Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Eşimle binebileceğim bir motor yok!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    valvole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2012
    Bence ortada bi motosiklet sürücüsü yok


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    250 cc de artçılı konfor arıyorsanız tek seçenek İnazuma dır..

    güzelde bir ön cam eklerseniz 90-100 km hızlarda büyük abilerinden hiçbir farkı kalmaz..

    siz ön çamurluğunu beğenmemiş olabilirsiniz zevk meselesi ama aerodinamik etkilerini bilseniz iyiki böyle imiş derdiniz
    zaferce ve Tolgakan bunu beğendiler.

  3. #23
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Buraya dal Oku üşenmeden aklın keserse alırsın olmadı başka modelere yönelirsin konu başlığı veriyorum kulanıcıları 1 kaç sorununa garanti servis çözüm getirmiş ve bilgileri paylaşılmış ben okudum herkes memnun istanbulda yaşıyorsan anadolu tarafında adam gibi yetkili servisi ustasıda var başka şehirdeysen sana düşen güzel bi servis usta buldunmu

    Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

  4. #24
    EldekiDebryj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Şehir
    -
    Motosikleti
    DUKE 200
    Alıntı Adl Belge adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RR serisi motorların hiç biri uzun gezi motoru değildir olamazda. Bunu ben değil üreticileri söylüyor. Bir karış yerde küçücük cbr250 ile 1000 km üzeri gezileri nasıl rahat yapabildiğinizi anlamadım.

    Ayrıca kimse nazlanmıyor. Tek tip zevk olmadığı gibi tek tip motosiklette yok. Süper Sport motorlar pistlere aittir. Kısa cadde gezileri içindir en fazla. Oda tek kişi için çok daha uygundur. Bu bilgileri verenler bu motorları üretenlerse siz motosiklet dünyasına çok dar bir pencereden kalın camlı gözlüklerle bakıyorsunuz demektir.

    Ayrıca biz iki ayrı motor alıp ayrı takılmak için evlenmedik. Ya hep ya hiç...
    Ayri motora biniyoruz diye ayri takildigimizi nereden cikariyorsunuz acaba? İki motosiklet birlikte yola cikabiliyorlar bilmiyorum biliyor musunuz?
    Neyse amacım polemik degil neye bindiginiz sizi ilgilendirir. Ben sadece "evlenince böyle oluyor" bakış açisina itafen yazdım.

    Birde burada motosiklet türünden çok o titriyor, bunun sele dar, bu ruzgar geçiriyor minvali de şeyler olunca araba daha mantıklı göründu.

    Ayriyetten 600RR ile artcı olarakta eşimle birkaç şehir gezmişliğimiz var )) İsteyince sevince yapılıyor demek ki. Bir bana dar gelmiyor su seleler demekki saygi duyarım.

  5. #25
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Ss motora eşimi bindirmem net. Binene de karışmam. Ss dediğin tek kişilik olur. Erkek bile almam. Ss motor mono kapaklı oh mis.

    Ayrıca herşeye burun kıvırmazsanız binebileceğiniz onlarca motor var.

  6. #26
    erhan_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2008
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Suzuki burgma uh 200 abs
    konfor istiyorsan burgman dan vazgecme.

  7. #27
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    RX3 Evo ya odaklanabilirsin, Çin - Barcelona yolculuk yazisini oku.. bunun haricinde 600-700 cc ye cikmak zorundasin, olay arka sele rahatligi ile sinirli degil..cift silindir olmali... KTM390 dedigine gore 16-18 bin tl.civarina cikabiliyorsun, az biraz daha kasip temiz Transalp 700, NC700X gibi, belki Cb500, Hornet, Deauvilla gibi motorlara hem guvenlik hem konfor olarak yonelmelisin.. artci dedinmi isler degisiyor cunku..

  8. #28
    Hubalahubhub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2016
    Şehir
    istanbul/bingol
    Motosikleti
    Caponord 1200 adv
    Mondial evo bende esime alacagim, ara sira da ben kullanacagim icin esim artci olacak ozellikle kendisine biraktim secimi ve o kadar motosiklet icinden gözü bunda kaldi gittik inceledik denedik vs. Bence sikintisi yok ama uzun yolda denemedigimz icin artciyla nasil olur bilemem. Benim esim 9 seneyi askin bir suredir motosiklet kullaniyor ben daha toyum ona gore bir erkek olarak itiraf edeyim, secimlerine guvenirim.

  9. #29
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Problem sende. Sen ne istediğinden bihabersin.

    Önce görsellikden vazgeçeceksin. İnazuma tam eşinle binebileceğin ve de gayet şık bir motosiklet.

    Xmax de aynı şekilde gayet iyi bir motosiklet.


    Sen her ikisini de ipe sapa gelmez bahanalerle elemişsin. Önünde 100 seçenek olsa Sende 100 bahane hazır Maşallah.

    Hem bikere işin içinde eş mevzusu var. Sana ne oluyo da fikir şeediyorsun.
    ramcixx, Tolgakan ve YERUÇAĞI bunu beğendiler.

  10. #30
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    o kadar para bağlamaya değmez gereksiz yere fazla saydığınız zaman içinize de sinmez sürekli eksi yönlerini ararsınız. o yüzden en doğrusu ybr alıp artçı sırt desteği olan bir topcase takmanız

  11. #31
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    Aynı problemi uzun süre yaşayıp Sym WOLF 250 aldım. Çok memnunum fakat yıllarca Maxi Scooter kullanmış biri olarak Eşimle binerken Maxi Scooter ın rahatlığını hiç bir motorda bulamadım. Maxi Scooter istemezsen sıralamayı aşşağıda yaptım. Wolf'e arka çanta, gidon yükseltme ve tur camı takıp uzun yol yapan baya bir arkadaş var ve çok memnun olduklarını söylüyorlar. Hem çok uzun ömürlü, hemde az yakan bir motor Wolf. Ama dediğim gibi ilk tercihin 250 cc herhangi bir hoşuna giden maxi scooter olmalı

    1- 250 cc Maxİ Scooter
    2- Hyosung GV 250
    3- Daelim Daystar 250
    4- Sym WOLF 250

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Mart 2016
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Bajaj Boxer BM 150 2015 Model
    Dostum evlenince araba alman lazım motor olmuyormuş evlilerden öğrendimiz kadar çocuk olunca zaten hiç bindiremezsin hanımı

    bitane 200cc chooper al Kuba super life mesela güzel gider

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Joyride veya sym gts evo yayli yatak gibidir artci da surucude sele cok yumusak gts evo ile gezmesigim yer kalmadi seleyi elinizle yoklayin cok yumusak eger sehir disi vs geziler yapacaksaniz otomatik scooterdan vazgecmeyin xmax sele de serttir amortisorde 250cc altinda almayin....

  14. #34
    basto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2015
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Tek çare Inazuma F
    Tolgakan bunu beğendi.

  15. #35
    oenaj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2015
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çare +500cc veya araba
    Crf önerenler olmuş, yapmayın etmeyin. Mobilet daha rahat olur
    Arkadaş WR X beğenmiş, alternatif olarak CRF önermiştim

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Armutun sapı üzümün çöpü derseniz önerebileceğim tek model bu.

    SuleymanE ve ramcixx bunu beğendiler.

  17. #37
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Ben 250 cc enduro tarzında (cross ağırlıklı değil yol ağırlıklı) en iyi seçeneğin yeni 2016 model RX3 evo olduğuna inanıyorum. 2015 modeline göre biraz daha iyileştirilmiş, beygiri, torku sınıfında makul ölçüde olan bir motor. Ayrıca neredeyse hiç ilave aksesuvara gerek kalmadan (orta sehpa ayaklık, gidon yükseltme ve elcik koruma) yani birçok şey üzerinde standart olarak var. Selamlar.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  18. #38

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Çamurluk tasarımı dert edilecek bir şey değil aslında. 250'lik ile artçı konforu için İnazuma.

  19. #39

    Üyelik
    11 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli tnt 250
    sym joymax kullanıcısıyım eşimi her sabah işe bırakıyorum bende motorumu satıp yeni bir motor alma düşünçesindeyim şu aralar baktığın tüm motorlarla ilgili kafa yoruyorum aynı düşünceler içersindeyiz.

    benimde aklımda iki motor kaldı inazuma ve rx3 evo tarz olarak farklılar ama en rahat edilecek motorlar bunlardır heralde inazumanın cantasız olması tipi, rx3 evonun herşeyiyle beraber gelmesi beni cezbediyor ama rx3 evo hakkında aynı kaygıları taşıyorum.

  20. #40
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Üstad aynı dert ben dede var. Boy kısa olduğu için büyük hacimli motosikletler dur kalklarda sıkıntı oluyor. Transalp almıştım, 1.sınıf makine, ama şehir içinde kullanmak zor geldi. Şimdi CBF150 var, tekrar motoru büyüteceğim ama 250cc civarı inazuma dışında seçenek yok. Şu an kararsızım, inazuma ve CB500f bakıyorum. Eşim ikisinde beğenmedi ama seçenek yok işte. Honda ya CB500X getirmediği için az söylenmedim fuarda.250 lik Crosrunner söylentisi var ortalarda, umarım doğrudur. Honda üretir ve Türkiye'ye getirirse fiyatına bakmaz alırım herhalde.BMW nin 300cc motoru çıkacak ama onunda artçı selesi konforlu görünmüyor. 250 lik iyi bir seçenek çıkana kadar inazuma alırım herhalde.
    Tolgakan bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)