250 CC Gecis yilda 1 kere uzun yol
-
04 Ağustos 2016, 18:57
#1
yilda 1 kere gidis gelis 1700 km uzun yol yapicam onun disinda sehir ici sehirler arasi kisa mesafe surucem motoru CBR 125 R la cesaret edemiyorum buyutucem ama ne alayim Cbr 250R CBR250RR R25 HYOSUNG GT 250R Benim icin onemli olan uzun yolda sorun cikarmamasi Gonlum R25 Ten yana ne yalan atayim
Reklamlar
-
04 Ağustos 2016, 19:00
#2
Sıralama maddiyat sınırsız ise 250rr-r25-250r olmaı bence. Ama 250rr ın fiyatı şüphe uyandırıcı.
-
04 Ağustos 2016, 19:17
#3
1700 km çok büyük rakamlar. Benim tercihim cbr250r olurdu. Yakıtı az olacak, konforu bir nebze daha iyi olacak.
-
04 Ağustos 2016, 19:30
#4
Al bajaj boxer. Tam senin ihtiyaçlarını karşılayabilecek motosiklet. 1 yıldır kullanıyorum 7-8 kere uzun yol yaptım. Şehir içi harike 100 km'de 2.2 litre yakıt tüketiyor.
-
04 Ağustos 2016, 19:42
#5
250 RR pahali olmazsa o pahalli ise R25 Cunku senede bi kere gidis 700 donus 700 yapicam dinlenerek yaparim herhalde cunku daha cok sehir ici kullanicam
-
04 Ağustos 2016, 20:27
#6
Yeşil olsun ...
-
04 Ağustos 2016, 20:31
#7
GezeGeze adlı üyeden alıntı
Yeşil olsun ...
Kawasaki mi alsam ama Ninja 300 hosuma gittide Alirsam ABS li sini alirim onun
YOU DONT NEED A THERAPIST IF YOU OWN A MOTORCYCLE-Anonymous
-
04 Ağustos 2016, 20:38
#8
Bütçen hangisine yetiyorsa o olsun.
-
04 Ağustos 2016, 20:44
#9
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Bütçen hangisine yetiyorsa o olsun.
0 R25 ile Ninja 300 arasindayim aslinda *ABS* LI
YOU DONT NEED A THERAPIST IF YOU OWN A MOTORCYCLE-Anonymous
-
04 Ağustos 2016, 21:17
#10
Ninja kullanan biri olarak memnunum. 35 bin kmdir kullanıyorum.
Sınıfında daha güçlüsü yok.
Cbr 500 diyenlere devir çevirmeyen race olmaz diyor ve çekiliyorum.
-
04 Ağustos 2016, 21:19
#11
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Ninja kullanan biri olarak memnunum. 35 bin kmdir kullanıyorum.
Sınıfında daha güçlüsü yok.
Cbr 500 diyenlere devir çevirmeyen race olmaz diyor ve çekiliyorum.
Bende katiliyorum Sadece A2 ehliyete uysun diye yapilmis gereksiz bi motor benim gozumde ben o yuksek devirin sesini seviyorum.
YOU DONT NEED A THERAPIST IF YOU OWN A MOTORCYCLE-Anonymous
-
04 Ağustos 2016, 21:28
#12
Abs'li ninja al.Sıfır kawasaki ile yolda kalma şansın yok.Olsa düşük cc suzuki içinde aynı şeyi söylerdim. Yamaha ve honda 250 cc işinde tökezlediler birisi şekilden birisi ekonomik olmasından kurtarıyor çok yaygın olduğuna bakma asla güvenmem bu ikisine.
-
04 Ağustos 2016, 21:29
#13
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Ninja kullanan biri olarak memnunum. 35 bin kmdir kullanıyorum.
Sınıfında daha güçlüsü yok.
Cbr 500 diyenlere devir çevirmeyen race olmaz diyor ve çekiliyorum.
1700 km hangi pist ki biz race motor alıyoruz çift silindir oturaklı alet ile gitmek varken
cbr500: 43 Nm
r25:22,6 Nm
Bu arada kim demiş ki cbr 500r diye konuda
Şaka bir yana gt250r olmasında hangisi olursa olsun. O nasıl alet yaw göbek taşına uzanmış gibi hissettiydim.
-
04 Ağustos 2016, 23:03
#14
Race makinayı pistte kullanacaksanız zenginsiniz demektir. Allah daha çok versin.
Ninjanın oturaklı olmadığını söyleyen kimse bir daha düşünsün. Cbr500culer gelir diye o şekilde yazdım.
Torka oturaklı diyorsanız yamaha almanız daha mantıklı. Xt660 alin torkun dibine vurun.
-
04 Ağustos 2016, 23:44
#15
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Race makinayı pistte kullanacaksanız zenginsiniz demektir. Allah daha çok versin.
Ninjanın oturaklı olmadığını söyleyen kimse bir daha düşünsün. Cbr500culer gelir diye o şekilde yazdım.
Torka oturaklı diyorsanız yamaha almanız daha mantıklı. Xt660 alin torkun dibine vurun.
Aramızda para toplayıp arkadaşa şunu alalım konu tatlıya bağlansın.
-
05 Ağustos 2016, 00:08
#16
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Ninja kullanan biri olarak memnunum. 35 bin kmdir kullanıyorum.
Sınıfında daha güçlüsü yok.
Cbr 500 diyenlere devir çevirmeyen race olmaz diyor ve çekiliyorum.
Arkadaşım ninja 300 ile serviste bakıma girecek. Sanırım km si 12.000 civarı idi. 550 TL fiyat çıkartmışlar. Yağ-Yağ filtresi değişimi, buji değişimi, sanırım bir de hava filtresi değişimi. Bidahaki bakımda daha yüksek bir fiyat çıkacakmış. Kawasaki bence zengin işi.
100 km de ortalama 6 litre civarı yakıyor.
Ninja 300 ü önerirken bunları da yazarsak iyi olur sanırım.
-
05 Ağustos 2016, 00:10
#17
6 yakıyormuş demek :D
İyiymiş
Hava filtresini değiştirmeye gerek yok. Değişim gerektirmeyen tip var içerisinde. Değiştirirlerse para kazanmak için yapmışlardır.
Su dediklerini max 300e tamamlatir herhangi bir yerden. Sağlam usta bulup garanti den çıkarsın bence.
-
05 Ağustos 2016, 00:13
#18
Siz kaç litre hakıyorsuniz hocam şaşırdınız sanırım. Garanti dışı kalması sorun değil, satarken sattığı adam ister ister istemez bakımları serviste yapılmadığı için fiyat kıracak yani ya şimdi servise para bayılcak ya da satarken sattığı adama aynı hesap
Kawasaki alan adamın "Rakı içen bardak saymaz yeğen." diyen birisi olması lazımmış bunu anladık.
-
05 Ağustos 2016, 00:18
#19
Eko mod 3.5 3.9 arası
Bastırmalı 4.5 5.5 arası
Daha ötesi olması hic
Ben çıkardım garanti den. Satmayı dusunmedigimden sıkıntı olmadi. Satacak adamın kawa almaması mantıklı olur.
-
05 Ağustos 2016, 10:44
#20
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Eko mod 3.5 3.9 arası
Bastırmalı 4.5 5.5 arası
Daha ötesi olması hic
Ben çıkardım garanti den. Satmayı dusunmedigimden sıkıntı olmadi. Satacak adamın kawa almaması mantıklı olur.
Sonuna kadar haklısın kawasaki kısa sürede al sat makinesi değil servise kul olacaksan kawasaki alınmaz. Benim motor 10 bini geçti tam olarak servisde birtek ilk bakımı yapıldı 145 tl. Kazada olunca bir daha servisle ilişiğimi kestim. İlk bakımdan sonra birkez yağ değişimi ile on bini geçtim hala filtre değişimi buji değişimi falan istemiyor hiçbirşekilde hissettirmiyorda sesi soluğu gidişi vites geçişleri hepsi aynı. Yakında yağ filtresi vede yağını değiştirerek yola devam edicem.Radyatör suyuna bile dokunmadım fabrikadan çıktığı gibi en ufak hararet yok.Benimkisi birazda deli cesareti ama kazadaki zarardan sonra en ufak harcama yapmak içimden gelmiyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)