Honda Cbr 250r Başlangıç motoru tavsiye eder misiniz?
-
Merhaba arkadaşlar, foruma henüz üye oldum motordan nefret eder binenlere de pek iyi gözle bakmazdım açıkçası saçma bir önyargıydı bu birkaç gün önce scooter kullandım ve resmen aşık oldum hemen gidip sürücü kursuna yazıldım. Şimdilik bir scooter ayarladım Ocak ayının 20sinden sonra sınav olacak ve inşallah ehliyetimi alıcam 10.000tl bütçe ile Honda Cbr 250r almayı düşünüyorum görüşlerinizi merakla bekliyorum...
Reklamlar
-
iyi günler motosikletten nefret etmenin kullananlarada pek iyi gözle bakmamanın sebebini öürenebilir miyim önce ?
-
Yaptığın ön yargının cezası olarak sana R1 öneriyorum.
Şaka şaka SS motorda ısrarcımısın bilmiyorum, enduro cross düşünürsen seslen, istemediğin kadar yardım etmeye çalışırım.yok düşünmem dersen son yazdığım yazıyı oku, okuduktan sonra yine enduro cross düşünmezsen , kolay gelsin
-
cbr 250 güzel motordur bana kalırsa baslayabilirsin uysaldır ama sakın küçümseme cbr 250 yi o zaman sıkıntı yaşabilirsin.
MrMud adlı üyeden alıntı
Yaptığın ön yargının cezası olarak sana R1 öneriyorum.
Şaka şaka SS motorda ısrarcımısın bilmiyorum, enduro cross düşünürsen seslen, istemediğin kadar yardım etmeye çalışırım.yok düşünmem dersen son yazdığım yazıyı oku, okuduktan sonra yine enduro cross düşünmezsen , kolay gelsin
adam resmen çete kuracak cros çetesi madem cok heveslin bakalım bana yardım edebilecek misin ? ben crf kullanmak istiyorum ama boy fakiriyim 1,70 boyum var sürekli motoru düşürmekten korktugum için alamıyorum derdime çare bulabilir misin ?
-
İstanbulda yaşıyorum ve oturduğum yerde 500-600 lirayı toplayan döküntü bir motor alıyor ve egzoz sesinden ne evlerde durmak mümkün nede uyumak, araba sürerken kuralsızca önüme defalarca çıktılar genelde ipsiz sapsız tiplere denk geldim hiç normal motoru olup kullananlara denk gelmedim oturduğum bölgede diğer yerler için birşey demiyorum ama böyle olunca ister istemez bir antipati oluşuyor[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------
Küçümsemek değil de başlangıç için ideal midir?
-
Demek motorculardan sebepsiz yere nefret ederdin hee o zaman sana 600 cc ile başlamanı tavsiye ederim şaka bı yana yeni baslacaksan madem ABS li bı makina bak hem Şubat'ta fuar var daha yeni modeller gelir mutlaka mesela gsxr125 hem başlangıç için daha uygun hem ABS li bı model
-
fkambay adlı üyeden alıntı
cbr 250 güzel motordur bana kalırsa baslayabilirsin uysaldır ama sakın küçümseme cbr 250 yi o zaman sıkıntı yaşabilirsin.
adam resmen çete kuracak cros çetesi
madem cok heveslin bakalım bana yardım edebilecek misin ? ben crf kullanmak istiyorum ama boy fakiriyim 1,70 boyum var sürekli motoru düşürmekten korktugum için alamıyorum derdime çare bulabilir misin ?
Hocam burdan konuyu baltalamak gibi olcak ama zaten motorculara iyi gözle bakmıyormuş arkadaş
Hocam yol tecrübeniz ne kadar bilmiyorum, ama 10bin km tecrübeniz varsa o boyla, bir iki hafta crf kullandıktan sonra boy sıkıntısı çekmezsiniz emin olun, crf250L üzerine oturdugunuzda bile 5-10cm arası alçalan bir motor.
Bu sıkıntının bi kac tekniğinde var tabi, yazdığım yazının altında bi arkadaşla bu muhabbeti yapmıştık.
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
Gsx R 125 fiyatını bulamadım bir türlü
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------
KTM Duke 200 ABS baktım ama fiystları yüksek geldi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------
MrMud adlı üyeden alıntı
Hocam burdan konuyu baltalamak gibi olcak ama zaten motorculara iyi gözle bakmıyormuş arkadaş
Hocam yol tecrübeniz ne kadar bilmiyorum, ama 10bin km tecrübeniz varsa o boyla, bir iki hafta crf kullandıktan sonra boy sıkıntısı çekmezsiniz emin olun, crf250L üzerine oturdugunuzda bile 5-10cm arası alçalan bir motor.
Bu sıkıntının bi kac tekniğinde var tabi, yazdığım yazının altında bi arkadaşla bu muhabbeti yapmıştık.
gogozh adlı üyeden alıntı
Demek motorculardan sebepsiz yere nefret ederdin hee o zaman sana 600 cc ile başlamanı tavsiye ederim
şaka bı yana yeni baslacaksan madem ABS li bı makina bak hem Şubat'ta fuar var daha yeni modeller gelir mutlaka mesela gsxr125 hem başlangıç için daha uygun hem ABS li bı model
Gsc 125 fiyat bulamadım ya
-
MrMud adlı üyeden alıntı
Hocam burdan konuyu baltalamak gibi olcak ama zaten motorculara iyi gözle bakmıyormuş arkadaş
Hocam yol tecrübeniz ne kadar bilmiyorum, ama 10bin km tecrübeniz varsa o boyla, bir iki hafta crf kullandıktan sonra boy sıkıntısı çekmezsiniz emin olun, crf250L üzerine oturdugunuzda bile 5-10cm arası alçalan bir motor.
Bu sıkıntının bi kac tekniğinde var tabi, yazdığım yazının altında bi arkadaşla bu muhabbeti yapmıştık.
okuyacagım hocam yazıyı saolasın bi durum olursa bulucam seni
-
24 Aralık 2016, 16:03
#10
Cifteker kardeşim fiyatlari daha belli değil
-
24 Aralık 2016, 16:04
#11
Cbr250 ıyı motordur, hos motordurda naked bır seyler baksanız? Dusup kalkacaksınız ılk etapta belkı oldugu yerde devıreceksınız masraf fazla cıkacak. Karenajsız ucuz bır seyler bakın bır sezon kullanın. Ikıncı sezon karenajlı bır motora gecersınız. Yol kenarına ucmus, fren mesafesını ayarlayamayınca arabaya gırmek yerıne motoru ve kendını suruklenmeye terk etmıs bırı olarak soyluyorum. Asfalt yanıgı, toprakta kola gıren tas, parcalanan avuc ıcı, kırılan karenaj, sınyal, kırılan manet, peg ACITIR.
-
24 Aralık 2016, 17:48
#12
Baslarsin ama ilk baslarda agresif kullanmamani oneririm. Uysal denmesine ragmen 7 saniyede 100 e cikan ve 150 ye kadar gayet seri bir alet. Neden bunu almisim dedigim bir gun bile olmadi.
-
24 Aralık 2016, 18:32
#13
Başlayabilirsin , ama abs li Pulsar 200 RS e de bir bak bakalım aynı fiyat gamında olmalı..
-
24 Aralık 2016, 18:35
#14
ben başladım çok memnunum ama ekipman ehliyet sigorta işleri en az 5 bine malolacak haberin olsun. bütçeni ona göre ayarla. cbf 150 ya da pulsara bir bak istersen.
-
24 Aralık 2016, 19:02
#15
MrMud adlı üyeden alıntı
Yaptığın ön yargının cezası olarak sana R1 öneriyorum.
Şaka şaka SS motorda ısrarcımısın bilmiyorum, enduro cross düşünürsen seslen, istemediğin kadar yardım etmeye çalışırım.yok düşünmem dersen son yazdığım yazıyı oku, okuduktan sonra yine enduro cross düşünmezsen , kolay gelsin
Kış geldi bu araziciler doluştu yine buralara, yağışlar başlasa da sürüden kuzuları kapmasalar
Az silindir, çok iş
-
24 Aralık 2016, 23:30
#16
CBR250r başlangıçta kullanılır, ama bir düşürürsen grenaj 500tl, sinyal 80tl haberin olsun. Bana kalırsa çıplak bir 250cc daha iyi olur.
-
27 Aralık 2016, 10:58
#17
Grumpy adlı üyeden alıntı
Cbr250 ıyı motordur, hos motordurda naked bır seyler baksanız? Dusup kalkacaksınız ılk etapta belkı oldugu yerde devıreceksınız masraf fazla cıkacak. Karenajsız ucuz bır seyler bakın bır sezon kullanın. Ikıncı sezon karenajlı bır motora gecersınız. Yol kenarına ucmus, fren mesafesını ayarlayamayınca arabaya gırmek yerıne motoru ve kendını suruklenmeye terk etmıs bırı olarak soyluyorum. Asfalt yanıgı, toprakta kola gıren tas, parcalanan avuc ıcı, kırılan karenaj, sınyal, kırılan manet, peg ACITIR.
Sen bana ne önerirsin?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:57 ----------
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
Baslarsin ama ilk baslarda agresif kullanmamani oneririm. Uysal denmesine ragmen 7 saniyede 100 e cikan ve 150 ye kadar gayet seri bir alet. Neden bunu almisim dedigim bir gun bile olmadi.
7 saniyede 100 gayet başarılı
-
29 Aralık 2016, 20:20
#18
-
30 Aralık 2016, 09:24
#19
-
30 Aralık 2016, 11:27
#20
Benim başlangıç motorum olduğu için tavsiye ederim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler