Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GV250 almak mantıklı mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    13 Şubat 2015
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    2017 Suzuki V-Strom DL 650
    Herkese selam

    İmzamdaki motosiklet olan Hyosung GTR 250 mi sattım ve artık uzun gezilerde daha rahat edeceğim ve keyif alabileceğim bir cruiser motora geçmeyi istiyorum.

    250 cc kategorisinde çinli olmayan tek cruiser motor Hyosung GV250.
    Daelim Daystarın malzeme kalitesini çok iyi bulmadım ve tasarım olarak tatmin etmedi.

    İtalya EICMA fuarında Hyosung ürün gamındaki bütün motosikletleri değiştireceğini ve artık GV250 yerine artık GV300 üreteceğini söyledi.

    1 yıldır motosiklet kullanan ve piyasa şartlarını çok iyi bilmeyen bir kullanıcı olarak üretimi bitecek bir GV 250 almak mantıklı olur mu?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    GV250 değilde GW250 almak daha mantıklı bence..
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  3. #3
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Arkadaşa katılıyorum GW250 yi de seçeneklere dahil edin bence çok iyi motordu. Uzun yolda rahatlık arıyorsanız GW250 yi tercih etmelisiniz.

  4. #4

    Üyelik
    13 Şubat 2015
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    2017 Suzuki V-Strom DL 650
    Suzuki GW 250 aklımdan geçiyordu çok iyi motosiklet.
    GW250 hem commuter, hemde tasarım olarak sevemedim.
    Keşke cruiser emsali olsa direk Japona baksam ama yok.

  5. #5
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    gv250 problem çıkarmaz. Az yeni modellerden, efi sini alırsan. Yeterli gelir. Daha önce benim vardı, sorunsuz binersin, kronik problemi yok.
    Bu sınıfta japon yok maalesef.
    Ama gt250 den sonra neden bir daha 250 cc düşünüyorsun acaba.

  6. #6

    Üyelik
    04 Aralık 2014
    Şehir
    Kocaeli/Gebze
    Motosikleti
    NC 700 X
    Gv 250 kaparo aldığım daha satışını tam bitiremediğim motor. Büyük cc almak için satışa çıkarmıştım. Bazen alıcı arkadaş vazgeçsede satmasam diyorum. Gv 250 iyidir. Uzun yolda gider şehir içindede çok yormaz. Performansını Gt 250 den biliyor olmalısın zaten.

  7. #7
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Bence GV300'ü bekleyin. Ülkemize 250 cc olarak mı gelecek hala belli değil. Ayrıca Üniteks çok sorunlu bir distribütör. 2015 öncesi hiçbir modelde garanti kurallarına uymadı. Hal böyleyken "artık üretimi durdu" diye de ilgilenilmeyebilir GV250'ler ile. Bu sadece teori tabii.

    GV250 1 sene boyunca kullandım. 250 cc sınıfında en az sorun yaşayacağınız motosiklet. Her yola geliyor. Uzun yolda da çok başarılı. Çanakkale ve Tekirdağ gibi yerlere gittim. Ne yolda kaldı, ne de bir sorun hissettirdi. Ama yedek parça işini internetten çözmeniz gerekiyor. Tek sıkıntısı budur.

    Bence 2. el almayın, çünkü ilk sahipleri genelde çok alakasız tipler oluyor. İmkanınız el veriyorsa sıfır alın. Ama dediğim gibi GV300'ü beklemenizde fayda var. Çünkü GV300'de ön-arka disk fren ve ABS'li + şekil olarak Sportster 48'e çok yakın olduğundan tasarımı çok hoş. Ben şu mesajımda ilgili başlıkta biraz görsel paylaşmıştım:

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3779272

    Bu arada bu forumun adeti gereği bir motor hakkında bilgi istersin başkasını önerirler. GV250 ile Inazuma arasında ciddi bir sürüş keyfi farkı var. Cruiser istiyorsan şehiriçinde sıvı soğutma olduğundan daha ideal olacağı için Daelim Daystar 250 daha uygundur. Ancak tek silindir ve uzun yol performansı hakkında bilgim yok.
    anotherbrick bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  8. #8
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    ya ben de ,malum üniversite bitiyor, gezmek için bi motor arıyorum da gv250 nin işçiliği nasıldır? bir de kronik gaz kesme sıkıntısı ve efi nin labla sensörü arıza veriyormuş diye duyuyordum daha önceleri şu anki durum nedir?. Mekanik bir motor arıyorum bu yüzden ve malzeme işçiliği çok iyi olsun istiyorum.

  9. #9
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya ben de ,malum üniversite bitiyor, gezmek için bi motor arıyorum da gv250 nin işçiliği nasıldır? bir de kronik gaz kesme sıkıntısı ve efi nin labla sensörü arıza veriyormuş diye duyuyordum daha önceleri şu anki durum nedir?. Mekanik bir motor arıyorum bu yüzden ve malzeme işçiliği çok iyi olsun istiyorum.
    Kronik sıkıntısı yok. En azından EFI modellerde. Gaz kesme buji pipolarının çatlaması veya rölanti sensörünün iyi ayarlanmamasından kaynaklanır. FI lambası yanıyorsa da ya yan sehpa müşürü arızalıdır, ya da oksijen sensörü. Bunlar kronik değil, zamana bağlı olarak karşılaşacağınız problemler. Ben mümkün mertebe düzgün kullandığımdan hiçbiri ile karşılaşmadım. Kulaktan dolma bilgileri bir kenara bırakın, 2014 modelini kullanmış biri olarak direk söylüyorum.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  10. #10
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı anotherbrick adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selam

    İmzamdaki motosiklet olan Hyosung GTR 250 mi sattım ve artık uzun gezilerde daha rahat edeceğim ve keyif alabileceğim bir cruiser motora geçmeyi istiyorum.

    250 cc kategorisinde çinli olmayan tek cruiser motor Hyosung GV250.
    Daelim Daystarın malzeme kalitesini çok iyi bulmadım ve tasarım olarak tatmin etmedi.

    İtalya EICMA fuarında Hyosung ürün gamındaki bütün motosikletleri değiştireceğini ve artık GV250 yerine artık GV300 üreteceğini söyledi.

    1 yıldır motosiklet kullanan ve piyasa şartlarını çok iyi bilmeyen bir kullanıcı olarak üretimi bitecek bir GV 250 almak mantıklı olur mu?
    GV 250 kendi sınıfında oldukça kaliteli bir motordur. enjeksiyonlu modellerinde çeşitli sensör problemleri var ancak üstesinden gelinmeyecek şeyler değil. Cruiser sınıfı için kısa ve orda mesafeli gezilere uygun derler, gerçektende öyle 300 km üzerinde yorucu olmaya başlar. ancak çeşitli önlemlerle(sırtınızı dayanacağınız şekilde arkaya çanta bağlayabilirsiniz veya sürücü için sisy bar takılabilir, ön cam takılabilir.) bu mesafeyi biraz daha uzatabilirsiniz.
    Öncelikle hyosung kullanıyorsanız servislere güvenmeyin belli şehirlerde bu motorlardan anlayan ustalar ve servisler var bunları motorun başlığından öğrenip her hangi bir durumda onlarla iletişime geçerseniz sorun yaşamazsınız.
    Yedek parça olarak 2005 modelin parçalarını bile bulabilirsiniz. Zaten genelde birşey lazım olduğunda türkiyede olsa dahi koreden parça tedarik yoluna gidilir. Daha hızlı ve daha uygun fiyata getirmiş olursunuz.

    Eğer cruiser motor kullanmak istiyorsanız gv 250 öneririm.


    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya ben de ,malum üniversite bitiyor, gezmek için bi motor arıyorum da gv250 nin işçiliği nasıldır? bir de kronik gaz kesme sıkıntısı ve efi nin labla sensörü arıza veriyormuş diye duyuyordum daha önceleri şu anki durum nedir?. Mekanik bir motor arıyorum bu yüzden ve malzeme işçiliği çok iyi olsun istiyorum.
    Ben 2006 modelini 25.000 km kullandım 2.5 sene boyunca. Elbette sorunlar yaşadım ama buraya yazmaya değecek kadar önemli sorunlar olmadı kısaca motorumdan çok memnundum. gaz kesme problemi 2005-2008 modeller arasında yaşanıyordu ve her zaman yaşanmayan anlık bir sorundu. ben hiç rahatsızlık duymadım yaptırmayıda düşünmedim.

    Efi modellerinde ise çeşitli sensörlerde arızalar meydana geliyor ve değiştirmek zorunda kalıyorsunuz.
    Malzeme kalitesi olarak bence yeterlidir boyası, kullanılan plastikleri ve motor bloğu iyidir.
    anotherbrick bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    13 Şubat 2015
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    2017 Suzuki V-Strom DL 650
    250 cc alacagim çünkü 250 cc den büyük 10 yasini devirmis makinclere bile 20 bine yakın fiyatlar isteniyor. Hakettikleri icin değil piyasada bu segmentte olan boşluktan dolayi böyle fiyatlaniyor.
    Keşke 250 cc Japon cruiser Turkiye ye getirilse. Orta fiyatta kaliteli motora bineriz hem ikinci eller mantikli fiyatlara iner.
    İkinci el 2014 veya 2015 az kullanilmis GV250 almayi düşünüyorum.

  12. #12
    tayfungun45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2012
    Şehir
    BORNOVA
    Motosikleti
    BS6 Dominar 400 UG
    mantıklı tabide ben olsam freedom alırım

  13. #13
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cruiser istiyorsan şehiriçinde sıvı soğutma olduğundan daha ideal olacağı için Daelim Daystar 250 daha uygundur. Ancak tek silindir ve uzun yol performansı hakkında bilgim yok.
    MOTOSİKLETLE KORE-MOĞOLİSTAN-RUSYA- TURKİYE ETABI
    http://daelimtr.com/Haberler/Daystar-ile-Dunya-Turu

    hyosung da rx 125 sm ile birine sponsor olup koreden buralara göndermişti zamanında....

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    bursa yenişehir
    Motosikleti
    mondial z-one 150
    nasıl ve kaça aldığın önemli.ikinci el temiz ve ekonomik enjeksiyonlu bir motor bulduysan al derim. senelerce binersin oldukça da rahat bir motor. uzun yolda da oldukça güçlü iyi.tam bir gezi motoru.

  15. #15
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kronik sıkıntısı yok. En azından EFI modellerde. Gaz kesme buji pipolarının çatlaması veya rölanti sensörünün iyi ayarlanmamasından kaynaklanır. FI lambası yanıyorsa da ya yan sehpa müşürü arızalıdır, ya da oksijen sensörü. Bunlar kronik değil, zamana bağlı olarak karşılaşacağınız problemler. Ben mümkün mertebe düzgün kullandığımdan hiçbiri ile karşılaşmadım. Kulaktan dolma bilgileri bir kenara bırakın, 2014 modelini kullanmış biri olarak direk söylüyorum.
    peki hocam 2. el temizini bulmak kolay mıdır.Diyelim ki bulduk şu sıralarda almak mantıklı mıdır. bir de uzun yol çekecem 700km gibi.

  16. #16
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki hocam 2. el temizini bulmak kolay mıdır.Diyelim ki bulduk şu sıralarda almak mantıklı mıdır. bir de uzun yol çekecem 700km gibi.
    Kolaydır. Motosiklet almanın zamanı yoktur. Uzun yol için öncelikle uzun yola uygun bakım yaptırmanız/yapmanız lazım. Az kullanılmış 2014-2013 modellerle ilgilenin. Her yolu kaldırır. Öyle basit bir motosiklet değildir. Arızaları genelde elektrikseldir. Mekaniğinde ve motor bloğunda sorun yaratmaz, eğer hor kullanmazsan. Ancak benim görüşüm GV300'ü beklemekten yana. Hem 250'lerin piyasası düşer hem de GV300 geldiğinde onu alıp daha kaliteli bir motosiklet sahibi olabilirsiniz.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)