125 cc kanuni breton, 250 cc lik yapılırmı?
-
arkadaşlar merhaba, bende kanuni breton var. motorumdan çok memnunum (vibrasyon dışında). ancak rampalarda çekişi çok düşüyor. ben genelde eşimle geziyorum, onun için yokuş yukarı çıkmakta zorlanıyorum. yetkili servisindeki arkadaşım ''gel bunu 250 li lik yapalım'' dedi. krank, silindir, sekman piston ve siboplar değişirse olur dedi. ben pek inanamadım. merak ettiğim böyle bişey yapılırsa bloklara bir zararı olurmu? yeterli randımanı alabilirmiyim? vibrasyon artarmı? bilgileri olan arkadaşlar beni aydınlatabirlermi acaba.
Reklamlar
-
imkansızı sölemiş max yapanlar 200 lük yapıyo oda karteli genişletilerek ama 150 yaptırabılırsın carteli ettirmeden silindir komple komple üst kapak ile çok güzel olur. ve 150 cc den fazla yaptırdıgında yaglamayı tam yapamadıgı için kilitleyim sana çok yüksek miktarda zarar açar. 150 yaptırdıgındaki masrafında toplam 200-250 arası olur.
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
-
çok sağol arkadaşom. aslında bende inanmamıştım. onun için 1 bilene danışayım dedim. bizim burda 150 yaptıranlar oluyor ama ben konuşmadım onlarla. peki 150 olursa çekişi nasıl olur. vibrasyonda artarmı. 150 cc ye ayak uydursun diye dişlinin değişmesinede gerek oluyormu. güce göre sürat misali.
-
tabıkı dıslı takımı da degısırse daha randımanlı olucaktır,ust kapak degısmeden sadece karburator degısımı ılede randıman alınır 150 cc karburatoru uygun olur performansa cevap verıcektır
-
bencede hiç uğaşma en fazla yaptırabileceğin 150 cc oda fazla farketmeyecektir
-
bencede hiç uğraşma senin motorun dinamiği 125 cc ye göre ayarlanmış ileride mutlaka sorun çıkartacaktır
-
teşekkürler arkadaşlar. şimdilik düşüneyim biraz. belki 150 yaptırabilirim. burda 200 tl ye oluyor demişlerdi. hiç olmazsa çekişi biraz daha artar diye düşünüyorum. tabi vibrasyonda artarsa ne yaparım bilmem.
-
düşünecek bişi yok kesin olarak yaptırıcaksan
150 komple silindir
150 üst kapak
150 karburatör
rodajını güzelce tamam ladıktan sonra hız istersen ön dişlini 17 de yaptırabılırsın !
vibraasyonu dert etme aynı oluyor.
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
-
teşekkürler arkadaşım. kasım başında yaptıracağım. hem serinde rodaj daha iyi olur. yaptırdıktan sonraki ilk izlenimlerimide burda paylaşırım. sevgiler, saygılar.
-
300 lük yine yaparız hiç problem deil burası osmaniyee
tamamen zongshen atıoruz şaseyee elimde var bi tane 250 lik 67,5 almak isteyen olursa bana ulaşabilir..
-
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
imkansızı sölemiş
max yapanlar 200 lük yapıyo oda karteli genişletilerek ama 150 yaptırabılırsın carteli ettirmeden silindir komple komple üst kapak ile çok güzel olur. ve 150 cc den fazla yaptırdıgında yaglamayı tam yapamadıgı için kilitleyim sana çok yüksek miktarda zarar açar. 150 yaptırdıgındaki masrafında toplam 200-250 arası olur.
Ben 150'lik yaptım toplam masrafım 67 lira oldu, 60 lira mondial 150kn orjinal silindir, 7 lira conta seti. Ama motoru kendim söktüm topladım
-
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
imkansızı sölemiş
max yapanlar 200 lük yapıyo oda karteli genişletilerek ama 150 yaptırabılırsın carteli ettirmeden silindir komple komple üst kapak ile çok güzel olur. ve 150 cc den fazla yaptırdıgında yaglamayı tam yapamadıgı için kilitleyim sana çok yüksek miktarda zarar açar. 150 yaptırdıgındaki masrafında toplam 200-250 arası olur.
İmkansız Değil .Gaziantepte Yaşıyorum 1 yıl kullandım.. Çelik CG125 Bedene 300 cc 67,5 .. Şu bi gerçek orjinalden şaşmayın derim..şimdiki motorum orjinal .. farklıdan randıman alamazsınız.. Ön dişli 14 arka dişliyi 42 yaparsnız farkını görüşsünüz.. alt motora anahtar vurdurmayın derim.. karbüratör değişim konusuna gelince 150 .125 cc yi boğuyor.. orjinal kalsın dişlilerle oynama yapın derim..
-
siz adana gazi antep cg lerini gormemısınız herhalde 350 lik bile yapıolar
-
utkan35 adlı üyeden alıntı
siz adana gazi antep cg lerini gormemısınız herhalde 350 lik bile yapıolar
İmkansız değil Evt.
-
xxhdaxx adlı üyeden alıntı
İmkansız Değil .Gaziantepte Yaşıyorum 1 yıl kullandım.. Çelik CG125 Bedene 300 cc 67,5 .. Şu bi gerçek orjinalden şaşmayın derim..şimdiki motorum orjinal .. farklıdan randıman alamazsınız.. Ön dişli 14 arka dişliyi 42 yaparsnız farkını görüşsünüz.. alt motora anahtar vurdurmayın derim.. karbüratör değişim konusuna gelince 150 .125 cc yi boğuyor.. orjinal kalsın dişlilerle oynama yapın derim..
Dişlileri 14-42 yapınca ne olacak ? cross mu yapacaz o kadar büyük dişlilerle Bence 200cc'ye kadar yükseltme sorunsuz olur ömürlük kullanılır ama 250 ve üzeri cc'ler biraz şüpheli. Ancak alt motora anahtar değdirmeyin görüşünüze hiç katılamayıcam anahtar değmemiş çinli motor olmaz olsa da bakımsızdır.
-
orjinali çokta küçük değil ama ön 15 arka 38 ayrıca anahtar değdirmeyin dediğimde belirtmek istediğim Krank,piston,silindir,üst kapak vb. oynamalar bu kendi fikrim tabi
-
xxhdaxx adlı üyeden alıntı
Abi orjinali çokta küçük değil ama ön 15 arka 38
Olur mu ikisinin arasında yüzde 20 fark var rahat, sizin dediğiniz 14-42 dişlilerle motor aynı devirde yüzde 20 daha yavaş gidecek yani. İyi bişey değil.
-
Arkaya 42 atmaz orj kalır ön 14 atar o zamn o kendisinin kullanmasına kalmış bi durum.. zaten abi çekiş istiyor hız söz konusu etmemiş..
-
21 Haziran 2016, 11:01
#19
Bende 2.el 100 luk alip yükseltmek istiyorum ama bunun trafikle sorunu olur mu cezasi varmidir ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)