Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Düşük CC de iyi marka egzoz performans arttırır mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Arkadaşlar mesella 250 rr yada r 25 aldım orjinal egzozu değilde 3 bin tl verip birde akropoviç eksoz aldım. bu düşüc cc motora performans verir mi? Yoksa ayriyeten hava filitresi gibi yükseltmelerde yapmalı mıyım? İsteğim ses değil, performans. DÜşük cc de pata paa sesi sevmem.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Teknik arkadaşlar daha iyi fikir verebilir ama,
    ben yotube'da bir video izlemiştim.

    http://www.motorcyclistonline.com/vi...c-garage-video

    Egzos değiştirdiler, bir beygir kadar arttı, birkaç kilo da hafifledi alet.
    Ama harcaman gereken para ile güç atışı orantılı mı tartışılır.
    Ve nihayet artan 2 beygiri fark eder mi normal bir insan bilemiyorum.
    Hamdım, piştim, hala hamım.

  3. #3
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special ABS
    Egzoz modifiyesinden performans almak için manifold çıkışından komple egzoz , hava filtresi kiti ve bunlara uygun yazılım güncellemesi yapman gerekir.

  4. #4
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    1100 cc de yapılan işlem ve sonucu söylüyorum, oradan pay biçersin dostum.

    Hava filtresi K&N ile değişti, doğal olarak yakıt girişinin de artması gerekiyordu, karbüratöre de re-jett denilen işlem yapıldı. Ayrıca egsoz da Cobra Speedster yani performanslı model egsoz ile değişti. Tüm bunların sonucunda; eskiden dik rampaları çıkarken 5. vitesten 4. vitese atmam gerekiyordu, artık direkt 5. viteste de çıkabiliyorum ve hızlanabiliyorum. Son hızla ilgili bir derdim olmadığı için eskiden neydi şimdi ne oldu bilemiyorum. 1100 cc için fark edilir değişiklik bu oldu. Benim yapma amacım tamamen görsel olduğu için gayet mutluyum. Senin için kişisel görüşüm yaptığın masrafa değmeyeceği yönünde.

  5. #5
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    performans arıyosan egsoza vereceğin parayı da ekle başka motor al. 35 beygirlik makinenin 50-60 beygir olacak hali yok.

  6. #6
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Düşük cc lerde o kadar masraf edip sonrasında hayıflanmaya gerek yok derim.

    Modifikasyon yaparsanız, size tavsiyem aynı motora sahip olan birine rica edip motorları değişin ve aynı yolda uzayın bakalım gözünüzle kendi motorunuzu, stock motorun gidişi izleme fırsatınız olur.

    Komple de değiştirsen yinede öyle senin beklediğin gibi aman aman bir fark olmaz. Hatta bütün iş bittiğinde üzerine binip yola çıktığında farkına bile varamazsın değişikliğin.
    Şu var..
    Çoğu kişi egzos uğultusuna vurulup "abi dehşet bi şey olmuş bu yaaa" diye psikolojik olarak yorumlar yapabilir.
    Ama performans öyle değildir.

    3.000 liraya neden 60 depo benzin alıpta TR. yi turlasaydım keşke demeyin.

  7. #7
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    performans arıyosan egsoza vereceğin parayı da ekle başka motor al. 35 beygirlik makinenin 50-60 beygir olacak hali yok.
    param var sıkıntı o değil. sıkıntı ben büyük motor istemiyorum.

  8. #8
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    egzoza şiş soksan da aynı olur, 3 bin lira versen de. Malesef performans arttırmak bu kadar kolay değil. Hava filtresiyle desteklersen performans kaybı ''olabilir''.
    İşin özü 3 bin lira egzoza verene kadar daha ucuza bazzaz veya dynojet tarzı yakıt miktarını ayarlayan bir sistemi alabilirsin ve en mantıklısı da budur

  9. #9
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Peki çakma akro ile orjinal arasında ne fark oluyor? Neden biri 3 binde diğeri 300 tl

  10. #10
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Alıntı Romedon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    param var sıkıntı o değil. sıkıntı ben büyük motor istemiyorum.
    Para varsa size ktm rc 390 ,duke 390 tavsiye ediyorum
    140kg 44 hp
    Pulsar ile aynı ağırlık ve boyutta , iki kat daha güçlü.
    Bu tarz modifiye işlemlerinin sonu hep hüsran ile bitiyor,
    Daha güçlüsünü alın.

  11. #11

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    Alıntı Romedon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar mesella 250 rr yada r 25 aldım orjinal egzozu değilde 3 bin tl verip birde akropoviç eksoz aldım. bu düşüc cc motora performans verir mi? Yoksa ayriyeten hava filitresi gibi yükseltmelerde yapmalı mıyım? İsteğim ses değil, performans. DÜşük cc de pata paa sesi sevmem.
    romedon kardeşim aşağıdaki link akrapoviç in kendi sitesi,burda her motora göre egzos var ,ve ne kadar güç ve nekadar tork verdiğini orada yazıyor,ben r25 in linkini attım sana 4 çeşit egzosu var ve hangisinin nekadar güç ve tork verdiğini tıklayarak görebilirsin

    benim motorumdakinin verisi +2 beygir + 2.3 tork ,,buda ortalama 100/7-8 arası artı güç anlamına geliyor

    https://www.akrapovic.com/#!/motorcy...=697&phaseId=1

  12. #12
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Romedon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki çakma akro ile orjinal arasında ne fark oluyor? Neden biri 3 binde diğeri 300 tl
    pazardaki lacoste ile mağazadaki arasındaki farkın aynısından var
    Az silindir, çok iş

  13. #13

    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    gt250r
    Alıntı Romedon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki çakma akro ile orjinal arasında ne fark oluyor? Neden biri 3 binde diğeri 300 tl
    250cc de performans aramak hiç akıllıca birşey değil,performans arıyorsun 250cc ile ne işin var? Büyük motor istemiyorum diyorsun ama performans arıyorum diyorsun,bende 1 tane bisküviyle 1 hafta tok kalmak istiyorum mümkün mü? Hayır.
    Aradaki farkın büyük kısmı marka,sonra kalite,dayanıklılık vs vs. birde ülkemize dışardan geliyor olması. 250cc ye egzosun katacağı max 5km/s. Ama sıkışmayı azalttığı için çekişin azalma ihtimali %90.

  14. #14

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pazardaki lacoste ile mağazadaki arasındaki farkın aynısından var
    birinden + güç ve tork alırsın çok güzel sesi çıkar,çakması güçten düşürür sesini bilemiyorum ama kesinlikle orijinal gibi olmaz

  15. #15
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Alıntı kahraman1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250cc de performans aramak hiç akıllıca birşey değil,performans arıyorsun 250cc ile ne işin var? Büyük motor istemiyorum diyorsun ama performans arıyorum diyorsun,bende 1 tane bisküviyle 1 hafta tok kalmak istiyorum mümkün mü? Hayır.
    Aradaki farkın büyük kısmı marka,sonra kalite,dayanıklılık vs vs. birde ülkemize dışardan geliyor olması. 250cc ye egzosun katacağı max 5km/s. Ama sıkışmayı azalttığı için çekişin azalma ihtimali %90.
    ben performans arıyorum derken 600 cc performansı arıyorum demedim ki. Stoğa göre performanstan bahsediyorum

  16. #16
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birinden + güç ve tork alırsın çok güzel sesi çıkar,çakması güçten düşürür sesini bilemiyorum ama kesinlikle orijinal gibi olmaz
    Kesinlikle doğru değildir. Eğer slip on bir egzoz için konuşursak aradaki fark 20-30 hp bir motosiklet için konuşulmaya değmeyecek kadar az olur
    Az silindir, çok iş

  17. #17

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    yukarıda akrapoviçin sitesinin linkinde motoru seçip egzosuda seçip ortada yuvarlak bir düğme var ordan motorun sesinide dinleyebiliyorsunuz

  18. #18

    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Alıntı Romedon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar mesella 250 rr yada r 25 aldım orjinal egzozu değilde 3 bin tl verip birde akropoviç eksoz aldım. bu düşüc cc motora performans verir mi? Yoksa ayriyeten hava filitresi gibi yükseltmelerde yapmalı mıyım? İsteğim ses değil, performans. DÜşük cc de pata paa sesi sevmem.
    Bahsettiğin değişim gözle görülebilir yada hissedilebilir bir performans olmaz. Bunun için epeyi bir parça değiştirmen lazım o masrafa girmek yerine yüksek cc bir makina alman çok daha avantajlı ve performanslı olur. Havası da cabası

  19. #19

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle doğru değildir. Eğer slip on bir egzoz için konuşursak aradaki fark 20-30 hp bir motosiklet için konuşulmaya değmeyecek kadar az olur
    iyide benim motor 31-32 hp buna 2.01 hp artı güç veriyorki buda yazdığım gibi yüzde 7-8 arası bir güç eklemesi demek,hiçte az değil yüzdeye vurursak

    ayrıca youtubede akrapoviç öncesi ve sonrası 0-100 hızlanması videosu varorjinal 8 saniye olan hızlanması 1 saniye gibi fark ediyor birde j-costa varyatör takınca 6 saniyelere iniyor bu süre ,,video var youtubede

  20. #20
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyide benim motor 31-32 hp buna 2.01 hp artı güç veriyorki buda yazdığım gibi yüzde 7-8 arası bir güç eklemesi demek,hiçte az değil yüzdeye vurursak

    ayrıca youtubede akrapoviç öncesi ve sonrası 0-100 hızlanması videosu var 1 saniye gibi fark ediyor
    Sukıtır egzozundan mıdır neden bilmiyorum ama egzoz işe yarıyor onlarda
    Full sistem olduğu *zaman üst devirlerde* fark olur. Alt-orta devirde kayıp olur. Ki dyno sonuclarına bakınca da bir kaç beygir alınıyor r25 ten. Ama benim bahsettiğim nokta o değil, yani yalnızca tüp değişimi olduğunda çakma da olsa orijinal de olsa hissedilen değişim çok az. Bu çok az değişimde iki egzoz arasındaki fark ise çok çok daha az.
    Biri iyi eder, biri hasta eder demek bu açıdan yanlış olur. İkisi de placebo etkisi kadar iyi eder
    Az silindir, çok iş


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)