Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

BMW F 650 GS hakkında ...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    11 Temmuz 2016
    Şehir
    MANİSA TURGUTLU
    Motosikleti
    2006 BMW F650 GS
    Arkadaşlar merhaba , öncelikle böyle bir site için kurucuya teşekkürler..

    motorumu yaklaşık 10 gün önce aldım. 2006 model f 650 gs . herşeyi düzgün çalışıyordu fakat şimdi stop etme sorunu yaşıyorum. bir kaç araştırma yaptım rolenti yüksek zannediyordum fakat olması gereken 1500 1800 devir arsı normalmiş. şimdi ise 1000 yaklaştığında stop etmeye başladı yani rolentide düşme var . 3 gün önce başlayan sorun giderek artmaya başladı ve bu beni korkutuyor. yaşadığım bölge koşullarında bu motordan tam olarak anlayan servis yani motorcu arkadaşlar yok. bu yüzden kendim halletmeye çalışıyorum. konu hakkında deneyim ve bilgisi olan arkadaşlarım veya bu sorunu daha önce yaşamış olan bir arkadaşım varsa beni yönlendirebilirmi. şimdiden teşekkür ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    28 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki inazuma F
    Yaşadığıniz sorun ile ilgili bir şey diyemem ancak, şunu iyi biliyorum BMW yı her usta yapamaz yapayım derken daha da bozan ustalar çok fazla.Bu söyledikerimi yıllardır F 650 GS kullan bi arkadaşımdan dinlemiştim.
    Zaten ondan sonra gidip sıfır motosiklet almaya karar
    verdim. Naçizane tavsiyem yaşadığıniz bölgeye en yakın kedini ispatlamış bir bmw ustası bulmanız. Didyata pirince giderken evdeki bulgurdan olmayın. Geçmiş olsun

  3. #3

    Üyelik
    11 Temmuz 2016
    Şehir
    MANİSA TURGUTLU
    Motosikleti
    2006 BMW F650 GS
    Teşekkür ederim aspenda , gerekli bilgileri topladım . ilk önce akünün şarz durumundan başlıyorum. eğer yetersiz ise bunu yapabiliyormuş. eğer sorun devam ederse hava filtresinin altında rolente motoru temizlenip motoru fabrika ayarlarına getireceğim. inşallah düzelecek.

  4. #4
    sinansari_fb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    BMW K1300S
    Alıntı istekli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim aspenda , gerekli bilgileri topladım . ilk önce akünün şarz durumundan başlıyorum. eğer yetersiz ise bunu yapabiliyormuş. eğer sorun devam ederse hava filtresinin altında rolente motoru temizlenip motoru fabrika ayarlarına getireceğim. inşallah düzelecek.
    motorunuzda iki adet buji var, bujilerden biri arızalanmış yada buji pipolarından biri arızalanmış olabilir, bunu anlamanın yolu, buji pipolarından birini sökün sırayla iki bujiye takıp marşa basın motor çalışması lazım, sonrasında diğer pipo ile aynı işlemi yapın, motor çalışmaz ise ya pipo yada buji arızalı olduğunu anlamış olursunuz, sonrasında durumu paylaşırsanız yardımcı olmaya çalışacağım.

  5. #5
    oxus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    BMW F 650 - Yuki Scrambler - Kymco Downtown
    Alıntı istekli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba , öncelikle böyle bir site için kurucuya teşekkürler..

    motorumu yaklaşık 10 gün önce aldım. 2006 model f 650 gs . herşeyi düzgün çalışıyordu fakat şimdi stop etme sorunu yaşıyorum. bir kaç araştırma yaptım rolenti yüksek zannediyordum fakat olması gereken 1500 1800 devir arsı normalmiş. şimdi ise 1000 yaklaştığında stop etmeye başladı yani rolentide düşme var . 3 gün önce başlayan sorun giderek artmaya başladı ve bu beni korkutuyor. yaşadığım bölge koşullarında bu motordan tam olarak anlayan servis yani motorcu arkadaşlar yok. bu yüzden kendim halletmeye çalışıyorum. konu hakkında deneyim ve bilgisi olan arkadaşlarım veya bu sorunu daha önce yaşamış olan bir arkadaşım varsa beni yönlendirebilirmi. şimdiden teşekkür ederim.
    http://f650.com/forum/showthread.php?33642-Loss-of-power-07-F650GS&highlight=idle
    burada da aküyle ilgili sorun olabileceğinden bahsetmiş. ayrıca bu site f650 ile ilgili hemen her konuda bilgi veriyor, elinizin altında bulunsun.

  6. #6

    Üyelik
    11 Temmuz 2016
    Şehir
    MANİSA TURGUTLU
    Motosikleti
    2006 BMW F650 GS
    teşekkür ederim Sinan bey , evet bu aklıma gelmemişti. şuan yeni geldim şirkete ve sanırım hallettim , resetleme işe yaradı çok şükür. ama yine aynı sorunu tekrarlarsa büyük ihtimal buji probleminden yola çıkıcam. .. performans olarak sıkıştırdığımda hiç bir güç kaybı , tekleme vs yaşamıyorum. bu yüzden buji aksamının sağlam olduğunu düşünmüştüm. yinede çok teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------

    teşekkür ederim oxus çok iyi bir siteymiş daha tedaylı inceliycem.

  7. #7
    sinansari_fb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    BMW K1300S
    Alıntı istekli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim Sinan bey , evet bu aklıma gelmemişti. şuan yeni geldim şirkete ve sanırım hallettim , resetleme işe yaradı çok şükür. ama yine aynı sorunu tekrarlarsa büyük ihtimal buji probleminden yola çıkıcam. .. performans olarak sıkıştırdığımda hiç bir güç kaybı , tekleme vs yaşamıyorum. bu yüzden buji aksamının sağlam olduğunu düşünmüştüm. yinede çok teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------

    teşekkür ederim oxus çok iyi bir siteymiş daha tedaylı inceliycem.
    süper düzelmesine sevindim, resetleme işlemini anlamadım açıklar mısınız.

  8. #8

    Üyelik
    11 Temmuz 2016
    Şehir
    MANİSA TURGUTLU
    Motosikleti
    2006 BMW F650 GS
    hocam akü kutup başını söküyosun bi 5 saniye sonra tekrar tak . anahtarı çevir göstergeler sabitlenince gazı sonuna kadar çevir ve bırak ( iki kez ) normal yavaşlıkta. ve motoru sadece çalıştır ve hiç bir şeye dokunmadan bekle fan devreye girsin . gaz filan vermiyosun. fan girene kadar bekle. devreye girdiği zaman run tuşundan motoru durdur ve kontağı kapat .. açtığında motor fabrika ayarlarına geri dönüyor.. yanlık bu işlemden sonra 5. vites ile yaklaşık 80 90 km hız ila bir 15 20 km yol yapman gerekiyor. ( 5. viteste ) bu kadar.. ender ve güzel bir bilgidir ;)
    wolfstouch bunu beğendi.

  9. #9
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    1. Honda NSS 300 FORZA / 2. Suzuki GW250 INAZUMA
    Hocam bulunduğunuz ili de belirtin isterseniz, belki bir tavsiye olur
    Geçmiş olsun


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)