Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Marka bazında 4 Japondan hangisi ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Oncuerkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Size sadece bir şey soracağım. Deneyim dediğiniz şey 2 silindirin traktör sesi mi? Bir de hangisi nin tankı karbon fiber? İlk defa duyuyorum. Fabrika çıkışı olarak kast ettiyseniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

    O aradaki $5000 fark abd ye göre bunu da unutmamak gerekir.
    Deneyim motor sesi dinleme değildir, gaz tepkisi, fren hissi, süspansiyon ve şase kalitesidir. Kullanınca anlaşılır.

    Hafif kompozit benzin deposu metalden en az iki kat daha pahalıdır. Tirellis şase de tipik alüminyum dan pahalıdır. O yüzden hem Monster 1200S, hem superduke, Z1000'den çok daha hafiftir.

    Türkiye fiyatlarina bakin. Baz model Monster 1200 bile Z1000'den 4200 Euro daha pahalı. 1200S, 1200R, Superduke fiyatları uçuyor zaten. Böyle olması da normal. Sadece Brembo M50 ön kaliperler $600.

    Hala neye ısrar ediyorsunuz anlamiyorum... Durum ayan beyan ortada.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    13 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki an 125 hk suzuki gsr600
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deneyim motor sesi dinleme değildir, gaz tepkisi, fren hissi, süspansiyon ve şase kalitesidir. Kullanınca anlaşılır.

    Hafif kompozit benzin deposu metalden en az iki kat daha pahalıdır. Tirellis şase de tipik alüminyum dan pahalıdır. O yüzden hem Monster 1200S, hem superduke, Z1000'den çok daha hafiftir.

    Türkiye fiyatlarina bakin. Baz model Monster 1200 bile Z1000'den 4200 Euro daha pahalı. 1200S, 1200R, Superduke fiyatları uçuyor zaten. Böyle olması da normal. Sadece Brembo M50 ön kaliperler $600.

    Hala neye ısrar ediyorsunuz anlamiyorum... Durum ayan beyan ortada.
    O ağırlık farkını 2 silindire borçlu hem ducati hem ktm.

    Takmışsınız Brembo ya sadece M50 kaliper ile olacak is değil fren hissi .

    Gaz tepkisi pilota göre değişir ben alt devirde de güç isterim sen yüksek devir de yüksek güç istersin.

    Süspansiyon z1000 de ayarlanabilir süspansiyon var siz ayarlayamadiysaniz begenmemis olabilirsiniz.

    Şase kalitesi demişsiniz ne yani kawasaki nin alüminyum şasi ile ducati nin ktm in alüminyum şasisi farklı birşey mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

    Pardon trellis farkını saymamisim evet o konuda haklısınız trellis şasi nin kalitesi farkını belli ediyor.

  3. #63
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Oncuerkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O ağırlık farkını 2 silindire borçlu hem ducati hem ktm.

    Takmışsınız Brembo ya sadece M50 kaliper ile olacak is değil fren hissi .

    Gaz tepkisi pilota göre değişir ben alt devirde de güç isterim sen yüksek devir de yüksek güç istersin.

    Süspansiyon z1000 de ayarlanabilir süspansiyon var siz ayarlayamadiysaniz begenmemis olabilirsiniz.

    Şase kalitesi demişsiniz ne yani kawasaki nin alüminyum şasi ile ducati nin ktm in alüminyum şasisi farklı birşey mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

    Pardon trellis farkını saymamisim evet o konuda haklısınız trellis şasi nin kalitesi farkını belli ediyor.
    Ayarli suspansiyon olunca is bitmiyor. Arastirin biraz, ogrenin. CB1000R'in ful ayarli suspansiyonu var. Adamakilli kullanmak isteyen $3000 daha gomuyordu sadece suspansiyona... ki Z1000'den az daha iyidir suspansiyonu.

    Ducati ve KTM, hatta Speed Triple R bile yol icin alabileceginiz en iyi suspansiyonla geliyor zaten. Oyle olmasi da normal. Japonlarla bi suru fiyat farki var arada.

  4. #64

    Üyelik
    13 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki an 125 hk suzuki gsr600
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayarli suspansiyon olunca is bitmiyor. Arastirin biraz, ogrenin. CB1000R'in ful ayarli suspansiyonu var. Adamakilli kullanmak isteyen $3000 daha gomuyordu sadece suspansiyona... ki Z1000'den az daha iyidir suspansiyonu.

    Ducati ve KTM, hatta Speed Triple R bile yol icin alabileceginiz en iyi suspansiyonla geliyor zaten. Oyle olmasi da normal. Japonlarla bi suru fiyat farki var arada.
    Tamam aradaki fiyat farkını ona sayariz. O zaman dans. Şaka bir yana süspansiyon olayı yoldan yola da fark eder mesela istanbulda ciddi mana da efsane yollar var artık ve bu yollar da çok mükemmel süspansiyon lara ihtiyaç olmaz. Ha illaki en iyisini takarsak ducati ile ayni fiyata gelir ve tartışılacak bir şey kalmaz. Sonuç=ducati peşin olarak takıp parasını alıyor kawasaki istersen takarsin diyor.

  5. #65
    Salvation - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    Ankara
    yamaha yenilikçi ve agresif, honda fiyat/performans , kawasaki kaliteli ve sportif, suzuki hepsinden biraz biraz...

  6. #66
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Oncuerkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam aradaki fiyat farkını ona sayariz. O zaman dans. Şaka bir yana süspansiyon olayı yoldan yola da fark eder mesela istanbulda ciddi mana da efsane yollar var artık ve bu yollar da çok mükemmel süspansiyon lara ihtiyaç olmaz. Ha illaki en iyisini takarsak ducati ile ayni fiyata gelir ve tartışılacak bir şey kalmaz. Sonuç=ducati peşin olarak takıp parasını alıyor kawasaki istersen takarsin diyor.
    Motosiklet parca butunu degildir ama. Bisiklet gibi toplanmiyor. Muhendislik, belli bir fiyata en iyi dizayn demektir. Z1000'un hangi butce icin uretildigi belli. Hersey ona gore dizayn edilmis, ve oldukca basarili bir motosiklet. Suspansiyonu degistirdiniz, peki ya agirlik? Onu nasil azaltacaksiniz? Benzin deposu? Sasi? Finite element method'la dizayn edilmis, elde uretilmis superduke sasisi 10 kilo yok. 180 beygir motoru tasiyor ama. Amaclanan fiyata gore her parametre dikkatle seciliyor. Velhasil Z1000'i Ducatilestirmenin astari yuzunden pahaliya gelir, sonunda da orijinal Ducati gibi olmaz. Z1000 Z1000, Monster Monster, bitti. Kendi capinda modifiye yapilir, biri digerine donusmez.

  7. #67
    Salvation - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    Ankara
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayarli suspansiyon olunca is bitmiyor. Arastirin biraz, ogrenin. CB1000R'in ful ayarli suspansiyonu var. Adamakilli kullanmak isteyen $3000 daha gomuyordu sadece suspansiyona... ki Z1000'den az daha iyidir suspansiyonu.

    Ducati ve KTM, hatta Speed Triple R bile yol icin alabileceginiz en iyi suspansiyonla geliyor zaten. Oyle olmasi da normal. Japonlarla bi suru fiyat farki var arada.
    Artık japonlarda uyandı her modelin bir de R veya RR(RaceReplica) gibi ohlins li brembolu modelini çıkartıyorlar.İyi süspansiyon ve iyi fren dağ kadar fark yaratır.Size katılıyorum.

  8. #68
    dekmanci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2005
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    kawasaki ZZR250 honda CBF 500 yamaha YBR 125
    BU TARTIŞMAYA söyle nokta koyalım
    Hepsi güzel. Motorlar hepsinin ayrı bir güzelliği var
    Kafamızı Hangisi daha iyi yerine
    BUNLARI DAHA UCUZA NASIL ALABİLİRİZ
    Ona yoralım onu tartısalım

  9. #69

    Üyelik
    13 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki an 125 hk suzuki gsr600
    Ağırlık farkı büyük ölçüde silindir farkindan.

    Zaten z1000 i monster a dönüştürelim demedim sadece süspansiyon değiştirilir dedim yada söyle düşünelim herkes için öncelikler vardır. Mesela ben onceligimi ses ve tasarım dan yana kullanıp z1000 i tercih ederim süspansiyon ve şasi den vazgeçip. Veya başka biri süspansiyon ve şasi den yana kullanıp ses ve tasarım dan vazgeçer.

  10. #70
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Oncuerkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ağırlık farkı büyük ölçüde silindir farkindan.

    Zaten z1000 i monster a dönüştürelim demedim sadece süspansiyon değiştirilir dedim yada söyle düşünelim herkes için öncelikler vardır. Mesela ben onceligimi ses ve tasarım dan yana kullanıp z1000 i tercih ederim süspansiyon ve şasi den vazgeçip. Veya başka biri süspansiyon ve şasi den yana kullanıp ses ve tasarım dan vazgeçer.
    Nasıl silindir farkından? Madem silindir sayısı azaltmakla hafif oluyor, niye para harcayıp elde şase üretmişler? Niye 2 kat daha pahalıya kompozit benzin deposu kullanmışlar? Niye motorda alüminyum yerine daha hafif, ama işlemesi zor ve pahalı magnezyum kullanmışlar? Demek ki o kadar basit değil.

    Ses de tasarım da göreceli şeyler. Amerikada da 4 silindirli motorlara "dikiş makinası" gibi ses çıkarıyor diyorlar, ki benim de çoğu V2'nin sesi, 4 silindirden çok daha hoşuma gidiyor. Hatta güzel sesi olan 4 silindir duymadım desem yalan olmaz, V4'ler istisna.

    Ama şasi, süspansiyon, fren, ağırlık, denge, göreceli değildir. Bu konularda bir motosiklet diğerinden objektif olarak daha iyidir. Bir motosikleti iyi yapan da bunlardır. İnceleme yapanlar da asıl bu özelliklere bakarlar. Sonuçta bakacak tablo, dinleyecek müzik değil, binecek motosiklet alıyorsunuz. Ana tercih sebepleri belli. Amaç gösteriş değil, motosiklet binmekse tabii ki.

  11. #71
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Japonun ducattisi derler ona...

  12. #72

    Üyelik
    13 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki an 125 hk suzuki gsr600
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl silindir farkından? Madem silindir sayısı azaltmakla hafif oluyor, niye para harcayıp elde şase üretmişler? Niye 2 kat daha pahalıya kompozit benzin deposu kullanmışlar? Niye motorda alüminyum yerine daha hafif, ama işlemesi zor ve pahalı magnezyum kullanmışlar? Demek ki o kadar basit değil.

    Ses de tasarım da göreceli şeyler. Amerikada da 4 silindirli motorlara "dikiş makinası" gibi ses çıkarıyor diyorlar, ki benim de çoğu V2'nin sesi, 4 silindirden çok daha hoşuma gidiyor. Hatta güzel sesi olan 4 silindir duymadım desem yalan olmaz, V4'ler istisna.

    Ama şasi, süspansiyon, fren, ağırlık, denge, göreceli değildir. Bu konularda bir motosiklet diğerinden objektif olarak daha iyidir. Bir motosikleti iyi yapan da bunlardır. İnceleme yapanlar da asıl bu özelliklere bakarlar. Sonuçta bakacak tablo, dinleyecek müzik değil, binecek motosiklet alıyorsunuz. Ana tercih sebepleri belli. Amaç gösteriş değil, motosiklet binmekse tabii ki.
    Öncelikle kilo farkının (büyük ölçüde) silindir farkindan olduğunu söyledim. Eğer bunu inkâr ediyor iseniz kusura bakmayın ama ben sizin motosiklet kullandığınıza inanmıyorum.

    Ses göreceli bir kavram olabilir fakat herkes aynı şeyi duyar. 4 silindir ve dikiş makinası? Bu amerikalılar cidden tuhaf.

    Süspansiyon vs.zaten göreceli demedim sadece yoldan yola fark edebilegini söyledim.
    Mesela burada çok güzel yollar var ancak abd öyle değil veya ben hiç denk gelmedim. Orada süspansiyon en iyisine ihtiyaç duyulabilir bunu söyledim sadece.

    Fren ise yine göreceli bir kavram demedim. Sadece sizin M50 kaliperlere bu kadar takilmamanizi söyledim. Fren sadece kaliper ile bitecek is değil. Sadece M50 en iyi ye kısa yoldan ulaşmanızı sağlar.

    Ağırlık usta bir sürücü için çok dert değil. Motorun ağırlığını motora taşıtmayı bilirseniz sürücü için sorun değil. Ancak aradaki ağırlık farkını söylüyor iseniz BÜYÜK ÖLÇÜDE silindir farkindan.

    Denge? O da neymiş bu cidden saçma.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------

    Buyurun hangisi dikiş makinesi gibi ses çıkartıyor bakalım.

    Özellikle 57. Saniyeye dikkat.
    https://youtu.be/hN9B5uiNx6s

    Bunu değil de diğerini dikiş makinesine benzetiyorlar öyle mi?
    https://youtu.be/JLboF7myGYM

  13. #73
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    olayı japonlarla kısıtlamasaydın KTM derdim.
    ama japonlar arasında en kaliteli malzeme her zaman Kawasaki de görüyorum.

  14. #74
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Oncuerkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle kilo farkının (büyük ölçüde) silindir farkindan olduğunu söyledim. Eğer bunu inkâr ediyor iseniz kusura bakmayın ama ben sizin motosiklet kullandığınıza inanmıyorum.

    Ses göreceli bir kavram olabilir fakat herkes aynı şeyi duyar. 4 silindir ve dikiş makinası? Bu amerikalılar cidden tuhaf.

    Süspansiyon vs.zaten göreceli demedim sadece yoldan yola fark edebilegini söyledim.
    Mesela burada çok güzel yollar var ancak abd öyle değil veya ben hiç denk gelmedim. Orada süspansiyon en iyisine ihtiyaç duyulabilir bunu söyledim sadece.

    Fren ise yine göreceli bir kavram demedim. Sadece sizin M50 kaliperlere bu kadar takilmamanizi söyledim. Fren sadece kaliper ile bitecek is değil. Sadece M50 en iyi ye kısa yoldan ulaşmanızı sağlar.

    Ağırlık usta bir sürücü için çok dert değil. Motorun ağırlığını motora taşıtmayı bilirseniz sürücü için sorun değil. Ancak aradaki ağırlık farkını söylüyor iseniz BÜYÜK ÖLÇÜDE silindir farkindan.

    Denge? O da neymiş bu cidden saçma.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------

    Buyurun hangisi dikiş makinesi gibi ses çıkartıyor bakalım.

    Özellikle 57. Saniyeye dikkat.
    https://youtu.be/hN9B5uiNx6s

    Bunu değil de diğerini dikiş makinesine benzetiyorlar öyle mi?
    https://youtu.be/JLboF7myGYM
    Bosa kurek cevirmeye gerek yok. Tamam, sizin dediginiz olsun:

    Kawasaki, fiyati 4200 Euro olan Ducati'den daha iyidir
    Kaliteli suspansiyon bozuk yol icindir (bosu bosuna kasiyolar motoGP'de)
    Amerikanin yollari Turkiyeden bozuktur
    Hafif motosiklet uretmek icin silindir sayisini ikiye bolersin olur biter
    Ki zaten motosikletin hafif olmasi da onemli degildir, "motosiklete tasitirsin"
    Bir de, Amerikalilar ne anlar motor sesinden?

    Hepsi kabak gibi yanlis (bazilari komik) ama aciklamaya vaktim yok, acikcasi gerek te yok, cunku yazdiklarimi ya anlamiyorsunuz, ya da anlamak istemiyorsunuz. Belli ki tecrube ve deneyiminiz de sinirli. Tartismak icin tartismaya gerek yok. Bazi seyler zamanla... Kalin saglicakla.

    Edit. Denge=stabilite.

  15. #75
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    bilinç altıma nerden yerleşti bilmiyorum ama motor bloğu şanzımandın sağlamlık kalite falan derseniz SUZUKİ diyorum ama hangisine hastasın dedikleri zaman yamaha diyorum.

    bir suzuki kalitesine gerek olmadığı için yamaha kaliteside yeterli bana.

    hatta yamahanın bir racingi var ve o teknoloji hiç bir motosiklette yok diye biliyorum. silindir hareketlerinden bahsediyorum. 4 silindirde önce ikisi patlar iner sonra ikisi patlar iner ya işte yamaha bu modelinde yola tam tutunma sağlaması için önce 1. piston patlar iner sonra 2. patlar iner sonra 3 sonra 4 yani hiç boşluk yok.

    bu yüzden kötü bir sese sahip ama performans ve yol tutuşu bambaşka olan bir model yapmış. araştırın derim belki bilenlerde vardır.

  16. #76
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bilinç altıma nerden yerleşti bilmiyorum ama motor bloğu şanzımandın sağlamlık kalite falan derseniz SUZUKİ diyorum ama hangisine hastasın dedikleri zaman yamaha diyorum.

    bir suzuki kalitesine gerek olmadığı için yamaha kaliteside yeterli bana.

    hatta yamahanın bir racingi var ve o teknoloji hiç bir motosiklette yok diye biliyorum. silindir hareketlerinden bahsediyorum. 4 silindirde önce ikisi patlar iner sonra ikisi patlar iner ya işte yamaha bu modelinde yola tam tutunma sağlaması için önce 1. piston patlar iner sonra 2. patlar iner sonra 3 sonra 4 yani hiç boşluk yok.

    bu yüzden kötü bir sese sahip ama performans ve yol tutuşu bambaşka olan bir model yapmış. araştırın derim belki bilenlerde vardır.
    R1'den sonra MT10'a da koydular. 'Cross plane crank shaft' diyorlar. Krank mili düz değil, + şeklinde. Ateşleme sıralı olduğu için V motorlar gibi dönüş daha düzenli. Ama ateşleme dengesiz olduğu için titreme var. Emin değilim ama muhtemelen titremeyi engellemek için 'balance shaft' kullanıyor olabilir motor. Yol için çok bir faydası yok, hatta sorunları mevcut, ama ilginç bir teknoloji tabii ki. Yamaha MT serisiyle her pazarda ciddi atak yaptı. Çok başarılı.

  17. #77

    Üyelik
    13 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki an 125 hk suzuki gsr600
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bosa kurek cevirmeye gerek yok. Tamam, sizin dediginiz olsun:

    Kawasaki, fiyati 4200 Euro olan Ducati'den daha iyidir
    Kaliteli suspansiyon bozuk yol icindir (bosu bosuna kasiyolar motoGP'de)
    Amerikanin yollari Turkiyeden bozuktur
    Hafif motosiklet uretmek icin silindir sayisini ikiye bolersin olur biter
    Ki zaten motosikletin hafif olmasi da onemli degildir, "motosiklete tasitirsin"
    Bir de, Amerikalilar ne anlar motor sesinden?

    Hepsi kabak gibi yanlis (bazilari komik) ama aciklamaya vaktim yok, acikcasi gerek te yok, cunku yazdiklarimi ya anlamiyorsunuz, ya da anlamak istemiyorsunuz. Belli ki tecrube ve deneyiminiz de sinirli. Tartismak icin tartismaya gerek yok. Bazi seyler zamanla... Kalin saglicakla.

    Edit. Denge=stabilite.
    Evet tabii ki kawasaki daha iyi.
    Size göre en pahalı olan en iyisi.
    O aradaki fiyat farkı trellis şasi M50 ve süspansiyon bunun başka bir nedeni yok. Bunları kawasaki koysa z1000e ducati nin 1.5 katı fiyat çeker emin olun.

    Gp ile cadde surusunu ayırt edebilirsiniz birazcık daha zorlayın kendinizi.

    Daha elektrik telleri bile yere alınmamış bir ülke abd. Arada bir beyaz sarayın bile elektriklerinin kesildiğini biliyoruz ki bu durmdaki bir ülkenin yollarını düşünmek çok da zor değil ki abd de vlog çeken bazı arkadaşlar var videolar da bile belli ne kadar pis bir yer olduğu. İstanbulun yolları ile karşılaştırmayın bile (normal caddelerden bahsetmiyorum) istanbulu gerçekten gezen arkadaşlar bilir bahsettigim yolları.

    Ducati panigale neden diger 1000 cc lerden daha hafif. Ayrıca panigale de trellis filan yok alüminyum sasi var. Bunu bir düşünün anlarsınız silindir farkının kilo ile alakasini.

    Ben ağırlık önemli değil demedim sadece sürüş esnasında usta biriyseniz ağırlığı motosiklete tasitirsiniz dedim. Ama siz bunun ne demek olduğunu bilmiyorsunuz sanırım.

    Amerikalılar kim? Anlamıyorlar demek ki. Yukarıda verdiğim linklere bakarsanız çok daha iyi anlarsınız. 4 silindir dikiş makinesi 2 silindir güzel. Vayyy beee.

    O denge olayına ne denir ki zaten kawa dengesiz ducati dengeli.

  18. #78
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Oncuerkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet tabii ki kawasaki daha iyi.
    Size göre en pahalı olan en iyisi.
    O aradaki fiyat farkı trellis şasi M50 ve süspansiyon bunun başka bir nedeni yok. Bunları kawasaki koysa z1000e ducati nin 1.5 katı fiyat çeker emin olun.

    Gp ile cadde surusunu ayırt edebilirsiniz birazcık daha zorlayın kendinizi.

    Daha elektrik telleri bile yere alınmamış bir ülke abd. Arada bir beyaz sarayın bile elektriklerinin kesildiğini biliyoruz ki bu durmdaki bir ülkenin yollarını düşünmek çok da zor değil ki abd de vlog çeken bazı arkadaşlar var videolar da bile belli ne kadar pis bir yer olduğu. İstanbulun yolları ile karşılaştırmayın bile (normal caddelerden bahsetmiyorum) istanbulu gerçekten gezen arkadaşlar bilir bahsettigim yolları.

    Ducati panigale neden diger 1000 cc lerden daha hafif. Ayrıca panigale de trellis filan yok alüminyum sasi var. Bunu bir düşünün anlarsınız silindir farkının kilo ile alakasini.

    Ben ağırlık önemli değil demedim sadece sürüş esnasında usta biriyseniz ağırlığı motosiklete tasitirsiniz dedim. Ama siz bunun ne demek olduğunu bilmiyorsunuz sanırım.

    Amerikalılar kim? Anlamıyorlar demek ki. Yukarıda verdiğim linklere bakarsanız çok daha iyi anlarsınız. 4 silindir dikiş makinesi 2 silindir güzel. Vayyy beee.

    O denge olayına ne denir ki zaten kawa dengesiz ducati dengeli.
    Farkındaysanız mesele sürekli gezip duruyor, konudan konuya atliyoruz. Cunku A iddianiza aciklama getirsem B iddiasina yoneliyorsunuz. Açık fikirli olmadiktan sonra, yanlışını kabullenemedikten sonra hic tartismaya gerek yok. Evet, Amerika pistir ve Istanbulun yollari mukemmeldir, Kawasaki çok daha ucuza Ducatiden cok daha iyi motosiklet yapar, motor sesi ve görünümü yaninda suspansiyon, sasi ve ağırlık tâli meselelerdir, vs. Hangisi sizi daha mutlu hissettirecekse öyle düşünün, doğru yanlış çok önemli değil. Dediğim gibi, boşa kürek çekmeye gerek yok.

    Güvenilir motosiklet yapamadigi icin forumda surekli gömdüğüm Ducati'yi, H2R gibi teknolojik harikalar gelistiren Kawasaki yaninda övme durumunda kaldim ya, bu anlamsiz tartışmayı bitirmenin vakti gelmis demektir... Fanboy olmamak boyle bisey demek ki.

    Bak H2R deyince aklima geldi, nasıldı şasesi yahu onun? Frenleri neydi ki? Boşverin yahu, Google'layarak harcamayin guzelim Pazar gününüzü, bakin keyfinize...

  19. #79

    Üyelik
    16 Ekim 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CB 125 Ace
    O kadar çok araştırdım ki her yol Honda'ya çıktı gittim aldım. bilmeyen biri olarak bilen kişilerden bana en çok tavsiye edilen açık ara Honda modelleriydi.Nedenini benden daha iyi bilir bir çok motosiklet kullanıcısı orası kesin.Sanıyorum yaygın servisi ucuz parça ve uzun ömürlü parçalar olduğu için.(Başkasının yalancısıyım)

  20. #80

    Üyelik
    13 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki an 125 hk suzuki gsr600
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Farkındaysanız mesele sürekli gezip duruyor, konudan konuya atliyoruz. Cunku A iddianiza aciklama getirsem B iddiasina yoneliyorsunuz. Açık fikirli olmadiktan sonra, yanlışını kabullenemedikten sonra hic tartismaya gerek yok. Evet, Amerika pistir ve Istanbulun yollari mukemmeldir, Kawasaki çok daha ucuza Ducatiden cok daha iyi motosiklet yapar, motor sesi ve görünümü yaninda suspansiyon, sasi ve ağırlık tâli meselelerdir, vs. Hangisi sizi daha mutlu hissettirecekse öyle düşünün, doğru yanlış çok önemli değil. Dediğim gibi, boşa kürek çekmeye gerek yok.

    Güvenilir motosiklet yapamadigi icin forumda surekli gömdüğüm Ducati'yi, H2R gibi teknolojik harikalar gelistiren Kawasaki yaninda övme durumunda kaldim ya, bu anlamsiz tartışmayı bitirmenin vakti gelmis demektir... Fanboy olmamak boyle bisey demek ki.

    Bak H2R deyince aklima geldi, nasıldı şasesi yahu onun? Frenleri neydi ki? Boşverin yahu, Google'layarak harcamayin guzelim Pazar gününüzü, bakin keyfinize...
    Tamam siz haklısınız ben bunların hepsini google dan artarak buldum siz en iyisini bilirsiniz ben anlamıyorum ben bilmiyorum.


    Ama size son bir şey söyleyeceğim.

    Gerçekten öğrenin ve ne dediğinizi unutmayın.

    İyi akşamlar.
    İyi forumlar.

    GÖRÜŞMEMEK ÜZERE.


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)