Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

2000 model f650gs için yardım lütfen

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Kasım 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda Cbr250R
    arkadaşlar herkese merhabalar;

    3 yıl boyunca kullandığım cbr250r ımı satıp farklı bir tarza ve cc büyüklüğüne geçeyim dedim.

    bir aradaşım 2000 model f650gs satıyor. arkadaşımın araç konularında nekadar titiz olduğunu biliyorum. bende alayım dedim.
    ee tabi birde sizlere sormak lazım. 2000 model olması felan sıkıntı olur mu? alet 55.000km de orjinal. sıkıntısı problemi yok şuanda ama. ben bu motorla en az 2-3 yıl gitmeyi planlıyorum.

    görüşlerinizi alabilirsem sevinirim...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Torukojin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650 GS - 2000
    Merhaba,

    Bende F650 GS 2000 model kullanıcısıyım 48.000 de ve hiç bir sorunu yok. 150 - 200 bin düzgün bakımla gider.

    Bir tek alırken amortisör ve yağ keçelerini ne zaman değiştirmiş onu sor. Asfaltta kullanıldıysa sorun yok ama arazide kullanıldıysa amortisör keçeleri yıpranmış olabilir.
    "You Got a Dream.. You Gotta Keep It.."

  3. #3
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    Alınır, bugün çıkan Cbr 250'yi de motor mezarına gönderir.Dikkat edilecek noktalar.

    1-Motorla çok oynanmış mı?
    2-Kaç kere el değiştirmiş?
    3-O km de motorun, değişmesi gereken parçaları var, bunlar değişmiş mi?
    4-Bakımı nerede yaptırılmış, bu tarz motorlarin bakım maliyetinden kaçmak için, hikayeden ustalara elletiyorlar.Motorlar toplanmıyor.

  4. #4
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Regulator bozulma problemi vardi eskiden, 2000 modelde varmidir bilmiyorum. Cozumu de yerli mali Sanel marka konjektor alip takmak idi. Onemli bir sorun degil yani.

    Surada epey bilgi var:

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...lasimlari.html

  5. #5

    Üyelik
    28 Kasım 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda Cbr250R
    satan kişi çok yakın arkadaşım lakin uzun süredir görüşemiyoruz malum hayat telaşı.

    Motor servisten yeni cikti bakimlari yapildi
    Motora yapilan bakimlar
    Akusu degisti
    Marş Motoru degisti
    Marş Motoru ile alakali butun disliler yenilendi
    Marş Rublesi Set olarak degistirldi
    Motor yagi Degistirildi
    Yaninda iki adet givi marka 45 litre yan canta ve Topcase verilecektir . Motora yaklasik 3000 tl civarinda masraf yapildi . Motor orjinal 52000 dedir calismayan aksami yoktur.
    13.10.2016 fren balatalari degistirildi.
    Kapali garajda muhafaza edilmektedir.

    bu şekilde de değişimleri yazdı.

  6. #6
    sinansari_fb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    BMW K1300S
    f650 serisi ayrı bir tutkudur, bende 2004 model var şuan, bu 3. F650 oldu, bugüne kadar neler yaşadım anlatayım, ilk F650 motorum 1999 Model idi, 10 bin km kadar kullandım, ciddi bir arızasını görmedim, bir kere marş rublesi değiştirdim, sattım, 2005 Model siyah renk F650GS çift bujili aldım, bu motoru beni mahvetti, polis çıkmasıymış, çok bakımsızmış,km orjinal değilmiş, f650 ve f650gs tek silindir serilerinde km sayacı 100 bin km geldiğinde sıfırlanır, bu nedenle gerçek km de f650gs bulmak zordur.yani benim aldığım 250 bin yada 350 bin gibi bir km olabileceğini tahmin ediyorum. Motorda sökülmedik yer kalmadı heryerinden arıza çıkartıyordu, topladık temiz hale getirdik sonra param bitti sattım, fazla dayanamadım kısa süre sonra yine 2004 model bir F650GS çift buji aldım, bu motoru alırken tüm tecrübelerim faydalandım orjinal 88 bin km de motorumu aldım, şuan 98 bine geldi , bu motorda da çok masraf ettim, değişen parçaları yazıyorum,

    eksantrik zinciri - 250 TL
    eksantrik zincir gergisi- 200 TL
    motor contaları 150 TL
    devirdaim seti 150 TL
    benzin filresi 320 TL
    zincir dişli seti 450 TL
    Direksiyon rulmanlari 200 TL
    salıncak bilyaları, 350 TL
    Direksiyon bilyaları, 200 TL
    Teker bilyaları, 100 TL
    Buji Pipoları, 380 TL
    Bujiler, 50 TL
    Far stop park lambaları, 50 TL
    Ön arka Fren diskleri 500 TL
    Ön arka Fren balataları 100 TL
    Yağ Müşürü, 30 TL
    Debriyaj Teli,120 TL
    Gaz teli 100 TL
    Borusan Diagnostik Kontrol, 99 TL
    + işçilik 1000 TL

    bunları 3 ay önce yaptırdım, diskler,bilyalar ve rulmanlar haric parçaları orjinal aldım(rulman ve bilyalar çok pahalı orjinali sırf bmw olduğu için) , diskleri balataları %50 indirimle aldım, bu yapılan bakımlar 12 yıldır bu km de ilk kez yapılıyor,silindir kontrol edildi ayna gibi tertemizdi, motora bakımlarını düzgün yaparsan uzun yıllar binersin, alacağın motoru kesinlikle borusana götür, diagnostic cihazına bağlatıp kontrol etsinler, benim motorum da sadece bir tane arıza çıktı hareret sensör lambası yanmıyor çıktı,lamba bişey değil, fakat farklı sorunlar çıkabilir, bmw kalitelidir, ama pahalıdır, bunları gözönüne alarak almalısın, sormak istediğin bişey olursa yardımcı olmaya çalışırım. numaramı istersen özelden yaz atabilirim.
    oxus, Erdost, mombohunter ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #7

    Üyelik
    28 Kasım 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda Cbr250R
    Alıntı sinansari_fb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    f650 serisi ayrı bir tutkudur, bende 2004 model var şuan, bu 3. F650 oldu, bugüne kadar neler yaşadım anlatayım, ilk F650 motorum 1999 Model idi, 10 bin km kadar kullandım, ciddi bir arızasını görmedim, bir kere marş rublesi değiştirdim, sattım, 2005 Model siyah renk F650GS çift bujili aldım, bu motoru beni mahvetti, polis çıkmasıymış, çok bakımsızmış,km orjinal değilmiş, f650 ve f650gs tek silindir serilerinde km sayacı 100 bin km geldiğinde sıfırlanır, bu nedenle gerçek km de f650gs bulmak zordur.yani benim aldığım 250 bin yada 350 bin gibi bir km olabileceğini tahmin ediyorum. Motorda sökülmedik yer kalmadı heryerinden arıza çıkartıyordu, topladık temiz hale getirdik sonra param bitti sattım, fazla dayanamadım kısa süre sonra yine 2004 model bir F650GS çift buji aldım, bu motoru alırken tüm tecrübelerim faydalandım orjinal 88 bin km de motorumu aldım, şuan 98 bine geldi , bu motorda da çok masraf ettim, değişen parçaları yazıyorum,

    eksantrik zinciri - 250 TL
    eksantrik zincir gergisi- 200 TL
    motor contaları 150 TL
    devirdaim seti 150 TL
    benzin filresi 320 TL
    zincir dişli seti 450 TL
    Direksiyon rulmanlari 200 TL
    salıncak bilyaları, 350 TL
    Direksiyon bilyaları, 200 TL
    Teker bilyaları, 100 TL
    Buji Pipoları, 380 TL
    Bujiler, 50 TL
    Far stop park lambaları, 50 TL
    Ön arka Fren diskleri 500 TL
    Ön arka Fren balataları 100 TL
    Yağ Müşürü, 30 TL
    Debriyaj Teli,120 TL
    Gaz teli 100 TL
    Borusan Diagnostik Kontrol, 99 TL
    + işçilik 1000 TL

    bunları 3 ay önce yaptırdım, diskler,bilyalar ve rulmanlar haric parçaları orjinal aldım(rulman ve bilyalar çok pahalı orjinali sırf bmw olduğu için) , diskleri balataları %50 indirimle aldım, bu yapılan bakımlar 12 yıldır bu km de ilk kez yapılıyor,silindir kontrol edildi ayna gibi tertemizdi, motora bakımlarını düzgün yaparsan uzun yıllar binersin, alacağın motoru kesinlikle borusana götür, diagnostic cihazına bağlatıp kontrol etsinler, benim motorum da sadece bir tane arıza çıktı hareret sensör lambası yanmıyor çıktı,lamba bişey değil, fakat farklı sorunlar çıkabilir, bmw kalitelidir, ama pahalıdır, bunları gözönüne alarak almalısın, sormak istediğin bişey olursa yardımcı olmaya çalışırım. numaramı istersen özelden yaz atabilirim.
    way maaşallah. iyimiş. arkadaşım telefonumu gönderdim. ilgine alakanı çok teşekkürler...

  8. #8
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Parcalar epey pahaliymis, bir cift buji piposu 350TL, bujiler 50TL felaket...

  9. #9
    sinansari_fb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    BMW K1300S
    Bu arada bir tane buji piposu fiyatı bu.

  10. #10
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Nasil bir pipoymus boyle, kestane agacindan el yapimi falan midir nedir

  11. #11
    sinansari_fb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    BMW K1300S
    Aslında yanlış yazıyorum, böyle yazınca yeni farkettim, Buji Bobini ve piposu bir, aslında buji bobini diye geçer.

  12. #12
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Bazi 2000 sonrasi arabalarda da ikisi birlikte oluyor sanirim, soyle bir sey

    sinansari_fb bunu beğendi.

  13. #13
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı igorkem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herkese merhabalar;

    3 yıl boyunca kullandığım cbr250r ımı satıp farklı bir tarza ve cc büyüklüğüne geçeyim dedim.

    bir aradaşım 2000 model f650gs satıyor. arkadaşımın araç konularında nekadar titiz olduğunu biliyorum. bende alayım dedim.
    ee tabi birde sizlere sormak lazım. 2000 model olması felan sıkıntı olur mu? alet 55.000km de orjinal. sıkıntısı problemi yok şuanda ama. ben bu motorla en az 2-3 yıl gitmeyi planlıyorum.

    görüşlerinizi alabilirsem sevinirim...
    Hocam amortisörler kesin değişecek. Hyperpro'ya bak bi istersen. ön arka 350€ gibi bir fiyata yenilersin canavar gibi olur. Üstelik boy ve kiloya göre ayarlama da yapıyorlar.

    Jantlarda eğrilik varsa düzelecek, lastikler mutlaka değişecek. Diskler balatalar vs..

    Kolay gelsin güle güle binersin inşallah.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------

    Alıntı sinansari_fb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    f650 serisi ayrı bir tutkudur, bende 2004 model var şuan, bu 3. F650 oldu, bugüne kadar neler yaşadım anlatayım, ilk F650 motorum 1999 Model idi, 10 bin km kadar kullandım, ciddi bir arızasını görmedim, bir kere marş rublesi değiştirdim, sattım, 2005 Model siyah renk F650GS çift bujili aldım, bu motoru beni mahvetti, polis çıkmasıymış, çok bakımsızmış,km orjinal değilmiş, f650 ve f650gs tek silindir serilerinde km sayacı 100 bin km geldiğinde sıfırlanır, bu nedenle gerçek km de f650gs bulmak zordur.yani benim aldığım 250 bin yada 350 bin gibi bir km olabileceğini tahmin ediyorum. Motorda sökülmedik yer kalmadı heryerinden arıza çıkartıyordu, topladık temiz hale getirdik sonra param bitti sattım, fazla dayanamadım kısa süre sonra yine 2004 model bir F650GS çift buji aldım, bu motoru alırken tüm tecrübelerim faydalandım orjinal 88 bin km de motorumu aldım, şuan 98 bine geldi , bu motorda da çok masraf ettim, değişen parçaları yazıyorum,

    eksantrik zinciri - 250 TL
    eksantrik zincir gergisi- 200 TL
    motor contaları 150 TL
    devirdaim seti 150 TL
    benzin filresi 320 TL
    zincir dişli seti 450 TL
    Direksiyon rulmanlari 200 TL
    salıncak bilyaları, 350 TL
    Direksiyon bilyaları, 200 TL
    Teker bilyaları, 100 TL
    Buji Pipoları, 380 TL
    Bujiler, 50 TL
    Far stop park lambaları, 50 TL
    Ön arka Fren diskleri 500 TL
    Ön arka Fren balataları 100 TL
    Yağ Müşürü, 30 TL
    Debriyaj Teli,120 TL
    Gaz teli 100 TL
    Borusan Diagnostik Kontrol, 99 TL
    + işçilik 1000 TL

    bunları 3 ay önce yaptırdım, diskler,bilyalar ve rulmanlar haric parçaları orjinal aldım(rulman ve bilyalar çok pahalı orjinali sırf bmw olduğu için) , diskleri balataları %50 indirimle aldım, bu yapılan bakımlar 12 yıldır bu km de ilk kez yapılıyor,silindir kontrol edildi ayna gibi tertemizdi, motora bakımlarını düzgün yaparsan uzun yıllar binersin, alacağın motoru kesinlikle borusana götür, diagnostic cihazına bağlatıp kontrol etsinler, benim motorum da sadece bir tane arıza çıktı hareret sensör lambası yanmıyor çıktı,lamba bişey değil, fakat farklı sorunlar çıkabilir, bmw kalitelidir, ama pahalıdır, bunları gözönüne alarak almalısın, sormak istediğin bişey olursa yardımcı olmaya çalışırım. numaramı istersen özelden yaz atabilirim.
    Hocam elinize sağlık, yalnızca hava filtresi yağ değiştirerek motora binebileceğini sanan arkadaşlar ad şu yazdıklarınızı bir okuyabilse keşke...
    sinansari_fb bunu beğendi.

  14. #14
    oxus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    BMW F 650 - Yuki Scrambler - Kymco Downtown
    bende 98 model f 650 var, 3 yıldır periyodik bakım haricinde hiç sorun çıkarmadı. yedek parçasının pahalı olduğu doğrudur ama uygun fiyata temin edilebilme yolları da var. motoru satın alırsanız bende parça konusunda yardımcı olabilirim

  15. #15
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    2006 F650GS im oldu, elektrik aksamina dikkat et ozellikle kronik beyin korozyon hastaligi vardir dizenli kontrol edilmesi lazim, gosterge paneli ariza hastaligi vardir, on amortisorlerin yag kacaklarina dikkat, vites kutusuna dikkat, elcik isitmalar ve abs aktifmi kontrol et... parcasi pahalidir cikmalarda pahalidir.

  16. #16
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    O yüzden OEM parçaları tedarik etmek hayat kurtarır, rulman, keçe, zincir, filtre hatta amortisör

  17. #17
    sinansari_fb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    BMW K1300S
    Alternatif parçalar ve bazı sorunların tamirleri hakkında bir link paylaşayım faydası olsun,

    http://www.f650gs.crossroadz.com.au/...tiveParts.html

  18. #18

    Üyelik
    28 Kasım 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda Cbr250R
    arkadaşlar çok teşekkürler. yazdıklarınızı tek tek dikkatlice inceleyeceğim.

  19. #19
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Merhaba bende 2012 yılında 2002 model aldım, sonra arızaları yaptırabilmek için kredi çektim, bence alma sonra çok pişman olursun

  20. #20
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Burda yazılanlara bakarsak isin azcik şans a kalmış
    Bizim bi abide aprilla pegaso vardi enjeksiyonlu
    Marş rublesi bozuldu hemde ege akdeniz turu yaparken
    Yollarda rezil olmuş arkada yenge de var
    Kadincagiz motoru ittiriyor vurduruyorlar vs aman allahim
    Bence dikkat et


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)