Triumph Daytona675R Hararet problemi
-
Merhaba arkadaşlar Triumph Daytona 675R Model Motorsikletim var . Motordan gerçekten çok memnunum ama son zamanlarda hararetle ilgili problemler yaşıyorum daha doğrusu motor'u 0 aldım aldıgım gunden beri cok fazla ısınıyor aradım sordum triump un sistemi öylemiş yani herhangi bi sikıntı yokmuş ısınmasında daha 1 saat önce eve girdim Motoru parkederken Radyatörden Fokurdama sesi geliyordu ve (pek bilgim olmadıgı ıcın gelişi güzel yazıycam) radyatore baglı hortumdan su atttığını gördüm motorsiklet'in yani ısınan suyu attıgını düşünüyorum ama bu normalmidir değilmidir bilmiyorum daha öncede bu şekilde motorsikletin radyatordeki suyunu bitirmişti yani çok ısındıgı zaman hortumdan sürekli su atıyordu yani çok fazla ısınınca bununla ilgili bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatırsa gerçekten çok sevinirim iyi günler .İYİ FORUMLAR.
Reklamlar
-
Bende 2011 modeli var. Daytona 675-R modeli, supersport bir motosikletin pist versiyonu ve karakteristik olarak çabuk ısınıyor. Çok fazla sıkıştırırsan yandaki tahliyeden su atar. Bunun iki sebebi var birincisi termostat problemi olabilir, ikincisi soğutma suyunun değişme zamanı gelmiştir. Ben önce soğutma suyunu komple değiştirdim sonra da yandaki bölmedeki suyun seviyesini MIN yazan yerde kalacak şekilde bıraktım. Artık fokurdama olsa bile su atmıyor
Supersportlar içinde en keyifli gazlanan mükemmel bir viraj makinen var 😊 Güzel günlerde kullan,
-
Coach_k adlı üyeden alıntı
Bende 2011 modeli var. Daytona 675-R modeli, supersport bir motosikletin pist versiyonu ve karakteristik olarak çabuk ısınıyor. Çok fazla sıkıştırırsan yandaki tahliyeden su atar. Bunun iki sebebi var birincisi termostat problemi olabilir, ikincisi soğutma suyunun değişme zamanı gelmiştir. Ben önce soğutma suyunu komple değiştirdim sonra da yandaki bölmedeki suyun seviyesini MIN yazan yerde kalacak şekilde bıraktım. Artık fokurdama olsa bile su atmıyor
Supersportlar içinde en keyifli gazlanan mükemmel bir viraj makinen var Güzel günlerde kullan,
Çok teşekkür ederim acaba sana ulaşabilceğim bi adres varmı facebook falan ? bir kaç bişey sorsam
-
İngiliz motosikleti degilmi işte, ne beklenirki, 0 km si bu haldeyse 5 yil 80-100 bin km binsen ne hale gelecek. Keske japon alsaydiniz, japondan sasmamak lazim herzaman. Triumhun motosikletleri herzaman problemli olmustur, eski 3 silindir daytona 955 den tutunda 4 silindir tt600 e kadar, triumph sorun dolu bir markadir.
-
Shamy adlı üyeden alıntı
İngiliz motosikleti degilmi işte, ne beklenirki, 0 km si bu haldeyse 5 yil 80-100 bin km binsen ne hale gelecek. Keske japon alsaydiniz, japondan sasmamak lazim herzaman. Triumhun motosikletleri herzaman problemli olmustur, eski 3 silindir daytona 955 den tutunda 4 silindir tt600 e kadar, triumph sorun dolu bir markadir.
Dostum anlamıyorumki bu japon hevesini merakını biraz avrupaya açılmak lazım yeniliklere teknolojiye Motorda bi problem var demedım sadece cabuk ısınıyor oda arkadasın yazdıgı gibi karakteristik özelliği motordan gayet memnunum tek sorunum yukarıda yazdıgım gıbı motor radyator borusundan su attı ısındıgı ıcın bunun nedenını ogrenmek ıstedım pek bilgim olmadıgı ıcın
-
Hayirli olsun gule gule bin ama, Keske triumph almasaydin gercekten ingilizler bu isi bilmiyor.
Heleki konu sport motosiklet olunca hic yapamiyorlar.
Avrupa markasi alinacaksa ducati alinir, bmw alinir,
-
Türkiye de 2011-2012 kasasında 5 tane makine gelmiş 1 i bende, çok memnunum, yeni kasasını sürenlerde çok memnun...
Bu memnun olmayan arkadaş kaç km triumph sürmüşte motorumuzu kötülüyor ?
Konuyu hiç japon / ingiliz olarak ele almayın. Japon motorlarının yeri ayrı her biri sağlamlığı ispatlanmış çok kaliteli makineler...
-
http://www.1000rr.net/forums/1000rr-...ng-thread.html
2008 cbr1000rr ların alayında yağ yakma problemi var hatta 40 sayfalık konusu var linkte ama 1 tane su kaynatan daytona olunca(ki race versiyon birde) tüm triumph ss ler kötü
-
Selam, antifiriz çok koyulduysa fazlasını tahliye eder. Bu makinalar hararetli çalışır, hele trafikte kaldıysan hararet artar her SS de olduğu gibi.
Hararet seviyesi nerede idi? ben sıcak havada trafikte kaldığımda en çok -üstten iki tik- altta oluyor. Yani sona dayanmaya 2 tik kalanın yukarısını görmedim.
Bu motorlara inip binmeden boş konuşup sallayanlara kulak asma, Triumph motosikleti icat eden firmadır.
-
Motor hararet yapmaya başladığında fan çalışıyor mu onu görmek lazım. Fan dönüyorsa no problem.
-
Shamy adlı üyeden alıntı
İngiliz motosikleti degilmi işte, ne beklenirki, 0 km si bu haldeyse 5 yil 80-100 bin km binsen ne hale gelecek. Keske japon alsaydiniz, japondan sasmamak lazim herzaman. Triumhun motosikletleri herzaman problemli olmustur, eski 3 silindir daytona 955 den tutunda 4 silindir tt600 e kadar, triumph sorun dolu bir markadir.
Sende yanlış yönlendirmişsin. Bence golf almalıymış hem tok kapı sesi var hemde piyasası var saterken zarar etmez.
-
Shamy adlı üyeden alıntı
İngiliz motosikleti degilmi işte, ne beklenirki, 0 km si bu haldeyse 5 yil 80-100 bin km binsen ne hale gelecek. Keske japon alsaydiniz, japondan sasmamak lazim herzaman. Triumhun motosikletleri herzaman problemli olmustur, eski 3 silindir daytona 955 den tutunda 4 silindir tt600 e kadar, triumph sorun dolu bir markadir.
Öyle bir yorum yaptınız ki bütün avrupa'yı kötülediniz dediğinize göre çöp yani KTM, Ducati, Moto guzzi, Aprilia...vb.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)