Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

600cc mi 1000cc mi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    heia2654 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Aralık 2011
    Abicim sen git vfr 800'ü al, cc tam ortada, en güvenilir motorlardan ve ss tadında bir sport touring. Bi de alınca beni çağır bi tur atiim çok merak ediyorum o aleti :D
    telike bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    04 Haziran 2004
    Motosikleti
    Mondial, M 150 Vulture
    1000 cc olursun lord.

  3. #23
    kivancern - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600RR, Yamaha XMAX 250 ABS
    Bende fikrimi paylasiim bari.. 1000cc ile 600cc nin aslinda bence temel farki guc ve torq egrileri..

    Litrelik makinalar 2k devirde iken bile cok kotkutucu bir tork sunuyor sana.. 600luklerin cogu alt devirleri 250cc bin orta devirlerine cok benziyor..

    Bu da aslinda temel bir sorun olusturabilir senin icin.. gazi anlik yanlis acman motoru altindan ucurucaktir litrelikde..

    Sanki 600 luk alip alisana kadar dusuk devir tutmak senin icin daha iyi..

    Fakat benim gaz kontrolum iyi panik yapmam bilincliyim diosunda litrelik de alabilirsin..


    Litrelik alet evet cok guzel ama bence ikinci bir motor olmadan surekli o gaz koluna dikkst etmek bi sure sonra zor olabilir..

    Ben 600 luk aldim pisman da deilim fakat 1000 ligin o torkuda cezbetmior deil..

    600 luk golf r ise binlik ford mustang dir (arabalara ilgin varsa).. ikisininde performansj cok yakin olmasina ragmen (0-100) size verdikleri keyif varkli

  4. #24
    nefretxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Suzuki gsxr-1000 l5 -Honda cbr 250 2013
    Alıntı kivancern adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende fikrimi paylasiim bari.. 1000cc ile 600cc nin aslinda bence temel farki guc ve torq egrileri..

    Litrelik makinalar 2k devirde iken bile cok kotkutucu bir tork sunuyor sana.. 600luklerin cogu alt devirleri 250cc bin orta devirlerine cok benziyor..

    Bu da aslinda temel bir sorun olusturabilir senin icin.. gazi anlik yanlis acman motoru altindan ucurucaktir litrelikde..

    Sanki 600 luk alip alisana kadar dusuk devir tutmak senin icin daha iyi..

    Fakat benim gaz kontrolum iyi panik yapmam bilincliyim diosunda litrelik de alabilirsin..


    Litrelik alet evet cok guzel ama bence ikinci bir motor olmadan surekli o gaz koluna dikkst etmek bi sure sonra zor olabilir..

    Ben 600 luk aldim pisman da deilim fakat 1000 ligin o torkuda cezbetmior deil..

    600 luk golf r ise binlik ford mustang dir (arabalara ilgin varsa).. ikisininde performansj cok yakin olmasina ragmen (0-100) size verdikleri keyif varkli
    Hocam kendimi biliyorum bilinçli kullanıcıyım yaşım 19 ama öyle gaza gelmiyorum babam ve ailem sağolsun yavaş eğittiler beni arabada bile tek veya babam ile 100km sürati geçtiğim görülmemiş.Cbr 250 de bile 3 senede son hıza 2 veya 3 kere görmüşümdür uzun yol veya kısa yol 120-130 max süratle seyrediyorum.Gaz kontrolüm ve frenajım kendime göre iyi başkasının gözünde ne olur veya nasıl anlar bilemiyorum ama kendime güvenim var.Yüksek cc bir motora geçtiğimde onu tam anlamıyla hakimiyeti sağlayana kadar sıkıntı zorluk yaşayacağım biliyorum ve kendimi buna hazır etmeye çalışıyorum.Eğitimlerimi havalar ısınınca sezon açılınca alacağım konuştuğum 1-2 yer ve gis akademi birde honda güvenli sürüş okulu var buralardan eğitim alacağım o eğitimlerime kadar eski motorum cbr zaten benimle duracak ss motor ekstra yanında küçük cc motorda istiyor.Eğitimlerimi alırım ehliyetimi alırım öyle çıkarım trafiğe.Eğitim şart bu ülkede bunu biliyorum ve alacağımda ama tek istediğim ss makinede gsx-r başka motor beni bağlamıyor kendine çekim kuvveti oluşamıyor bende.Zaten motora 5 yıl oldu başlayalı tek hayalim oydu ve Allahım nasip kısmet ederse o olacak gibi duruyor.Ben kendimi o motora adamış durumdayım şu merete başladığımdan beri

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------

    Alıntı cemalkd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abicim sen git vfr 800'ü al, cc tam ortada, en güvenilir motorlardan ve ss tadında bir sport touring. Bi de alınca beni çağır bi tur atiim çok merak ediyorum o aleti :D
    Hayırlısı ne olur ne kısmet olur bilinmez ama düşünürsem forum üzerinden irtibat kurarız kullanmak için veririm ama direğin ordan dönüp gelmek koşuluyla

  5. #25

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Alıntı nefretxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ehliyetimi alırım öyle çıkarım trafiğe.
    Bu guzel bir surpriz oldu.

  6. #26
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Bence direk sonuça git Hayabusa al bi daha değiştirmeye uğraşmazsın

  7. #27
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Şehir içi kullanım için 600cc ile 1 litre arasında ciddi tork farkı var. Litre motorda güç yapmak için devir arttırmak zorunda değilsiniz. Devir nerde olursa olsun gidiyor, o da büyük rahatlık şehir içinde. Hesap kitap yazmak zorunda olmuyorsunuz. Düşük devirlerde 600cc cruiser rahatlığında oluyor alet. Ama Cruiser aksine yüksek devirde de güç üretmeye devam ediyor. 600cc de o kadar rahat gitmek mümkün değil, devire dikkat etmek gerekiyor. Onun da ayrı zevki var gerçi. Ama kesinlikle yüksek hacim daha rahat. Yoksa hepsi her mantıklı hızda gidiyor zaten.

  8. #28
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Sen kafaya gsxr`ı koymuşsun bizden mantıklı birkaç cevap arıyorsun. Malesef onu alman için hiç bir mantıklı sebep yok.

    Hayalindeki motor oysa onu almanı isterim. Ama bundan sonraki motorun ne olacak? 1-2 seneye sıkılacaksın bu motordan. O zaman hayabusaya mi geçeceksin?

    İllaki büyük motor alacaksan bence 600lük al, tadını çıkar. 600lük kullanmadan 1000liğe geçersen aradaki farkı asla anlamayacaksın. 1000 likten de tat alamayacaksın.

    Üstte çok güzel yorum yapanlar var. Onları dikkatli oku. Yaş olarak çok tehlikeli bir yaştasın. Senin gibi aklı başında bir insanı kaybetmek istemeyiz.

  9. #29
    nefretxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Suzuki gsxr-1000 l5 -Honda cbr 250 2013
    Alıntı enxdesign adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen kafaya gsxr`ı koymuşsun bizden mantıklı birkaç cevap arıyorsun. Malesef onu alman için hiç bir mantıklı sebep yok.

    Hayalindeki motor oysa onu almanı isterim. Ama bundan sonraki motorun ne olacak? 1-2 seneye sıkılacaksın bu motordan. O zaman hayabusaya mi geçeceksin?

    İllaki büyük motor alacaksan bence 600lük al, tadını çıkar. 600lük kullanmadan 1000liğe geçersen aradaki farkı asla anlamayacaksın. 1000 likten de tat alamayacaksın.

    Üstte çok güzel yorum yapanlar var. Onları dikkatli oku. Yaş olarak çok tehlikeli bir yaştasın. Senin gibi aklı başında bir insanı kaybetmek istemeyiz.
    Her motor alımında sizde yaşamışsınızdır insanın kafası güzelleşiyo o mu bumu acaba diye kararsız kalıyo acaba ne olur bana ne iyi olur bu tecrübeye ne en uygun olur sonra millette daha çok kafa karıştırıyo çevrendeki insanlar onları dinlememek en iyisi ama şeytan dürtüyo işte söyledikleri laflardan tam kesinleşmeden önce şu 1-2 önceleri 600rr istiyordum onunla mutlu mesut bi 30-40 bin devirip daha sonra 1000cc ye geçme hayallerim vardı ama motor alma işi kesinleşince acaba diye tereddütte kalıyorum çok sıkıntılı dönemmiş şu yeni motor alma hele yüksek cc insanda birde tatmin olmama duygusu var oda iyice kafamı yedi bitirdi şimdi diyorum alırım 600cc ama daha sonra yetmez ise bünyeyi besleyemez ise ne olacak o yüzden baya tereddütte kalıyorum ama bu gidişle 600cc ye binme hayallerim gerçekleşecek gibi yada kademeyi daha öne alırım bi cbr 500 alıp 15-20 bini devirip öyle 600cc ye geçmeye niyet ederim bilmiyorum ama gsx-r'larında bir yere kaçtığı yok şimdide satılıyor bundan 2 yıl sonrada satışta olacaklar acele edip kendimi kaptırıp Allah göstermesin en ufak bir kazada ölmek istemiyorum açıkcası galiba kademeyi 500-600-1000 cc olarak yükseltmeyi hedeflemeye başladım gibi duruyor

  10. #30
    kivancern - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600RR, Yamaha XMAX 250 ABS
    Alıntı nefretxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam kendimi biliyorum bilinçli kullanıcıyım yaşım 19 ama öyle gaza gelmiyorum babam ve ailem sağolsun yavaş eğittiler beni arabada bile tek veya babam ile 100km sürati geçtiğim görülmemiş.Cbr 250 de bile 3 senede son hıza 2 veya 3 kere görmüşümdür uzun yol veya kısa yol 120-130 max süratle seyrediyorum.Gaz kontrolüm ve frenajım kendime göre iyi başkasının gözünde ne olur veya nasıl anlar bilemiyorum ama kendime güvenim var.Yüksek cc bir motora geçtiğimde onu tam anlamıyla hakimiyeti sağlayana kadar sıkıntı zorluk yaşayacağım biliyorum ve kendimi buna hazır etmeye çalışıyorum.Eğitimlerimi havalar ısınınca sezon açılınca alacağım konuştuğum 1-2 yer ve gis akademi birde honda güvenli sürüş okulu var buralardan eğitim alacağım o eğitimlerime kadar eski motorum cbr zaten benimle duracak ss motor ekstra yanında küçük cc motorda istiyor.Eğitimlerimi alırım ehliyetimi alırım öyle çıkarım trafiğe.Eğitim şart bu ülkede bunu biliyorum ve alacağımda ama tek istediğim ss makinede gsx-r başka motor beni bağlamıyor kendine çekim kuvveti oluşamıyor bende.Zaten motora 5 yıl oldu başlayalı tek hayalim oydu ve Allahım nasip kısmet ederse o olacak gibi duruyor.Ben kendimi o motora adamış durumdayım şu merete başladığımdan beri

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------



    Hayırlısı ne olur ne kısmet olur bilinmez ama düşünürsem forum üzerinden irtibat kurarız kullanmak için veririm ama direğin ordan dönüp gelmek koşuluyla
    Hocam karar senin ama bilinc edinmek farkli.. sen gixer a agisik olabilirsin ama onemli olan motosiklet surmeyi anlmak teknigini bilmek

  11. #31
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    600 700 800 1000 veya daha fazlası. ben uzun yol kullanımı için şahsen kaç cc olursa olsun sportouring öneririm. vfr800 efsane makinadır. onun dışında 650cc st makinalar da var. uzun yolda da gazlamada da işini görecek hondanın özellikle cbf serisi çok iyidir. cbf1000 oy oy oy

  12. #32

    Üyelik
    24 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Activa-Pcx-cbr250r-Xj6N-BAVYERALI :) K1200R
    250r dan xj6 N e geçmiş biri olarak hemen hemen arkadaş ile aynı tecrübe ye sahibiz gibi diyelim;Velhasıl şöyle bir şansım vardı 2 hafta kadar motorunu kullanabilecegim bir can dostum var 600rr ı olan 3. Gün geri verdim ve Xj6 N aldım sebebi 600rr beni biyere saplamadan bence 4 silindir uysal bi makina ile km ler yapılmalı sonrasında ss alınması taraftarıyım 250r da yetmiyor diye gaz kolunu bittiği halde çevirmeye çalışan ben şimdi milimetre milim gaz açmayı öğreniyorum ya teker sarar ya tekere kalkarsin benim gibi şanslı isen düşmez devam eder dersler çıkarırsin yavaş yavaş öğrenmeye devam saygılar
    .


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)