İzmirde bugün yapılan KTM test günlerinde 390 Duke için 18:00 da test sürüşüm vardı. Ancak üzülerek rezervasyonumu iptal ettim.
Şu an almak isteyan arkadaşlar varsa ellerini çabuk tutsunlar. Sistemde 18:00 duke 390 ve 250 için açık.
İzmirde bugün yapılan KTM test günlerinde 390 Duke için 18:00 da test sürüşüm vardı. Ancak üzülerek rezervasyonumu iptal ettim.
Şu an almak isteyan arkadaşlar varsa ellerini çabuk tutsunlar. Sistemde 18:00 duke 390 ve 250 için açık.
yok görünüyor , 690 var saat 6 da ama korktum ben emanet motor pahalı da şimdi
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------
aldım duke 390 ı açıldı bir anda
tamam da bunun sorumluluğu nedir acaba bilgi verebilir misin? diyelim motor kırıldı ne olacak?
Ben hiç araştırmadım ama bir sorun olduğunda kullanıcının hiçbir sorumluluğu olmaz diye tahmin ediyorum.
Test edenler yorumlarsa sevinirim alma arefesindeyim aleti
Ben de 17.30 daki 690 randevumu iptal ettim.
10 dakika yağmur yağdı ve durdu.
İzmir in kötü kalite asfaltı bu şartlarda test yapmak için tehlikeli bence.
ben de 390 istiyordum ama bitmişti, 250 test ettim dün. şimdi başlığı görünce tekrar baktım ama yine gitmiş
Özellikle KTM için söyleyebilirim sakın motoru kırmayın ödetirler zaten sözleşme imzalatıyorlar en başta dikkatli olun.
"Bildiğini sandığın bir şeyi asla öğrenemezsin."
Epiktetos
Arkadaşlar duke 390ı sürdüm bugün.
Öncelikle söylemem lazım herhangi bir durumda can ve mal kaybını hatalı taraf kim olursa olsun spormoto ya ödeyeceğinize dair kağıt imzalatıyorlar. Kasko yok motorlarda. Başkası suçlu olur onun sigortası öder falan onlar sonra sizle karşı taraf arasında, siz direk sorumlu oluyorsunuz.
Ama pek benim tarzıma uymadığını düşündüm. Çok harala gürele gidiyor. Kompresyon oranı yüksek olduğu için çok yığılıyor, gazı açtığında da kuvveti olduğu için çok zıplıyor dolayısı ile katır kütür bir sürüşü var. O şasi o kadar güç için fazla hafif ve küçük kalıyor. Apaçilik varsa tadından yenmez ama rahat rahat gezeyim diyen adama gelmez gibi bence. Aynı şasi deki duke 200bence daha oturaklı ve rahat.
Bu arada motorların yanına gidince ilk dikkatimi çeken şey kokusu oldu. Isınınca pulsar ile aynı kokuyor motor. Artık balatası mı boyası mı bilmiyorum ama pulsarımın kokusu ktm de de varmış.
Ayrıca kısa sürüşümden diyebilirim ki pulsar ile duke hem karakter olarak hem de plastik ve elektronikleri hariç çoğu yönden çok yakın. Titreşim pulsarda ne kadar ise duke lerde de aynı şekilde var.
Siz duke sürmek istiyordunuz sanırım ama ben kapmış oldum sanırım sonradan randevusu varmış falan dedi ya utandım şimdi =)
son 1 saat kala sadece 690 duke randevuları açıktı. kimse o motorla ilgilenmiyor galiba. nasılsa alan yok diye onu aldım gittim. belki 390'ı iptal eden, gelmeyen olur diye. size de sordum ya ;) 690 olabilir deseniz değişelim randevuyu diyecektim. görevliye de derdimi anlattım, rc390 boş dedi. boş olmasa 690'ı kullanmayacaktım, ölüm makinesi. adam önümde istemsiz defalarca tekere geldi
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
rc390 icin kayit oldum bursadakine bakalim 250 ile ne farki var deniyecegiz . dusersek benim rcnin grenajlariji birakip giderim artik
690 fenaydı gerçekten. Boştu arkadaş da söyledi hatta ama benim onu sürecek tecrübem yok. 20.000km yaptım şimdiye kadar ybr pulsar cbf ile ama bu motor için hiç yeterli değil bence. Tabiki motoru alıp yolda gitmek sıkıntı değil ama ben motoru sürüyor olmam motor beni sürer sanıyorum.
1290 bile daha naif dedi ordaki grup öncüsü. Cidden 1290 ağır olduğu için denebilir ki 690ı sürmek daha fazla tecrübe gerektiriyor gibi.
:((((((( istanbuldaym
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)