- Katılım
- 18 Haz 2013
- Mesajlar
- 582
- Konu Yazar
- #1
Selamın aleyküm değerli abilerim.
Açık açık söyleyeyim black cat almıştım kredi ile ve işten çıkarıldım kredisini ödeyemedim ve motoru satmak zorunda kaldım. Kalan borcunu kapattım ama elime çok cüzzi bir miktar kalmıştı. Cg parası diyeyim siz anlayın. CG ye karşı aşırı bir tepkim var tam bir apaçi motoru olduğunu düşünüyorum bizzat kendim. Motoru beğeniyor muyum ama? evet çok beğeniyorum. Bende bu motorlara karşı tepkiyi motovlog çekerek yok etmeyi düşündüm. Acaba cg'nin o görünen mahalle aralarında teker yapma hallerini egsoz susturucusunun sökülüp bağırtılarak gezinme rahatsızlığını kapatabilir miyim. Çok ciddiyim lütfen dalga geçmeyin
Açık açık söyleyeyim black cat almıştım kredi ile ve işten çıkarıldım kredisini ödeyemedim ve motoru satmak zorunda kaldım. Kalan borcunu kapattım ama elime çok cüzzi bir miktar kalmıştı. Cg parası diyeyim siz anlayın. CG ye karşı aşırı bir tepkim var tam bir apaçi motoru olduğunu düşünüyorum bizzat kendim. Motoru beğeniyor muyum ama? evet çok beğeniyorum. Bende bu motorlara karşı tepkiyi motovlog çekerek yok etmeyi düşündüm. Acaba cg'nin o görünen mahalle aralarında teker yapma hallerini egsoz susturucusunun sökülüp bağırtılarak gezinme rahatsızlığını kapatabilir miyim. Çok ciddiyim lütfen dalga geçmeyin