Hyosung GV250 almak mantıklı mı?
-
Herkese selam
İmzamdaki motosiklet olan Hyosung GTR 250 mi sattım ve artık uzun gezilerde daha rahat edeceğim ve keyif alabileceğim bir cruiser motora geçmeyi istiyorum.
250 cc kategorisinde çinli olmayan tek cruiser motor Hyosung GV250.
Daelim Daystarın malzeme kalitesini çok iyi bulmadım ve tasarım olarak tatmin etmedi.
İtalya EICMA fuarında Hyosung ürün gamındaki bütün motosikletleri değiştireceğini ve artık GV250 yerine artık GV300 üreteceğini söyledi.
1 yıldır motosiklet kullanan ve piyasa şartlarını çok iyi bilmeyen bir kullanıcı olarak üretimi bitecek bir GV 250 almak mantıklı olur mu?
Reklamlar
-
GV250 değilde GW250 almak daha mantıklı bence..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
Arkadaşa katılıyorum GW250 yi de seçeneklere dahil edin bence çok iyi motordu. Uzun yolda rahatlık arıyorsanız GW250 yi tercih etmelisiniz.
-
Suzuki GW 250 aklımdan geçiyordu çok iyi motosiklet.
GW250 hem commuter, hemde tasarım olarak sevemedim.
Keşke cruiser emsali olsa direk Japona baksam ama yok.
-
gv250 problem çıkarmaz. Az yeni modellerden, efi sini alırsan. Yeterli gelir. Daha önce benim vardı, sorunsuz binersin, kronik problemi yok.
Bu sınıfta japon yok maalesef.
Ama gt250 den sonra neden bir daha 250 cc düşünüyorsun acaba.
-
Gv 250 kaparo aldığım daha satışını tam bitiremediğim motor. Büyük cc almak için satışa çıkarmıştım. Bazen alıcı arkadaş vazgeçsede satmasam diyorum. Gv 250 iyidir. Uzun yolda gider şehir içindede çok yormaz. Performansını Gt 250 den biliyor olmalısın zaten.
-
Bence GV300'ü bekleyin. Ülkemize 250 cc olarak mı gelecek hala belli değil. Ayrıca Üniteks çok sorunlu bir distribütör. 2015 öncesi hiçbir modelde garanti kurallarına uymadı. Hal böyleyken "artık üretimi durdu" diye de ilgilenilmeyebilir GV250'ler ile. Bu sadece teori tabii.
GV250 1 sene boyunca kullandım. 250 cc sınıfında en az sorun yaşayacağınız motosiklet. Her yola geliyor. Uzun yolda da çok başarılı. Çanakkale ve Tekirdağ gibi yerlere gittim. Ne yolda kaldı, ne de bir sorun hissettirdi. Ama yedek parça işini internetten çözmeniz gerekiyor. Tek sıkıntısı budur.
Bence 2. el almayın, çünkü ilk sahipleri genelde çok alakasız tipler oluyor. İmkanınız el veriyorsa sıfır alın. Ama dediğim gibi GV300'ü beklemenizde fayda var. Çünkü GV300'de ön-arka disk fren ve ABS'li + şekil olarak Sportster 48'e çok yakın olduğundan tasarımı çok hoş. Ben şu mesajımda ilgili başlıkta biraz görsel paylaşmıştım:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3779272
Bu arada bu forumun adeti gereği bir motor hakkında bilgi istersin başkasını önerirler. GV250 ile Inazuma arasında ciddi bir sürüş keyfi farkı var. Cruiser istiyorsan şehiriçinde sıvı soğutma olduğundan daha ideal olacağı için Daelim Daystar 250 daha uygundur. Ancak tek silindir ve uzun yol performansı hakkında bilgim yok.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
ya ben de ,malum üniversite bitiyor, gezmek için bi motor arıyorum da gv250 nin işçiliği nasıldır? bir de kronik gaz kesme sıkıntısı ve efi nin labla sensörü arıza veriyormuş diye duyuyordum daha önceleri şu anki durum nedir?. Mekanik bir motor arıyorum bu yüzden ve malzeme işçiliği çok iyi olsun istiyorum.
-
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
ya ben de ,malum üniversite bitiyor, gezmek için bi motor arıyorum da gv250 nin işçiliği nasıldır? bir de kronik gaz kesme sıkıntısı ve efi nin labla sensörü arıza veriyormuş diye duyuyordum daha önceleri şu anki durum nedir?. Mekanik bir motor arıyorum bu yüzden ve malzeme işçiliği çok iyi olsun istiyorum.
Kronik sıkıntısı yok. En azından EFI modellerde. Gaz kesme buji pipolarının çatlaması veya rölanti sensörünün iyi ayarlanmamasından kaynaklanır. FI lambası yanıyorsa da ya yan sehpa müşürü arızalıdır, ya da oksijen sensörü. Bunlar kronik değil, zamana bağlı olarak karşılaşacağınız problemler. Ben mümkün mertebe düzgün kullandığımdan hiçbiri ile karşılaşmadım. Kulaktan dolma bilgileri bir kenara bırakın, 2014 modelini kullanmış biri olarak direk söylüyorum.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
31 Aralık 2015, 20:25
#10
anotherbrick adlı üyeden alıntı
Herkese selam
İmzamdaki motosiklet olan Hyosung GTR 250 mi sattım ve artık uzun gezilerde daha rahat edeceğim ve keyif alabileceğim bir cruiser motora geçmeyi istiyorum.
250 cc kategorisinde çinli olmayan tek cruiser motor Hyosung GV250.
Daelim Daystarın malzeme kalitesini çok iyi bulmadım ve tasarım olarak tatmin etmedi.
İtalya EICMA fuarında Hyosung ürün gamındaki bütün motosikletleri değiştireceğini ve artık GV250 yerine artık GV300 üreteceğini söyledi.
1 yıldır motosiklet kullanan ve piyasa şartlarını çok iyi bilmeyen bir kullanıcı olarak üretimi bitecek bir GV 250 almak mantıklı olur mu?
GV 250 kendi sınıfında oldukça kaliteli bir motordur. enjeksiyonlu modellerinde çeşitli sensör problemleri var ancak üstesinden gelinmeyecek şeyler değil. Cruiser sınıfı için kısa ve orda mesafeli gezilere uygun derler, gerçektende öyle 300 km üzerinde yorucu olmaya başlar. ancak çeşitli önlemlerle(sırtınızı dayanacağınız şekilde arkaya çanta bağlayabilirsiniz veya sürücü için sisy bar takılabilir, ön cam takılabilir.) bu mesafeyi biraz daha uzatabilirsiniz.
Öncelikle hyosung kullanıyorsanız servislere güvenmeyin belli şehirlerde bu motorlardan anlayan ustalar ve servisler var bunları motorun başlığından öğrenip her hangi bir durumda onlarla iletişime geçerseniz sorun yaşamazsınız.
Yedek parça olarak 2005 modelin parçalarını bile bulabilirsiniz. Zaten genelde birşey lazım olduğunda türkiyede olsa dahi koreden parça tedarik yoluna gidilir. Daha hızlı ve daha uygun fiyata getirmiş olursunuz.
Eğer cruiser motor kullanmak istiyorsanız gv 250 öneririm.
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
ya ben de ,malum üniversite bitiyor, gezmek için bi motor arıyorum da gv250 nin işçiliği nasıldır? bir de kronik gaz kesme sıkıntısı ve efi nin labla sensörü arıza veriyormuş diye duyuyordum daha önceleri şu anki durum nedir?. Mekanik bir motor arıyorum bu yüzden ve malzeme işçiliği çok iyi olsun istiyorum.
Ben 2006 modelini 25.000 km kullandım 2.5 sene boyunca. Elbette sorunlar yaşadım ama buraya yazmaya değecek kadar önemli sorunlar olmadı kısaca motorumdan çok memnundum. gaz kesme problemi 2005-2008 modeller arasında yaşanıyordu ve her zaman yaşanmayan anlık bir sorundu. ben hiç rahatsızlık duymadım yaptırmayıda düşünmedim.
Efi modellerinde ise çeşitli sensörlerde arızalar meydana geliyor ve değiştirmek zorunda kalıyorsunuz.
Malzeme kalitesi olarak bence yeterlidir boyası, kullanılan plastikleri ve motor bloğu iyidir.
-
250 cc alacagim çünkü 250 cc den büyük 10 yasini devirmis makinclere bile 20 bine yakın fiyatlar isteniyor. Hakettikleri icin değil piyasada bu segmentte olan boşluktan dolayi böyle fiyatlaniyor.
Keşke 250 cc Japon cruiser Turkiye ye getirilse. Orta fiyatta kaliteli motora bineriz hem ikinci eller mantikli fiyatlara iner.
İkinci el 2014 veya 2015 az kullanilmis GV250 almayi düşünüyorum.
-
mantıklı tabide ben olsam freedom alırım
-
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Cruiser istiyorsan şehiriçinde sıvı soğutma olduğundan daha ideal olacağı için Daelim Daystar 250 daha uygundur. Ancak tek silindir ve uzun yol performansı hakkında bilgim yok.
MOTOSİKLETLE KORE-MOĞOLİSTAN-RUSYA- TURKİYE ETABI
http://daelimtr.com/Haberler/Daystar-ile-Dunya-Turu
hyosung da rx 125 sm ile birine sponsor olup koreden buralara göndermişti zamanında....
-
nasıl ve kaça aldığın önemli.ikinci el temiz ve ekonomik enjeksiyonlu bir motor bulduysan al derim. senelerce binersin oldukça da rahat bir motor. uzun yolda da oldukça güçlü iyi.tam bir gezi motoru.
-
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Kronik sıkıntısı yok. En azından EFI modellerde. Gaz kesme buji pipolarının çatlaması veya rölanti sensörünün iyi ayarlanmamasından kaynaklanır. FI lambası yanıyorsa da ya yan sehpa müşürü arızalıdır, ya da oksijen sensörü. Bunlar kronik değil, zamana bağlı olarak karşılaşacağınız problemler. Ben mümkün mertebe düzgün kullandığımdan hiçbiri ile karşılaşmadım. Kulaktan dolma bilgileri bir kenara bırakın, 2014 modelini kullanmış biri olarak direk söylüyorum.
peki hocam 2. el temizini bulmak kolay mıdır.Diyelim ki bulduk şu sıralarda almak mantıklı mıdır. bir de uzun yol çekecem 700km gibi.
-
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
peki hocam 2. el temizini bulmak kolay mıdır.Diyelim ki bulduk şu sıralarda almak mantıklı mıdır. bir de uzun yol çekecem 700km gibi.
Kolaydır. Motosiklet almanın zamanı yoktur. Uzun yol için öncelikle uzun yola uygun bakım yaptırmanız/yapmanız lazım. Az kullanılmış 2014-2013 modellerle ilgilenin. Her yolu kaldırır. Öyle basit bir motosiklet değildir. Arızaları genelde elektrikseldir. Mekaniğinde ve motor bloğunda sorun yaratmaz, eğer hor kullanmazsan. Ancak benim görüşüm GV300'ü beklemekten yana. Hem 250'lerin piyasası düşer hem de GV300 geldiğinde onu alıp daha kaliteli bir motosiklet sahibi olabilirsiniz.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)