Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

GSX-R 600 FARKI..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    gt170 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Suanda yok ��
    Arkadaşlar 600F ten sonra GSXR-600 almaya karar verdim şiddetle rica ediyorum GSXR-600 ün diğer makinalardan :

    1-Gaz tepkisi
    2-Alt orta ve üst devirlerdeki gücü
    3-Top Speed
    4-İvmelenme
    5-motor yönünden sıkıntıları (kronik vs..)

    diğer R6,600RR,Zx-6R den farkı nedir kullananlar kullanıcı sahipleri yardımcı olabilir mi yaklaşık 1 1,5 saattir forumda eski konularda dolaşıyorum işime yarayacak bir bilgi bulamadım ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja zx636 Abs krt edition
    gsxr alt devirleri kuvvetlıdır hocam.Bu yüzden apaçi motoru derler frenlerinde eski modellerınde sıkıntılar yaşayanlar vardı ama yeni kasalarda bilemiyorum.

  3. #3
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alacaksanız 2008 üzeri alın

  4. #4
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı gt170 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 600F ten sonra GSXR-600 almaya karar verdim şiddetle rica ediyorum GSXR-600 ün diğer makinalardan :

    1-Gaz tepkisi
    2-Alt orta ve üst devirlerdeki gücü
    3-Top Speed
    4-İvmelenme
    5-motor yönünden sıkıntıları (kronik vs..)

    diğer R6,600RR,Zx-6R den farkı nedir kullananlar kullanıcı sahipleri yardımcı olabilir mi yaklaşık 1 1,5 saattir forumda eski konularda dolaşıyorum işime yarayacak bir bilgi bulamadım ?
    5 numaralı madde dışında kalan gücü, kabiliyeti gibi konuları süpersport ve stok yarış sonuçlarına bakarak kolayca öğrenebilirsin.
    Yani bunları forumda bulsan bile o bilgilerin kaynağıda orası olacak.
    Neticede tüm 600'lükleri test edip sonuçlarını burada paylaşan biri olsa bile bu tek taraflı bir bakış açısı olur.
    Sonuç kişiseldir ve doyurucu olmaz.
    Oysa yarış ortamı farklı kabiliyetlerdeki farklı farklı onlarca pilotun performans gösterdiği bir arenadır.
    Merak ettiğin ilk 4 maddeyi çoğu rakamsal olarak oralardan öğrenebilirsin.

    Sadece 5. Madde burada konuşulabilir ama her modelin derdi sıkıntısı farklı olacaktır.
    Bu konuda da doyurucu bilgi istiyorsan nokta atışı yapman gerek.
    Yani arkadaşlar 2014 model xxx kilometrede bir gsxr600 alacağım.
    Şeklinde sorman daha mantıklı.
    Böylece kullanan veya bilenler daha doyurucu cevaplar vereceklerdir.
    Tabi model yılı yarışlar içinde geçerli.
    Örneğin 2003 model için 2003 yılının yarışlarına bakman gerek.
    Tabi sadece 2003 değil.
    Model hangi yıl yenilenmişse o yılların hepsini incelemelisin.
    Örneğin Cbr 600 RR 2003 yılından 2007 yılına kadar aynı kasayı üretti ve o kasa ile yarıştı.
    Sende suzuki için bu bilgilere ulaşıp detaylı inceleme yapabilirsin.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  5. #5
    Coach_k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Xciting R
    Suzukinin genel mentalitesi " herşeyden biraz " bir R6 gibi çok hızlı gitmez, 600rr kadar rahat sürüşe sahip değildir, kawasaki kadar beygir gücü ve tork sunmaz. 2002 modeline 2 yıla yakın bindim suzuki japonların içinde orta çizgisi ve honda sonrasında iyi bir cadde motorudur.

  6. #6
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    Kapadokya
    Motosikleti
    DUCATI MONSTER 696
    Şanzuman ve motor çok sağlam, 2008 den sonra elektronik gidon amortisörü mevcut ve diğer 600lüklerde yok. 3 adet sürüş modu ilk koyulan 600lük makine aynı zamanda. Kaliperleri iyi ama fren hortumunu çelik yapar balatalarıda kaliteli alırsanız gayet iyi duruyor. Fren tertibatı hayabusa ile aynı idi diye hatırlıyorum. Sele konforu ve gidon pozisyonu yamaha ve hondadan daha rahat. El yormam bu kadr.

  7. #7
    gt170 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Suanda yok ��
    Alıntı bkaraca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şanzuman ve motor çok sağlam, 2008 den sonra elektronik gidon amortisörü mevcut ve diğer 600lüklerde yok. 3 adet sürüş modu ilk koyulan 600lük makine aynı zamanda. Kaliperleri iyi ama fren hortumunu çelik yapar balatalarıda kaliteli alırsanız gayet iyi duruyor. Fren tertibatı hayabusa ile aynı idi diye hatırlıyorum. Sele konforu ve gidon pozisyonu yamaha ve hondadan daha rahat. El yormam bu kadr.
    Eyw yorumun icin tesekkur ederim yani diyosun ki r6 dan daha yavas peki r6 nin motor blogu ne kadar iyi kronik sorunlari var mi?? ya biraz size sacma geliyodur sorularim da inanin aldiktan sonra keske sunu alsaydim demek istemiyorum yardimci yorumlariniz icin simdiden cok cok tesekkur ederim

  8. #8
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı gt170 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyw yorumun icin tesekkur ederim yani diyosun ki r6 dan daha yavas peki r6 nin motor blogu ne kadar iyi kronik sorunlari var mi?? ya biraz size sacma geliyodur sorularim da inanin aldiktan sonra keske sunu alsaydim demek istemiyorum yardimci yorumlariniz icin simdiden cok cok tesekkur ederim
    Yatak sarma sorunu oldukça sık görülen bir sorundur.İkinci el alacaksanız apaçinin eline düşmemiş motor kovalayın.2006da kırlangıç kasalar 20k devir çeviriyor.Haliyle keskin bir kasa ve 20 bin devir çeviren alet yanlış kişilerin eline düşerse iflah olmayacak şekillere sokulabiliyor.Arkadaş 2002 modeline binmiş gsxr'ın şimdi honda kadar rahat kullanımı yok derken konfordan bahsettiğini sanmıyorum çünkü konfor konusunda gerek R6 gerek cbr'dan bariz rahat.Ama söylediği doğru R6 kadar hızlı gitmeyebilir.Ama benim nezdimde 2008 ve sonra gsxr'ın yeri çok başkadır.

  9. #9
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    Kapadokya
    Motosikleti
    DUCATI MONSTER 696
    R6 daha hırçın diyeyim. Top speed vs için YouTube'da tonlarca video var izleyin.

  10. #10
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Ben yine de suzukiciyim..
    Suzuki teknolojisi başka..
    Bir tek egsozlarina gicigim..

    Ama marka ve model olarak belirle ve Coq Usta'ya kesinlikle danis. O, mutevaziliktesiniz bir uzmandır.

  11. #11
    gt170 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Suanda yok ��
    2013 model ve ustu dusunuyorum

  12. #12
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    Kapadokya
    Motosikleti
    DUCATI MONSTER 696
    @gt170

    O zaman direkt yamahayı eleyin kaç sene aynı kasa ... honda 600rr kafası çok çirkin. Para varsa kawasaki abs li onun haricinde suzuki.

  13. #13

    Üyelik
    08 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul atasehir
    Motosikleti
    Honda
    İlanlarda beylikdüzünde satılık var 22 bin tl 2008 k8 35 binde full yoşhi egzozlu Tek sıkıntısı sigortadan 20 bin küsür para alınmış, cok yakın bir abimin. O motoru cok kullandım uzun yolada gittim modlu kasa sahibi 290 gidiyorum 1000rrın arkasındayım hep diyodu ama ben daha top speed yapma şansı bulamadım. Güzel motordu.

  14. #14
    Jeeztro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha - XV 950 Cafe Racer
    helvacılar niye gelmedi daha

    kanuniden sonra epey değişik olacak hayırlısı. kask falan al.

  15. #15
    gt170 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Suanda yok ��
    Alıntı Jeeztro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    helvacılar niye gelmedi daha

    kanuniden sonra epey değişik olacak hayırlısı. kask falan al.
    @Jeeztro yok acemi degilim yeterince tecrubem var 600F kullandim bi sure saol.ilgin ici. :D

  16. #16

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    en iyi çığlık atanı istersen en yüksek devir çevirebileni (20k) al, sele altı egzoz istiyorsan gene fark etmez hepsinde de alabilirsin, başkada bir kriter göremiyorum kendim için tip en beğenilen tip tercih edilir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------

    1- benim motor gibi bakımsız bir tel olmasın yeterli
    2- torku en yüksek olan
    3- internette bol bol var
    4-
    5- hiç birinin kronik sıkıntısı yok diye biliyorum bir kaç ustaya dinlettirerek alınmalı

    bunlardan daha önemlisi stabilitesi yol tutuş viraj falan


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)