Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

2005 GSX-R 1000 Nasıldır ???

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    çok büyük ihtimalle şasesi kaynaklıdır, GSXR 600-1000 ve GSR 600 2005-2007 arası kopan şase sıkıntısı vardı, 2010 yılında recall yaptılar ve şase destek parçası ilave ettiler ancak 5 sene içersinde patlamayan GSXR veya GSR kalmadı gibi bir durum + herkes şase destek aparatını taktırmadı.

    şaseyi öyle bir kaynaklıyolar ki (içten) şase kaynakçısının kendisi olsa dahi anlayamaz. Risk büyük- belki alırsan hiç sorun yaşamayacaksın kader-kısmet ancak sorun yaşama ihtimalin hatta ciddi masraf yapma ihtimalin daha fazla.

    Kısmetinde varsa 16-17'e alır sezon da 23'e satıp para da kazanabilirsin ya da motoru alıp 3-5 bin masraf edip adam edemeyince zararına satmak zorunda da kalabilirsin. Risk budur


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    One_ Million - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 1000RR HRC (2016)
    o kaç 47 bin görmüştür kim bilir, sen inanıyormusun o km ye?

    Birde şu mantığı anlamadım biraz açarsan, 250lik motora vermektense diye 1000lik racing almak? daha önce en yüksek kaçlık motor kullandın?

  3. #23
    Drayke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2012
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    ER6N
    O paraya fıstık gibi 2013-2014 er6n yada mt07 alınır ,arkana bakmadan gönül hoşluğu ile gazlanır.
    Kumar oynamanın zararlarından kurtulmuş olursunuz.

  4. #24
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi arkadaşım güzel ve doğru şeyler söylemişsin. Sıfır motorun da sorun çıkarmayacağının hiçbir zaman garantisi yoktur, bu konuda seninle hemfikirim.

    Amaaa, diyelim ki sorun çıkardı, işte buradan sonra sıfır motosiklet ile 10 yaşındaki SS motor arasındaki fark başlıyor. sıfır motosikletin garantisi var. Kendi motorum üzerinden konuşayım, 24 ay garantisi var R25in. Oldu ki motorum üretim hatası yüzünden yatak sardı,motor kontrol edilir, ekspertizi yapılır, sorunun üretim hatası olduğu tespit edildiği an cebimden 5 kuruş çıkmadan komple motor bloğunu yeniletirim, motorumu alır keyifle sürmeye devam edebilirim.

    2. el 10 yaşında SS motorda yatak sardığında kime dert yanacaksınız? ayrıca kaç para masraf açacağının farkında mısınız? Japon motorların mekanik aksam parçaları inanılmaz pahalı. Ciddi bir sorunda komple motor bloğunu yenilemek gerektiğinde bir R25 parası daha verirsin o bloğu komple yenilemek istersen eğer. İşte sıfır motosikletle garantiden çıkmış bir motosiklet arasındaki en büyük fark budur.
    Bizim ülkemizdeki SS kullanıcı profili belli. SS motorların neden alındığı da belli. Her nekadar japon malı da olsa zorlamaya aşırı müsait racing makineler 2. veya 3. kullanıcıların elinde resmen pert ediliyorlar.

    Kimse kusura bakmasın ama ben yüksek km ve yaştaki SS motorlara önyargıyla bakarım.(cruiser, enduro vs gibi diğer modelleri tenzih ederim). Birkaç motosiklet tamircisi dolaşın bakın oralarda zamanında efsane olan ne japon motorları var bağırsakları dışarıda cesetler gibi tamirhanelerin bir köşesinde komple sökülmüş, uygun fiyata parça bulmayı, 3-4 aydır toplanmayı bekleyen. Dikkat edin bunların çoğunluğu da hep SS dir.
    Yüksek yaşına rağmen düşük km, bakımlı, ilk sahibinden SSler de var elbet tek tük. Ancak onlarda sizin istediğiniz gibi düşük rakamlara değil maalesef. 250cc parasına kimse orjinal 15 - 20binde ilk sahibinden 1000cc SS makinayı vermez, bunu anlayın artık

    Kabaca özetliyorum; Kırılmaca darılmaca yok olay aynı şunun gibi;
    Ben diyorum ki 3tl paran varsa git yarım ekmek tavuk döner ye, tadı sadedir ama en azından ne yediğini bilirsin. Sen diyorsun ki 3 tlye ekmek arası köfte de satılıyor, o paraya köfte ekmek yerim daha iyi. Ben diyorum riske girme, o paraya köfte ekmek olmaz, olsada büyük ihtimalle sağlıklı olmaz, sen diyorsun ki önyargılı olma, belkide gerçekten miss gibi köfte ekmektir. Kim bilir?

    Ben bu riske kendim girmem, başkasına da tavsiye etmem
    Al bir r25 bak keyfine dediğini duyar gibiyim

    .
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karbüratörlüyse çok tercih sebebi degil.
    Araba gibi de benzin yakar muhtemelen...

    Ama asil önemlisi 150+ beygirlik litre sınıfı SS alete, elektronik destek sistemleri olmadan hakim olabilecek eğitim, deneyim ve olgunluğa sahip misiniz? Sınırda affetmez muhtemelen.

    Yanlış anlamayın, yukarıdan konuşuyor değilim, benim için cevap hayır mesela. Gaza nispeten hakim olurum muhtemelen ama frene zor.
    EFİ diye biliyorum, 150km/h üstünü görmeyeceğim için sıkıntı olmaz benim için.
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pazarda akıl satmaya başlamışlar, herkes gidip yine kendi aklını almış. Bu arkadaş alacak ne derseniz deyin.
    Ulkemiz kosullarinda benim ve cevremin bir prensibi vardir, 3 yasindan ve veya 20 bin km den sonra 4 silindir motosiklete binmem, heleki bu sport bir motosiklet ise
    Bu prensibi uygularsaniz basiniz agrimaz.
    Alıntı psyche adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha once yurtdisi forumlarinda bu serinin psikopat gittigini ve kontrolunun cidden tecrube gerektirdigini okumustum tabi surmedim bilmiyorum o yuzden iskembeden salliyor da olabilirim fakat genel kaninin aksine motorun alinip alinmayacagindan ziyade,hakimiyetine yeterliligi sorgulanmali daha once.

    Sanirim arkadasin gt250r tecrubesi var benim tavsiyem o fiyat araliginda 4 silindir 600cc ozellikle cbf 600 tavsiyemdir uysal ve kontrolu nisbeten kolaydi en azindan benim icin 1000 cc psikopat k serisi yerine ara gecis olarak dusunulebilir.

    Eyyorlarim bu kadar
    Süratli kullanmıyorum 250cc-1300cc fark etmez hepsiyle aynı hızda gidecek 0-150 Şu an için tek önemli konu nakit para
    Alıntı Coach_k adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2005 GSXR-1000 bir zamanlar hayalimdi... 2006 yılında 16.000tl gibi bir fiyatla satışa çıkmıştı. O zamanbu kadar ötv derdi yoktu hükümetin... Suzuki 2001-2003 arası 3 sene aynı kasayı ürettikten sonra 2004 de değişikliğe gitti sonra da bu canavarlar çıktı. 175kg 172 bg mükemmel bir makina idi zamanında...

    Bu gösterdiğin alet alınır mı ? Bu sorunun cevabını ne sen bilebilirsin ne ben bilebilirim ne de ustan bilir. En doğru bilgiyi sahibi bilir. Adam gerçekten R1 almak için satar belki yataklardan ses geliyor onun için satar. Bunu bi tek kendisi bilir. 18.000tl var ve makine alabiliyorsam ben bu makineyi veya bu ayarda makineyi alırım...

    Arıza çıkartırmış, parça istermiş,,, İstemeyen motor mu var ? Gülü seven dikenine katlanır. Çok kafanı kurcalama, artık 0 sandık motor bile geliyor ülkeye hepsi ekonomik güç meselesi. Ama şunu da aklında tut, kalite pahallı bir mülktür, ucuzda bulunmaz...
    Anladım, ucuz etin yahnisi...
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana kalırsa bu makina alanın elinde dağılacak.
    Tükürükle tutturulmuş gibi tüm parçaları.
    Karenajlarıda muhtemelen oturmadı kalıp farkından dolayı 200 km geçince muz gibi soyulur gider
    Alıntı biyeybaraküs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun izmir macerası da var galiba bazı fotolar izmir den
    Alıntı ryangt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok büyük ihtimalle şasesi kaynaklıdır, GSXR 600-1000 ve GSR 600 2005-2007 arası kopan şase sıkıntısı vardı, 2010 yılında recall yaptılar ve şase destek parçası ilave ettiler ancak 5 sene içersinde patlamayan GSXR veya GSR kalmadı gibi bir durum + herkes şase destek aparatını taktırmadı.

    şaseyi öyle bir kaynaklıyolar ki (içten) şase kaynakçısının kendisi olsa dahi anlayamaz. Risk büyük- belki alırsan hiç sorun yaşamayacaksın kader-kısmet ancak sorun yaşama ihtimalin hatta ciddi masraf yapma ihtimalin daha fazla.

    Kısmetinde varsa 16-17'e alır sezon da 23'e satıp para da kazanabilirsin ya da motoru alıp 3-5 bin masraf edip adam edemeyince zararına satmak zorunda da kalabilirsin. Risk budur
    Şasede sıkıntı varsa zaten yürüyen tabut, bunu öğrendiğim iyi oldu
    Alıntı One_ Million adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o kaç 47 bin görmüştür kim bilir, sen inanıyormusun o km ye?

    Birde şu mantığı anlamadım biraz açarsan, 250lik motora vermektense diye 1000lik racing almak? daha önce en yüksek kaçlık motor kullandın?
    250cc 1000lik alıpta 299 yapacak apaci değilim.
    Alıntı Drayke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O paraya fıstık gibi 2013-2014 er6n yada mt07 alınır ,arkana bakmadan gönül hoşluğu ile gazlanır.
    Kumar oynamanın zararlarından kurtulmuş olursunuz.
    Cevap yazan herkese teşekkür ederim, anlaşılan o ki köşeyi dönene kadar ss motor binemicez

  5. #25
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı 54RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GSX-R1000
    13-15bini 250lik motora vermektense bunu almak daha mantıklı geliyor Forumda pek 1000lik kullanan yoktur ama yinede bir göstermekte fayda var, soru basit alınır mı alınmaz mı
    kötüdür, alınmaz.

    https://www.youtube.com/watch?v=NQZ6jM_WgTc
    https://www.youtube.com/watch?v=NQZ6jM_WgTc" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

    https://www.youtube.com/watch?v=AQpvEWf9vA8
    https://www.youtube.com/watch?v=AQpvEWf9vA8" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

    Bir de tabii:
    https://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0 (özellikle 07:25'den sonrası)
    https://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

    ya da:
    http://forum.donanimhaber.com/m_98564879/tm.htm

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------

    haaa tabii bir de şunlar var:

    https://www.youtube.com/watch?v=k0hp8bJkoEs
    54RR bunu beğendi.

  6. #26
    eminemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2016
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    X Max 250 Ironmax
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pazarda akıl satmaya başlamışlar, herkes gidip yine kendi aklını almış. Bu arkadaş alacak ne derseniz deyin.
    Ulkemiz kosullarinda benim ve cevremin bir prensibi vardir, 3 yasindan ve veya 20 bin km den sonra 4 silindir motosiklete binmem, heleki bu sport bir motosiklet ise
    Bu prensibi uygularsaniz basiniz agrimaz.
    Hocam bilmediğim için soruyorum. Örnek 2014 model 20bin de xj6n var. Ekspertiz yapıldı, nispeten temiz çıktı. Yine de lınmaz mı? 4 silindir olmasının bu konuda etkilerinden bahseder misiniz?
    Piaggio Carnaby 200
    Yamaha XMax 250 Ironmax

  7. #27
    Çorum İl Temsilcisi Furkan Tarık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı 54RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    EFİ diye biliyorum, 150km/h üstünü görmeyeceğim için sıkıntı olmaz benim için.



    Süratli kullanmıyorum 250cc-1300cc fark etmez hepsiyle aynı hızda gidecek 0-150 Şu an için tek önemli konu nakit para

    Anladım, ucuz etin yahnisi...





    Şasede sıkıntı varsa zaten yürüyen tabut, bunu öğrendiğim iyi oldu

    250cc 1000lik alıpta 299 yapacak apaci değilim.

    Cevap yazan herkese teşekkür ederim, anlaşılan o ki köşeyi dönene kadar ss motor binemicez
    Hocam bırakın bu maks 150'leri falan Gazı verdiğinizde vücudunuzun geriye çekilme hissi size her şeyi yaptırır . (KİMSEYİ KANDIRMAYA GEREK YOK )

  8. #28
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Alıntı Furkan Tarık adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bırakın bu maks 150'leri falan Gazı verdiğinizde vücudunuzun geriye çekilme hissi size her şeyi yaptırır . (KİMSEYİ KANDIRMAYA GEREK YOK )
    Çaktırma, ilk 2 vites için o hız Şaka bir yana bir defa 2 tekerli aletle 170km yaptım, akıllı insan işi değil Ayrıca ben, daha önce arabayla geçmediğim yoldan motorla geçmiyorum, nerde çukur var nerde tümsek var bilmem lazım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------

    Alıntı arda4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kötüdür, alınmaz.

    https://www.youtube.com/watch?v=NQZ6jM_WgTc
    [video]https://www.youtube.com/watch?v=NQZ6jM_WgTc[/url]

    https://www.youtube.com/watch?v=AQpvEWf9vA8
    [video]https://www.youtube.com/watch?v=AQpvEWf9vA8[/url]

    Bir de tabii:
    https://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0 (özellikle 07:25'den sonrası)
    [video]https://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0[/url]

    ya da:
    http://forum.donanimhaber.com/m_98564879/tm.htm

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------

    haaa tabii bir de şunlar var:

    https://www.youtube.com/watch?v=k0hp8bJkoEs
    https://www.youtube.com/watch?v=k0hp8bJkoEs
    Kardeş, paylaştığın videoların hepsini ben ezbere biliyorum Ayrıca ben yeni de başlamadım, şimdi diyelim ki sen 3-5 yıldır standart bir aile arabası kullanıyorsun şöförlüğün de iyi, şansına piyangodan 15milyon çıktı sana sende gittin ferrari aldın 600bg lik o araba saatte 350km yapıyor diye daha önce kullandığın aile arabasında farklımı kullanırsın ? Benim için 250-1000 arasındaki fark budur
    Furkan Tarık bunu beğendi.

  9. #29
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Sen kararını çoktan vermişsin dostum. Umarım çok fazla masraf çıkarmaz, umarım tecrübenin üzerinde bir makine olmaz.

    Hangi motoru alırsan al bulabildiğin en iyi ama en iyi lastiği tak derim. Ekipmanı da kat'a es geçme derim.

  10. #30
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Alıntı arda4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen kararını çoktan vermişsin dostum. Umarım çok fazla masraf çıkarmaz, umarım tecrübenin üzerinde bir makine olmaz.

    Hangi motoru alırsan al bulabildiğin en iyi ama en iyi lastiği tak derim. Ekipmanı da kat'a es geçme derim.
    Eyvallah sağ ol Allah hepimizin gönlüne göre versin...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)