/bunlar da cinli mi acaba
/bunlar da cinli mi acaba
Bisan da lifan da çin menşeilidir
Bisan markasının kişisel gözlemlerime göre küçük şehirler (özellikle ege ve akdeniz bölgesi) dışında pek popularitesi yok zaten cgr 100 piyasada birbirine çok benzeyen razore 100 ile fiyat olarak da yakın bisan'ın populer olmadığını da düşünürsek mondial ve kuba gibi alternatifler varken bisan biraz anlamsız kalıyor
Lifan glint bi ara dünyanın en az yakan motoru olarak pazarlanıyordu doğruluğunu test etmedim kullanıcılarının azlığından dolayı satın almadan test etmek de mümkün gözükmüyor
asya ve güneydoğu asya pazarında var olan ana felsefenin (az yak çok taşı) potansiyel temsilcisi olduğunu düşünürsek açtığınız versusta ana kriter yakıt ekonomisi ise lifan glint tercih edilesidir
lifan glint ile mondial 100 mg rince tercih edebilecegim turden motorlar..vergisiz ve spor olduklarindan.mondial hakkinda olumsuz cok sey okumustum dayaniksiz vs olarak. lifan i inceledim pek anlamiyorum ama 120 kg idi. diger kuba..asya..falcon..kanuni vs 100kg ya bile ulasmiyor.ancak lifan glint 100 modelini kullanan kimseye rastlamadim gorus veya tavsiye alabilmek icin.
Bak kardeşim cg tipi motorlar titrer. Hem de çok titrer. Ha çok sakin kullanırsın 5000-6000 devirin üstüne pek çıkmazsın o zaman belki tahammül edilebilir.
Artıları:
-vergisiz
-piyasada bulabileceğin en ucuz manuel debriyajlı motorlar
-yedek parçaları ucuz, kolay bulunur ve düşük kaliteli.
Eksileri:
-Yol tutuş,
-Dayanıklılık
-Kalite
vs.
alternatif olarak cub tipi motorlara bakabilirsin. Ben ehliyet kursunda Salcano CG100 tipi bir motor sürmüştüm, kötü değildi ama iyi de değildi. 5000-6000 devirden sonra titreşim inanılmaz artıyordu (50-60km/saat)
Biraz daha artırma imkanın varsa eski bir Salcano Wolf, Salcano Hunter vb bakabilirsin. YBR125/YBR150 motoru var titreşimi son derece az diyorlar ve epeyce dayanıklı olduğunu söylüyorlar. Binmedim bilmiyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)