Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Replika Honda Shadow (Asya Nostalji)125cc

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Herkese merhaba,

    Ben bir halt yedim ve çin malı scooter aldım. Küçüklüğümde çok hevesliydim ama araba olunca bu heves bitmişti. Hanım saolsun motor hastası araba aldık kullanmadı zorladım kullanıcaksın yok bana mısın demedi . Motor da motor bende dedim tamam lanet olsun gittim Bu Asya Nostalji'nin çıktığı fabrikadan üzerinde "sweet dreams" yazan bir motor aldık . Neden çin malı mı aldım Çünkü tipi güzel hocam . Başka bir tane alsam bu seferde sucumuyum ben diyecek

    Neyse velasıl bu replika Honda Shadow'u aldık . Sıfır km aldım 2. ele güven olmaz diye . Sıfır motor arka jant hafif 8 çiziyor , ön fren fazla sıkı , rölantisi çok yüksek etc. Dedim heh yandık çin malı aldık ya illa kolları sıvıcaz . İnsan ister istemez düşünüyor Ben aldığım gün kolları sıvıyacaksam neden sıfır motor aldım .

    Bilmiyorum yanlış bir düşünce mi ama hani sıfır al kafan rahat olsun lafı nerde kaldı :/


    Neyse kısacası bana kaldı motorla uğraşmak . Şimdi durum şu ki biraz pinpirikli bir adamım . Kendi araba mı bile zinhar ustaya emanet edemem . Neden derseniz O çekiç yok mu o çekiç gelsinler kafama dan dan vursunlar daha iyi. Aldım kendime 1 timsah kriko ikide tutacak ne yapıyorsam kendim yapıyorum Ebayden de aldım OBD cihazını ne sorunu var nedir ne değildir hallederim .

    Scooter'a gelince diyorum giriyim neresinden şüpheleniyorsam kurcalıyim düzeltiyim , Çin malı bu Sok civataları Locktite'la kafam rahat olsun ,onuda yapmak istiyorum sıfır motor yapılır mı diyorum . Dayanamadım karbüratör ayarı yapiyim dedim , çokda güzel oldu sözde sonra içime şüphe düştü bu motor rodajda yanlış mı yaptık acaba hava ayarına dokunarak dedim. Falan filan çok uzattım . Bir kaç sorum var kısaca bahsedeyim

    1-Amörtisörler Çok sert (açılır kullandıkça ) bu süreci sağlıklı bir şekilde geçirmek için yapılabilecekler neler?

    2- Ön kısımda araçlarda bulunan Z - Rot 'a benzeyen demirlerin Burclarında gıcırtı geliyor Silikon spray sıkmayı düşünüyorum doğrumudur ?

    3- Ön Tekerde çıplak gözle herhangi bir yalpa yok ancak disk belli 2 yerde balataya değiyor Tamirciye gidene kadar ne yapılarbilir ? (Freni biraz gevşetmek ? )

    4- Bildiğiniz üzre bu alet hava soutmalı Pervaneden geldiğini düşündüğüm bir ses var Arka tekerleğin yalpası buna sebebiyet verir mi?

    5- Bu motorlar maliyeti düşürmek için malum herşeyin en kalitesizini kullanıyorlar . Motoru aldım biliyorum 500km sonra yağ değişecek acaba sağlıklı bir rodaj süreci için daha kaliteli bir yağ ile değişiklik yapılmalı mı ?

    6- Rodajdaki bir scooter Zengin mi çalışmalı yoksa Normal şekilde mi ayarlanmalı?

    Ve genel son sorum : Sıfır alınan Çin malı bir scooterda yapılması gerekenler nelerdir?

    Umarım açık bir şekilde derdimi anlatabilmişimdir. Biliyorum kimine göre çin malı motor ile uraşılmaz ancak aldık bir kere

    Yurtdışında yaşadığımda sizin önereceğiniz bir tamirciye gitme şansım yok . Burda bir tamirciye gittiğimde en azından neler yapılması gerektiğini bilirisem Hooop usta ne yapıyorsun diye posta koyarbilirim . Biliyorsunuz çoğu usta şunuda yapalım şurasıylada oynayalım diyerekten kaş yapalım derken göz çıkartırlar.

    Son olarak ne kadar isyankar bir konu olsada aranıza katılmaktan memnun oldum

    Sertuğ BAYSIN
    lentini75 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ulassscannn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Allah kolaylık versin hocam. Tüm sorunların asıl çözümü motorunuzu sevmektir, gerisi bir çeşit halledilir
    it... bunu beğendi.

  3. #3
    bulut59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha x-city
    öncelikle geçmiş olsun. çinli motor alınır ama siz "alınmaz" olanlardan yana seçiminizi kullanmışsınız. geçmişinde aynı hatayı yapmış birisi olarak:

    1 - amortisör açılmaz. sert geldiyse sert gider. lastik havalarını bir kaç ps düşürebilirsin.
    2 - silikon sprey de olur ama ilaç würth hs2000
    3 - bi kaç güne balatanın sürten yeri erir zaten problem etmene gerek yok.
    4 - hiç alakası yok büyük ihtimal lastiklerin fabrikasyon balansı bozuk. fanı açıp kontrol edebilirsin kapağını 4 vida tutar.
    5 - evet piyasada bulabildiğin en uygun mineral yağı 500 km boyunca kullanıp daha sonra yarı sentetik bir yağ ile değişim yapabilirsin. içindekinin yağ bile olduğunu sanmıyorum. sevkiyat esnasında karter dolu olsun diye koyulan bir sıvı bile olabilir. imkanın varsa değiştir
    6 - sadece rodajda değil hep normal çalışmalı.

    7 - görebildiğin tüm vidaları kontrol et. özellikle fren kaliperleri ve lastik bağlantılarını.


    not : aslında skuterin "honda joker" replikası
    it... bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Alıntı ulassscannn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah kolaylık versin hocam. Tüm sorunların asıl çözümü motorunuzu sevmektir, gerisi bir çeşit halledilir
    Teşekkür ederim . Umarım usta ellerinde çürümeyiz bu süre boyunca

    Alıntı bulut59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle geçmiş olsun. çinli motor alınır ama siz "alınmaz" olanlardan yana seçiminizi kullanmışsınız. geçmişinde aynı hatayı yapmış birisi olarak:

    1 - amortisör açılmaz. sert geldiyse sert gider. lastik havalarını bir kaç ps düşürebilirsin.
    2 - silikon sprey de olur ama ilaç würth hs2000
    3 - bi kaç güne balatanın sürten yeri erir zaten problem etmene gerek yok.
    4 - hiç alakası yok büyük ihtimal lastiklerin fabrikasyon balansı bozuk. fanı açıp kontrol edebilirsin kapağını 4 vida tutar.
    5 - evet piyasada bulabildiğin en uygun mineral yağı 500 km boyunca kullanıp daha sonra yarı sentetik bir yağ ile değişim yapabilirsin. içindekinin yağ bile olduğunu sanmıyorum. sevkiyat esnasında karter dolu olsun diye koyulan bir sıvı bile olabilir. imkanın varsa değiştir
    6 - sadece rodajda değil hep normal çalışmalı.

    7 - görebildiğin tüm vidaları kontrol et. özellikle fren kaliperleri ve lastik bağlantılarını.


    not : aslında skuterin "honda joker" replikası
    Verdiğin bilgiler için teşekkürler . Benim burda değinmediğim,aklıma gelmeyen şeyler varsa benimle paylaşırsan sevinirim .

    Rodaj için motul break in 10w40 yağ aradım ancak motulun sitesinde dahi bulamadım .Bende bu yüzden tercihimi Motul 3000 10w40 mineral yağından yana kullanacağım gibi görünüyor . Seçimim doğrumu roday için . Planım 300 - 400 km de bir bu yağ ile değiştirmek 1200 km ye kadar rodaj sağlık olsun diye . Bu konuda yanlış olduğum bir durum var mıdır ?

    Diğer bir konu ise şanzıman yağı olarak rodaj süresinde hangi tip yağ kullanmalıyım rodaj bittiğinde ne kullanmalıyım şanzıman için ?

    Ek olarak bu çinliler hava filtresinide dandik koymuştur bunuda değiştirmem gerek sanırım . Hava filtresi seçimindede yardımcı olabilir misiniz ?

    Teşekkürler şimdiden

  5. #5
    seta34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R - 2014
    Sifir motor aliyorsun garantisi var git birak bayiye
    Ustaya emanet edemem diyorsun o zaman ikinci el alman lazim

  6. #6
    bulut59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha x-city
    Alıntı it... adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim . Umarım usta ellerinde çürümeyiz bu süre boyunca



    Verdiğin bilgiler için teşekkürler . Benim burda değinmediğim,aklıma gelmeyen şeyler varsa benimle paylaşırsan sevinirim .

    Rodaj için motul break in 10w40 yağ aradım ancak motulun sitesinde dahi bulamadım .Bende bu yüzden tercihimi Motul 3000 10w40 mineral yağından yana kullanacağım gibi görünüyor . Seçimim doğrumu roday için . Planım 300 - 400 km de bir bu yağ ile değiştirmek 1200 km ye kadar rodaj sağlık olsun diye . Bu konuda yanlış olduğum bir durum var mıdır ?

    Diğer bir konu ise şanzıman yağı olarak rodaj süresinde hangi tip yağ kullanmalıyım rodaj bittiğinde ne kullanmalıyım şanzıman için ?

    Ek olarak bu çinliler hava filtresinide dandik koymuştur bunuda değiştirmem gerek sanırım . Hava filtresi seçimindede yardımcı olabilir misiniz ?

    Teşekkürler şimdiden
    motul3000 rodaj için uygundur daha sonra motul 5000 e geçebilirsin. 10w40 ideal. sürekli değişime gerek yok 500 km rodaj için yeterli. daha sonra her 1000km de bir motul 5000 şeklinde devam edersin.

    şanzımandaki yağ çok ısınıp bozulmayacağı için 500 km de motor yağıyla beraber değiştirip 5000 km boyunca kullanabilirisin. standart bir şanzıman yağ kullanman yeterli olur. zaten 250ml alıyordur. bi kutu alırsın motoru satana kadar seni götürür.

    hava filtresinde çok seçeneğin yok zaten. hemen değiştirmene de gerek yok. motorunun orjinal filtresini her iki yağ değişiminde bir değiştirmen yeterlidir.

    ek olarak benzin hortumlarını daha kalitelileriyle değiştirmen ve bujini motoruna uygun olan ngk ile değiştirmen baya fark yaratır.

  7. #7

    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Alıntı seta34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sifir motor aliyorsun garantisi var git birak bayiye
    Ustaya emanet edemem diyorsun o zaman ikinci el alman lazim
    Zaten bayi ile konuştum gerekeni yapacaklarını söyledirer ancak çin malı motorlarda adam garanti kapsamında gidip motul yağ kullanmayacağından kısacası içinde zaten hali hazırda bulunan yağdan başka bişi kullanmayacağından elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Jant gibi sorunları onlar halledecek zaten ama özeneceklerini sanmıyorum . Son laf belli bu çin malı ne bekliyorsun ki diyecek. Mal satıldı iş bitti.

    Alıntı bulut59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motul3000 rodaj için uygundur daha sonra motul 5000 e geçebilirsin. 10w40 ideal. sürekli değişime gerek yok 500 km rodaj için yeterli. daha sonra her 1000km de bir motul 5000 şeklinde devam edersin.

    şanzımandaki yağ çok ısınıp bozulmayacağı için 500 km de motor yağıyla beraber değiştirip 5000 km boyunca kullanabilirisin. standart bir şanzıman yağ kullanman yeterli olur. zaten 250ml alıyordur. bi kutu alırsın motoru satana kadar seni götürür.

    hava filtresinde çok seçeneğin yok zaten. hemen değiştirmene de gerek yok. motorunun orjinal filtresini her iki yağ değişiminde bir değiştirmen yeterlidir.

    ek olarak benzin hortumlarını daha kalitelileriyle değiştirmen ve bujini motoruna uygun olan ngk ile değiştirmen baya fark yaratır.
    Cevabın için teşekkürler yarın bayiye gideceğim buji dahil değişiklikleri gerçekleştireceğim . Umarım diledğim gibi olur

  8. #8

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 Sl (yeşil)
    En alınmaz motoru almışsınız , azıcık araştırsaydınız bütün sorunlarını bulurdunuz internette. Ayrıca bir yıl geç alın ama japon alın , inanın bana ömrümde sürdüğüm en sıkıntısız motosikletleri yapıyorlar. Ne kadar ekmek o kadar köfte.

  9. #9
    jackonbir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hondabeat > cbf150 > twsapache > cbf150 > NC700 >
    bazı adamlar vardır yeteneklidir karışmazsın sadece izlersin
    tahminimce sen de böyle bir adamsın. izlemekle yetiniyorum

  10. #10

    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Alıntı Ertugyigit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En alınmaz motoru almışsınız , azıcık araştırsaydınız bütün sorunlarını bulurdunuz internette. Ayrıca bir yıl geç alın ama japon alın , inanın bana ömrümde sürdüğüm en sıkıntısız motosikletleri yapıyorlar. Ne kadar ekmek o kadar köfte.
    Yaptık bir hata ama motor çok tatlı aramızda şimdiden bir bağ oluştu Yapıcak birşey yok o bana ben ona bakıcaz artık

    Alıntı jackonbir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bazı adamlar vardır yeteneklidir karışmazsın sadece izlersin
    tahminimce sen de böyle bir adamsın. izlemekle yetiniyorum
    Eyw kardeşim bakalım elimizden geleni yapıcaz Yarın ustaya gidicez minikle, garanti kapsamında yaptıracağımı yaptırıcam sonra birde ben göz gezdiricem

    Şimdiden planlar yapıldı ebay den sparişler verildi . Şuan ilk iş Akünün yeri değişicek, bunların hepsini Forumdada paylaşıcam . İlgilenen bazılarına yardımcı olur belki

  11. #11
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı it... adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba,

    Ben bir halt yedim ve çin malı scooter aldım. Küçüklüğümde çok hevesliydim ama araba olunca bu heves bitmişti. Hanım saolsun motor hastası araba aldık kullanmadı zorladım kullanıcaksın yok bana mısın demedi . Motor da motor bende dedim tamam lanet olsun gittim Bu Asya Nostalji'nin çıktığı fabrikadan üzerinde "sweet dreams" yazan bir motor aldık . Neden çin malı mı aldım Çünkü tipi güzel hocam . Başka bir tane alsam bu seferde sucumuyum ben diyecek

    Neyse velasıl bu replika Honda Shadow'u aldık . Sıfır km aldım 2. ele güven olmaz diye . Sıfır motor arka jant hafif 8 çiziyor , ön fren fazla sıkı , rölantisi çok yüksek etc. Dedim heh yandık çin malı aldık ya illa kolları sıvıcaz . İnsan ister istemez düşünüyor Ben aldığım gün kolları sıvıyacaksam neden sıfır motor aldım .

    Bilmiyorum yanlış bir düşünce mi ama hani sıfır al kafan rahat olsun lafı nerde kaldı :/


    Neyse kısacası bana kaldı motorla uğraşmak . Şimdi durum şu ki biraz pinpirikli bir adamım . Kendi araba mı bile zinhar ustaya emanet edemem . Neden derseniz O çekiç yok mu o çekiç gelsinler kafama dan dan vursunlar daha iyi. Aldım kendime 1 timsah kriko ikide tutacak ne yapıyorsam kendim yapıyorum Ebayden de aldım OBD cihazını ne sorunu var nedir ne değildir hallederim .

    Scooter'a gelince diyorum giriyim neresinden şüpheleniyorsam kurcalıyim düzeltiyim , Çin malı bu Sok civataları Locktite'la kafam rahat olsun ,onuda yapmak istiyorum sıfır motor yapılır mı diyorum . Dayanamadım karbüratör ayarı yapiyim dedim , çokda güzel oldu sözde sonra içime şüphe düştü bu motor rodajda yanlış mı yaptık acaba hava ayarına dokunarak dedim. Falan filan çok uzattım . Bir kaç sorum var kısaca bahsedeyim

    1-Amörtisörler Çok sert (açılır kullandıkça ) bu süreci sağlıklı bir şekilde geçirmek için yapılabilecekler neler?

    2- Ön kısımda araçlarda bulunan Z - Rot 'a benzeyen demirlerin Burclarında gıcırtı geliyor Silikon spray sıkmayı düşünüyorum doğrumudur ?

    3- Ön Tekerde çıplak gözle herhangi bir yalpa yok ancak disk belli 2 yerde balataya değiyor Tamirciye gidene kadar ne yapılarbilir ? (Freni biraz gevşetmek ? )

    4- Bildiğiniz üzre bu alet hava soutmalı Pervaneden geldiğini düşündüğüm bir ses var Arka tekerleğin yalpası buna sebebiyet verir mi?

    5- Bu motorlar maliyeti düşürmek için malum herşeyin en kalitesizini kullanıyorlar . Motoru aldım biliyorum 500km sonra yağ değişecek acaba sağlıklı bir rodaj süreci için daha kaliteli bir yağ ile değişiklik yapılmalı mı ?

    6- Rodajdaki bir scooter Zengin mi çalışmalı yoksa Normal şekilde mi ayarlanmalı?

    Ve genel son sorum : Sıfır alınan Çin malı bir scooterda yapılması gerekenler nelerdir?

    Umarım açık bir şekilde derdimi anlatabilmişimdir. Biliyorum kimine göre çin malı motor ile uraşılmaz ancak aldık bir kere

    Yurtdışında yaşadığımda sizin önereceğiniz bir tamirciye gitme şansım yok . Burda bir tamirciye gittiğimde en azından neler yapılması gerektiğini bilirisem Hooop usta ne yapıyorsun diye posta koyarbilirim . Biliyorsunuz çoğu usta şunuda yapalım şurasıylada oynayalım diyerekten kaş yapalım derken göz çıkartırlar.

    Son olarak ne kadar isyankar bir konu olsada aranıza katılmaktan memnun oldum

    Sertuğ BAYSIN
    Hepsinin cevabı bende

    Ana konuya bekleriz:

    http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/14260-mondial-125-zn-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-491.html
    it... bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    15 Eylül 2009
    geldim geldim hosda buldum

    Bugün gittik aldığımız yere . Motorun garanti var gel gelelim ki biz garantsiz motor almışız Lastik yatmaktak dolayı yamışmış o yzden 8 çiziyormuş jant sağlam yani . neyse velasıl dedik sıfır aldık bizene sağlam motor verseydin yok garanti kapsamında değil. Farkkettim ki sol marşpiyel tırnağı kırık ağar biri binmiş kırmış . Türkiyenin canını seviyim iki böyle derler bastırırsın yaparlar . en azından dertten anlar . Müşteri kaybederimder. 0
    Velasıl gittim sıfır arkadaya dunlop lastik siparişimi verdim . 30 eu bayıldık . Marşpiyel sıkıntı değil bir şekil yapıcaz ona epoxy falan . Balatanın bir yerde sürtme yapmasından dolayı yarın jantlara bakılıcak balans ne durumda diye ona görede frenin maşaya tutunduğu vidaları gevşetim tekrar yerine oturtucam freni sıkıp boşaltarak . ön taraftan gelen amörtisör seslerini würtz silikon siprey ve buji temizleyici ile çözdüm .

    Bakalım Devamı da artık yapacaklarım olacağından ana konudan devam ederim

  13. #13
    bulut59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha x-city
    Alıntı it... adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geldim geldim hosda buldum

    Bugün gittik aldığımız yere . Motorun garanti var gel gelelim ki biz garantsiz motor almışız Lastik yatmaktak dolayı yamışmış o yzden 8 çiziyormuş jant sağlam yani . neyse velasıl dedik sıfır aldık bizene sağlam motor verseydin yok garanti kapsamında değil. Farkkettim ki sol marşpiyel tırnağı kırık ağar biri binmiş kırmış . Türkiyenin canını seviyim iki böyle derler bastırırsın yaparlar . en azından dertten anlar . Müşteri kaybederimder. 0
    Velasıl gittim sıfır arkadaya dunlop lastik siparişimi verdim . 30 eu bayıldık . Marşpiyel sıkıntı değil bir şekil yapıcaz ona epoxy falan . Balatanın bir yerde sürtme yapmasından dolayı yarın jantlara bakılıcak balans ne durumda diye ona görede frenin maşaya tutunduğu vidaları gevşetim tekrar yerine oturtucam freni sıkıp boşaltarak . ön taraftan gelen amörtisör seslerini würtz silikon siprey ve buji temizleyici ile çözdüm .

    Bakalım Devamı da artık yapacaklarım olacağından ana konudan devam ederim
    canını sıkma yavaş yavaş adam edersin motoru. çinli problemlidir ama hepsi bi şekilde çözülür.

  14. #14
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı it... adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geldim geldim hosda buldum

    Bugün gittik aldığımız yere . Motorun garanti var gel gelelim ki biz garantsiz motor almışız Lastik yatmaktak dolayı yamışmış o yzden 8 çiziyormuş jant sağlam yani . neyse velasıl dedik sıfır aldık bizene sağlam motor verseydin yok garanti kapsamında değil. Farkkettim ki sol marşpiyel tırnağı kırık ağar biri binmiş kırmış . Türkiyenin canını seviyim iki böyle derler bastırırsın yaparlar . en azından dertten anlar . Müşteri kaybederimder. 0
    Velasıl gittim sıfır arkadaya dunlop lastik siparişimi verdim . 30 eu bayıldık . Marşpiyel sıkıntı değil bir şekil yapıcaz ona epoxy falan . Balatanın bir yerde sürtme yapmasından dolayı yarın jantlara bakılıcak balans ne durumda diye ona görede frenin maşaya tutunduğu vidaları gevşetim tekrar yerine oturtucam freni sıkıp boşaltarak . ön taraftan gelen amörtisör seslerini würtz silikon siprey ve buji temizleyici ile çözdüm .

    Bakalım Devamı da artık yapacaklarım olacağından ana konudan devam ederim
    Hocam lastikleri değiştirmen harika olmuş. Lastiklerle beraber lastik subapları da değiştirirsin tanesi 5tl. Bir de yapıyorlar ise lastik+jant balansı.

    Sol marşpiyelin tanesi 15-20tl.

    Fren balatalarını da kaliteli olanlarla değiştirmelisin. Çin malı "orjinal" balataların en fazla 500km sonra yüzeyleri parlıyor, ses yapıyor tutmaz oluyor veya aniden kitliyor.

    Önlere EBC SFA86(Honda Rebel, Kymco, Hyosung vb'nin orjinalleri) arkaya EBC'nin Honda CG125 balatası birebir oluyor.

    Sürdüğün yağ ön diske gelmiş ise balataları bozuyor, balata değişmeden de fren tutmaz oluyor. Yani o spreyle yağlamayı yapmadan önce diski kağıtla naylonla iyice kapatmak lazım


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)