Büyük motor, büyük masraf...
-
Uğur Gündüz adlı üyeden alıntı
hocam senin arora ar180 yokmuydu ya satmasaydın onu
Arora ar180 vardı evet onu verip bunu aldım, almaz olaydım, çinli felan ama süper motordu, arıza felan bilmez, bakımlarını kafama göre yapardım, yakıt desen hiç yok hız desen 125/130 km hız neyine yetmiyordu... Hep kendimi suçluyorum hep
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------
redlion999 adlı üyeden alıntı
sym wolf motorum vardı. Çok ciddi sorunlar yaşadım ancak bakım ve yakıt hiç üzmedi. Gittim cbf 500 aldım. Lastik+yağ,fren hidroliği vs yaptırayım dedim. 2500 lira güle güle. Yağ+filtre 300 lirayı bulmuştu(netten araştırarak aldım) sonuç olarak 250cc yi uzun bir süre aşmayı planlamıyorum.
bende en kısa zamanda cc düşürmeyi planlıyorum, bir daha da 250 cc üzerine çıkmayı düşünmüyorum
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
Reklamlar
-
redlion999 adlı üyeden alıntı
sym wolf motorum vardı. Çok ciddi sorunlar yaşadım ancak bakım ve yakıt hiç üzmedi. Gittim cbf 500 aldım. Lastik+yağ,fren hidroliği vs yaptırayım dedim. 2500 lira güle güle. Yağ+filtre 300 lirayı bulmuştu(netten araştırarak aldım) sonuç olarak 250cc yi uzun bir süre aşmayı planlamıyorum.
Yağ + Yağ filtresine nasıl 300 lira verebiliyorsunuz anlamıyorum.
CBF500 3 litre yağ alıyor bildiğim kadarıyla. Castrol Power1 4T 10W-50 yağın 4 Litresi 90-100TL civarı Yağ filtresi de taş çatlasa 40TL dir. Hadi diğer kargo masrafıdır vs ikisi birlikte 150TL olsun. Geri kalan 150TL sadece değişim ücretimi aldılar anlam vermek zor gerçekten.
-
Yıl 2012, ybr mi 3750ye satıp 9700e 2002model 30bin km de f650gs almıştım' o zaman maaşım 1300tl idi, aldıktan 1hafta sonra marş rublesi dağıldı 1100tl verdim, 10gün sonra devir daim dağıldı yağ ile antifriz birbirine karıştı 500tl de ona verdim, bir kerede hararetten yolda kaldım. Bı arızalanan parçaları param olmadığı için kredi kartımdan nakit avans çekerek yaptırdım,tüm bunlar 1ay içinde oldu, bir daha yemin ettim eski motor almamaya, sonra 1yaşında yamaha x cıty aldım ve oh be dünya varmış dedim
-
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
Yıl 2012, ybr mi 3750ye satıp 9700e 2002model 30bin km de f650gs almıştım' o zaman maaşım 1300tl idi, aldıktan 1hafta sonra marş rublesi dağıldı 1100tl verdim, 10gün sonra devir daim dağıldı yağ ile antifriz birbirine karıştı 500tl de ona verdim, bir kerede hararetten yolda kaldım. Bı arızalanan parçaları param olmadığı için kredi kartımdan nakit avans çekerek yaptırdım,tüm bunlar 1ay içinde oldu, bir daha yemin ettim eski motor almamaya, sonra 1yaşında yamaha x cıty aldım ve oh be dünya varmış dedim
Sizin yaşadıklarınızın benzerini yaşıyorum hocam şu an, sekiz dokuz ay önce Arora Ars 180 imi verdim gittim bu yamaha fzs 600 ü aldım, ikinci vitesten boşa atmaya başladı yaklaşık üç aydır atıyor, satayımda tekrar küçük motor alayım dedim, vitesten attırma sorununu da çözüp öyle satalım dedim, alıcılara bu durumu söyleyince kimse almak istemiyor çünkü neyse ustaya götürdüm 300/500 arası bir şey tutar tahminen dedi tamam yapalım dedim, şimdi sadece alınacak parça 1,500 tl, daha işçilik vs hariç, bakalım kaça patlayacak, bende tövbe ettim bir daha büyük motor almayacağım, yeni de olsa almayacağım, motor dediğin bütçeyi aşmayacak, küçük ve yeni motor en iyisi
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
-
2013 de şu konuyu açmışım büyük motor maliyeti ile ilgili..
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-maliyeti.html
Senin sıkıntın büyük motordan ziyade eski motordan kaynaklı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)