Honda vs Diger markalar ses karsilastirmasi
-
Herkese iyi aksamlar benim merak ettigim honda diger 3 markadan daha yavas daha sakin oldugundan mi sesi digerlerine gore daha az sakin cikiyor mesela two brothers lı 600RR ve gsxr 600 dinliyorum seslerini gsxr in sesi daha tok kalin ve cok cikiyor 600RR in oyle degil daha sakin tatli gibi cikiyo bunlarin farki motorun yapisindan mi?? Ikisi de slip-on ve katalizor iptali var
Reklamlar
-
600rr şeker çocuk,gsxr600 üniversite terk sabıkalı.
-
MazhaRR adlı üyeden alıntı
600rr şeker çocuk,gsxr600 üniversite terk sabıkalı.
R6 semtin delikanlı abisi
Kawasaki zengin züppe
-
-
Gordugum naked ve SS Honda'larin az daha munis oldugu. Acikcasi benim hosuma da gidiyor. Gurultulu motor sevmiyorum. Ama guzelinden bir V2 ya da V4 sesi de tabii ki hosuma gitmiyor degil.
Laf aramizda guzel duz 4 silindir motor sesi diye birsey de yok zaten. Konfigurasyon ve atesleme sirasi belli, dolayisiyla cikan ses te belli. Etrafinizdaki arabalarin hemen hemen tumu duz 4 silindir zaten. Eksoz'la oynaya oynaya nereye kadar? Tek numaralari yuksek devir ve ani devir.
Asil guzel ses V2 ve V4'te. Cunku guzel sesin kaynagi silindir konfigurasyonu, krank mili ve atesleme sirasidir.
-
Gencler oyun parki burda degil
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------
Abi guzel anlattin da ben pek anlamadim hepsi v motor degil mi zaten
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
Gordugum naked ve SS Honda'larin az daha munis oldugu. Acikcasi benim hosuma da gidiyor. Gurultulu motor sevmiyorum. Ama guzelinden bir V2 ya da V4 sesi de tabii ki hosuma gitmiyor degil.
Laf aramizda guzel duz 4 silindir motor sesi diye birsey de yok zaten. Konfigurasyon ve atesleme sirasi belli, dolayisiyla cikan ses te belli. Etrafinizdaki arabalarin hemen hemen tumu duz 4 silindir zaten. Eksoz'la oynaya oynaya nereye kadar? Tek numaralari yuksek devir ve ani devir.
Asil guzel ses V2 ve V4'te. Cunku guzel sesin kaynagi silindir konfigurasyonu, krank mili ve atesleme sirasidir.
Abi guzel anlattin da ben anlamadim bunlarin hepsi v motor degil mi zaten
-
Yoshimura tak birde gsxr'a öyle dinle :D
-
gt170 adlı üyeden alıntı
Gencler oyun parki burda degil
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------
Abi guzel anlattin da ben pek anlamadim hepsi v motor degil mi zaten
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
Abi guzel anlattin da ben anlamadim bunlarin hepsi v motor degil mi zaten
Honda Yamaha Kawasaki sıralı 4 kullanır ss lerinde Ducati L2 Aprilia V4 motor tipi kullanır ben tır merakımdan dolayı V motor sesine hastayım
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
Bağırtarak kullanan apaçiler, sinir sistemine zararlıdır.
-
whitedeamon adlı üyeden alıntı
Yoshimura tak birde gsxr'a öyle dinle :D
Full sistem yoshimuralı k8 sürdüm uzun süre, alt devirler değilde üst devirlerde aman tanrım diyordum
-
Mstrr398 adlı üyeden alıntı
Full sistem yoshimuralı k8 sürdüm uzun süre, alt devirler değilde üst devirlerde aman tanrım diyordum
Iste ben de bundan bahsediyorum neden 600RR da yok bu ses
-
Sıkıştırma oranı,piston boy farkları,manifold çıkışları,egzoz susturucuda kullanılan elementler hepsi fark eder. V4 demişken açayım bi vtecli vfr 800 sesi dinliyim
-
gt170 adlı üyeden alıntı
Iste ben de bundan bahsediyorum neden 600RR da yok bu ses
Hocam yoshimura gsxr için yapılmış denilir.
M4 Kawasaki için,s1000rr kullanıyorsanız bir scproject'te ihtiyacınız var demektir.Tabi bunun dışında akrapovic olsun arrow olsun hepsinin motor modelleri için ayrı modelleri olabiliyor.S1000rr full sistem 9 bin lira R6 için full sistem 6 bin yada 4 bin tl olması gibi.Hondada leovince deneyin derim 600rrda çok güzel sonuçlar veriyor.
-
gt170 adlı üyeden alıntı
Gencler oyun parki burda degil
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------
Abi guzel anlattin da ben pek anlamadim hepsi v motor degil mi zaten
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
Abi guzel anlattin da ben anlamadim bunlarin hepsi v motor degil mi zaten
Arkadasin dedigi gibi buyuk cogunluk disarida gordugunuz arabalarin buyuk cogunlugu gibi duz sira 4 silindir. Krank mili, atesleme sirasi tipkisinin ayni. R1'in cross plane krankli 4 silkindiri haric.
V motor cruiser disi cok az motosiklette var. Daha pahali cunku (blok sekli, ekzantrik mil sayisi, trigger kayisi veya zinciri, sogutma, yaglama vs.)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)