Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Vrod Night Rod

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı ibrahimeski adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hahahaha iron butt mevcut :D hahaha ne güldüm yav 18- 19 Lt. benzinle 200 yapar heralde bilek işi sonuçta ne kadar yakarsa yaksın
    Şaka maka Iron Butt motorcular arasında kazanılması son derece zor bir ünvan.Belli zamanda belli km yol gidebilen motorculara Iron Butt ünvanı veriyorlar.
    http://www.ironbutt.com/

    Hiç binip sürmedim ama V-Rod un ortalama cruiserlara göre birazcık rahatsız bir oturuş pozisyonu olduğunu biliyorum.Bu arada gerçekten istiyorsanız ve durumuz müsait ise V-Rod u alın derim.Süper Sport motosikletlerle yüzlerce km gidiliyorsa V-Rod çok daha rahat gider.
    ibrahimeski bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Bizzat sürdüm, kullandım. Kesinlikle ama kesinlikle uzun yol için tasarlanmış bir motosiklet değildir. Şehiriçinde güçlü makine arayanlar için uygundur. Bütün H-D modellerinin aksine sıvı soğutmalıdır. Stok haliyle oturma pozisyonu oldukça rahatsız ve yakıt tüketimi yüksek bir modeldir. Bir deponun 200-250 km'lik yolda tükenmesi mümkündür. Otururken beliniz bükük, göbek salık, kollar ve bacaklar önde, boyun öne doğru hafif çıkık sürüyorsunuz. Uzun süre bu şekilde gitmek kesinlikle rahatsız edici.

    Bu motosiklet zaten hali hazırda sürdüğünüz motosikletlerden de çok farklı bir sürüş yapısına sahipken aynı zamanda standart cruiser'lardan da farklıdır. "Muscle-cruiser" teriminin daha uygun olduğu bir tür denebilir. Buna en iyi Japon alternatif olarak Suzuki'nin 125 beygirlik 1800 cm³ 'lük M1800R (VZR1800) gösterilebilir. Şu anda ben de bir alt modeli olan M800 kullanmaktayım. Nightrod yerine M1800R tavsiye ederim. İmkanım olduğunda da alacağım motosiklet M1800R olacak zaten.

    Kısaca piyasası düşük, 2. eli zayıf, fiyatı yüksek, görüntüsü dışında başka bir esprisi olmayan bir motosiklettir. Harley Davidson'ın en kalıplı serisi olmasıyla birlikte en sevilmeyen ve en az satılan modelidir. Zevkler bu yöndeyse alınabilir. Bu işin gönül işi olduğunu unutmamak gerek. Şimdiden hayırlı olsun.

    Dipnot: Tarz olarak beğendiyseniz ve maddi imkanlarınız yeterince elverişliyse şu marka ve modellerle de ilgilenebilirsiniz:

    1. Suzuki VZR1800R (M1800R) Intruder
    2. Yamaha V-Max
    3. Ducati xDiavel
    4. Honda F6C Valkyrie
    5. Triumph Rocket III
    6. Victory Octane
    ibrahimeski bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  3. #23
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    1. Suzuki VZR1800R (M1800R) Intruder
    2. Yamaha V-Max
    3. Ducati xDiavel
    4. Honda F6C Valkyrie
    5. Triumph Rocket III
    6. Victory Octane
    dragstar 1100
    VN 1500
    VL 800 Intruder

    bunlarıda piyasası ve kalitesine göre sıralar mısın hazzılhar

  4. #24

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı ibrahimeski adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hahahaha iron butt mevcut :D hahaha ne güldüm yav 18- 19 Lt. benzinle 200 yapar heralde bilek işi sonuçta ne kadar yakarsa yaksın
    19 lt benzinle softail 1600 120 KMH hızda 350 400 km gider


    H.d dışında VN 800 ü baz almıyorsanız yorum yapmıyorum ayrıca chopper özelliktir. Iron butt ise sizin 400.KMH. Muhabbetinizden daha önemlidir

  5. #25
    Stunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2015
    Şehir
    KUŞADASI-ANTALYA
    Motosikleti
    çok var sığmıyor :)
    şu noslu patlak motordan bahsetmiyorsunuzdur umarım :D

  6. #26
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dragstar 1100
    VN 1500
    VL 800 Intruder

    bunlarıda piyasası ve kalitesine göre sıralar mısın hazzılhar
    Piyasa genelde çok değişken ama bu motorların içinde en kolay satılabilecek olan Dragstar olur. O da bilinirliği açısından. Sonrasında VL800 piyasası nispeten makul. En son VN1500. Artık ülkemizde bulmak mümkün olmadığından ve piyasadakilerin de hem az sayıda hem de az bilinmesinden mütevellit en zor satılacak motosiklet bu 3'lü arasından VN1500 olur.

    Ancak kalite işi çok farklı. Kawasaki'nin litrelik üstü makinelerindeki işçilik, Suzuki'nin müthiş ince detayları ve derli toplu tasarımı varken elektriksel arızaları dillere destan olmuş Dragstar kalite sıralamasında en dipte olabilir. Bizzat XVS1100A sahibi olup da sonrasında Suzuki kullanmış biri olarak bu kadar net konuşuyorum.

    Bu arada bu konuştuğumuz 3 motorun konudaki motosikletle uzaktan yakından alakası yok. Onu da belirtmek lazım.
    sey_47 ve DKN bunu beğendiler.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  7. #27
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Valla yazacaktım dün yazmadım.
    intruder 1800R alınır diye.
    Yıllardan beri hayalim olan night rod'u mu. Kırmızı 1800R'ı görünce ve bir intruder 800 sahibi olunca değiştirmiştim.

    Hazıllhar abi de yazmış. Başka marka çok kullanma şansım olmadı. Ama intruder'ın kalitesinden memnunum, 10 yaşında olmasına rağmen.
    Gün olur, yaş biraz geçer, beli biraz doğrultur, parayı da denkleştirirsek, nasipse 1800'ü alacağım bende. Belki sonraki motosikletim olmaz ama, sonrakilerden biri olacağı kesin.
    Bu arada, sana sorayım abi, ileride ev bark falan olacak, 1800 ile uzun yol ergonomisi nasıl olur acaba. Artçı için özellikle.

  8. #28

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Gordum rengi ozel cok guzel gozukuyor onunla beni bile tavlarsin aslanim

  9. #29
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada, sana sorayım abi, ileride ev bark falan olacak, 1800 ile uzun yol ergonomisi nasıl olur acaba. Artçı için özellikle.
    Valla babuş benim hedefteki yeni motor M1800R. O da Kanada'ya yerleşme ihtimalime bağlı. Şu ara pek bir şeye niyetlenemiyorum maalesef. İlk defa geçen sene sarı-siyah B.O.S.S. (Blackened Out Suzuki Style) versiyonunu kullandım. O günden beri hastasıyım diyebilirim. Renk konusunda da kırmızı siyahı tercih ederim kesinlikle ama önümüzdeki yıl sarı rengi 2014 model olduğundan MTV bazında 3 yılı dolduracağından bir alt dilime düşüyor. O sebeple sarı olanı alabilirim.

    Ben bu makineyi Boluya giderken kullandım. Sahibi arkadaşın sağ bileği önceki gün yaptığı maçta sakatlanmıştı. Kartala kadar zar zor geldi abi sen kullan ben artçı gideyim dedi. Ben de motoru yakınlardaki bir akrabamın kapalı otoparkına bırakıp gidonun başına geçtim. İlk etapta çok geride oturmuşum, kullanışı VRod gibi rahatsız geldi. Sonra biraz popoyu öne kaydırdığımda müthiş rahat kullandım. İstanbuldan Boluya arkada artçıyla devam ettik. Arka lastiğin kalın olması dönüşlerde biraz zorlasa da alışıyorsun. Yalnız lastiklerin yanakları M800 kadar kalın değil. Virajlarda ters bir şey yapmamak lazım. Makine inanılmaz güçlü. Öyle böyle değil. Bir cruiser için saçma olabilecek kadar güçlü. 2 kişi (yaklaşık 200 kg) düz yolda 170-180 arasını gördük. Hala gaz açacak kadar boşluk vardı sağ elcikte. Ama o süratler aşırı konforsuz. Biraz başını öne eğmek gerekiyor ki rüzgar kaskı tokatlamasın. Tek kişi 200'ün üstünü rahat görür bence. Fren performansı da öndeki devasa çift disk ve arkadaki disk ile oldukça başarılı. Göstergeler ise mükemmel. Gerçekten görsel olarak büyük mutluluk veriyor. Hem derli toplu hem de karizmatik. Vardığımız noktada ise arkadaş artçı selesinde yüksek süratlerde bile hiç titreşim hissetmediğini hatta bir ara uyukladığını bile söyledi. Ara hızlanmaları da M800'e göre nefis. Çok rahat araç solluyorsun. Her devirde yüksek tork kendini hissettiriyor.

    Kısaca spor bir cruiser alınacaksa benim nazarımda bu alet son seviyedir Japonların içerisinde. T gidon, tombul depo ve oturma pozisyonu alışkın olmayan adamı zorlasa da bütün yolu sırıtarak gitmek tarifi olmayan bir duygu.

    İleride evlilik sonrası çift motosikletli bir yaşam planlıyorum. Biri artçılı ve uzun yol gezileri için; diğeri tek kişi olmak kaidesiyle benim günlük kullanımım için. Bu konuda egzotik ikili olarak Indian Chief Classic ve Harley Davidson CVO Breakout düşünürken; realist yanım Suzuki C1500T Intruder ve Suzuki M1800R Intruder taraftarı. Muhtemelen de Yamaha Stryker veya Honda Fury gibi modelleri ülkemizde göremediğimiz sürece Japon cruiser alırsam Suzuki'den şaşmam gibi görünüyor.

    İmkanını bulduğunda al, sür İbo. İnan bana üzerinden inmek istemeyeceksin kardeşim. Artçılı olarak da hem konforlu hem de güçlü ama biraz daha sürücü motosikleti olarak tasarlanmış. Zira arkadaki mono kapak çok şık duruyor. Ben alırsam tek kişilik kullanım amacıyla alacağım.
    ibrahimeski bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  10. #30
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı oktay33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1960 yıllarında HD hiç tutulmuyordu. Firma iflas etmişti.
    Ama o dönemde Hells Angels ( Cehennem Melekleri ) aşırı miliyetçi bir grup olduğundan ellerindeki Honda'ları satıp HD aldılar ve o Amerikan malı ilkel motorun kalkınmasına sebep oldular.
    Eğer onlar olmasaydı HD olmayacaktı.
    Çok saçma geldi bana. Daha etkili üç sebep söyleyeyim:

    1. Devletin 750cc ve üstü motosiklet ithalatını yasaklaması. Piyasada alınabilecek yüksek hacimli tek motosikletin HD olması
    2. Sayıları gittikçe artan baby boomer jenerasyonunun motorsiklete olan ilgisi
    3. Harley Davidson'in fırsatı değerlendirip ürünleri ciddi oranda yenilemesi, ve aynı oranda pazarlamaya önem vermesi

    Hells Angels'ın mevhum etkisi bunlar yanında ihmal edilebilir.

  11. #31
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    V- Rod , Night Rod ve V-Rod Muscle arasındaki farklar nedir ?

  12. #32
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. Suzuki VZR1800R (M1800R) Intruder
    2. Yamaha V-Max
    3. Ducati xDiavel
    4. Honda F6C Valkyrie
    5. Triumph Rocket III
    6. Victory Octane
    Sıralamanızın birinci sırasında Suzuki VZR1800R olması, bu modeli denemiş olup diğerlerini denememiş olmanızdan kaynaklanmış olabilir mi? Öyleyse böyle bir sıralama çok guvenilir olamayabilir, değil mi? Farklı yönlerden çok daha güçlü alt sıralara yazdığınız motorsikletler. 2.'nin gücü, 5.'nin torku yanında kuş gibi kalıyor 1.

  13. #33
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıralamanızın birinci sırasında Suzuki VZR1800R olması, bu modeli denemiş olup diğerlerini denememiş olmanızdan kaynaklanmış olabilir mi? Öyleyse böyle bir sıralama çok guvenilir olamayabilir, değil mi? Farklı yönlerden çok daha güçlü alt sıralara yazdığınız motorsikletler. 2.'nin gücü, 5.'nin torku yanında kuş gibi kalıyor 1.
    Sıralamanın özel bir sebebi yok. Aklıma geldiği şekilde yazdım. Bu daha iyi, bu daha kötü denebilecek bir karşılaştırma amacım yoktu. Neden böyle bir çıkarımda bulundunuz anlamadım.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  14. #34
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıralamanın özel bir sebebi yok. Aklıma geldiği şekilde yazdım. Bu daha iyi, bu daha kötü denebilecek bir karşılaştırma amacım yoktu. Neden böyle bir çıkarımda bulundunuz anlamadım.
    Numaralayıp sıralayınca öyle düşündüm doğal olarak. Aslında fiyatı da baz alırsak çok da yanlış değil, sonuçta listedeki en ucuz model Suzuki.

    Orijinal soruya cevap olarak, birçok arkadaşın yazdığı gibi cruiser oturuş pozisyonu uzun yola uygun değil, EĞER BÜYÜK ÖN CAM YOKSA. Büyük ön cam ile gayet güzel uzun yol yapılıyor. Zaten büyük cruiser'larin touring versiyonlari boyle cam ve büyük çantalarla geliyor standart olarak.

    Ön cam olmayınca göğüse vuran rüzgar basıncını kollara asılarak dengelemek gerekiyor. Naked'ta ise vücudun hafif öne eğimi, cam olmasa da bu dengeyi sağlıyor.
    ibrahimeski bunu beğendi.

  15. #35
    ibrahimeski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2015
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    2015 NİNJA 300 30. SE ve Mondial Xtreme 250
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şaka maka Iron Butt motorcular arasında kazanılması son derece zor bir ünvan.Belli zamanda belli km yol gidebilen motorculara Iron Butt ünvanı veriyorlar.
    http://www.ironbutt.com/

    Hiç binip sürmedim ama V-Rod un ortalama cruiserlara göre birazcık rahatsız bir oturuş pozisyonu olduğunu biliyorum.Bu arada gerçekten istiyorsanız ve durumuz müsait ise V-Rod u alın derim.Süper Sport motosikletlerle yüzlerce km gidiliyorsa V-Rod çok daha rahat gider.
    Teşekkür ederim. Bende sizin gibi düşünüyorum dinlene dinlene bağdat bile bulunur

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------

    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla babuş benim hedefteki yeni motor M1800R. O da Kanada'ya yerleşme ihtimalime bağlı. Şu ara pek bir şeye niyetlenemiyorum maalesef. İlk defa geçen sene sarı-siyah B.O.S.S. (Blackened Out Suzuki Style) versiyonunu kullandım. O günden beri hastasıyım diyebilirim. Renk konusunda da kırmızı siyahı tercih ederim kesinlikle ama önümüzdeki yıl sarı rengi 2014 model olduğundan MTV bazında 3 yılı dolduracağından bir alt dilime düşüyor. O sebeple sarı olanı alabilirim.

    Ben bu makineyi Boluya giderken kullandım. Sahibi arkadaşın sağ bileği önceki gün yaptığı maçta sakatlanmıştı. Kartala kadar zar zor geldi abi sen kullan ben artçı gideyim dedi. Ben de motoru yakınlardaki bir akrabamın kapalı otoparkına bırakıp gidonun başına geçtim. İlk etapta çok geride oturmuşum, kullanışı VRod gibi rahatsız geldi. Sonra biraz popoyu öne kaydırdığımda müthiş rahat kullandım. İstanbuldan Boluya arkada artçıyla devam ettik. Arka lastiğin kalın olması dönüşlerde biraz zorlasa da alışıyorsun. Yalnız lastiklerin yanakları M800 kadar kalın değil. Virajlarda ters bir şey yapmamak lazım. Makine inanılmaz güçlü. Öyle böyle değil. Bir cruiser için saçma olabilecek kadar güçlü. 2 kişi (yaklaşık 200 kg) düz yolda 170-180 arasını gördük. Hala gaz açacak kadar boşluk vardı sağ elcikte. Ama o süratler aşırı konforsuz. Biraz başını öne eğmek gerekiyor ki rüzgar kaskı tokatlamasın. Tek kişi 200'ün üstünü rahat görür bence. Fren performansı da öndeki devasa çift disk ve arkadaki disk ile oldukça başarılı. Göstergeler ise mükemmel. Gerçekten görsel olarak büyük mutluluk veriyor. Hem derli toplu hem de karizmatik. Vardığımız noktada ise arkadaş artçı selesinde yüksek süratlerde bile hiç titreşim hissetmediğini hatta bir ara uyukladığını bile söyledi. Ara hızlanmaları da M800'e göre nefis. Çok rahat araç solluyorsun. Her devirde yüksek tork kendini hissettiriyor.

    Kısaca spor bir cruiser alınacaksa benim nazarımda bu alet son seviyedir Japonların içerisinde. T gidon, tombul depo ve oturma pozisyonu alışkın olmayan adamı zorlasa da bütün yolu sırıtarak gitmek tarifi olmayan bir duygu.

    İleride evlilik sonrası çift motosikletli bir yaşam planlıyorum. Biri artçılı ve uzun yol gezileri için; diğeri tek kişi olmak kaidesiyle benim günlük kullanımım için. Bu konuda egzotik ikili olarak Indian Chief Classic ve Harley Davidson CVO Breakout düşünürken; realist yanım Suzuki C1500T Intruder ve Suzuki M1800R Intruder taraftarı. Muhtemelen de Yamaha Stryker veya Honda Fury gibi modelleri ülkemizde göremediğimiz sürece Japon cruiser alırsam Suzuki'den şaşmam gibi görünüyor.

    İmkanını bulduğunda al, sür İbo. İnan bana üzerinden inmek istemeyeceksin kardeşim. Artçılı olarak da hem konforlu hem de güçlü ama biraz daha sürücü motosikleti olarak tasarlanmış. Zira arkadaki mono kapak çok şık duruyor. Ben alırsam tek kişilik kullanım amacıyla alacağım.
    Tammdır ben mesajı aldım aklımın bir köşesine yazdım. Buradaki herkese de ayrıca teşekkür ederim. Ben sonuçta azcık tecrübesi olan birisiyim ve şu 1 yıllık motosiklet serüveni içinde farklı farlı motorlar kullanabilmiş değilim ve düşüncelerim her zaman değişiyor. daha dün akşam ilk defa bir scooter kullandım ona bile aşık oldum mükemmel olmasa da dengesi beni çok etkiledi. sonuç olarak her motosikleti seviyorum ama açıkça söylemem gerekirse vrod u çok beğendiğim için görsel olarak ,sokak imajı ve dikkat çekiciliği için istiyorum. hem ninja 300 hem mondial xtreme 250 var şuan her kafayı yaşamaya çalışıyorum. ( xtreme 200 bile var ama o hiç keyif vermedi ben karar verdim aslında almaya bir sıkıntı çıkmaz ise varsa nasibimizde haftaya perşembe falan elimde olur motosiklet. Alırsam zaten buradan da bilgisini veririm ve görüşlerimi paylaşırım.Eyvallah Teşekkürler.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler