Son viteste eski hızınıza ulaşamıyorsanız silindir , piston , segman aşınması sonucu kompresyon zayıflamış olabilir , max güç ve tork alamadığın için artık son vitesinin oranı motorun için çok yüksek kalmakta , ön dişliyi küçülterek yada arka dişliyi büyüterek motorun üst devirlere çıkışını rahatlatabilirsin , bu şekilde rampada veya iki kişi motor zorlanmaz ama max hıza çıkmak için zaten yıpranmış motoru yüksek devirlerde sürmeni tavsiye etmem.
Ateşleme veya yakıt sistemindeki sorunlarda güç ve torkda kayıplara neden olur..
Ustaya gösterdim yağ yakma yok dedi. Benzin basıncı düşük hatası var dedi benzin pompainda sorun olabilir mi
Yağ yakma yoksa yıpranmada yok demektir , benzin basıncı düşükse alt devirlerde sorun olmaz zaten pompanın gönderdiği yakıtın yarısı depoya geri döner , ama yüksek hızlara çıkmak istediğinde yetersiz gelir , bu durumda orj. dişlilerle oynama benzin pompası veya filtrelere yönel..
Teşekkürler. Benzin pompasini değiştireceğim. İnşallah duzelir tekrar yaşarım son durumu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------
Yazarım demek istedim
Dişli mişli muhabbetini boşver.Adam eski performansımı alamıyorum yazmış. Buji , ateşleme , yakıt , motor üzerine dur derdim ama yakıt pompası demişsin. Umarım sorunun çözülür. Motor cbr250r ise tek kişi 165-170. 2 kişi yoluna göre 160-165 dahi görüyorum.2 kişi bayırda bile 6.viteste 130-135 ten aşağı pek düşmüyor. Orjinal dişlilere sahip. Sorunun net dişli değil haberin olsun.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)