Servisin Çözemediği Sorun (Mondial drift içerir)
-
Arkadaşlar haklılar. Şimdiye 2000 km yapmışsındır. Bakımda sibop ayarları bir bakılsın. Boşta ve ilk 3 viteste 9000 deviri görebiliyorsan sıkıntı yok demektir. Daha üst viteslerde rüzgar etkisiyle 9000 deviri görmemesi normal. Hız istiyorsan ön zincir dişlisini büyütmeni tavsiye ederim.
Reklamlar
-
süleyman5808 adlı üyeden alıntı
Merhabalar arkadaşlar ağustosu ayının başında almış olduğum 150 mh drift ile aranızdayım keyifli bi giriş yapmak isterdim ama daha ilk ayaktan hemen bi problemle başlayayım malesef motorum 1500 km de fakat üst devirlerde kesiklik yapıyor tutup bırakıyor ve 9 bin devir çevirmesi gerekirken yokuş aşşağı bile 7500'ü geçmiyor, kasıp bırakıyor sanki arkadan biri tutup bırakıyormuş gibi veya benzin yetiştiremiyormuş gibi max 95-100 km/h de kalıyor yokuş aşşağı bile değişmiyor servise götürdüm hava filtresi ve karbüratör temizlendi, buji, buji başlığı, kablosu ve ateşleme bobini değişti fakat gene düzelme olmadı benzini boşaltıp başka bi yerden alıp denedik genede sorun çözülmedi tecrübeli arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var, uzun süredir forum okuyorum ama üyeliğim yeni yanlış yere açtıysam şimdiden kusura bakmayın, teşekkürler şimdiden..
Birebir aynı sorunu bir abiden dinlemiştim. Koltuğu depoyu söküp bütün kabloları soketleri kontrol ettiğini ve bir soketin çıkmış olduğundan bahsetmişti, soketi yerine takinca sorun düzelmiş.
O da aynı senin gibi, buji karbüratör ateşleme vs herşeyi denemiş çözüm bulamayınca bi söküp bakayım demiş.
-
Karsh adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar haklılar. Şimdiye 2000 km yapmışsındır. Bakımda sibop ayarları bir bakılsın. Boşta ve ilk 3 viteste 9000 deviri görebiliyorsan sıkıntı yok demektir. Daha üst viteslerde rüzgar etkisiyle 9000 deviri görmemesi normal. Hız istiyorsan ön zincir dişlisini büyütmeni tavsiye ederim.
Karsh kardeşim 1950 km oldu sübap ayarı için götürücem dediğin gibi 9 bin devir sadece ilk viteste var ondan sonra 7500 anca çeviriyor ki 9 bin çevirdiği zamanda tutup bırakma hissi gene aynı bişey kasıyor motoru sanki..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------
arda4 adlı üyeden alıntı
Birebir aynı sorunu bir abiden dinlemiştim. Koltuğu depoyu söküp bütün kabloları soketleri kontrol ettiğini ve bir soketin çıkmış olduğundan bahsetmişti, soketi yerine takinca sorun düzelmiş.
O da aynı senin gibi, buji karbüratör ateşleme vs herşeyi denemiş çözüm bulamayınca bi söküp bakayım demiş.
Bende yağmurda kaldığı zaman belki soketlere su girmiş oksitlenmiştir diye aynen koltuğu, depoyu ve yan kapakları söküp hepsini kontrol ettim ama malesef düzelme olmadı hala Cdı bekliyorum düzelmesse eğer sübap ayarı yaptırıp ve statörü değiştirip bırakıcam artık çünkü statör değişince azda olsa bi rahatlama olmuştu
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------
volkanmet86 adlı üyeden alıntı
200 lük karbüratör deneyin bi. bende mcx vardı aynı sorun vardı. servisten karb. değişti yine düzelmedi. piyasadaki karb.den aldım bi tane 200 lük. düzelmişti.
dediğiniz düşünülebilir ama orj haliyle böyle bi sıkıntı yapmaması gerekirdi benim amacım standart performansının altına düşmemesi normal halinden fazla bi beklentim yok zaten ama olması gerekeninde altında olması biraz can sıkıcı
-
Eksantrik zinciri aşırı gergin olabilir. Eksantrik gerisini sökün kurup tekrar yerine takın ve fazladan gerdirmeyin.
-
tinerci adlı üyeden alıntı
Eksantrik zinciri aşırı gergin olabilir. Eksantrik gerisini sökün kurup tekrar yerine takın ve fazladan gerdirmeyin.
kardeşim Suzuki K7 si olan bi Hocam bindi öyle bir durum olsa egsantirik sesi gelir dedi bende bi istanbul ve ankarada başka bi mondial servisini aradım sırf danışmak için durumu anllatıp neleri kontrol ettiğimizi söyledim ikiside sübap ayarından dedi zaten sübaplar sıkıysa ses gelmez dediler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)