Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

2. El duke mi 0 pulsar 200 ns mi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kalite aynı ise pulsarlar niye bu kadar sorunlu da yüzde hesabına vurunca duke lerde böyle şeyler daha nadir. Durup dururken dişli mi kırılır. Saat geri mi kalır. Takometre 20km de 1000km atar mı? Çilek nasıl böyle kokar? Ktm böyle motor yapmayı nerden öğrendi?
    Benim pulsar yokuş aşağı motor soğukken debriyajı çekince stop ediyordu.
    arada gösterge res atıyor ve saat 0 lanıyordu. başka bir problem ben gözlemlemedim.

    şimdi ben o pulsarı 7300 e aldım. şimdi 8500 desek.
    gösterge resetlemesin diye , bide soğuk motor nadiren belli şartlar oluşunca stop etmesin diye , geri kalanı aynı b.kun lacivertine 5000 tl fazla para mı vereyim?

    arkadaş tamm bakın yamaha honda vs. ayrı. japonlarda titreşim yok malzeme farklı motor farklı.

    aga dukle 390 sürdüm ben test sürüşünde , sonra cbf e geri binince dünya varmış dedim.

    ktm=traktör arkadaşlar. ve evet pulsarla da arasında sürüş karakteri veya titreşim olarak veya her ne başka bir fark varsa yok işte. aynısı resmen. yolda giderken saate bakmak için 5000 tl para mı verilir. pulsarı ben zaten o paraya aldım nerdeyse.
    2 katı para yahu yazık günah

    bakın tekrar söylüyorum. pulsar fanı olduğum için vs değil. ben de ktm kaliteli zannediyordum pulsarım varken. ama binince gerçekten çok bir farkı olmadığını gördüm.
    ktm= titreşimi olan traktör gibi bir alet. pulsarla hemen hemen aynı , ona o parayı vermem için beynimi aldırmam lazım.
    kuvan bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Merdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2015
    paran varsa duke yoksa pulsar işte abicim neyi tartışıyorsunuz ?
    telike bunu beğendi.

  3. #43
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Çok istiyorsa 9000 e 2 el 2012 model 35000 kmde honda cbr 250 var ufak bi yatması dışında sorunu yok onu verelim kaliteyse dukeden daha iyi

  4. #44
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı Ayıcık37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam sizin dediğiniz gibi olsa kuralkan kapatıp giderdi. %50-60 gibi rakamlarda büyük sorunları garantiden karşılanması demek varını yoğunu garantili parçalara yatırmak demektir kaldı ki garanti durumlarında da markanın arkasında duran bir firma var mağdur edilen insan yok denecek kadar az. Ayriyeten dediğiniz çitalar 1950-1960 teknolojisiyle üretiliyor ne radyatör ne bir enjeksiyon beyni var istiyorsanız üniversiteden 5-10 arkadaş toplanıp bizde üretibiliriz öyle motor fakat maliyeti fazla çıkar seri üretim olmadığı için. Bajaj bu teknolojiye yeni atıldı illa ki sorunlar olucak bunu emekleme dönemi sayabiliriz ileri ki modelleri çok daha sağlam olacağından eminim.
    Bir mühendis kardeşimiz.. Ve kullandığı motosiklete bakıyorum 200ns

    Teşekkürler. Laf anlatmama gerek yok gerçekten yoruldum. Mağdur olanlar var. Var da hiç gerek yok. İyiye iyi kötüye kötü derim ben. Ktm mi pulsar mı? Tabiki de ikinci el ktm.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------

    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim pulsar yokuş aşağı motor soğukken debriyajı çekince stop ediyordu.
    arada gösterge res atıyor ve saat 0 lanıyordu. başka bir problem ben gözlemlemedim.

    şimdi ben o pulsarı 7300 e aldım. şimdi 8500 desek.
    gösterge resetlemesin diye , bide soğuk motor nadiren belli şartlar oluşunca stop etmesin diye , geri kalanı aynı b.kun lacivertine 5000 tl fazla para mı vereyim?

    arkadaş tamm bakın yamaha honda vs. ayrı. japonlarda titreşim yok malzeme farklı motor farklı.

    aga dukle 390 sürdüm ben test sürüşünde , sonra cbf e geri binince dünya varmış dedim.

    ktm=traktör arkadaşlar. ve evet pulsarla da arasında sürüş karakteri veya titreşim olarak veya her ne başka bir fark varsa yok işte. aynısı resmen. yolda giderken saate bakmak için 5000 tl para mı verilir. pulsarı ben zaten o paraya aldım nerdeyse.
    2 katı para yahu yazık günah

    bakın tekrar söylüyorum. pulsar fanı olduğum için vs değil. ben de ktm kaliteli zannediyordum pulsarım varken. ama binince gerçekten çok bir farkı olmadığını gördüm.
    ktm= titreşimi olan traktör gibi bir alet. pulsarla hemen hemen aynı , ona o parayı vermem için beynimi aldırmam lazım.
    Sizde çıkan problemler pulsar kronik sorunları ele alındığı zaman gerçekten devede kulak. Her hafta servise giden arkadaşım vardı bi aralar. Sofır motoru 10-20km deyken kitleyen de, gerçekten sürüş dinamikleri de başarılı diyemeyeceğim bir motosiklet.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  5. #45

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam yüzdelik dilimde bakarsan pulsarların %50-60 belki daha fazlasında çeşitli büyük problemler çıkıyor. Ktm böyle bi hata yapsa hiç zarar almaz fakat duke lerin %20sindr belki yoktur büyük hatalar. 10bin km ye gelmemiş pulsarlarda vites dişlileri, abidik gubidik sensörler, amortisörler keçeler(sakin kullanımda), yan yatmalar çamura batmalar. Daha saati bile düzgün yapamayan bir firma var. Şu eminönünde 10 liraya satılan saatler var ya. Onlardan alıp gidona taksalar daha iyi.

    Satış rakamlarına bakarsak küba çita ya da bilimum 100cc çinli vitesliler scooterlar pulsardan da çok satıyor fakat hiçbir çita sahibi bir pulsar sahibi gibi konuşmuyor

    Ekleme yapmak istiyorum. 150 ile giden pulsarı cbf1000 ile 140 gösterirken solladık. Ardçıydım ve pulsardaki arkadaşla interkomdan bağlıydık. Takometre de allaha emanet.
    Bi ip vardı Pulsar kullanıcısı,bilmiyorum foruma üye mi?...Bir videosunda ışıklarda eski kasa(2006) cbf1000 ile kalkmaya çalışıyo,adam (cbf1000 kullanıcısı) farkında bile değil olayın,kendi çapında yoluna ufak ufak ilerliyor. Diğer ışıklrda cbf kırmızıya yakalanınca Pulsarcı gelip diyor ki-abi bastım ama yetişemedim. Pulsar kullanıcılarının genel profili bu yönde maalesef genç,cahil ve bilgisiz. Ulan sen kim 4 silindir 1000cc makine kim. Sakın ola o video'yu çekip-paylaşan angutla karşılaşmış olmayasınız!!!...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------

    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim pulsar yokuş aşağı motor soğukken debriyajı çekince stop ediyordu.
    arada gösterge res atıyor ve saat 0 lanıyordu. başka bir problem ben gözlemlemedim.

    şimdi ben o pulsarı 7300 e aldım. şimdi 8500 desek.
    gösterge resetlemesin diye , bide soğuk motor nadiren belli şartlar oluşunca stop etmesin diye , geri kalanı aynı b.kun lacivertine 5000 tl fazla para mı vereyim?

    arkadaş tamm bakın yamaha honda vs. ayrı. japonlarda titreşim yok malzeme farklı motor farklı.

    aga dukle 390 sürdüm ben test sürüşünde , sonra cbf e geri binince dünya varmış dedim.

    ktm=traktör arkadaşlar. ve evet pulsarla da arasında sürüş karakteri veya titreşim olarak veya her ne başka bir fark varsa yok işte. aynısı resmen. yolda giderken saate bakmak için 5000 tl para mı verilir. pulsarı ben zaten o paraya aldım nerdeyse.
    2 katı para yahu yazık günah

    bakın tekrar söylüyorum. pulsar fanı olduğum için vs değil. ben de ktm kaliteli zannediyordum pulsarım varken. ama binince gerçekten çok bir farkı olmadığını gördüm.
    ktm= titreşimi olan traktör gibi bir alet. pulsarla hemen hemen aynı , ona o parayı vermem için beynimi aldırmam lazım.
    Sen yağ yakan ve YBR 125 kadar yürümeyen limizunine bin o halde.
    The Power of The Dreams.

  6. #46

    Üyelik
    15 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İnşallah birgün
    Sagolun yorumlar için tartismayalım abiler bence aynı fabrikada üretiyorlar araştırdım bir parça kalitesi falan farklı heralde ve arada çok fiyat farkı var değmez bencede param olsa alirdim 0 duke ama mantık olarak pulsar ıyi.

  7. #47
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir mühendis kardeşimiz.. Ve kullandığı motosiklete bakıyorum 200ns

    Teşekkürler. Laf anlatmama gerek yok gerçekten yoruldum. Mağdur olanlar var. Var da hiç gerek yok. İyiye iyi kötüye kötü derim ben. Ktm mi pulsar mı? Tabiki de ikinci el ktm.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------



    Sizde çıkan problemler pulsar kronik sorunları ele alındığı zaman gerçekten devede kulak. Her hafta servise giden arkadaşım vardı bi aralar. Sofır motoru 10-20km deyken kitleyen de, gerçekten sürüş dinamikleri de başarılı diyemeyeceğim bir motosiklet.
    Hocam sonuçta kimse babamın oğlu değil bajaj bana para da vermiyor. Ama şunuda bilmek gerekir ki 2.elde satılan motosikletlerde patates olan motor çok fazla sayıda. Eğer arkadaş o motorlardan birine denk gelirse sorumlusu kim olucak onuda geçelim sanayide sürünüp durucak belki bir daha motor almak istemeyecek. Bajajın KTM den üstün olduğunu söylemiyoruz zaten benim fazla param olsa 2 sinide almazdım gider cbf500 alırdım bu bütçe meselesi bizde keyfimizden pulsar kullanmıyoruz ama bu fiyata da bundan iyisi de yok.
    PULSAR 200RR

  8. #48

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Haa bu arada bende alacak olsam sıfır pulsar alirim orasi ayri. Duke daha kaliteli ama sifir her zaman sifirdir.

  9. #49
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi ip vardı Pulsar kullanıcısı,bilmiyorum foruma üye mi?...Bir videosunda ışıklarda eski kasa(2006) cbf1000 ile kalkmaya çalışıyo,adam (cbf1000 kullanıcısı) farkında bile değil olayın,kendi çapında yoluna ufak ufak ilerliyor. Diğer ışıklrda cbf kırmızıya yakalanınca Pulsarcı gelip diyor ki-abi bastım ama yetişemedim. Pulsar kullanıcılarının genel profili bu yönde maalesef genç,cahil ve bilgisiz. Ulan sen kim 4 silindir 1000cc makine kim. Sakın ola o video'yu çekip-paylaşan angutla karşılaşmış olmayasınız!!!...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------



    Sen yağ yakan ve YBR 125 kadar yürümeyen limizunine bin o halde.
    O cbf ile pulsar biz değiliz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:51 ----------

    Alıntı Ayıcık37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam sonuçta kimse babamın oğlu değil bajaj bana para da vermiyor. Ama şunuda bilmek gerekir ki 2.elde satılan motosikletlerde patates olan motor çok fazla sayıda. Eğer arkadaş o motorlardan birine denk gelirse sorumlusu kim olucak onuda geçelim sanayide sürünüp durucak belki bir daha motor almak istemeyecek. Bajajın KTM den üstün olduğunu söylemiyoruz zaten benim fazla param olsa 2 sinide almazdım gider cbf500 alırdım bu bütçe meselesi bizde keyfimizden pulsar kullanmıyoruz ama bu fiyata da bundan iyisi de yok.
    Sıfır aldığın pulsarda sorunlar çıkması problem zaten ben bundan bahsediyorum.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  10. #50
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Hocam benim kanatimce 0 alabiliyorken 0 alın ikinci elini almayı dülündüğünüz motorun o kadar km sonra size çıkarabileceği masrafı düşünün hem pulsarda dişli kırılsa uygun maliyete yatırırsınız.En nihayetinde öğrencisisiniz ona göre karar verin

  11. #51

    Üyelik
    07 Eylül 2016
    Pulsardan vazgeçtim piyango gibi makine ne çıkacağı belli olmuyor çözüm bulamayanlarda oluyor soruna ktmnin parçaları daha kaliteli tabi ktm alanlardada teker yapma ihtimali yüksek oluyor ama 2.el ktm daha mantıklı görünüyor.

  12. #52
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Hayırlısı olsun

  13. #53
    bumbala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha MT 07
    Dük. Biri Avusturya diğeri Hint malı.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  14. #54

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 250 ABS
    Alıntı KrosKafası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor alıp 1 2 sene civarı kullanıp cc yukseltmeyi düşünüyorum sizce ne yapmalıyım öğrenciyim yaşım 18 Parcasi ucuz arızası az olsun istiyorum ama pulsar da sorun oluyor diyen var al çok iyi diyen var ktm zaten marka kalite fikirlerinizi bekliyorum.
    Bakımları düzenli yapılmış, adam gibi kullanılmış her motor alınır satılır arkadaşım.Motoru alacağın kişiyi tanıyor isen veya onu tanıyan birini biliyor isen önce motor sahibini tanı sonra git motoru al.KTM nin parçaları aşırı tuzludur yanlız.

  15. #55
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Duke kullanan birisi olarak söylüyorum Duke cep dostu değil. Benzer kullanımlarda benzer sorunları vermeyecektir ama Pulsar ın da bu kadar hata vereceğini sanmam. Duke ün de kendi sorunları var arkadaşlar. Her 5K km de bir bakımı var ve benim motor daha 12k da olmasına rağmen 6k bakımına 350 tl ödeyip 11k bakımı içinde bende 1.000 tl para istediler. Zincir seti değişecek diye. Sakin ve kısa mesafe de kullanıyorum diye daha değiştirmedim zincir dişli setini öyle devam ediyor. Bunlar az paralar değil arkadaşlar. Kaza yaparsan Pulsar la Duke arasında çıkacak masraf farkı 3 katı olacak.

    Evet tabiki Pulsar la Duke kalitesi bir değil asla da bir olamaz ama bu ürünler aynı fabrikadan çıkan ürünler. Bahsettiğiniz kadar sorun çıkaranlar ekstrem kullananlardır, ön kaldıranlar, motoru sürekli limitlerde kullanıp bakımını aksatanlardır. Onun dışında bu kadar insan bu pulsar ı sürüyor 150-200k km yi geçen pulsar bir dolu vardır piyasa da.

    Eğer ABS li Duke alabilecek gücünüz yoksa 125 lik Duke ABS yi de istemiyorsanız Pulsar almaktan başka çareniz zaten yoktur. Ama bir önce ki yazımda da yazdığım gibi Pulsar 200NS yerine Duke 125 ABS yi daha çok öneririm. Yağmur dönemine giriyoruz. İlk hata da ABS siz motorlar acemiyi üstünden atar.
    PcK0PaT bunu beğendi.

  16. #56

    Üyelik
    04 Kasım 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 > Pulsar 200 NS
    Bilen bilmeyen söz konusu motorları hiç kullanmamış olan boş boş yorum yapıyor. Sen telike bu iki motoru kaç km kullandın ? Senin yazdıklarını okuyorum 5000 km'dir kullandığım motora bakıyorum anlam veremiyorum. O zaman benim bindiğim motor pulsar değil. Üzerinde Pulsar yazıyor ama demek ki değil. Yoksa bir tek bana özel mi sorunsuz alet yapmışlar. Nerde bu anlattığın sorunlar niye bende olmuyor ? Binlerce satmış motora oranla 3 5 tane sorunu olan foruma sorununu yazmış ovvvv motoru yerden yere vurmuşsun hayırlı işler.

    Gelelim diğer tarafa geçenlerde Sıfır DUKE 250'si olan birisi forumda konu açtı motor blogu patlamış konusuda halen duruyor. Ne diyelim KTM ler Blok patlatıyor almayın mı diyelim .

    Boş boş yorumları bırak insanları yanlış yönlerdirme biliyorsan konuş bilmiyorsan yoktan yere marka karalama.

    Arkadaşlar Ben 5000 Km civarı DUKE 250 kullandım. Anladım ki bu motor bizim ülkenin motoru değil bizim yollara gelmiyor amortisör çok sert hiç esnemiyor birde malum sele sert olmasıyla amortisör birleşince konfor rahatlık 0. Titreşim gerçekten çok uzun yolda sağ elim ve sağ ayağım çok fazla uyuştu titreşimden. ilk aldığımda 4 civataya 30 lira verince eyvah dedim ama iş işten geçmişti Allahtan kazasız belasız sattım. Yedek parçası çok pahalı. Amortisörler çok fazla keçe patlatıyor. KTM nin face grubu var oraya girin okuyun görürsünüz. Tesadüf bir arkadaşın pulsarına binince ilk hoşuma giden yumuşak selesi oldu. Sonra kullanınca yumuşak amortisör çok hoşuma gitti . Ve çok dikkatimi çeken titreşim yok. Pulsarda titreşim var diyen DUKE Lerden herhangi birisini kullansın ne dediğimi anlar.

    Uzun lafın kısası KTM çok kaliteli parçası çok pahalı performansı çok güzel konforu hiç yok. Titreşim çok fazla
    Pulsar malzeme kalitesi idare eder parçası sudan ucuz performansı kimisine göre yetersiz kimisine göre yeterli (Bana yetmedi o ayrı ) . Konforu KTM'den çok iyi. Yakıtı çok az.

    Ben 2 motoruda kullandım şu an Pulsarı kullanmaya devam ediyorum. Performans yetersiz gelse de diğer konularda çok memnunum tavsiye ederim. Bundan sonra da alacagım model yılbaşında gelecek olan 400 cc lik modeli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

    KTM DUKE ayna çifti 171 TL http://store.spormoto.com/MIRROR-LS,PR-117086.html
    http://store.spormoto.com/MIRROR-RS,PR-117087.html

    Pulsar ayna çifti 50 TL http://www.bajajyedekparcalari.com/b...na-takimi.html

    Bütcesi olmayanın ocagına KTM incir ağacı diker. Yukarıda ki sadece basit bir örnek.
    127, ayzek ve mgora bunu beğendiler.

  17. #57

    Üyelik
    03 Eylül 2015
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Kawasaki EL-250 ,Mondial Z-ONE 150
    Yahu adam öğrenciyim demiş, erişebildiği ile istediğini yazmış, bas bas bağırmış ben pulsar alacağım diye neyi tartışıyorsunuz?

  18. #58
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı PcK0PaT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilen bilmeyen söz konusu motorları hiç kullanmamış olan boş boş yorum yapıyor. Sen telike bu iki motoru kaç km kullandın ? Senin yazdıklarını okuyorum 5000 km'dir kullandığım motora bakıyorum anlam veremiyorum. O zaman benim bindiğim motor pulsar değil. Üzerinde Pulsar yazıyor ama demek ki değil. Yoksa bir tek bana özel mi sorunsuz alet yapmışlar. Nerde bu anlattığın sorunlar niye bende olmuyor ? Binlerce satmış motora oranla 3 5 tane sorunu olan foruma sorununu yazmış ovvvv motoru yerden yere vurmuşsun hayırlı işler.

    Gelelim diğer tarafa geçenlerde Sıfır DUKE 250'si olan birisi forumda konu açtı motor blogu patlamış konusuda halen duruyor. Ne diyelim KTM ler Blok patlatıyor almayın mı diyelim .

    Boş boş yorumları bırak insanları yanlış yönlerdirme biliyorsan konuş bilmiyorsan yoktan yere marka karalama.

    Arkadaşlar Ben 5000 Km civarı DUKE 250 kullandım. Anladım ki bu motor bizim ülkenin motoru değil bizim yollara gelmiyor amortisör çok sert hiç esnemiyor birde malum sele sert olmasıyla amortisör birleşince konfor rahatlık 0. Titreşim gerçekten çok uzun yolda sağ elim ve sağ ayağım çok fazla uyuştu titreşimden. ilk aldığımda 4 civataya 30 lira verince eyvah dedim ama iş işten geçmişti Allahtan kazasız belasız sattım. Yedek parçası çok pahalı. Amortisörler çok fazla keçe patlatıyor. KTM nin face grubu var oraya girin okuyun görürsünüz. Tesadüf bir arkadaşın pulsarına binince ilk hoşuma giden yumuşak selesi oldu. Sonra kullanınca yumuşak amortisör çok hoşuma gitti . Ve çok dikkatimi çeken titreşim yok. Pulsarda titreşim var diyen DUKE Lerden herhangi birisini kullansın ne dediğimi anlar.

    Uzun lafın kısası KTM çok kaliteli parçası çok pahalı performansı çok güzel konforu hiç yok. Titreşim çok fazla
    Pulsar malzeme kalitesi idare eder parçası sudan ucuz performansı kimisine göre yetersiz kimisine göre yeterli (Bana yetmedi o ayrı ) . Konforu KTM'den çok iyi. Yakıtı çok az.

    Ben 2 motoruda kullandım şu an Pulsarı kullanmaya devam ediyorum. Performans yetersiz gelse de diğer konularda çok memnunum tavsiye ederim. Bundan sonra da alacagım model yılbaşında gelecek olan 400 cc lik modeli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

    KTM DUKE ayna çifti 171 TL http://store.spormoto.com/MIRROR-LS,PR-117086.html
    http://store.spormoto.com/MIRROR-RS,PR-117087.html

    Pulsar ayna çifti 50 TL http://www.bajajyedekparcalari.com/b...na-takimi.html

    Bütcesi olmayanın ocagına KTM incir ağacı diker. Yukarıda ki sadece basit bir örnek.
    Ondan sonra biz yazinca istedigi yerlere cekip marka fanatikligi yapma pulsarla arasinda fark yok dersen cahillik yapmis olursun falan filan derler bu arada block patlatan konuyu ben acmistim arkadasin motoru mahkemelikler motorda spormotoda yatiyor hala
    PcK0PaT ve mgora bunu beğendiler.
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  19. #59
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    3. el yamaha

  20. #60
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı PcK0PaT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilen bilmeyen söz konusu motorları hiç kullanmamış olan boş boş yorum yapıyor. Sen telike bu iki motoru kaç km kullandın ? Senin yazdıklarını okuyorum 5000 km'dir kullandığım motora bakıyorum anlam veremiyorum. O zaman benim bindiğim motor pulsar değil. Üzerinde Pulsar yazıyor ama demek ki değil. Yoksa bir tek bana özel mi sorunsuz alet yapmışlar. Nerde bu anlattığın sorunlar niye bende olmuyor ? Binlerce satmış motora oranla 3 5 tane sorunu olan foruma sorununu yazmış ovvvv motoru yerden yere vurmuşsun hayırlı işler.

    Gelelim diğer tarafa geçenlerde Sıfır DUKE 250'si olan birisi forumda konu açtı motor blogu patlamış konusuda halen duruyor. Ne diyelim KTM ler Blok patlatıyor almayın mı diyelim .

    Boş boş yorumları bırak insanları yanlış yönlerdirme biliyorsan konuş bilmiyorsan yoktan yere marka karalama.

    Arkadaşlar Ben 5000 Km civarı DUKE 250 kullandım. Anladım ki bu motor bizim ülkenin motoru değil bizim yollara gelmiyor amortisör çok sert hiç esnemiyor birde malum sele sert olmasıyla amortisör birleşince konfor rahatlık 0. Titreşim gerçekten çok uzun yolda sağ elim ve sağ ayağım çok fazla uyuştu titreşimden. ilk aldığımda 4 civataya 30 lira verince eyvah dedim ama iş işten geçmişti Allahtan kazasız belasız sattım. Yedek parçası çok pahalı. Amortisörler çok fazla keçe patlatıyor. KTM nin face grubu var oraya girin okuyun görürsünüz. Tesadüf bir arkadaşın pulsarına binince ilk hoşuma giden yumuşak selesi oldu. Sonra kullanınca yumuşak amortisör çok hoşuma gitti . Ve çok dikkatimi çeken titreşim yok. Pulsarda titreşim var diyen DUKE Lerden herhangi birisini kullansın ne dediğimi anlar.

    Uzun lafın kısası KTM çok kaliteli parçası çok pahalı performansı çok güzel konforu hiç yok. Titreşim çok fazla
    Pulsar malzeme kalitesi idare eder parçası sudan ucuz performansı kimisine göre yetersiz kimisine göre yeterli (Bana yetmedi o ayrı ) . Konforu KTM'den çok iyi. Yakıtı çok az.

    Ben 2 motoruda kullandım şu an Pulsarı kullanmaya devam ediyorum. Performans yetersiz gelse de diğer konularda çok memnunum tavsiye ederim. Bundan sonra da alacagım model yılbaşında gelecek olan 400 cc lik modeli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

    KTM DUKE ayna çifti 171 TL http://store.spormoto.com/MIRROR-LS,PR-117086.html
    http://store.spormoto.com/MIRROR-RS,PR-117087.html

    Pulsar ayna çifti 50 TL http://www.bajajyedekparcalari.com/b...na-takimi.html

    Bütcesi olmayanın ocagına KTM incir ağacı diker. Yukarıda ki sadece basit bir örnek.
    Eline ağzına sağlık be kardeşim milletin fikri yok ama zikri çok. Varsa paran al duke yoksa al pulsar herkes rahat etsin. Üstüne binip 10 km kullanmayan adamlar burada alim kesiliyor.
    mgora ve PcK0PaT bunu beğendiler.
    PULSAR 200RR


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)