Mct 250 Gaz kesme problemim var lütfen yardım ....
-
Arkadaslar Merhaba . Geçen ay 250 mct
Aldım fakat hala tam randimanli kullanamıyorum. 1-2 ve 3. Viteste (80-90 a kadar cikiyor) sorun yok ama 4. Viteste sonra motor boğulma basliyor gaz kesiyor ve gaz kesmesi öksürük gibi az az oluyor . Motor ustası on dilinin devrinin tam olmadığını büyük geldiğini ve dislinin daha küçüğü ile değişmesi gerekiyormuş . Bu konuda bilgisi olan var mı ...
Not: karburator değişti ve performans hava filtresi takıldı ondan sonra yapmaya başladı.
İlgilenenlere şimdiden teşekkür ederim.
Reklamlar
-
dişliyle alakası yok. öksürme gibi işler yapmaz dişli, tüm devirlerde çekişi biraz azalır sadece. büyük ihtimal hava ayarı düzgün yapılmadı. ikinci ihtimal yeni hava filtresi küçük ya da ağzı direk gidiş yönüne bakıyorsa yapabilir. hava filtresine mümkün mertebe dinlenmiş hava girecek bir yere konumlandırın. son olarak karbüratör dandik yan sanayi olabilir. bu motorun çok büyük bir yan sanayi pazarı var çünkü.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
Bende hava filtresine diye tahmin ediyordum. Karburator regal den çıkma taivan mali temizleyip taktik . İlk üç viteste gaz yemesi çok iyi ve cok iyi hızlanıyor ama 4 den sonra boğulma ve Oksürmeler başlıyor ve gaz kesiyor taa ki 2. viteste kadar düşen kadar . İstanbulda E-5 de 40-50 km kadar düşmek zorunda kalıyorum sonra da 3. Viteste zorlamadan gitmeye çalışıyorum . Sanki hava girişi fazla oluyordu benzin girişi az kalıyor gibi . Sen ne dersin solmyr ???
-
karbüratör kirlenmiş memeler tıkanmış olabilir. Hava filtresi tıkanmış olabilir. Bujinizde sorun olabilir. Hava yakıt karışımı bozulmuş olabilir türlü türlü sebepler sanırım sizin motosiklette çift karbüratör var ikisi birbiriyle uyumlu çalışmıyor olabilir serviste sorununuz çözülür
-
Merhaba, 80 km hızdan sonra boğulma kuvvetle muhtemelen karbüratöre fazla hava gitmesinden kaynaklanmaktadır. Sanırım motorunuzun rampa çekişi de düşmüştür. Eğer karbüratör başka yerden hava almıyorsa, ki genellikle çatlak karbüratör manifoldu veya iyi sıkılmamış manifold kelepçesinden kaynaklanır, yeni performans filtresine göre tekrar hava ayarı ve senkron ayarı yapmanız/yaptırmanız gerekir. Senkron ayarı "kulakla" değil aletle yapılır. Sakın alete gerek yok diyenlere inanmayın.
İkinci sorunuzun (90 km de kısa kısa öksürme) sebebi için dişli vb gibi mekanik sebepler değil, 90 km civarında ortaya çıkan elektrik kesmesinden kaynaklanmaktadır diye düşünüyorum (Ramzey QM 250'de başıma geldi aynı durum.) Ama bu kesintinin temel nedeni ateşleme bobini değil, yan ayaklık müşürüdür. Çözüm için ayaklık müşürünün kablo bağlantı soketinden çıkarın ve müşüre giden 2 kabloyu birbirine bağlayın. Test edin göreceksiniz. Ancak bu işlemden sonra yan ayaklık açıkken vitese atınca motor istop etmez. Eğer kabloyu dediğim gibi bağlayıp test ettiğinizde öksürme olmaz ise yan ayaklık müşürünü yenisi ile değiştirin.
Son olarak sizi "kek"meye çalışan o tamirciden de uzak durun. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
Naci 63 ilgin için çok teşekkür ederim. Bu aksam Motorcu ya gidip yazdıklarınızı göstereceğim bakalım ne diyecek ama bence haklısınız hava girişi fazla gibi geliyor bana da .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler