İlk kaza - Islak Yol - Pulsar 150 NS (Resimli)
-
Reklamlar
-
Mümkünse çok düşük hızda, değilse hız değişimi yapmadan gitmeliyiz. Sudan önce fren yapıp, suya sabit hızla girmeliyiz.
-
ıslak zeminde fren yapmadan hızı yükseltmeden sabit hızda gidersen bu gibi durumlarla karşılaşmazsın.
-
Geçmiş olsun.İyi bir lastik sabit devir ve ön frenden kaçınmak işe yarar.
-
Fren,gaz kullanmıyoruz. Motoru yatirmiyoruz.
-
Iste boyle kullanman lazim kardesim
-
AsirMahfi adlı üyeden alıntı
Mümkünse çok düşük hızda, değilse hız değişimi yapmadan gitmeliyiz. Sudan önce fren yapıp, suya sabit hızla girmeliyiz.
PcK0PaT adlı üyeden alıntı
ıslak zeminde fren yapmadan hızı yükseltmeden sabit hızda gidersen bu gibi durumlarla karşılaşmazsın.
redmap adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun.İyi bir lastik sabit devir ve ön frenden kaçınmak işe yarar.
weirdo1 adlı üyeden alıntı
Fren,gaz kullanmıyoruz. Motoru yatirmiyoruz.
Suyun üstünden sabit hızla gectim, suyu gectikten sonra kuru zeminde kaydım :( teşekkürler
-
O motorun üzerindeki lastikler ıslak yolda sürmek için değil, tatlı su motorcuları için. Pulsarı ilk aldığımda bir kere yağmura yakalanmıştım köy yolunda 20km hızla ayaklarım yerde viraj almıştım. İnce tekerli commuter motorumu karda sürerken bile bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum Metzeler lastikleri taktırdım da MRF'lerden. Sizin motorda yalnız şöyle bi problem var o ebatta kaliteli lastikler türkiyede yok.
-
Normalde viraja 2. vites ile giriyorsan yağmurda vitesi yükseltmek isteyeceksin ama yapma, vitesinde ve devrinde gidecegiz. En büyük sihir; ısıtılmış güzel lastik.
-
29 Temmuz 2016, 22:59
#10
-
30 Temmuz 2016, 15:55
#11
gecmıs olsun tuglacılar anadolu lısesının altı bencce o yolubıdaha kullanma herzaman ıslak lanet yol
-
30 Temmuz 2016, 16:50
#12
geçmiş olsun.
iyi bir takım sağlam lastik şart.
-
30 Temmuz 2016, 16:54
#13
-
30 Temmuz 2016, 16:55
#14
nası drift yaparken direksiyonu istemsiz ters yöne çeviriyosan bu da öyle bişey. öğretilemez yani
-
30 Temmuz 2016, 16:56
#15
Islak zeminde gitmenin ilk kuralı düzgün lastik takmaktır. Düzgün lastik yoksa hızı önceden ayarlayıp fren yapmadan, fazla yatmadan geçilir. Fren gerekiyorsa da çok kontrollü, ön frene fazla asılmadan yapılır. Yalnız bu son kısmı tecrübe gerektirir.
-
30 Temmuz 2016, 17:00
#16
Ben ıslak zemin veya yamur damlaları düşünce kedinin tüyleri nasıl kalkıyorsa aynen bende öyle irkiliyor ve heran düşücekmiş gibi hisiyata kapılıyorum ve gaz vermeden ıslak zemine girince gazı bebeğe dokunur gibi dokunup gaz veriyorum ön firenmi asla arka firen oda limon sıkar gibi kızaklama başlarsa bırakılır yenden sıkılır kurudan ıslak zemine geçtiğim gibi arka firen denemeleri yaptım nasıl kızaklıyor diye pratik yap bol bol altındaki eşeği tanıki kafanda şekilensin
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
-
30 Temmuz 2016, 17:43
#17
Yağmur uzun süre yağmişsa lastikler büyük yol tutuş kaybetmez.Yağmur yeni başladığı anda yol sabun gibi çok kaygan olur, lastik ve motoruna çok güvenmiyorsan köprü altına çekip köpüklenmenin bitmesini beklemek en iyisi.Birde yazın sıcağında bir nedenden dolayı yol ıslanmışsa yine asfalt ile lastik arasında kirli olan yüzey tutuşu engeller.
Ani gaz, fren ve gidon hareketlerinden kaçınmak en doğrusu.Yani stabil, yumuşak, güvenli sürüşe geçmeliyiz.
-
30 Temmuz 2016, 17:47
#18
Geçmiş olsun dostum allah beterinden korusun..parmak ta güzel yerden çatlamış bi gönderme var gibi sanki
-
31 Temmuz 2016, 13:39
#19
Herkese teşekkürler daha dikkatli olucam.
Mr.Duke adlı üyeden alıntı
gecmıs olsun tuglacılar anadolu lısesının altı bencce o yolubıdaha kullanma herzaman ıslak lanet yol
Bir daha hayatta....Yolda bazen siyah pulsarlar görüyorum selamlaştığım onlardan biri misin acaba ? :D
-
31 Temmuz 2016, 15:06
#20
geçmiş olsun ilk düşmeler soğutuyor insanı motordan, dikkatten ziyada tecrübe kurtarıyor insanın hayatını
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)