İzmirde Motosiklet Modifiye Açılımı
-
29 Ağustos 2016, 07:15
#1
Reklamlar
-
29 Ağustos 2016, 08:10
#2
Ön yargılarımı bir kenara koydum.
Yine tipsiz, iğrenç motorlar.
-
29 Ağustos 2016, 08:24
#3
Ya bırak, modifiye ayağına kafamızı şişirip, her gördüğünüz düzlükte yardırıp, her araya makas atıyorsunuz. Hayır gürültüden başka bişeyde değil. Görüntü desen iğrenç. Modifiye zevk işidir de arkadaş sen kaç tane yere basık racing gördün? Drag yapanları saymıyorum çünkü onlar şehirde kullanmıyor. Motosikletin modifiyesi olmaz tarzı olur. Scrambler, cafe racer onlarca tarz var onlara benzetsen neyse. Ama bunlar bildiğin peygamber devesinden hallice.
-
29 Ağustos 2016, 09:20
#4
-
29 Ağustos 2016, 09:35
#5
-
29 Ağustos 2016, 09:36
#6
adam sticker yapıştırmış modifiye yaptım demiş
sticker da twitter kuşu videoda 1. dakikada görebilirsiniz
-
29 Ağustos 2016, 09:49
#7
Tel jantlar,renkler,sticker geçtim de.İnce taban (2.0) veya basıklık mantığını cidden anlamıyorum.Basıklık çok garip ve itici duruyor.orjinali 2.75/100 olana da 2.0taban takmak yol tutuşunu azaltmaz mı? Hele de virajlarda.Tamam yüzey alanı azalıyor hızlanıyorlar diyorlar(yarış bisikleti mantığı herhalde) ama cidden hiç iyi olmuyor
-
29 Ağustos 2016, 09:56
#8
IRau adlı üyeden alıntı
adam sticker yapıştırmış modifiye yaptım demiş
sticker da twitter kuşu videoda 1. dakikada görebilirsiniz
O motorda sadece sticker yok, Yüksek kavallar, 144 tel jant ince lastikler beyaz yanak diskin iç parçalarının golda boyanması, nikelaj arka setler ve sakal olmak üzere hafif modifiye edilmiştir, Siyah drift'ten sonraki motoru deseniz, yani bir sonraki orjinal sıfır Kubayı deseydiniz haklıydınız
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------
unoturbo adlı üyeden alıntı
Tel jantlar,renkler,sticker geçtim de.İnce taban (2.0) veya basıklık mantığını cidden anlamıyorum.Basıklık çok garip ve itici duruyor.orjinali 2.75/100 olana da 2.0taban takmak yol tutuşunu azaltmaz mı? Hele de virajlarda.Tamam yüzey alanı azalıyor hızlanıyorlar diyorlar(yarış bisikleti mantığı herhalde) ama cidden hiç iyi olmuyor
Şimdi lastik boyutlarını değiştirmek tehlikeli bir olay, ama motosikleti yere bastığımız zaman lastikleri inceltiyoruzki çamurlukta sürtüşme yaşamasın, virajda sıkıntı oluyormu derseniz motorlar yere çok yakın olduğu için yan yatma gibi bir riski ortadan kaldırıyor bile, yol tutuşu daha iyi oluyor, yan yatacak kadar olsa bile egzoz,orta sehpa, yan ayaklık, basamaklar illaki bir yer sürtüp motor tekrar düzeliyor.
Ayrıca Yüksek cc motorların sürekli yaptığı hareketi biz daha rahat yapabilmek için yere basıyoruz yani dümdüz yolda yan yan gitmeyi
-
29 Ağustos 2016, 10:00
#9
konu sahibi arkadaş sana asla bi lafım yok
ama oldum olası şu motorlardan nefret ederim aslında motordan değil bunlara binen tiplerden :D
yanıma gelip aragazı vermeler yok efendim ışıklarda yakalayınca yarışalım demeler filan
sen geçersin diyip kurutluyorum ama ne gerek var
-
29 Ağustos 2016, 10:01
#10
yalnız ninja virajda taklaya getirir adamı
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
29 Ağustos 2016, 10:07
#11
-
29 Ağustos 2016, 10:17
#12
byyacut adlı üyeden alıntı
Modifiye dedinizde, örnek vereyim size hani sticker yapıştırıp modifiye diyormuşuz ya, Videoda 1.20deki motosiklete bakın beyaz drift 125mh'ye,
O motorda ayrıca özellik olarak air süspansiyon mevcut kumandadan tek tuşla orjinal yüksekliğine getirebiliyorsunuz
İzmir Chopper'a teşekkür ederiz bize destek oldukları için,
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------
Bak şimdi böyle dediğiniz zaman konu değişir, Bu kubalara binip benim gibi adam akıllı kaskını ekipmanını takıpta düzgün düzgün gezen yüzlerce arkadaşım var, ha birde kask bile takmayan apaçi modunda egzoz patlata patlata gezen arkadaşlarım var burda benim savunduğum kişiler sadece modifiye yapıp sakin sakin gezen kaskını takıpta gezen arkadaşlarım, Ne olmuş yani TÜRKİYE'DE tokyoyu aratmadıysak
sen düzgün birine benziyosun zaten o anlaşılıyor inşallah arkadaşlarında senin gibi olur
-
29 Ağustos 2016, 10:28
#13
Bana böyle görüşlerle gelin canımın içini yiyin ya
Her motorcuyu aynı kefeye koyamayız,
Yani altındaki motosikletine göre ön yargıyla yaklaşmamalıyız..
-
29 Ağustos 2016, 10:46
#14
Sozum meclisten disari
Oyle 2bsticker yapistirip egzoz delmekle, con mali renkli ampul veya uyduruk xenon takmakla modifiye olmaz.
Modifiyenin amaci motora pozitif yonde ekstra ozellik katmaktir. Atiyorum Ecu ile oynarsin hp yorl artirirsin, ne bilimm frenleri kuvvetlendirirsin vs.
Ote yandan herkesi ayna kefeye koymayalim ama bahsettigin tarc cin li motoru kullanan kardeslerimizin cogu bilincsiz tayfa. Kasl yok,ekipman yok. Kask olsa da kafada degil ya kolda ya da kafa ustunde Ayrica sanayi isi yapilmis veya delinmis igrenc bi egzoz sesi. Ha bu arkadas 4 silindir sesine ozenio olabilir ama goz var izam var. Bu sekilde egzozdan 4 silindir sesi alamazsiin.Anca kafa utuleyen iigrenc bir zirilti ve gurultu olur.
4 silindir de egzoz takio evet ama o ses benim kulagima keyif veriyor, gurultu kirliligi degil. Zaten o sesi duyuyosun ve kaybolmasi 3 4 sn suruyor. Obur turlu o cup larin vs ziriltili egzozu bi duyuyosun adam hizlanip gidene kadar gurultu kirliligi 5 6 dakila suruyor.
Bu
-
29 Ağustos 2016, 11:02
#15
EmreKocyigit adlı üyeden alıntı
Ya bırak, modifiye ayağına kafamızı şişirip, her gördüğünüz düzlükte yardırıp, her araya makas atıyorsunuz. Hayır gürültüden başka bişeyde değil. Görüntü desen iğrenç. Modifiye zevk işidir de arkadaş sen kaç tane yere basık racing gördün? Drag yapanları saymıyorum çünkü onlar şehirde kullanmıyor. Motosikletin modifiyesi olmaz tarzı olur. Scrambler, cafe racer onlarca tarz var onlara benzetsen neyse. Ama bunlar bildiğin peygamber devesinden hallice.
bana bu videoda birtaqne abartı egzozlu motor gösterir misin
-
29 Ağustos 2016, 11:16
#16
viperking adlı üyeden alıntı
Sozum meclisten disari
Oyle 2bsticker yapistirip egzoz delmekle, con mali renkli ampul veya uyduruk xenon takmakla modifiye olmaz.
Modifiyenin amaci motora pozitif yonde ekstra ozellik katmaktir. Atiyorum Ecu ile oynarsin hp yorl artirirsin, ne bilimm frenleri kuvvetlendirirsin vs.
Ote yandan herkesi ayna kefeye koymayalim ama bahsettigin tarc cin li motoru kullanan kardeslerimizin cogu bilincsiz tayfa. Kasl yok,ekipman yok. Kask olsa da kafada degil ya kolda ya da kafa ustunde
Ayrica sanayi isi yapilmis veya delinmis igrenc bi egzoz sesi. Ha bu arkadas 4 silindir sesine ozenio olabilir ama goz var izam var. Bu sekilde egzozdan 4 silindir sesi alamazsiin.Anca kafa utuleyen iigrenc bir zirilti ve gurultu olur.
4 silindir de egzoz takio evet ama o ses benim kulagima keyif veriyor, gurultu kirliligi degil. Zaten o sesi duyuyosun ve kaybolmasi 3 4 sn suruyor. Obur turlu o cup larin vs ziriltili egzozu bi duyuyosun adam hizlanip gidene kadar gurultu kirliligi 5 6 dakila suruyor.
Bu
O zaten abartı egzozlu cazır cazır gezenler konusunda bir şey söylemiyorum,
Şimdi bizim sevdiğimiz modifiye tarzı görsellik zaten motorun yaylarının kısaltılma işleminden sonra ülkemizin yollarından dolayı hızlı gitmiyoruz,
Sizin dediğiniz gibi yapanlarda var tabiki mesela etkinliğe gelen 2 adet motosiklet vardı ön arka disk fren yapılmış bg gücü 14e çıkarılmış performans bakımından gayet iyi olan motosikletlerde vardı ama bu tarz modifiyeleri yapmak dahada zordur,
Mesela Çift Makine Mobiletler gibi Ustalık ister
-
29 Ağustos 2016, 11:21
#17
Nedendir bilmiyorum, saçma gelebilir ama bu tür motorlar (egzoz seslerini saymazsak) benim hoşuma gidiyor. Maddi imkanı olduğu halde bu tür motora binen tanıdığım birkaç kişi var. Bilemedim benim hoşuma gidiyor tipleri. Belki ben de yaparım bir tane. (Yalnız o egzoz sesi rezalet oluyor)
-
29 Ağustos 2016, 11:32
#18
Ya tabi sürtmemesi için o lazım ayrı ama ne biliyim bi garip duruyor dıştan basmak.Evet yan yan gitmeyi kolaylaştırıyor ama o harekette bi garip duruyor.cg tip motorlar güzel evet ama basmadan o garip egsoz sesleri olmadan daha güzel yapılabilir.Ayrıca air sistemleri de bi garip bi yarım sonra lök diye yukarı çıkıyor.Sanki lag oluyor gibi.Böyle yumuşak yumuşak kademe kademe çıksa iyi olabilirdi belki
-
29 Ağustos 2016, 11:33
#19
-
29 Ağustos 2016, 11:39
#20
Moto Gp'ye telefon ettim şimdi vidyoyu izlemelerini söyledim. Yol tutuş için ön amortisör iptali yapacaklar. Daha önce neden aklımıza gelmedi deyip teşekkür ettiler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)