Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

KTM Duke 200 Kawasaki Ninja 250SL(Fikirlerinizi Bekliyorum)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Motosikleti
    NMax
    Arkadaşlar yorumlarınız benim için çok önemli motorsiklet alacağım ve bu iki motor arasında kaldım max 13000 lira limitim var boyum 185 75 kiloyum ilk motorum olacak yardımcı olursanız çok çok mutlu olurum. Duke alırsam sıfır almayı düşünüyorum 12900 lira fiyatı ninja alırsam ikinci el alıcam.19 yaşındayım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KawasakiZ50SL
    Biri naked biri racing önce tarzına karar versen daha iyi değilmi.

  3. #3

    Üyelik
    01 Şubat 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Jawa 250 cafe racer
    Kawasaki z250sl de bakabilirsin benim tercihim fiyatindan dolayi duke 200 olurdu isin icine zevk de giriyo biraz sanırım burda duke 200un hafifliği cok ayri bisy boyunuz kilonuza da gayet uyacagini düşünüyorum ikisinden de pisman olmazsiniz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------

    Alıntı Emreaygn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasaki z250sl de bakabilirsin benim tercihim fiyatindan dolayi duke 200 olurdu isin icine zevk de giriyo biraz sanırım burda duke 200un hafifliği cok ayri bisy boyunuz kilonuza da gayet uyacagini düşünüyorum ikisinden de pisman olmazsiniz
    Ayrica 0 olmasi da buyuk buyuk avantaj

  4. #4

    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Motosikleti
    NMax
    Tarz olarak racing de seviyorum naked da. Son karar aşamasındayım yorumlarınızı bekliyorum.

  5. #5

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    ilk motosiklet mi olacak bu ? aslında eğitimle beraber absli rosso 2 li kaydırmalı debriyajlı duke 250 süper olur ama bütçeyi büyütmek gerekir. Bütçe yetersizse duke 200 abs düşük kilometre ikinci el alınabilir çünkü duke 200 sıfırlarda abs yok bildiğim kadarıyla bir de duke 200 lastik ister 1000 tl de lastik bütçesi koymak lazım sıfır alınacaksa önemli bu atlamayın lütfen.

  6. #6

    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Motosikleti
    NMax
    z250sl tip olarak açıkçası pek hoşuma gitmedi ne yalan söyliyim çok düz geldi gözüme.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

    Evet ilk motorsiklet olucak bütçe ancak bu kadar oluyor ekipman hariç tabiki.ABS şartmıdır sizce aldığım lastiklerle bir süre sürüp değişebilirim 2. elde insan ister istemez tedirgin oluyor.ninja 250sl AEA videosunu izlediğimde çok etkilendim açıkcası küçük durur diye düşünüyorum.

  7. #7

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı SinanZengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    z250sl tip olarak açıkçası pek hoşuma gitmedi ne yalan söyliyim çok düz geldi gözüme.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

    Evet ilk motorsiklet olucak bütçe ancak bu kadar oluyor ekipman hariç tabiki.ABS şartmıdır sizce aldığım lastiklerle bir süre sürüp değişebilirim 2. elde insan ister istemez tedirgin oluyor.ninja 250sl AEA videosunu izlediğimde çok etkilendim açıkcası küçük durur diye düşünüyorum.
    Abs şarttır özellikle yeni başlayana hayat kurtarır, en çok hatayı zaten başlarda yapacağınız için lastik de önemlidir, iyi lastik hayat kurtarır.

  8. #8
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Merhaba,
    1.85 boyla iki motorda altınızda küçük kalır,
    Kawasaki 250 slim, çok ufak ve ince bir motor,
    Ben size sym wolf 250 öneririm,
    Çok şık bir motor
    Özellikle mat mavi harika görünüyor
    13.900 sıfır fiyatı
    Güç olarak da gayet tatmin edici
    Ayrıca bu motorun parça fiyatları diğer iki modele göre daha
    uygundur diye tahmin ediyorum,
    Yeni başlıyorsunuz sonuçta.

  9. #9
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    hangi model olursa olsun absli tercih edin kawa japon kralı biride avrupa (bence)

  10. #10

    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Motosikleti
    NMax
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abs şarttır özellikle yeni başlayana hayat kurtarır, en çok hatayı zaten başlarda yapacağınız için lastik de önemlidir, iyi lastik hayat kurtarır.
    Dediklerinize katılıyorum abs olmasada lastik konusuna dikkat edicem abs işin içine girince bütçe artıyor ve yıl olarakda düşmek zorunda kalıyorum bu seferde km artıyor ilk motorum olacağı için biraz daha düşük km temiz bişe istiyorum ama lastik konusunda tabi daha dikkatli olucam tavsiyeleriniz için teşekkürler.

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KawasakiZ50SL
    Alıntı SinanZengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    z250sl tip olarak açıkçası pek hoşuma gitmedi ne yalan söyliyim çok düz geldi gözüme.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

    Evet ilk motorsiklet olucak bütçe ancak bu kadar oluyor ekipman hariç tabiki.ABS şartmıdır sizce aldığım lastiklerle bir süre sürüp değişebilirim 2. elde insan ister istemez tedirgin oluyor.ninja 250sl AEA videosunu izlediğimde çok etkilendim açıkcası küçük durur diye düşünüyorum.
    Bunu bikaç kez daha yazmıştım ama sizede sorayım z250 sl fotolara bakarakmı karar verdiniz yoksa canlı görerekmi? Bu motor fotolardaki kadar cılız ve kötü durmuyor.Kuyruk yapısından dolayı ince gözüküyor ama motorun üstüne oturun hiçde ufak kalmadığını anlayacaksınız.2. el z250 sl abs modelini 1800 kmde 12000 tl civarına aldım lastik sorunuda yok dunlopla geliyor. Abs şart değil ama ilk motorun olacaksa seni çok kez düşmekten kurtaracak.Ama boyunuzdan dolayı inazumada bakabilirsiniz. Yinede aklınızdan geçirdiğiniz tüm motorları tek tek canlı görüp üzerine oturmadan asla karar vermeyin fotoğraflar ve yorumlar yanıltabilir.

  12. #12

    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Motosikleti
    NMax
    Alıntı astrofizik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,
    1.85 boyla iki motorda altınızda küçük kalır,
    Kawasaki 250 slim, çok ufak ve ince bir motor,
    Ben size sym wolf 250 öneririm,
    Çok şık bir motor
    Özellikle mat mavi harika görünüyor
    13.900 sıfır fiyatı
    Güç olarak da gayet tatmin edici
    Ayrıca bu motorun parça fiyatları diğer iki modele göre daha
    uygundur diye tahmin ediyorum,
    Yeni başlıyorsunuz sonuçta.
    Sym wolf düşündüğüm modeller arasında değil yinede teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abs şarttır özellikle yeni başlayana hayat kurtarır, en çok hatayı zaten başlarda yapacağınız için lastik de önemlidir, iyi lastik hayat kurtarır.
    Alıntı redmap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu bikaç kez daha yazmıştım ama sizede sorayım z250 sl fotolara bakarakmı karar verdiniz yoksa canlı görerekmi? Bu motor fotolardaki kadar cılız ve kötü durmuyor.Kuyruk yapısından dolayı ince gözüküyor ama motorun üstüne oturun hiçde ufak kalmadığını anlayacaksınız.2. el z250 sl abs modelini 1800 kmde 12000 tl civarına aldım lastik sorunuda yok dunlopla geliyor. Abs şart değil ama ilk motorun olacaksa seni çok kez düşmekten kurtaracak.Ama boyunuzdan dolayı inazumada bakabilirsiniz. Yinede aklınızdan geçirdiğiniz tüm motorları tek tek canlı görüp üzerine oturmadan asla karar vermeyin fotoğraflar ve yorumlar yanıltabilir.
    z250 sl bindim denildiği kadar küçük durmadı ama sürme fırsatım olmadı acaba sürerken mi rahatsızlık verir diye düşündüm he birde yeşil renk vardı bayide normalde Kawasaki yeşilini severim ama onda nedense pek hoşuma gitmedi siyah renk olsa belkide hoşuma gidebilirdi abs olayı herkes bu kadar önemli tutuyor geri planada atmak istemiyorum z250sl sahibi olarak sizinde motorla alakalı düşüncelerinizi bilmek isterim

  13. #13

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Su abs yok diye düsersincilere fena gülüyorum ya neyse. Gecenlerde biri daha yazmisti absli motorla baslayan birisi, abssiz motoru surerken cok zorlanir diye, aynen katiliyorum. Neyse konumuza donelim.
    Ben iki motoruda seviyorum. Duke 200 kullaniyorum, bugune kadar hic abs aramadim ama bu aramayacagim anlamina gelmez. Lastik masrafi cok elzem degil, stock lastikler bir sure idare eder. Malzeme kalitesi guzel, titresimi boldur. Koltugu kaya gibidir, buz pisti gibi kaygandir. Ozellikle artcili kullanim, motordan sogutur. Ama tek basina gazlarken kralini tanimam.
    Z250 Sl merakla bekledigim motordu. Her gun bayiyu aradim, ne zaman gelecek diye. Geldiginde uzerine oturdum ve hemen kalktim. Motor kalite kokuyor ama sanki biraz ufakti. Duke cok mu iri derseniz hayir, boyum 1.86 ve kendi motorumda altimda ufak kaliyor. Ama kawa hepten kucuk kaldi. Satici bile bu sana gitmez dedi.
    Ben hangisini alirsan al pisman olmayacagini dusunuyorum. Duke ile ilgili sorun olursa kullanici basligina mesaj at, ilgileniriz. Hayirli ugurlu olsun.

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KawasakiZ50SL
    Sizin aksinize benim düşüncem z250 sl nin yeşili racing yeşilinden çok daha güzel. Cılk yeşil değil güneşte ve gece ışıklarında çok tatlı parıldıyor bunun yeşili ve er6 yeşili bence en güzel yeşil.Uygun oturma pozisyonunu bulduktan sonra rahatınıza kavuşuyorsunuz. Ön süspansiyonlar kawasaki geleneği biraz sert hızlı geçtiğiniz çukurları ellerinizde hissedersiniz ama seledeki ayar mekanizması istediğiniz gibi ayara izin veriyor oldukça rahat.Tek silindir olmasına rağmen titreşimden rahatsız olmazsınız .Aynalar ayarlayana kadar epey uğraştırıyor ama görüş yeterli.İnanılmaz kıvrak virajlara güzel giriyor trafikte dur kalklar hiç yorucu değil .Frenlerine kusur bulamam abs son raddeye gelene kadar devreye girmiyor kararlı çalışıyor.Vites geçişleri kemiksiz yağ gibi geçiyor.Torku 250 cc ye bindiğinizi unutturuyor çok kolay tekere geliyor. Naked tasarımdan dolayı hızı çok fazla hissettiriyor uzun yolda rüzgarı sevmiyorsanız oldukça rahatsız edici olabilir ben aksine bayılıyorum sanki rüzgar beni üstünden atacak uçurucak gibi oluyor bu makinede 100 120 ile giderken aynı hazzı aynı hız hissini racing bir makinede 200 le giderken alamıyorum(hız yapmıyorum eskidendi) .Cam siparişi verdim camı takınca durum değişirmi bilmiyorum ama değişirse paylaşırım.Depo kapağı elinde kalmıyor benzin göstergesi kararlı çalışıyor.Fabrika verilerinde yaktırdığımda oldu 5 litre civarı yaktırdığımda oldu bu kullanıma bağlı birazda.Ayaklık açıkken marş basmıyor.Motorun sağından solundan garip garip sesler gelmiyor zırıltı vırıltı kesinlikle yok.Sele altı bağaja sigara paketi bile sığmıyor topcase takılmıyor diyorlar ama yurt dışında takanlar var. Ben sırt çantası kullanıyorum bagaj ihtiyacım olursa spor tasarım portatif kumaş yan çantalar takılabilir gibime geliyor.Aydınlatması gayet yeterli korna biraz sessiz kalıyor.Düşük devirde motorda ses yok 6 7 bin devirden sonra bağırıyor orjinal egzosla tatlı bir sesi var apaçi geliyor demezler. Malzeme kalitesi mt25 den çok daha iyi bunda iddalıyım.Gösterge okunabilirliği güneş altında dahi belirgin.Vites göstergesi olmaması dezavantaj olsada motoru dinleyerek kullanan biri için bence gayet faydalı.Motor dikkat çekiyor pizzacı kebabcı pompacı bazen esir alıp soru yağmuruna tutuyor bu dezavantaj.Ön far tasarımını beğenmiyorum bozuk yollarda ellerimi ağrıtıyor bunu beğenmiyorum aynaların ayarı bozulunca tekrardan ayarlamak için uğraştırıyor bunuda sevmiyorum muhtemelen değiştiricem.Lastikler ısınana kadar dikkat etmekte fayda var.Ben limitlerimi bildiğim için 250 cc üstünü hiç istemedim hız yapmayı sevmiyorum desemde agresif bir insanım bazen trafikte haksızlığa uğradığımda hırsımı gaz kolundan çıkarıyorum bu yüzden allah nasip ederse uzun yıllar binebileceğim 125 cc bir makine aradım son anda vazgeçip madem bir motor alıp sabit kalacaksın 250 cc olsun deidm. Birçok motoru kullandım denedim yakından gördüm 2.el satanların yanlarına gittim vs vs. en son karar sıfır z250 sl olsun derken sıfır sl fiyatından ucuz abs li bulunca bu olsun dedim.Sürekli şehir içinde kalıcam ama kafam eserse ayda yılda birde uzun yola giderim derseniz bu motor bence alınır ama uzun yol sevdalıysanız daha çok uzun yola gidicem derseniz rahat edemeyebilirsiniz. Benim boyum 1.73 68 kiloyum alışana kadar rahatsız oldum şu anda türkiyeyi gezsem rahatsızlık duymam.Motoru abartmadan anlattım bana 250 nakedler arasında kullanımı en zevkli en torklu en güven veren bu geldi bunu aldım.Racing olarak Nınja 250 cbr250 falanda kullandım bu motora alışıp ondan sonra racinge binince resmen bu çekilmez çile dedim.Ama şunuda belirteyim inazuma bundan 100 kat daha rahat daha ferah.Bu yüzden diyorum size hepsini denemeden canlı görmeden karar vermeyin heleki uzun süre kullanacaksanız bana güzel gelen rahat gelen size gelmeyebilir. Yorumlar görecelidir fotoğraflar ise gerçeği ne kadar yansıtabilir.Son olrakta motor kış boyunca çalıştırılmadan yattı tek marşda devam en ufak tekleme yapmadı.Bir konuda arkadaş 2 ay yatırma sonucu aküyü eline aldığından bahsetmiş bende böyle bir sıkıntı olmadıki motor dış mekanda yatıyordu. Ben bu motoru daha değiştirmem aradığımı buldum anca bir gün manyaklık yapıp ecelime susarsam z800 için satarım .
    turkmath, fedos, ^adm^ ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #15

    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Motosikleti
    NMax
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Su abs yok diye düsersincilere fena gülüyorum ya neyse. Gecenlerde biri daha yazmisti absli motorla baslayan birisi, abssiz motoru surerken cok zorlanir diye, aynen katiliyorum. Neyse konumuza donelim.
    Ben iki motoruda seviyorum. Duke 200 kullaniyorum, bugune kadar hic abs aramadim ama bu aramayacagim anlamina gelmez. Lastik masrafi cok elzem degil, stock lastikler bir sure idare eder. Malzeme kalitesi guzel, titresimi boldur. Koltugu kaya gibidir, buz pisti gibi kaygandir. Ozellikle artcili kullanim, motordan sogutur. Ama tek basina gazlarken kralini tanimam.
    Z250 Sl merakla bekledigim motordu. Her gun bayiyu aradim, ne zaman gelecek diye. Geldiginde uzerine oturdum ve hemen kalktim. Motor kalite kokuyor ama sanki biraz ufakti. Duke cok mu iri derseniz hayir, boyum 1.86 ve kendi motorumda altimda ufak kaliyor. Ama kawa hepten kucuk kaldi. Satici bile bu sana gitmez dedi.
    Ben hangisini alirsan al pisman olmayacagini dusunuyorum. Duke ile ilgili sorun olursa kullanici basligina mesaj at, ilgileniriz. Hayirli ugurlu olsun.
    Duke gerçekten görüntüsü olarak beni çok cezbeden bi motorsiklet özellikle kişiselleştirelebilir olması falan baya hoşuma gidiyor ama sizin Duke kullanıcısı olarak söyledikleriniz fikrimi tamamen değiştirdi çünkü çok sık olmasada yılda iki veya üç defa uzun yol yaparım diye düşünüyorum titreşim durumu beni dukedan baya uzaklaştırdı diyebilirim hep tek olarak da sürmeyi düşünmüyorum artçılıda bindiğim çok olur sırf görüntüsü parça kalitesi içinde Duke almak şuanda bana pek mantıklı gelmedi açıkcası yardımcı olduğun için ne kadar teşekkür etsem az

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KawasakiZ50SL
    Artçılı ve uzun yolsa duke z250 nınja250 hepsini unutun size gelmez sizin ilacınız inazuma.

  17. #17

    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Motosikleti
    NMax
    Alıntı redmap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin aksinize benim düşüncem z250 sl nin yeşili racing yeşilinden çok daha güzel. Cılk yeşil değil güneşte ve gece ışıklarında çok tatlı parıldıyor bunun yeşili ve er6 yeşili bence en güzel yeşil.Uygun oturma pozisyonunu bulduktan sonra rahatınıza kavuşuyorsunuz. Ön süspansiyonlar kawasaki geleneği biraz sert hızlı geçtiğiniz çukurları ellerinizde hissedersiniz ama seledeki ayar mekanizması istediğiniz gibi ayara izin veriyor oldukça rahat.Tek silindir olmasına rağmen titreşimden rahatsız olmazsınız .Aynalar ayarlayana kadar epey uğraştırıyor ama görüş yeterli.İnanılmaz kıvrak virajlara güzel giriyor trafikte dur kalklar hiç yorucu değil .Frenlerine kusur bulamam abs son raddeye gelene kadar devreye girmiyor kararlı çalışıyor.Vites geçişleri kemiksiz yağ gibi geçiyor.Torku 250 cc ye bindiğinizi unutturuyor çok kolay tekere geliyor. Naked tasarımdan dolayı hızı çok fazla hissettiriyor uzun yolda rüzgarı sevmiyorsanız oldukça rahatsız edici olabilir ben aksine bayılıyorum sanki rüzgar beni üstünden atacak uçurucak gibi oluyor bu makinede 100 120 ile giderken aynı hazzı aynı hız hissini racing bir makinede 200 le giderken alamıyorum(hız yapmıyorum eskidendi) .Cam siparişi verdim camı takınca durum değişirmi bilmiyorum ama değişirse paylaşırım.Depo kapağı elinde kalmıyor benzin göstergesi kararlı çalışıyor.Fabrika verilerinde yaktırdığımda oldu 5 litre civarı yaktırdığımda oldu bu kullanıma bağlı birazda.Ayaklık açıkken marş basmıyor.Motorun sağından solundan garip garip sesler gelmiyor zırıltı vırıltı kesinlikle yok.Sele altı bağaja sigara paketi bile sığmıyor topcase takılmıyor diyorlar ama yurt dışında takanlar var. Ben sırt çantası kullanıyorum bagaj ihtiyacım olursa spor tasarım portatif kumaş yan çantalar takılabilir gibime geliyor.Aydınlatması gayet yeterli korna biraz sessiz kalıyor.Düşük devirde motorda ses yok 6 7 bin devirden sonra bağırıyor orjinal egzosla tatlı bir sesi var apaçi geliyor demezler. Malzeme kalitesi mt25 den çok daha iyi bunda iddalıyım.Gösterge okunabilirliği güneş altında dahi belirgin.Vites göstergesi olmaması dezavantaj olsada motoru dinleyerek kullanan biri için bence gayet faydalı.Motor dikkat çekiyor pizzacı kebabcı pompacı bazen esir alıp soru yağmuruna tutuyor bu dezavantaj.Ön far tasarımını beğenmiyorum bozuk yollarda ellerimi ağrıtıyor bunu beğenmiyorum aynaların ayarı bozulunca tekrardan ayarlamak için uğraştırıyor bunuda sevmiyorum muhtemelen değiştiricem.Lastikler ısınana kadar dikkat etmekte fayda var.Ben limitlerimi bildiğim için 250 cc üstünü hiç istemedim hız yapmayı sevmiyorum desemde agresif bir insanım bazen trafikte haksızlığa uğradığımda hırsımı gaz kolundan çıkarıyorum bu yüzden allah nasip ederse uzun yıllar binebileceğim 125 cc bir makine aradım son anda vazgeçip madem bir motor alıp sabit kalacaksın 250 cc olsun deidm. Birçok motoru kullandım denedim yakından gördüm 2.el satanların yanlarına gittim vs vs. en son karar sıfır z250 sl olsun derken sıfır sl fiyatından ucuz abs li bulunca bu olsun dedim.Sürekli şehir içinde kalıcam ama kafam eserse ayda yılda birde uzun yola giderim derseniz bu motor bence alınır ama uzun yol sevdalıysanız daha çok uzun yola gidicem derseniz rahat edemeyebilirsiniz. Benim boyum 1.73 68 kiloyum alışana kadar rahatsız oldum şu anda türkiyeyi gezsem rahatsızlık duymam.Motoru abartmadan anlattım bana 250 nakedler arasında kullanımı en zevkli en torklu en güven veren bu geldi bunu aldım.Racing olarak Nınja 250 cbr250 falanda kullandım bu motora alışıp ondan sonra racinge binince resmen bu çekilmez çile dedim.Ama şunuda belirteyim inazuma bundan 100 kat daha rahat daha ferah.Bu yüzden diyorum size hepsini denemeden canlı görmeden karar vermeyin heleki uzun süre kullanacaksanız bana güzel gelen rahat gelen size gelmeyebilir. Yorumlar görecelidir fotoğraflar ise gerçeği ne kadar yansıtabilir.Son olrakta motor kış boyunca çalıştırılmadan yattı tek marşda devam en ufak tekleme yapmadı.Bir konuda arkadaş 2 ay yatırma sonucu aküyü eline aldığından bahsetmiş bende böyle bir sıkıntı olmadıki motor dış mekanda yatıyordu. Ben bu motoru daha değiştirmem aradığımı buldum anca bir gün manyaklık yapıp ecelime susarsam z800 için satarım .
    Kardeş valla sende sağolasın üşenmemişsin bu kadar yazmışsın sırf bu yazın için bu motor alınır yani şaka maka siz anlatınca tam aradığım motor bu dedim biraz karekteristik yapımızda birbirine benziyor sahibindende bir tane siyah z250sl abs li model var bakalım anlaşabilirsek onu almayı düşünüyorum anlattıklarınıza bakılırsa beni üzmeyecek gibi.Aldıktan sonrada iletişim içerisinde oluruz inşallah

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:19 ----------

    Alıntı redmap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Artçılı ve uzun yolsa duke z250 nınja250 hepsini unutun size gelmez sizin ilacınız inazuma.
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:42 ----------

    [/COLOR]---------- Mesajlar birleştirildi - 02:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:19 ----------

    [/COLOR]

    Çok rahatıma düşkün bi insan değilim titreşim olmasın bana yeter genç insanlarız sonuçta, inazuma ağır biraz daha hantal görüntü olarakda pek genç işi değil hem abs olsun lastik olsun siyah renk z250 sl kafama yattı gibi şuanlık mt 25 de gittik gördük alcağımızdan değil ama bi bakalım dedik parça kalitesi olarakda daha kaliteli diyosunuz daha ne olsun.şimdi z250 sl başlığını da okuyunca titreşim var diyorlar abi ben en iyisi motor almiyim ya bu nedir:D ? [/QUOTE]

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KawasakiZ50SL
    Bende bir yerde okumuştum titreşim aynadaki görüntüyü bozacak kadar yazmışlar muhtemelen arkadaşın motorda sorun vardır yada aynalarını sıkmamıştır. Titreşimden rahatsız değilim bırak aynaları titretmeyi ellerimde bile rahatsız edecek bir titreşim hissetmiyorum.Oturma pozisyonunu ayarla motora alış titreşim aklına bile gelmeyecek.Genel bir titreşim değilde bazı istasyonlardan benzin aldıktan sonra şöyle bir problemi ara sıra yaşıyorum 1. ve 2. vitesin düşük devirlerinde traktörün geçtiği toprak yolda gider gibi sarsıp titretiyordu ozaman işte aynadada görüntü kalmıyordu buna vuruntu diyorlardı heralde. 2 depodur aynı shellden alıyorum bu sorun kayboldu bu sorunla birlikte eksozdan patlar gibi sesde geliyordu oda kayboldu.Eğer boydan kaynaklı sorun yaşamazsanız ben kefilim sürüş keyfi motorun gidişi kalkışı manevra kabiliyeti diğer 250 likleri aratmaz.Mt25 tek artısı bence çift silindir olması ve selenin biraz daha rahat olması.Siz kawaya oturduğunuzda ayaklarınız vites ve frendeyken rahat ettiyseniz gerisini çokda düşünmeyin. Parça fiyatları pahalı yanlız bu ülkede kawasakiye binmenin bedeli bazen çok ağır oluyor.

  19. #19
    cbr1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2012
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Motoran XF-250
    Duke 125 ve 200 u kullandım. 200 u artçılı ve artçısız olarak. Kayda değer hiç titreşim hatırlamıyorum selesi rahatsız, sesi tatlı kullanimi inanılmaz keyifli bir motosiklet. Bence gönlün hangisini isterse onu al kardeş. Alınca emin ol burda yazılan çoğu şeyi önemsemezsin. İçinde ukte kalmaz hem de. Hepsi sınıfının iyi motorları üzülmezsin
    redmap ve SinanZengin bunu beğendiler.

  20. #20
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    186 boyla düke 200 kullanıyorum, tek kişi kullanımda çok keyifli, 400 km lik uzun yolda yaptım sıkıntı yaşamadım fakat artcılı binecekseniz kesinlikle inazuma alın
    SinanZengin ve yeniii bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)