1997 Honda CBR900RR-1999-2000 Honda CBR600F - 2000-2001 Yamaha R6 V.s.
-
13 Temmuz 2016, 16:38
#21
Sahibinin söylediği gibi 900 rr hiç kurcalanmamışsa hiç kaçırma al.Bir arkadaşımda 98 modeli var sorunsuz kullanıyor.Performansıda çok iyidir hatta tehlikeli bir makinedir,çok sert bir kullanımın yoksa makinayı üzmezsen yıllarca motorluk yapar.900RR ın sesini hiç duydunuzmu bilmem ama gürül gürül ve tok bir sesi vardır yeni makinalarda böyle ses bulamazsın.Kasası geniş konforlu bir kullanımı vardır,bu arada iki tekerlek arası kısa olduğu için kolayca tekere gelebilir.Kompresyonu ise mükemmeldir gazı kapatınca fren kullanmış gibi yığılır,tabi makinasının ayarları iyi ve sağlamsa.Bunları nerdenmi biliyorum arkadaşımdaki 900 rr 98 model ve ilk sahibi ve hep beraber geziyoruz.
Reklamlar
-
13 Temmuz 2016, 18:04
#22
-
13 Temmuz 2016, 18:45
#23
tinerci adlı üyeden alıntı
komple boyalı,farlar değişmiş,egzos tek çıkışa dönmüş ,sol çıkış alttan kapatılmış,kazanı iptal edip birleşmesi daha sağlıklı olur,gidon topuzları yok,1000likleri avlaması,310u 20sn de yapması vs o açıklamayla kullanıcı profili az çok belli.
310a 20 sn de çıkmak isteyen adamın 1100xx kategorisini bile açacağını sanmıyorum.
-
13 Temmuz 2016, 19:47
#24
tinerci adlı üyeden alıntı
allah affetsin çok çirkin alet
-
13 Temmuz 2016, 21:04
#25
initial-D adlı üyeden alıntı
komple boyalı,farlar değişmiş,egzos tek çıkışa dönmüş ,sol çıkış alttan kapatılmış,kazanı iptal edip birleşmesi daha sağlıklı olur,gidon topuzları yok,1000likleri avlaması,310u 20sn de yapması vs o açıklamayla kullanıcı profili az çok belli.
310a 20 sn de çıkmak isteyen adamın 1100xx kategorisini bile açacağını sanmıyorum.
Mesela yani
-
13 Temmuz 2016, 23:29
#26
Ybr al...
Şaka şaka ☺ Hiç bulaşma başına dert alırsın gibime geliyor. Daha modelli bi şey al şimdilik. Hem belki biraz daha para biriktirip istediğin gibi modelli bi ss alabilirsin ;)
-
14 Temmuz 2016, 02:11
#27
tinerci adlı üyeden alıntı
aracımıza 0 ayarında 95 oktan benzin koyulmuştur tadında ilan. balon
-
14 Temmuz 2016, 18:01
#28
Arkadaşlar hepinize destek ve önerileriniz için çok teşekkür ederim,
KARAR : maddiyatı güçlendirmem gerekecek sanırım:((
Son olarak
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...6576206/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...7466632/detay/
VFR800 ve Bandit ler nasıl motorlar?
Hesaplamalarıma göre 14.000 max. 15.000 bütçeyi geçemeyeceğim gibi gözüküyor:((
-
15 Temmuz 2016, 01:26
#29
konu başlığındakilere ve ilk verdiğin örneklere kıyasla bandit ve vfr mükemmel seçimler olur.2side iyi motorlar.hangisini alsan aklın diğerinde kalmaz
banditin karbüratörlü ve hava soğutmalı oluşunu eksi kabul edenler var ama sırf bu yüzden bile seçebilirim ben banditi
-
02 Ağustos 2016, 12:03
#30
Arkadaşlar tekrar merhaba,
Belli bir bütçeye zorda olsa ulaştım ancak kararsızlıklarım devam ediyor...
2006 Honda Cbr 600 F - 2004-2005 Honda Cbr 600 RR - 2004-2005 Yamaha R6-R1
Sizce en sorunsuz seri hangi seri? Bunlardan hangisini önerirsiniz?
-
02 Ağustos 2016, 12:23
#31
Ss aşkı başka ama ,sana son bir şey daha yazayım.Neden fazer ,cbf 600 bakmıyorsun.Ss kategorisinde olmasalarda gerek 4 silindir ve konfor olarak daha iyi oldukları kanaatindeyim.Özellikle cbf 600 daha mantıklı.Benim gördüğüm çoğu cbf stabil çalışıyordu.Grubumuzdaki bir arkadaşda cbf 600 var.Ok gibide ilerliyor gazı açtımı.
Ha illada bu yukaridakilerden biri dersen.Bence en mantıklısı ve parça ucuzluğu olarak cbr 600 f ağır basar.Çoğu insan için kabul görmüş geçiş motorudur.Satarkende kolay satabileceğine inanıyorum.
-
03 Ağustos 2016, 09:09
#32
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...8481938/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...1240771/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...1166238/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...7103678/detay/
Profesyonel arkadaşlar, aklımda olanın 4 Linkini ekledim,
İlanları inceleyip karar vermeme yardımcı olurmusunuz? Siz hangisini tercih ederdiniz?
Fiyatlar abartılmışmı sizce?
Bunlara biçmem gereken değer nedir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------
Son msj a bi destek gelmedi arkadaşlar?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------
Halen cevap beklemekteyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------
..........
-
03 Ağustos 2016, 09:16
#33
Bilader sana daha ne cevap yazalım. Eski kasa racinge bulaşma demiş herkes. Sen yine eski kasa 600rr atıyorsun. Adamları dinliyo musun da tekrar bi cevap istiyosun?
-
03 Ağustos 2016, 09:29
#34
Dostum sen yazılanları okumadın herhalde?
Konuyu ilk açtığımda aklımda olan 1997 ve 2001 arası ss lerdi, arkadaşlar bunlara yaklaşma birazdaha maddiyatını çıkart ve ona göre tercih yap dediler,Şuan konuştuğumuz ss ler ise 2006 model,
Sence senin deyiminle "Adamları" dinlememişmiyim?
-
03 Ağustos 2016, 11:14
#35
unobtainable adlı üyeden alıntı
Dostum sen yazılanları okumadın herhalde?
Konuyu ilk açtığımda aklımda olan 1997 ve 2001 arası ss lerdi, arkadaşlar bunlara yaklaşma birazdaha maddiyatını çıkart ve ona göre tercih yap dediler,Şuan konuştuğumuz ss ler ise 2006 model,
Sence senin deyiminle "Adamları" dinlememişmiyim?
Dostum okudum ama sen yine yanlış anlamışsın. 2006 kasa racingte sıkıntılı olacak senin için. bu motorları kullanan kişiler, genelde zorlar, ara gaz verir çok normal. e motorlar ömrünü daha erken tamamlıyor kaliteli bakım yapılmadığı için. bi 2006 fazer falan alsan tamam derim de.
-
03 Ağustos 2016, 12:39
#36
Tamam dostum teşekkür ederim.
-
03 Ağustos 2016, 13:19
#37
Hepsini geçtim de o CBR600RR ilanındaki motorun egsozunun iğrençliği nedir ya ? O egsozlara bir de para veriyorlar. Bana Akrapovic gelip dese bunu tak üzerine 1000 TL ben vereceğim, yemin ediyorum kabul etmem.
Genel olarak yazayım, o motorların hiçbirisinin kilometrelerine güvenmiyorum. Arada mutlaka bir kere geri sarılmıştır. İkincisi de, arkadaşların yazdığı gibi, dört silindirli yarış motorlarının ömürleri kısa olur, bizim gibi apaçisi bol memleketlerde daha da kısa olur. Bu motorları ya tam korumalı üçüncü veya dördüncü motoru olan aklı başında adamlar kullanır, ya da kaskını eline takan, motor sürmesini bırak üzerine oturmasını bilmeyen, tesadüfler sonucu kaza yapmadan kalmış bir takım zibidiler. Bu son yazdığım da çoğunluktadır ve bunlar o motorların canına okur. O yüzden de bu memlekette 2 - 3 hadi bilemedim 5 yaşını geçmiş, gerçekten temiz yarış motoru bulmak çok zordur. 10 yıllık olanlarının da %99'u bana gore çöptür.
Bak fiyat mevzusuna hiç girmedim, şimdi giriyorum; bunlara verilecek 18000 TL'ye acırım ben. Git o paraya Duke 390 al, titrersin ama kafan rahat olur.
-
03 Ağustos 2016, 14:55
#38
İÇLERİNDEN YİNE EN İYİSİ PARÇASI BULUNAN 600F BEN OLSAM OPARALARA 600F ALIRIM
HAYAT KIZGIN BOĞA BEN KIRMIZI PELERİN
: ::
-
03 Ağustos 2016, 16:27
#39
kuvvetmira adlı üyeden alıntı
İÇLERİNDEN YİNE EN İYİSİ PARÇASI BULUNAN 600F BEN OLSAM OPARALARA 600F ALIRIM
Sanırım karar belli oldu Konu başından beri emeği geçen ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim,
Allah tan bir aksilik olmaz ise 600 f de karar kıldım
-
03 Ağustos 2016, 17:31
#40
2005 model 89binde zzr 1200 düşünürseniz benimle iletişime geçebilirsiniz. Ankaradayım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)