Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

r25 ve r3

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Yolcu0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Izmir - Denizli
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    arkadaşlar r25 için r3 ün traşlanan versiyonu diyorlar. 300cc de vergi dilimine girmemek için r3lerin motoruyla oynayıp traşlayıp tr ye sundular diyorlar. bu yüzden her r25 farklı yakmakta(veli ile ahmet r25 lerini takas ettiğinde veli makinenin daha çok yaktığını ahmet daha az yaktığını hissediyor ) ve buji eritme gibi sorunları olduğundan bahsediliyor. sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz yamaha böyle bir şey yapmış olabilir mi ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Kim diyor?

  3. #3
    Yolcu0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Izmir - Denizli
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Alıntı bassturbin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kim diyor?
    böyle bir duyum aldım. r125ler aynı r6lar aynı fakat 300cc de vergiye takılmamak için motorla oynanırken belli bir randıman tutmadığından bahsedildi

  4. #4
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    Kıçından element uydurmak bu olsa gerek.
    Bunu kim diyorsa bi daha konuşma.

    Motorun farklı yakmasının birincil sebebi kullanıcı şekli.
    Kullandığı yakıt yağ hava filtresi
    kullanılan buji
    pediodik bakımları
    lastik hava basıncı ve cinsi
    sürücü ağırlığı gibi etmenlerden dolayı farklı yakar
    adanalı, bassturbin, manofsteel ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #5
    Yolcu0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Izmir - Denizli
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Alıntı Tundzhay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kıçından element uydurmak bu olsa gerek.
    Bunu kim diyorsa bi daha konuşma.

    Motorun farklı yakmasının birincil sebebi kullanıcı şekli.
    Kullandığı yakıt yağ hava filtresi
    kullanılan buji
    pediodik bakımları
    lastik hava basıncı ve cinsi
    sürücü ağırlığı gibi etmenlerden dolayı farklı yakar
    bunu söylediğimde ise 4,5 lt ile 7 lt arası değişmez diye bir yorum yaptı mak.1 lt hadi 1,5 lt oynasın dedi..

  6. #6
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Alıntı Tundzhay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kıçından element uydurmak bu olsa gerek.
    Bunu kim diyorsa bi daha konuşma.

    Motorun farklı yakmasının birincil sebebi kullanıcı şekli.
    Kullandığı yakıt yağ hava filtresi
    kullanılan buji
    pediodik bakımları
    lastik hava basıncı ve cinsi
    sürücü ağırlığı gibi etmenlerden dolayı farklı yakar
    altına imzamı atarım. inanmayın böyle söylentilere kardeş.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  7. #7
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    R3 daha önce üretilmiş bir model olsaydı hiç olmazsa destekli atmış derdim ama öyle değil.
    Yani traş falan yok sakal mı bu neyi traş ediyorsun?

    Olay şu.
    Japonlar bir kaç sene evvel 250 cc spor modeller ürettiler.
    Fakat satamadılar.
    Modeller tutulmayınca üretmekten vaz geçtiler.
    Yamaha ve Kawasaki 300 cc
    Honda ise 500 cc modellere yöneldi.

    Türkiye gibi alım gücü düşük ve mecburiyetten ( vergi sorunları gibi)küçük cc satışlarının yüksek olduğu ülkelerde satışa devam ediyorlar.
    Eğer vergi farkları eşitlenirse muhtemelen Türkiye'de de 250 cc satışlarını durdurup 300 cc ile yollarına devam edecekler.
    Ama bir değişiklik olmazsa makyajlayıp makyajlayıp satmaya devam ederler.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  8. #8
    Yolcu0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Izmir - Denizli
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R3 daha önce üretilmiş bir model olsaydı hiç olmazsa destekli atmış derdim ama öyle değil.
    Yani traş falan yok sakal mı bu neyi traş ediyorsun?

    Olay şu.
    Japonlar bir kaç sene evvel 250 cc spor modeller ürettiler.
    Fakat satamadılar.
    Modeller tutulmayınca üretmekten vaz geçtiler.
    Yamaha ve Kawasaki 300 cc
    Honda ise 500 cc modellere yöneldi.

    Türkiye gibi alım gücü düşük ve mecburiyetten ( vergi sorunları gibi)küçük cc satışlarının yüksek olduğu ülkelerde satışa devam ediyorlar.
    Eğer vergi farkları eşitlenirse muhtemelen Türkiye'de de 250 cc satışlarını durdurup 300 cc ile yollarına devam edecekler.
    Ama bir değişiklik olmazsa makyajlayıp makyajlayıp satmaya devam ederler.
    peki bu makyaj sırasında belirli bir randıman tutmaması normal mi?

  9. #9
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    Alıntı Yolcu0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki bu makyaj sırasında belirli bir randıman tutmaması normal mi?
    Makyaj derken. Farını değiştirir grenajını değiştirir, boyasını değiştirir, cantın şeklini değiştirir. o kadar. motor gibi temel parçaları sabit kalır. yılalrca kakalar bize. o yüzden performansla pek alakalı olamz bu. ama tabiki her yenilemede iyileştirmeler oluyor genelde.
    Bir başkadır Balkanlar'da Türk olmak!

  10. #10
    Yolcu0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Izmir - Denizli
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Alıntı Tundzhay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Makyaj derken. Farını değiştirir grenajını değiştirir, boyasını değiştirir, cantın şeklini değiştirir. o kadar. motor gibi temel parçaları sabit kalır. yılalrca kakalar bize. o yüzden performansla pek alakalı olamz bu. ama tabiki her yenilemede iyileştirmeler oluyor genelde.
    peki motorda makyajdan geçmiş olabilir mi ? 300 den 250 cc ye düşürülürken

  11. #11
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    Randıman alınmamış olsa nasıl sınıfının en güçlüsü olucak? Ninja 250 kaç beygir, cbr250 kaç beygir, r25 kaç beygir?

  12. #12
    Pilot90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Almanya
    Motosikleti
    GSXR 1000
    Miş miş te muş muş
    Maslak, r48 ve Ahmetcan45 bunu beğendiler.

  13. #13
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Hala 300 den 250 cc ye düşürülürken diyorsun.
    Yok abicim öyle bişey anlattık ya!
    R3 R 25 den en az 2 yıl sonra üretildi ne düşürmesi?
    Sadece geçen yıl yaklaşık 1400 adet R25 satılmış.
    Forumda en az 20-25 tane R25 kullanıcısı var.
    Hiçbirinden senin bahsettiğin türden bir şikayet duymadık.
    Neyin hesabını yapıyor o bahsettiğin arkadaş doğrusu ben anlamadım.!!!

  14. #14
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Yamaha 250 cc endonezya ve turkiye icin uretiyo vergiden etkilenmeden satabilsin diye... adamlar sadece turkler binsin die 250 cc uretmio yani avrupada 300cc alti otobana cikamiyo ona gore ehliyet yasalari var falan falan boyle uzar gider

  15. #15
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Her motor farklı yakar atalarımızın bir lafı var at sahibine göre kişner diye.

    Yakıt olayı bir çok değişik faktöre bağlıdır. Kilo, boy, sürülen bölgenin rakımı, hava sıcaklığı, asfalt kalitesi, sürücü becerisi, sürülen güzergah vs. vs. bunlar hep yakıta etki eder. Ben 90 kilo 186 boyunda adamım, motor max. torkunu verdiğinde vites geçişi yaparım (10 bin de yani), ve ev iş arası güzergahım sürekli ışıkların dur kalkların olduğu bol yokuşlu engebeli bir yol, başkası biri 165 boyunda 50 kiloysa, 4 bin devirde vites değiştiriyorsa ve evden işe, işten eve sürekli çevreyolu gibi akıcı ve düz bir bölgede kullanıyorsa benim 7 litre yaktırıp onun 4 litre de kalması kadar doğal bir şey olamaz herhalde.


    300 - 250 muhabbeti ise her ülkede var, yurtdışında cbr 300 varken bizim ülkemizde cbr250 diye satılıyor, bunlar öyle elinize zımpara alıp yapabileceğiniz işler değil o yüzden cc değiştirme de sıkıntı olmaz, bu düşünceyi kafanızdan silmeniz de fayda var.
    Yolcu0 bunu beğendi.

  16. #16
    Yolcu0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Izmir - Denizli
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Alıntı Bune adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her motor farklı yakar atalarımızın bir lafı var at sahibine göre kişner diye.

    Yakıt olayı bir çok değişik faktöre bağlıdır. Kilo, boy, sürülen bölgenin rakımı, hava sıcaklığı, asfalt kalitesi, sürücü becerisi, sürülen güzergah vs. vs. bunlar hep yakıta etki eder. Ben 90 kilo 186 boyunda adamım, motor max. torkunu verdiğinde vites geçişi yaparım (10 bin de yani), ve ev iş arası güzergahım sürekli ışıkların dur kalkların olduğu bol yokuşlu engebeli bir yol, başkası biri 165 boyunda 50 kiloysa, 4 bin devirde vites değiştiriyorsa ve evden işe, işten eve sürekli çevreyolu gibi akıcı ve düz bir bölgede kullanıyorsa benim 7 litre yaktırıp onun 4 litre de kalması kadar doğal bir şey olamaz herhalde.


    300 - 250 muhabbeti ise her ülkede var, yurtdışında cbr 300 varken bizim ülkemizde cbr250 diye satılıyor, bunlar öyle elinize zımpara alıp yapabileceğiniz işler değil o yüzden cc değiştirme de sıkıntı olmaz, bu düşünceyi kafanızdan silmeniz de fayda var.
    anladım teşekkür ederim

  17. #17

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    motor hacimleri dışında ikisi de aynı aletler..
    http://www.yamaha-motor.eu/tr/produc...Action-001.jpg
    http://www.yamaha-motor.eu/at/produc...rt/yzf-r3.aspx
    http://www.yamaha-motor.eu/fr/produi...rt/yzf-r3.aspx
    http://www.yamaha-motor.eu/uk/produc...rt/yzf-r3.aspx

    malum bizimkisi gibi dünyadan haberi olmayan iktidarların uyguladığı vergi dilimine uymak için ( daha çok satabilmek için ) elin caponu böyle yapmak zorunda kalıyor.

  18. #18
    valvole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2012
    Evet hemde sinek kaydı traslanip r1 r125 e çevrilip satılmaktadır dunyada. Ama hangi dünya

  19. #19
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Konudan bağımsız olarak şunu söyliyim.

    R3 ün gücu daha optimum yani ciddi derecede tatminkar bir motor olmuş.

    cc sınırlaması sokak için çok cok sacma, r25 le tmf pist şampiyonasına girip 250cc yi kazanabilirsiniz 14 bin devir çevirerek ama yolda bu çoğu zaman dezanvantaja dönüşür.

    yani asıl güzel olana avrupalı biniyor R3 le. R25 avrupadaki R3 ün çekiş gücü yüzde 25 traşlanmış versiyonu evet

  20. #20

    Üyelik
    24 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Activa-Pcx-cbr250r-Xj6N-BAVYERALI :) K1200R
    Türkiyeye gelmediği için sorun yok )


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)