Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

sigortam var sigortasızlıktan ceza yedim

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    KURT-BOZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS APACHİ RTR 150 2014
    İyi geceler herkeze merhabalar.Perşembe günü motorumun satışını verecektim,ama satışta problem oldu.Vergisi gözüküyor ödedigim halde,neyse bekleyelim cuma yaparız dedik.Sattıgım kişiyle iş yerlerimiz yan yana,ücretin tamamını aldım satışı vermedim , abi satışı alana kadar bende kalsın motor dedi bende verdim hevesini kırmayayım diye.Akşam oldu bu beni aradı abi çabuk gel motoru baglıyorlar, neyse hemen gittim yediemine çekmişler bile.Memur lara diyorum abicim buyrun ruhsat ,sigorta poliçesi burada daha 20 gün var sigortanın bitmesine ne iştir bu , valla ben bilmem kardeşim sistemde sigortasız gözüküyor dedi ve 92 lira ceza kesmiş.Diger gün cuma günü sigortacıya gittim nedir neyin nesidir sigortacı emliyet felan derken tramer'de(dogrumu yazdım bilmiyorum)sistemde motor no şase nonda şase motor noda yazılıymış ama poliçeyle ruhsatı karşılaştırıyorum aynısı neyse onu düzeltecekler pazartesi günü ama şöyle bi konu varki ben bu motorla 15-20 uygulamaya girdim,2-3 te cezam var 2 tanede kazam neden bu zamana kadar bunlar çıkmadıda şimdi çıktı ? kafama takılan bu neden yani 1 sene boyunca hiç kimse senin sigortan yok diye ceza yazmadı ?


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L
    Bende 8 Kasım'da otoyol girişinde çevirmeye girdim
    Memur baktı anons etti Karşıdan gelen cvp şu
    Motorda muayene yok a2 gözükmüyor telsiz de bende duyuyorum
    Memur karşı tarafa cvp verdi ya motor 2013 model muayene var (4ay )
    Ehliyet Kartı da elimde resmi gerçek Mühür var yani evraklarda sıkıntı yok dedi telsize
    Ve beni gönderdi ceza yazmadı iyi niyet
    Halbuki bende çok çevirmeye girdim hiç sıkıntı olmamıştı şaşırdım
    Sistem de sıkıntı olduğu kesin

  3. #3
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Haha inanmazsın benide çevre yolunda durdurdu.İndi,m gittim arabanın yanına .Ehliyet ruhsat herşey tam.Bana diyor muayenesi yok.Diyorum motosiklet 2013 model .(sene 2014) Daha 0 motosiklet muayenesimi olur.Yanında oturan ceza kağıdını dolduruyor.Direksiyondakide git muayene kağıdını getir bağlıyacam diyor.Bunların derdi başka tabi.Karınları aç tabi yazık .Bilmesek uyduracaklar 2 dakikada .Biraz sertleşince ananons etti merkeze.Herhangi bir sıkıntı yok tabi.Öbür hıyar ceza kağıdını dolduruyorya bir yandan.Yanındakine diyor napıcaz bu kağıdı doldurduk felan.Diğeride hallederiz felan diyor.
    Bu memelekette herşey olur yani .Buda öyle bir anımdı .Aman dikkat edin ayakta öpmesinler.

  4. #4
    hakikiteker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir-Çiğli
    Motosikleti
    Corsa 1.3 CDTI :(
    Zeyil işlemi yapılmayıp, 01 YK 123 gibisinden yeni kayıt adı altında sigorta yapılırsa sigortası sistemde gözükmeyebilir. Ben bir sene farkında olmadan zeyilsiz kullandım, şansıma hiç sigortayı kontrol eden olmamış

  5. #5
    Seinfeld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2014
    Şehir
    35
    Motosikleti
    Mondial 150 Mcx Roadracer
    sigortasızlığın cezası çok daha fazla diye biliyorum ben ama? Bir yanlışlık olmasın?

  6. #6
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Gelde küfretme. Ar namus kavramından bahsetme. Ne ayıp şey ya...


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)