Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

kick start-kompresyon-debriyaj balatası sorun hangisinde ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    <ÖzgürYanık> - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Chetak 12v Electronic(1991)
    Selamınaleyküm, benim bir problemim var , 1991 model Bajaj Chetak 150 12v electronic 4 elden vitesli 2 zamanlı ( px 150 nin birebiri )motorumun aralık 2016 da bloğunu açıp piston,segman,silindir,krank rulmanları,krank keçeleri,(krank da aldım ama sağ olsun anlayan bi büyüğüm orjinal krankın durumunun iyi olduğunu onu değiştirmememi söyledi sıfır krank elimde kaldı hatta),debriyaj balataları,vites selekrtör hilali,debriyaj iç yayları,contalar,bujiler,vs.. komple restore ettim sonra toplayıp 1 hafta gezdim , gezerken karbüratör hava ayarını tam yapamadım ama az az düzenliyordum her gezişimde , bi gün böyle gart gırt bi sürtünme sesi çıktı bi tuhaflaştı motor sonra düzeldi tekrar ama ben de o ara karburatör ile oynadım ve stop etti seyir halinde iken yolda kaldım ettim etmedim çalışmadı. eve getirdim bujiyi ckardım ıslak ve kara , ayak marşına basınca bazen döndürmüyor bazende alıyor . bende burdurmayı denedim ama kompresyon yapmıyor o gırt gırt sürtme sesi geliyor . bujiyi cıkarıpiktirince viteste kompresyn olmuyor ama piston hareket ediyor ( buji deliği açık olduğu için. şimdi bence sorun debriyaj balatalarından ( yeniler ama acaba yerinden mi cıktı? ) sizlerin tecrübeleriniz hangi fikirde birleşecek bulunduğum yerde 4 tamirciden de kazıklama sinyallerini aldığımdan düşünün kendim hayatımda hiç bilgim olmadan youtube den bakıp motoru topladım. adama gecen buraya yazdığımın yarısını anlatırken lafın yarısında hava alıyor motor yeniden toplucaz 250-300 tl tutar dedı :S . şimdiden cevaplarınız için teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    14 virgülden sonra nokta gelmiş. : )Büyük küçük harflere ve yazı düzenine dikkat ederseniz yazınız daha anlaşılır olur. Şu haliyle okumak oldukça zor, ''okumasam daha iyi'' dedirtiyor.
    Anlaşılır yazarsanız okuyan sayısı artacak, kendinizi daha iyi ifade etmiş olacak ve olası çözüm önerileri daha çok gelecektir

  3. #3
    <ÖzgürYanık> - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Chetak 12v Electronic(1991)
    BatuhanK nın yoğun isteği üzerine Dil bilgisi kurallarına pek hakim olmadığımı belirtip yazımı sadeleştirdim ve önce kendisinden sonra sizlerden gelecek cevaplar için şimdiden teşekkürler ;) Selamınaleyküm,1991 model Bajaj Chetak 150 12v electronic 4 elden vitesli 2 zamanlı ( px 150 nin birebiri )motorumun aralık 2016 da bloğunu açıp piston,segman,silindir,krank rulmanları,krank keçeleri,debriyaj balataları,vites selekrtör hilali,debriyaj iç yayları,contalar,bujiler,vs.. komple restore ettim sonra toplayıp 1 hafta gezdim , gezerken karbüratör hava ayarını tam yapamadım.7-10 gün sonra böyle gart gırt bi sürtünme sesi çıktı bi tuhaflaştı motor sonra düzeldi tekrar ama ben de o ara karburatör ile oynadım ama yolda kaldım ettim etmedim çalışmadı. eve getirdim bujiyi ckardım ıslak ve kara , ayak marşına basınca bazen döndürmüyor bazende alıyor . bende vurdurmayı denedim ama kompresyon yapmıyor o gırt gırt sürtme sesi geliyor . bujiyi cıkarıp motoru viteste iktirince piston hareket ediyor ( buji deliği açık olduğu için. şimdi bence sorun debriyaj balatalarından ( yeniler ama acaba yerinden mi cıktı? ) sizlerin tecrübeleriniz hangi fikirde birleşecek bulunduğum yerde 4 tamirciden de kazıklama sinyallerini aldığımdan düşünün kendim hayatımda hiç bilgim olmadan youtube den bakıp motoru topladım. adama gecen buraya yazdığımın yarısını anlatırken lafın yarısında hava alıyor dedi tamirci motor yeniden toplucaz 250-300 tl tutar dedı :S .


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)