Anket: kim haklı?
- Katılımcı sayısı
- 329. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
Altın Elbiseli Adam - Kuralkan Tatsızlığı
-
AEA'nın birçok üyesi ısrarla istemesine rağmen (benim gibi) çin menşeili, Türk firmalarının motorlarını test etmemesinin bir sebebide bu tür olaylarla uğraşmak istememesidir. Örnek vereyim geçen 2 programda bahsi geçti bmw gs'lerde sıfır alındığında bile sağa çekme mevzusunun debriyaj telinin baskı yapmasından olması ve bunu hahaahh motor 100küsür bin ama şeklinde dalga geçerek bahsetmesinden sonra bmw adama ihtar çekmedi. Uğraşmadı yani.
facebook.com/SalcanoMotosiklet
Reklamlar
-
sayin ekrem ata ne diye aciklama yapacak onu merak ediyorum acikcasi.
zaten kuralkan, aea'ya yapmasi gereken aciklamayi avukat vasitasiyla aciklattirdi.yani hukuki olarak kuralkan yapmasi gerekeni yapmadi mi?olay bildiginiz gibi degil ne demek?sponsor olmak istemis te vermemisler.olabilir abi.sponsorlar ile ayakta duruyor adam zaten.adam istemistir sende vermemissindir.aea'nin hatasi ulu orta markalara giydirmesi.(ktm haric,oradan iyi para topluyor belli ki)
kuralkan marka imaji falan derken muthis bir harakiri yapmistir gozumde.elestiri kaldirma sifirmis adamlarda ve acayip agresif bir tavir.2 kere pulsar aldim sattim,400cc alacaktim suan beklemeye gectim.kuralkan acayip sasirtti beni.
ekrem bey'in yapacagi aciklamanin geregi yok ki hukuki adimi zaten attilar sirketce,geri kalani laf-ı güzaf.
not:bajaj pulsar 200ns turkiye facebook grubu cok uzun bir suredir distribütörün ve servislerin propaganda alanidir.3-4 tane fanatik sorunu olani bastirmaktadir.ayrica grup kurucusu ve yonetici UGUR AKÇAY arkadasimiz kuralkanla olan organik bagi nedir onu aciklasin.facebook grubu kullanicilarindir,distrubutorun atip sıkma alani degil.
benim bajaj markasina karsi hicbir negatif fikrim yok,hatta 400cs modelini almayi da planliyorum.yalniz insanlari da saf yerine koymaktan vazgecin.kimin ne oldugunu biz de goruyoruz.
-
EnesBeyter adlı üyeden alıntı
AEA'nın birçok üyesi ısrarla istemesine rağmen (benim gibi) çin menşeili, Türk firmalarının motorlarını test etmemesinin bir sebebide bu tür olaylarla uğraşmak istememesidir. Örnek vereyim geçen 2 programda bahsi geçti bmw gs'lerde sıfır alındığında bile sağa çekme mevzusunun debriyaj telinin baskı yapmasından olması ve bunu hahaahh motor 100küsür bin ama şeklinde dalga geçerek bahsetmesinden sonra bmw adama ihtar çekmedi. uğraşmadı yani.
Aynen öyle.Adamların işi gücü var. Her eleştirene yanıtmı verecek.
-
keşke kuralkan bir kıyak yapsada 200ns i teslim alsa bir yeküne saysa üstüne para verip 400 ü alsak süpper olur )
eskisi getir yenisini götür kapmanyası yapsa..
-
Ben şahsen sempatimi kaybettim Bajaj'a karşı.
-
fanatik yorumları saymassak gayet güzel, tarafsız ve eleştirel yorumlar çıkmış, bunu görmek güzel
Bide konunun başlığı belli ama burdaki arkadaşların bajajın jant kırabilme, hatalı üretim bir jantla piyasa motor sürebilme ihtimalini pek tartışmamış. Buda gösteriyorki popüler olmuş bu olay dışında bajaj müşterilerinin bu yönde bir endişesi yok, yani olay pek büyütmeye değicek kadar değilmiş gibi.
1.5 yıldır NS200 türkiyede 2000 e yakın sattı ve bir tek jant kırılma yok ülkemizde ve RS200 le aynı cant'ı kullanıyor.. Yanlışım varsa düzeltin
-
Gerçekten kendilerini Komik bir hale düşürdüler yazık...
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
fanatik yorumları saymassak gayet güzel, tarafsız ve eleştirel yorumlar çıkmış, bunu görmek güzel
Bide konunun başlığı belli ama burdaki arkadaşların bajajın jant kırabilme, hatalı üretim bir jantla piyasa motor sürebilme ihtimalini pek tartışmamış. Buda gösteriyorki popüler olmuş bu olay dışında bajaj müşterilerinin bu yönde bir endişesi yok, yani olay pek büyütmeye değicek kadar değilmiş gibi.
1.5 yıldır NS200 türkiyede 2000 e yakın sattı ve bir tek jant kırılma yok ülkemizde ve RS200 le aynı cant'ı kullanıyor.. Yanlışım varsa düzeltin
Koruma demiri kırılma olayı var titreşimden demişler stop etme olayı var bu sebeple kaza yapan arkadaşa burdan açıklama yapılması var motosiklette herhangi bir sorun yok kullanıcı hatası denmesi var 1 lt ile 45 Km/h gider palavrası var (yapabilen olmadığı için bu terimi kullanıyorum) var oğlu var. şimdi açıklamada nasıl bir yol izlencek bende merak ediyorum. 1 yılda bilmem kaç adet satıldı bu satılan makinelerdede %0.1 oranında menmuniyetsizlik olmuştur oda kullanıcı hatasıdırmı denilecek ?? ama ben yazılı resimli bir şeyler görürüzde ak koyun kara koyunu görürüz ...çekirdeğimi aldım geldim..
-
Şimdi o videoda geçen o bölümü kaç kişi izledi ki hemen bajaj hakkında kötü bir kanıya varılsın. Ama şimdi daha kötü oldu bilmeyen izlemeyen adam da öğrendi, kuralkan stratejik bir hata yapmış oldu. Doğru yanlış önemli değil ki bmw bile sıkıntı çıkarıyorsa her motor çıkarır, benimki sorunsuz dersin birgün sonra sen de yaşarsın belli olmaz.
Demem o ki bunların yaşanmasına hiç gerek yoktu, biz kullanıcılar zarar görüyoruz en nihayetinde.
-
Ben KTM superduke 1290r almadan önce forumları dolaşıp çıkan problemlere baktım, sonra direk vazgeçtim. O kadar çok sorun var ki, hem de araba fiyatında motorsiklette. Ducati daha da beterdi.
İki ay sonra, muadili Japon bir model bulamadığım için, fazladan meblağ ödeyip üç sene ekstra garanti ile birlikte aldım. Tek tük çıktı problemler. Şükür çok ciddi bir şey yok şimdilik.
Ama internete baksanız direk çöp dersiniz. Velhasıl internetteki bir şeyi, kesin genel geçer gerçekmiş gibi yansıtmak çok yanlış. Üzerini örtmezsiniz, bahsedersiniz, ama şüphe ile yaklaşırsınız, tümden çamur atmazsınız. Yoksa açık söyleyeyim, çöp olmayan motorsiklet kalmaz piyasada, fiyat ve üretim yerinden bağımsız.
-
Bütün motorlarda teknik arızalar olabilir önemli olan üreticinin malının arkasında olmasıdır bilindik markalardan şaşmamak gerekir
-
Jant konusunda şöyle kısaca geçmek isterim bu konuyla alakalı çokda bilgimin olmamasından dolayı sadece mantık ve genel olarak jantlarda gördüğüm detayla yorumlamak isterim
[IMG][/IMG]
Bu ns jantı ktm dede bu işaretlemiş olduğum bölgenin jantla birleşme noktaları düz bir şekildedir bir başka deyişle motorun sağına ve soluna doğru
[IMG][/IMG]
Burda ise motorun önüne ve arkasına gelicek sekilde desteklenmiştir acaba bundan dolayı darbe emilimini gerçekleştşrememiş olabilirmi dediğim gibi bildiğimden değil ama jant resimlerine baktığımde genel üretim bu yönde yani yuksek hızlarda 120 km ile çukura girsen bağlantı noktalarından dolayı kırılma ihtimali olabilirmi belki tasarım hatasıdır belki üretşm hatası sadece bu adamların birleşme noktalsrını destekleyerek üretmesi kafama dakıldı
-
Değerli arkadaşlar;
24 Aralık 2015 günü firmamıza aşağıdaki gibi bir fax geldi. Sonrasında fax’ı gönderen arkadaşımız bana aynı metni mail olarak da gönderdi,
‘Merhaba 16 Aralık 2015 tarihinde canlı yayını gerçekleştirilen Altınlı Gece 3. Sezon 8. Bölüm de Altın Elbiseli Adam ismiyle yayın yapan Barkın Bayoğlu'na yöneltilen bir soruda Pulsar Motorsikletleri için ön teker kırılması olduğunu ve Bajaj’ın Pulsarları geri çağırmasının söz konusu olduğunu söyledi.
Pulsar RS 200 almayı düşünürken böyle bir şeyin olduğunu (olabileceğini) duymam beni düşündürdü.
Bunun hakkında gerek sitelerden gerek kullanıcılardan yeterli bilgi alamadım.
Böyle bir sorunun olup olmadığı hakkında bilgi almak istiyorum.
Saygılarımla’
Sonrasında programı tekrar tekrar izledim izledim ve açıkçası oldukça şaşırdım. Mevzubahis konu 44 ncü dakika 38 nci saniyeden itibaren başlıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=3a91YurlXMI
Kısaca neler oluyor?
Barkın BAYOĞLU Bey tüketici sorularını cevaplandırırken ‘CBR250 veya PULSAR NS 200 /PULSAR RS200 (her ikisini de söyledi, tam belli değil diye de ifade ettiler) alacağım, hangisini tavsiye edersiniz’ diye tüketici sorusuna cevap veriyor. Barkın Bey anlaşılmaz bir şekilde genelleme yaparak PULSAR 200’ lerde jant kırılma sorunu varmış, ürünlerin geri çağırılması söz konusuymuş diyor.
Ve gene başka bir tüketicinin sorusuna atfen PULSAR NS 200 test edecek misiniz sorusuna cevap veriyor? (Daha önce test etmişti). Nesini test edeyim, jantları kırılıyor diyor. Tüketici sadece bu mu diye sorduğunda daha ne olsun, iki takla atarsın, kolun kırılır, bacağın kırılır, bir kamyonun altına girersin diye mişli, mışlı ifadelerle kesin hükmünü veriyor.
Lütfen videodan bu kesit izlensin, dediklerim daha iyi anlaşılır. Zira bu kesit izlenmeden ikinci programın mahiyeti tam anlaşılmaz.
Pulsar NS 200 iki yıldır Türkiye’de. Bu süreçte 200-250 cc sport segmentinde toplamda en çok satan ürün. Binlerce ürün güvenle yollarda kullanılıyor. RS 200 de Eylül-2015 döneminde satışa başladı.
• Böyle bir sorun var mı, yok?
• 100.000 km.lere gelen arkadaşlar var. Forumlarda sayfalarca yorumlar var. Bu şikâyeti gündeme getiren var mı, yok?
Peki mişli, mışlı ifadelerle alım kararını etkileyecek derecede önemli, böylesine kuvvetli bir hüküm verilebilir mi? Böyle bir hüküm etik olabilir mi?
Öncelikle şunu açıklamak isterim.
Barkın BAYOĞLU Bey’i tanırım ve severim. Kendisi ile de birkaç defa görüşmüşlüğümüz vardır. En son Pulsar çılgınlığı etkinliğimize sürpriz bir şekilde katılarak bir renk katmıştır. Kendisi sektöre ayrı bir renk ve soluk getirmiştir. Söyledikleri dikkatle dinlenir ve itibar edilir. Her videosu binler izlenir. Bir otorite olarak sektörün içinde haklı bir saygınlığı vardır. Programlarının ve başarılarının devamını dileriz.
Ancak siz kendi segmentinde yüksek beğeni toplamış bir ürün hakkında elinizde bir veri olmadan böylesine önemli bir iddiada ve hükümde bulunursanız biz orada markamızı koruma refleksimizi gösteririz, göstermek zorundayız. Tekrarında gene yapacağız. En azından tüketicilerimize olan saygınlığımız açısından bunu yapmak mecburiyetindeyiz.
Bu eleştiri, plastik kalitesi kötü, lastikler iyi değil gibi eleştiriler değil. (Bu eleştirilerde de bazı yanlışlıkların olduğunu zaman gösterdi). Yapılan eleştiri jant kırılıyor daha ne olsun, direk kolunuz, bacağınız kırılır, kamyonun altına girersiniz şeklinde olunca yapılan eleştirinin direk bir algı oluşturmaya yönelik olduğu açıktır. Tüketicinin bize gönderdiği mesaj buna en güzel örnektir.
Barkın Bey’in tarzını biliyoruz. Herkesin anlayabileceği bir dilde, esprili güzel bir anlatımı var. Bizler de severek izliyoruz. Ama ben bu eleştiriyi aynı sınıfa koyamıyorum. Zira elinizde belge ve veri yok. 13 OCAK 2016 günkü programınızda delil olarak gösterdiğiniz facebook sayfasında 15 TEMMUZ 2015 tarihinde HİNDİSTAN’da bir kullanıcının paylaştığı bir görsel ve kendi yazdıkları var. Global açıklama da yapılacak. İlk tespitler yüksek bir darbe sonucu gerçekleştiğine dairdir.
Sonra kırılmayan jant olmaz. Her jant değişik darbelere maruz kaldığında kırılabilir. İnternette her marka ve modelden sayısız örnek gösterilebilir.
Tüm bunların üzerine Basın kanunu 14. Maddesinden doğan cevap ve düzeltme hakkımızı kullandık ve kendisine yayında okumadığı aşağıdaki cevap ve düzeltme hakkını ihtarname ile beraber gönderdik.
‘Altınlı gece 3. Sezon 8. Bölümde canlı yayında tarafımca Bajaj Pulsar 200 NS motosikletlerle ilgili ön jantların kırıldığı, motosikletlerin geri çağrıldığı bilgisine yer verilmişse de, bu bilginin gerçekliği yayıncı tarafından teyit edilmeden sarfedilmiş olup, Bajaj Pulsar 200 NS Marka ve model motosikletlerde ön jantlarda kırılma problemi ile karşılaşılmadığı, motosikletlerin geri çağrılmadığı, motosikletlerin geri çağırılmasını gerektirecek başkaca hiçbir sorunun olmadığı, tüketicilerin motosiklet tercihlerinde gönül rahatlığıyla Bajaj Pulsar 200 NS marka model motosikleti tercih edebileceği kamuoyuna arzolunur”
Kamuoyunun bilgisine saygı ile arz ederiz.’
Bizler hepimiz aynı geminin içindeyiz. Zaten kör-topal yürüyen bir sektör var. Önümüzde bir yığın sorunlarımız var. Henüz gerek ürün ve markalar, gerekse kullanıcılar açısından yeni yeni bilinçlenmeler başladı. Bu ayrışma artarak devam ediyor. Gelecek adına umut verici gelişmeler yaşanıyor. Ancak haksız yapılan bu ithamların sektöre hiçbir katkısı olmaz. Bilakis büyük zararı olur.
Benim kısaca söyleyebileceklerim bunlardır.
Metinde arz ettiğim gibi videonun 44 ncü dakika 38 nci saniyesinden itibaren olan bölüm dikkatle lütfen izlensin.
Motorsever arkadaşlara saygılarımla duyururum…
-
Barkin Bayoglu ilk programlarindan itibaren durusunu net bir sekilde koymus ayni yolda devam ediyor, koskoca holding ise kendini bu adam karsisinda komik duruma dusuruyor. Her marka her model icin bu durusun devamini bekliyoruz.
Not: Adama ceza gelse ve bagis topluyoruz diye yayin yapsa bu gibi kuruluslara buyuk ortak olur, guzel de olur .
-
Ekrem bey kimse sizin haksız olduğunuzu düşünmüyor bence. Refleks ile verdiğiniz cevabın markanıza tahmin ettiğinizden çok zarar vermiş gibi görünüyor. Barkın beyin tarzını biliyorsunuz. İhtar çekmenin sizi antipatik göstereceğini tahmin etmeniz gerekirdi. Haklıyken haksız duruma düşmek diye bir şey var. Siz de bunu yaşıyorsunuz. Zahmet edip uzun uzun yazmışsınız ancak cevabınız beni tatmin etmedi. Konuyla ilgili zaten bildiğimiz şeyleri yazmışsınız.
Firma imajını korumak için her türlü eylem hakkınız var ancak bunu kendinizi antipatik göstermeden yapmanız lazım.
-
demek ki barkın avantacı falan değilmiş reklam vermediler diye çirkeflik yapmamış buradan bu sonuç çıktı
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
-
reflex vermelerinin markaya felan zarar verdikleri yok keza, kazançları var
o iş(kuralkanın, bajajın kaybetmesi vs) barkın bayoğlunun takımlığını yapanların beyninde biten bir olgu, geniş açıdan bakarak olay değerlendirilir ise zaten doğrular görülür, moderatörden ricam konunun artık uzatılmaması kitlenmesi..
-
ekrem beyin anlattıklarından Barkın haklı çıkıyor. peşin hükümlü olan ben bu konuda yanılmışım diyorum.
ekrem bey akşama kadar açıklamanızı bekledik çıka çıka bu açıklama geldi amatör kaldınız malesef bu konuda.
-
motobug adlı üyeden alıntı
Örneğin AEA'ın Kuralkan'dan sponsorluk talep ettiğini ve bunun karşısında olumsuz cevap aldığı için bu davranışlar içerisine girdiğini eminim çok azınız biliyordur.
Asıl olan doğrunun yanında olmaktır.
Saygılarımla
Uğur Akçay
Sizin AEA ya gösterdiğiniz saygının aynısını bende size göstereyim o zaman
Demek ki sizinde kuralkan dan bir çıkarınız var ki bu kadar ateşli bir şekilde BARKIN BAYOĞLU gibi markalaşmış bir isime bu şekilde olumsuz davranıp, karalamaya çalışıyorsunuz.
Haklı olsaydınız Barkın Bayoğlu önce Kawasaki ve ZMoto yu her fırsatta topa tutar, kötüler idi. Demek ki teziniz hatalı.
Bunun yanında bir çok marka ile Barkın Bayoğlu geçinemiyor ama motorlarını övüyor, hatta sponsoru olan markaların motorlarınıda eleştiriyor. Bu açıdan bakarsakta teziniz yine hatalıdır.
Diğer açıdan "kişiyi kendin gibi bil" düsturundan yola çıkarsak, sizin bu yazınız tamamen çıkar veya yaranma maksatlıdır.
Kaza sırasında Jant kırıldı pek normal bir şey açıklaması bana anormal geliyor. İnce plastik mi bu? O kadar kolay kırılıyor.
Kuralkan'ın ne kadar alakasız ne kadar ilgisiz bir firma olduğu yönünde sayfalarca eleştiri var bu forumda. Yeni bir hikaye değil. Foruma gönderilen paralı asker edası ile savunma yapanların hep mantık hataları var.
Sayfalarca Ekrem beye servisleriniz kalitesiz, edep adap bilmiyor diye yazıldı. Ses çıkmadı. Hatta kendide servislerinin para etmez olduğunu eminim kabul eder.
Bayileri deseniz ha keza...
Kuralkan değil Hintli en iyi Japon veya italyanı satsın yine yüzüne bakmayacak adamlar var bu forumda.
Çok kaliteli çok şahane dediğiniz motor çöpten biraz daha kaliteli. Kalite anlayışınız nedir ne değildir bilemem. Bu BENİM GÖRÜŞÜM!
Bajaj alacağıma hiç motora binmem daha iyi. Ben "bütçem buna elverdi" açıklamasına sıcak bakan bir adam değilim. Ya gider kaliteli bir şey alırım ya da hiç almam.
Bineceksem Japon veya italyana binerim ama kuralkan satsa yine almam diyenlerden biride benim.
Motora başlamaya niyeti olan insanlar motor başında görünce soruyorlar. AEA dan önce de "sakın bajaj veya Çinli alma " diyordum. Yine diyeceğim.
Tekrar söylüyorum çıkarı vardı vermediler şimdi o yüzden böyle konuşuyor diyorsanız AEA için, insanlarda sizin çıkarınız için AEA yı kötülediğinizi düşünür TIPKI BENİM GİBİ!
Sizi tanımam ama BARKIN BAYOĞLU nu tanırım. Ve tabi ki sözüne güvenirim. Zaten kendiside Jant kırma işini anlatırken , okuduklarımız bu yönde diyerek anlattı. 100% kırar demedi.
Standart Çinli kullanıcıların marka avukatlığına soyunur gibi Hintli avukatlığınız pek bir komik olmuş
Saygılarımla
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)