Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Bajaj ın ayıplı mal konusundaki ilgisiz tavrı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Eagle7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT
    Hadi bakalım ne olacak bende merak ediyorum şimdi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    beyefendi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2014
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    CB125e
    Konuyu takipteyim, merakla bekliyorum sonucu ne olacak, Ekrem Bey in işiyle ne kadar ilgili olduğunu forum ahalisi biliyor, ancak kuralkan holdingin ne olduğunu da aynı şekilde biliyoruz, duyuyoruz.

  3. #23
    Dublebas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2016
    Şehir
    Alaska
    Motosikleti
    Pulsar NS150
    Valla araştıracak bir şey yok, 3 kez aynı arızadan servise giden her ürün KANUN gereği yenisi ile DEĞİŞMEK ZORUNDA.

    KANUN adı bildiğiniz kanun, hani meclisimizden çıkan.

  4. #24

    Üyelik
    22 Kasım 2015
    Üzüldüm. Ne emek ve hevesle alınıyor o motorlar. Ben olsam yasal yollar adına hakkımı arardım.

  5. #25

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    arkadaşlar aynı arızadan 3 ,farklı hatalardan 5 sefer garantiye giden değişim veya iade hakkı doğuyor diye biliyorum,ama bir bakın yinede.
    Vaktinde Siemens ile bir sorun yaşamıştım 5 kere servise gitmişti değiştirmediler yenisi vermediler tüketici mahkemesine başvurdun mahkeme sıfır ürünle değişim dedi oldu

  6. #26
    BIYIKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Bu Kuralkan zamanında Hyosung u mundar eden Kuralkan değil mi!? 😒
    babaçi bunu beğendi.

  7. #27

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servis kagitlari varsa ayni arizayi 3 kez tekrarladiysa ver mahkemeye geri iadesi ni talep et
    Uğraşmak gerek bence uğraş
    +1 Yapmazsan, durumu kabul ediyorsun demek ki.

  8. #28

    Üyelik
    19 Kasım 2016
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Ben firmadan üründen ümidi kestim.japona yöneldim.en azından içim rahat olur motorumdan soğumam orası burası akıtmaz kırılmaz.

  9. #29
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    Alıntı Zabitatak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben firmadan üründen ümidi kestim.japona yöneldim.en azından içim rahat olur motorumdan soğumam orası burası akıtmaz kırılmaz.
    ferhatkars bunu beğendi.

  10. #30
    vader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda NC 750D Integra
    Yetkili servisler ve garanti konusunda okuduğum kaçıncı şikayet mesajı bu, ben de unuttum artık.

    İnsanlar herhangi bir markaya güvenip sıfır motosiklet alıyor, sonra da garantisi bozulmasın diye mecburen yetkili servise gidiyorlar.

    Sonrasını açılan konu başlıklarından okuyoruz.

    2. el piyasası deseniz, orası zaten kurtlar sofrası, ancak benim tercihim yine de 2. el.

    Anlatayım;

    Hiç sıfır motosiklet almadım, gider 2. el bakar beğenirim, uzun zamandır çalıştığım ve çok güvendiğim (işin en zor kısmı böyle bir ustaya denk gelmek, bunu kabul ediyorum) bir ustam var, onunla gider bakarım motora ya da motoru dükkanına götürürüm.

    "Abi motor bize gelir" derse konu bitmiştir benim için. Şimdiye kadar 3 motosiklet aldım bu şekilde ve sorun yaşamadım.

    Saygılarımla.
    efendy06 ve essegesse bunu beğendiler.
    Tecrübe, limitlerini bilmektir.

  11. #31
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Firmanın piyasaya yerleşene kadar takındığı sempatik tavırlara gerek kalmamış demek ki. Yakından takip ettiğim Dominar 400'ü artık takip etmeye gerek kalmadı. Her marka ve modelde sorun çıkabilir. Fakat firmanın tutumu çok önemlidir. Güven vermiyorsa satın almak maceradan öte akılsızlık olur. Aynı segmentte yer alan Hero Hunk'u yakından izliyorum. Hem daha ucuz, hem de daha kaliteli. Kullanan sürücü kursları ve kullanıcıları çok memnun. 150cc motor almam gerekirse Hero Hunk'u tek geçerim.
    stevejones ve Mr.Yldrmdmr bunu beğendiler.

  12. #32
    axios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2015
    bajajın sorun yaratması şaşılacak bir durum değil. sizin hakkınızı aramanız gerekli. yerinizde olsam ciddi anlamda uğraşırdım. değişim falan da değil doğrudan para iadesi için. hatta benzer arkadaşlar var demişsiniz, hepiniz birleşip toplu olarak dava açabilirsiniz. paranızı aldıktan sonra da üzerine biraz ekleyip adam gibi bir motor alın derim.

  13. #33

    Üyelik
    25 Haziran 2016
    Ekrem ata az önce mesaj attı motosikletiniz Oktay motorda hazır gidip alabilirsiniz dedi , sanarım burayı hiç okumamış yada idrak edememiş ben ayıplı malın parasını talep ettim . Onarılmasını değil! Zaten 1 hafta sonra geri bozulacak ! 6000km redeki motorin 3 defa krank i mi değişir!
    Dağ fare doğurdu bajaj aynı bajaj !
    Bana buz ürünün arkasındayız diyor !
    Bozuk kusurlu ayıplı malın arkasında vay be ne onurlu duruş

  14. #34
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Motoru satarken 17 beygir diye satıyorlar maksimum güç devri 9500. 125-150cc çinlilerin maksimum güç devri 8500'dir. 8500 devirde bir depo benzin bitirseniz bile tık demez motor. 9500 devirde sürünce motorun zarar görüyosa 17 beygir diye satmayacaksın. Çinliler kalitesiz de diyemezsin senin motorunun da onlardan bir farkı yok.
    bektanist ve Potenza bunu beğendiler.

  15. #35
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı BIYIKLI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu Kuralkan zamanında Hyosung u mundar eden Kuralkan değil mi!? ��
    Harbi ne anasını bellediler o firmanın Türkiye de bunlar bir el attı piyasada kendince yer edinmiş marka kurudu gitti
    babaçi bunu beğendi.

  16. #36
    BIYIKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Bilmem mi!!! İlk motorum Rx125sm süpermoto idi. Bunların yüzünden 4 sene sonra yarı yarıya zararla zor sattım. Parçalarını bulmak iyice sıkıntıydı. Mahkeme yüzünden St diye sattıkları aynı motorun parçalarını bana satamıyorlardı. Kazık fiyata kaçak göçek parça aldım yaptırdım. Sattıktan sonra lanet ettim takibi bıraktım ne oldu bilmiyorum, fakat Hyosung kullanıcılarına açgözlülükleri yüzünden iyi kazık attılar onu biliyorum. Bu piyasayı bilenler bu firmadan mal almaz, Bajaj iyiymiş kötüymüş anlamam arkasında Kuralkan varsa almam bedava verseler...

  17. #37

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Yasal yollara başvur ve show tv WhatsApp hattını arayın işsizler işe yarıyor bazen.

  18. #38
    rdvn16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Aralık 2016
    Bajaj gözümden düştü

  19. #39

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli arkadaşlar;

    Arkadaşımız dün sabah İstanbul'da yetkili servisimize motorunu teslim etti. Bugün ürünün hazır olduğu bilgisi kendisine verildi. Gerekli açıklamalar da servisimiz tarafından kendisine yapıldı. Şikayeti devam ettiği sürece gereği yapılacaktır.

    Bajaj markası olarak 180 yetkili servisimiz ile hizmetinizdeyiz. Sezonda 3 ncü yılımızı bitirdik. 2016 yılında sektörde % 13 daralma yaşanmasına karşılık % 118 büyüme göstermiş ve sezonu dördüncü olarak kapatmış markamız ile ilgili şikayetlerin hiç birine duyarsız kalmadığımıza emin olabilirsiniz. Servislerde 3 gün içinde ürünün hizmete hazır hale sokulma oranı % 95'in üzerindedir.

    Tüm bunlara rağmen, bazen servis eksenli, bazen ürün eksenli sorunlar yaşanabilir, yaşanacaktır. Ama hiç bir soruna duyarız kalınmadığına emin olabilirsiniz. Şu anda markamız bizim göz bebeğimizdir. Bir motorumuz serviste herhangi bir şekilde herhangi bir sebeple aynı gün onarılıp sahibine teslim edilmedi ise yönetim dahil teyakkuz hale gelecek bir alt yapı kurulmuştur.

    2017 yılında tüm euro4 normlu ürünlerimiz ile inşallah sektörde liderlik hedefinde olacağız.

    Forumlara yoğunluklarımız sebebi ile epeydir giremiyorum.

    Bana arkadaşlarım her zaman ekrem_ata@kuralkan.com.tr mail adresimden ulaşabilirler.

    Her zaman hizmetinize hazırım.

    Saygılarımla...
    papazkemal bunu beğendi.

  20. #40
    hknzrdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2016
    Şehir
    Antalya <-> İstanbul
    Motosikleti
    Honda NT700V Deauville
    Ürünün arkasındayız demiş de arkadaş, arkasına mı saklanıyorlar?
    3 kez aynı şikayetten servise giden üründe kronik sorun vardır. Bunu bilmek için mühendis veya teknisyen olmaya da gerek yok. Hala serviste parça değişimi diyorlarsa bu tavır ya acemiliktir, ya da art niyettir. İkisinin de özürü olmaz.
    Bajaj demişken şuralara da bakmakta fayda var.

    https://www.sikayetvar.com/bajaj
    https://www.sikayetvar.com/kuralkan
    crxforever bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)