atmosferik motorlu astra f aracımla da yapabiliyordum. Eh bu sınıfın alınası motorlarından (aprilianın 2 zamanlıları var, Türkiyede var mı bilmiyorum, onlar deli gidiyor, eskiden de 250 cc 4 silindirliler vardı, artık yok, onları dışarda tutuyorum) en güçlü olanı kabul edilen R25 9 yaşında lpgli 1.6 atmosferik astra tarafından alt edilebiliyorsa ki bizzat gördüm, ikisininde gidişini biliyorum, bana kimse ss demesin. Bildiğimiz grenaj giydirilmiş commuter işte.
    KTM kalite kokuyor, ona lafım yok. Şekline hasrayım RC serisinin. Egzozun yeri, tasarımı, şasesi, jantı, ön farları falan çok çok güzel tasarlanmış. Konanım desek, hakeza motor fazladan bile donanım taşıyor, ama işte burada beklenti devreye giriyor. Kaydırmalı debriyaj gerekli, iyi de kime göre? Koca koca litreliklerde var mı kaydırmalı debriyaj? Yok. Amortisör konusunda katılıyorum, mesela ben cbr'nin ön düzenini başarısız buluyorum ki bunu incelememde de yazmıştım. Yahu velhasıl, ihtiyaçdan doğar talep, RC250 ile şehir içinde gezilir mi? Evet, gezilir. İlgi çeker mi? Evet çeker. Ama biriniz çıkıp bir uzun yol deneyin de sonucu gelin burada anlatın. Ben Bolu'dan Ankara'ya acıktığım için yemek için durdum, onun dışında bir kez de telefona cevap vermek için durdum, bunda sigara da içtim. Eski yoldan (yol bozuk) geldim, 140'ın altına pek düşmemeye çalışarak geldim. Geldim, arkadaşlarla buluştum, oturup çay falan içtik. Bu yolculuğu RC250 ile, aynı şekilde yüksek devir ve yüksek süratte yapıp ondan sonra gelip titreşim konusunda beni eleştirin. Ankara'da Baydar ile KTM yan yana. RC200 veya 250 geldi. Arkadaşla baydara gitmiştik bakım için, ben sigara içiyordum dışarda, eleman motordan inerken yanına gittim, bi çalıştırırmısın dedim, çalıştırdı, şöyle bir dokundum, titriyordu bariz şekilde. Sordum, şehir içinde kullanıyorum, uzun yolda kullanırsam bu titreşim çok yorar dedi eleman. Sonra gelip burda ahkam kesiyorsunuz titremiyor diye. Yahu şehir içinde hiçbir şey titremiyor zaten.


    Bu arada, R25'in egzozu tamam CBR'ye göre iyi, ama onunda orjinalinin güzel durduğunu söyleyemem. İçlerinde orjinal egzozu ile farklı duran tek motor RC.
    Öncelikle yazınızı beğendim.Katıldığım yerler olduğu kadar katılmadığım yerler de oldu.Malumunuz 600cc ve üzeri bir ss motor almak çok zor bir olay.Zar zor 600 cc alırsınız 1000 cc den daha fazla yakıt tuketır (ss almışım yakıtını mı dusunucem demeyin 200 bin tlye araba alırken bile yakar mı yakmaz mı diye düşünüyoruz)Uzun yol için SS almayız heralde. Burada SS motor alıpta Karadeniz turuna cıkacak kimse yoktur. . Gelelim şehir içi mevzusuna.Özellikle 250-400 cc arasında bir motor alan insan yarış yapayım,piste gireyim diye düşünmez.Alır şehir içinde biner.Şehir içinde de 250 cc ile 1500 cc motor arasında sadece fiyat ve karızma farkı vardır (trafik canavarı değilseniz şehir içi trafik kurallarına uyarsanız bir yerden bir yere 150 cc motordan bıraz daha hızlı varırsınız okadar )Titreşim konusunda tek silindirle her motor yüksek devirlerde titrer.Bu titreşim mevzusu da kişiden kişiye değişir. Eğer çok hassas bir insansanız kesinlikle R25 alın çift silindir ile daha konforludur.Ama 250 cc lık ucuz bır makına aldıgınızı unutmayın.

    SS düşünen insanlar aşırı konfor meraklısıysa cruiser felan alsın arabada gider gibi rahat rahat kullanırlar.

    Şimdi biz millet olarak garibanı kollamayı severız. O yüzden RC250 ye titriyor demek bence biraz abartı. Tek silindir titreyecek tabikide ona bakarsanız honda da titriyor.Aynı özellikler honda da olsa busefer motor olucak 20 bin tl olacak.ee hadi özellikleri geçtim tasarıma baktıgında gönlun hangısını dıyor sen onu soyle bak yukarıda attım fotoları.Benim için özellikler eşit olsa bile KTM nin tasarımı en iyisi sonra Yamaha en son Honda. KTM nin malzeme kalitesi Hondadan cok cok iyi, ama başta eşit kabul edelim demiştik ya? işte eşitte kabul etsen göze KTM daha kaliteli bir motor gibi geliyor.Honda yıllardan beri var ve mukemmel bir servis agına sahıp.Her kesıme hıtap eden bir marka o yuzden cbf kullanan adama sorsan KTM mı Honda mı KTM ney yaw gıt honda al der. Aynı zamanda Honda Gold Wing F6C kullanan bi adama da sorsan sana CBR al der (adam ne anlasın ss den diyenler olabılır ama Honda motor olsun gerekse araba olsun bizim ulkemızde mukemmel işler yaptı ve dunya capındada harıka bır marka.O yuzden o algıyı yıkmak zor 250 cc SS te en geride kalan motor oldugunu kabul edemıyoruz z250 sl bile daha kalıtelı ama HONDA tüketici dostu diyoruz.)

    Kaydırmalı debriyaj olayı da başlangıç seviyesi bir motor oldugundan herkesime hitap ediyor. Burada 100 kişi varsa 60ı 600cc kullanabilir yine içlerinden 25-30 kısı 1000cc üstünü kullanabilir (600cc kullanan 1000 i hayli hayli kullanır demeyın yine de farklı sorumluluk istiyor ) ee bukadar insana 600 cc 1000 cc kullanabılır dedık ama bu 100 kişiden sadece 6-7 si hakkını vererek profesyonel bir şekilde 600 cc kullanabilir. 1000 cc ıcın ıse bu sayı 2-3 e kadar iner. Geri kalan herkeste risk kucukte olsa vardır. Kısacası kaydırmalı debrıyajı kucumseme 250 cc de %30 hayat kurtarır bu da az bir oran değil.Ben çok duydum Honda Yamaha kullanıpta tekerleyi kitleyen.

  19. #39

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı sondurak35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle yazınızı beğendim.Katıldığım yerler olduğu kadar katılmadığım yerler de oldu.Malumunuz 600cc ve üzeri bir ss motor almak çok zor bir olay.Zar zor 600 cc alırsınız 1000 cc den daha fazla yakıt tuketır (ss almışım yakıtını mı dusunucem demeyin 200 bin tlye araba alırken bile yakar mı yakmaz mı diye düşünüyoruz)Uzun yol için SS almayız heralde. Burada SS motor alıpta Karadeniz turuna cıkacak kimse yoktur. . Gelelim şehir içi mevzusuna.Özellikle 250-400 cc arasında bir motor alan insan yarış yapayım,piste gireyim diye düşünmez.Alır şehir içinde biner.Şehir içinde de 250 cc ile 1500 cc motor arasında sadece fiyat ve karızma farkı vardır (trafik canavarı değilseniz şehir içi trafik kurallarına uyarsanız bir yerden bir yere 150 cc motordan bıraz daha hızlı varırsınız okadar )Titreşim konusunda tek silindirle her motor yüksek devirlerde titrer.Bu titreşim mevzusu da kişiden kişiye değişir. Eğer çok hassas bir insansanız kesinlikle R25 alın çift silindir ile daha konforludur.Ama 250 cc lık ucuz bır makına aldıgınızı unutmayın.

    SS düşünen insanlar aşırı konfor meraklısıysa cruiser felan alsın arabada gider gibi rahat rahat kullanırlar.

    Şimdi biz millet olarak garibanı kollamayı severız. O yüzden RC250 ye titriyor demek bence biraz abartı. Tek silindir titreyecek tabikide ona bakarsanız honda da titriyor.Aynı özellikler honda da olsa busefer motor olucak 20 bin tl olacak.ee hadi özellikleri geçtim tasarıma baktıgında gönlun hangısını dıyor sen onu soyle bak yukarıda attım fotoları.Benim için özellikler eşit olsa bile KTM nin tasarımı en iyisi sonra Yamaha en son Honda. KTM nin malzeme kalitesi Hondadan cok cok iyi, ama başta eşit kabul edelim demiştik ya? işte eşitte kabul etsen göze KTM daha kaliteli bir motor gibi geliyor.Honda yıllardan beri var ve mukemmel bir servis agına sahıp.Her kesıme hıtap eden bir marka o yuzden cbf kullanan adama sorsan KTM mı Honda mı KTM ney yaw gıt honda al der. Aynı zamanda Honda Gold Wing F6C kullanan bi adama da sorsan sana CBR al der (adam ne anlasın ss den diyenler olabılır ama Honda motor olsun gerekse araba olsun bizim ulkemızde mukemmel işler yaptı ve dunya capındada harıka bır marka.O yuzden o algıyı yıkmak zor 250 cc SS te en geride kalan motor oldugunu kabul edemıyoruz z250 sl bile daha kalıtelı ama HONDA tüketici dostu diyoruz.)

    Kaydırmalı debriyaj olayı da başlangıç seviyesi bir motor oldugundan herkesime hitap ediyor. Burada 100 kişi varsa 60ı 600cc kullanabilir yine içlerinden 25-30 kısı 1000cc üstünü kullanabilir (600cc kullanan 1000 i hayli hayli kullanır demeyın yine de farklı sorumluluk istiyor ) ee bukadar insana 600 cc 1000 cc kullanabılır dedık ama bu 100 kişiden sadece 6-7 si hakkını vererek profesyonel bir şekilde 600 cc kullanabilir. 1000 cc ıcın ıse bu sayı 2-3 e kadar iner. Geri kalan herkeste risk kucukte olsa vardır. Kısacası kaydırmalı debrıyajı kucumseme 250 cc de %30 hayat kurtarır bu da az bir oran değil.Ben çok duydum Honda Yamaha kullanıpta tekerleyi kitleyen.
    Sadece şu kadarını söyleyeyim, kalite nereye baktığına göre değişir. Grenaja baktığımda CBR daha iyi R25'den, göstergeye baktığımda R25 daha iyi mesela. Bu arada geride kalmış dediğin motorun gücü emin ol bu sınıf için yeterli. Kullanıcı dostu olması ise az yakması, işletme giderinin düşük olması ve parça fiyatıyla alakalı. Sen hiç kawasaki'ye grenaj aldın mı? Dahası 250SL dediğin motor küçük, bariz şekilde küçük hemde. Keşke üstüne insan oturacak diye düşünüp az daha büyük yapsalarmış. R25'in bir parça grenajı ile hondanın bir partça (aynı parça olduğunda) yarı yarıya fiyat olarak neredeyse. Daha nasıl kullanıcı dostu olunabilir ki?

    Kullanıcı dostu olmak 250cc'den 36 hp güç çıkartıp, 12 bin km bozuk yağ pompası ile yol yapmış motoru geri çağırıp yağ pompasını değiştirmek değildir. Arada bozuk yağ pompası neticesinde uygun olmayan yağlama ile motorun yıpranması ne olacak? İlerde sana bana girecek. RC serisinin grenaj fiyatlarına bir bak bence, adamların parçası o kadar yok ki internette falan fiyat bulamıyorsun. Serviste var ama, bir arayıp fiyat sorun bence, bizim arkadaş sormuştu, fiyatı hatırlamıyorum ama "..ktirsinler" deyip honda almıştı
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  20. #40
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece şu kadarını söyleyeyim, kalite nereye baktığına göre değişir. Grenaja baktığımda CBR daha iyi R25'den, göstergeye baktığımda R25 daha iyi mesela. Bu arada geride kalmış dediğin motorun gücü emin ol bu sınıf için yeterli. Kullanıcı dostu olması ise az yakması, işletme giderinin düşük olması ve parça fiyatıyla alakalı. Sen hiç kawasaki'ye grenaj aldın mı? Dahası 250SL dediğin motor küçük, bariz şekilde küçük hemde. Keşke üstüne insan oturacak diye düşünüp az daha büyük yapsalarmış. R25'in bir parça grenajı ile hondanın bir partça (aynı parça olduğunda) yarı yarıya fiyat olarak neredeyse. Daha nasıl kullanıcı dostu olunabilir ki?

    Kullanıcı dostu olmak 250cc'den 36 hp güç çıkartıp, 12 bin km bozuk yağ pompası ile yol yapmış motoru geri çağırıp yağ pompasını değiştirmek değildir. Arada bozuk yağ pompası neticesinde uygun olmayan yağlama ile motorun yıpranması ne olacak? İlerde sana bana girecek. RC serisinin grenaj fiyatlarına bir bak bence, adamların parçası o kadar yok ki internette falan fiyat bulamıyorsun. Serviste var ama, bir arayıp fiyat sorun bence, bizim arkadaş sormuştu, fiyatı hatırlamıyorum ama "..ktirsinler" deyip honda almıştı
    r25 bayır aşşa 190 yapıyo ama n'aber?


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)