Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Honda CBR250R vs Yamaha R25 | Farkları, tavsiyeniz?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Kasım 2015
    Merhaba,
    Bu sene içinde üniversiteye geçeceğim. Ciddi derecede racing hevesim var, heves değil tutku desek daha doğru olur. Gün boyunca bu sitede takılıyorum, her şeyi inceliyorum falan..
    Belki bu konuda açılmış 100'üncü konudur, heyecanımı hor görmeyin.
    Kawasaki 250R'a çok hevesim vardı, görünüşünden dolayı. Yamahaya pek bakmamıştım. Forumda durumumu göze alarak tavsiye istedim iki motor arasında, herkes Honda CBR250R dedi.
    Yamahayı tasarım yönünden sevmezdim, bu gün bi girdim, merak ettim. Yamaha R25.. Siyah rengine geldim, harikaydı. Hondanın siyah renginden daha estetik ve agresif..

    Sorularıma geçelim arkadaşlar..
    1-Yamaha çift silindirli, honda tek silindirli. Bu durumda yamahanın daha performanslı ses konusunda daha gür olacağını sanıyorum. Doğru mu?
    2- Fiyatları neredeyse aynı. Zaten sıfır alacağım. Fakat, servis ve yedek parça bakımından arada ne gibi bir fark olur? Sonuçta öğrenci olacağım, çok cızlatırmı içimi?
    3- Hangisi daha performanslıdır?
    4- Siz olsanız hangisini seçerdiniz?

    Teşekkür ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    MotoGlock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2015
    Motosikleti
    YZF-R25 2015'
    İlk motorsa yamahaya yaklaşma. fazla tecrüben yoksa kesinlikle alma yamahayı. kendini bilen kişi kullanabilir. 600 rr da kullanabilir. ama bi'an gelir sokak arasında vs. daha refleksler gelişmediyse başkasının hatasıyla yatırırsın motoru.
    Yatırdım. motor garajda 1 haftadır falan. para biriktiriyorum. çizikler için bi pasta cila denicem ve bi kaç yedek parça alıcam. olmazsa grenaj değişecek vs.vs.
    baş ağrısı sadece. ilk motorsa 125 lik bişey yada en kötü cbr250 al. tabi bunlar benim düşüncem.
    tecrübe varsa r25. tecrübeli adama bundan zevkli 250cc yoktur
    computeus bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    20 Kasım 2015
    Alıntı MotoGlock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk motorsa yamahaya yaklaşma. fazla tecrüben yoksa kesinlikle alma yamahayı. kendini bilen kişi kullanabilir. 600 rr da kullanabilir. ama bi'an gelir sokak arasında vs. daha refleksler gelişmediyse başkasının hatasıyla yatırırsın motoru.
    Yatırdım. motor garajda 1 haftadır falan. para biriktiriyorum. çizikler için bi pasta cila denicem ve bi kaç yedek parça alıcam. olmazsa grenaj değişecek vs.vs.
    baş ağrısı sadece. ilk motorsa 125 lik bişey yada en kötü cbr250 al. tabi bunlar benim düşüncem.
    tecrübe varsa r25. tecrübeli adama bundan zevkli 250cc yoktur
    Yorumun için teşekkür ederim, beni düşünmen hoşuma gitti.
    Fakat öğrenci olduğumu belirttim, 125'lik alıp sürekli değiştirecek bir bütçeye sahip değilim. 250'lik alıp devamlı kullanacağım. Ve merak etme, motoru kullanmadan önce hondadan 3 adet eğitim alacağım. Sıkıntı olmaz yani, kendimide arkamda bıraktıklarımıda düşünen bir gencim. Şimdi sorumu tekrar cevaplayabilirmisin?

  4. #4
    MotoGlock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2015
    Motosikleti
    YZF-R25 2015'
    Alıntı bladekardes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yorumun için teşekkür ederim, beni düşünmen hoşuma gitti.
    Fakat öğrenci olduğumu belirttim, 125'lik alıp sürekli değiştirecek bir bütçeye sahip değilim. 250'lik alıp devamlı kullanacağım. Ve merak etme, motoru kullanmadan önce hondadan 3 adet eğitim alacağım. Sıkıntı olmaz yani, kendimide arkamda bıraktıklarımıda düşünen bir gencim. Şimdi sorumu tekrar cevaplayabilirmisin?
    soruna evet ya da hayır diye cevap vermek kestirip atmak olur, o yüzden uzattım biraz, affola.
    ben de öğrenciyim.
    olası bi kazayı düşünürsek honda
    okula git gel, gezme falan filan dersek yine honda çünkü yakıt tüketimi.
    Yamaha kullanışa göre değişir ama çok yakıyor. kesinlikle öğrenci adama göre değil. bu yüzden yine honda cbr250r derim.
    yamahacı veya hondacı değilim, eksileri artıları düşünmek lazım. onun dışında yamaha gidişiyle sesiyle görüntüsüyle ( herkese göre değişir.) daha iyi gibi.
    ama bence cbr 250r iyidir.
    Kontrol edebildiğin güç güldürür, edemediğin öldürür.

  5. #5

    Üyelik
    20 Kasım 2015
    Alıntı MotoGlock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    soruna evet ya da hayır diye cevap vermek kestirip atmak olur, o yüzden uzattım biraz, affola.
    ben de öğrenciyim.
    olası bi kazayı düşünürsek honda
    okula git gel, gezme falan filan dersek yine honda çünkü yakıt tü....
    Güzel yorum oldu, teşekkür ederim.

  6. #6
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Yeni kasa cbr 250 r yi bekle abs li olacakmış hem de...

  7. #7

    Üyelik
    20 Kasım 2015
    Alıntı Keoma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni kasa cbr 250 r yi bekle abs li olacakmış hem de...
    Vay, peki bakalım.. R25'de yok mu ki abs?

  8. #8
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Yamaha Yzf R25 kimilerine göre başlangıç motoru değil. Bana göre başlangıç motorlar arasındaki en güçlüsü. AEA motorun çok hızlı gittiğinden iyi gazladığından bahsetti. Ancak kalkışta öyle ok gibi fırlamadığını da belirtti. Başlangıç motoru olarak en önemli şey budur. R25 yüksek devirde bi 400-500cc gibi gidiyor evet ama düşük devirde de gayet sakin. Bizzat kendim bindim ve bence insanlar kulaktan dolma bilgilerle konuşuyor.

    Kalıp olarak CBR 250R dan 1 tık büyük gözle görülmüyor bile kağıt üstünde. CBR 250R a göre R25 daha iyi kalkıyor ancak trafikte ikiside aynı bir farkları yok.

    Yakıt tüketimi 250cc ler arasında en iyisi CBR 250R'dır.

    Yamaha'nın yedek parçası Kawasaki'ye göre çok daha ucuz Honda'dan da biraz daha pahalı.

    Yamaha'nın da çoğu yerde servisi var. Sıkıntı olucağını pek sanmıyorum. Tabiki Honda kadar çok değil.

    2015 model R25 ve CBR 250R aslında bir birine çok benzer aletler. 1-2 farkı var; 250R ın oturuşu daha rahat, R25 performans olarak daha iyi, 250R daha masrafsız (düşük yakıt ucuz parça), şekil olarak en iyisi R25, lastik olarak R25 daha iyi onunkilerde kötü ama 250R a göre daha uzun süre kullanılabilir.

    Benim tercihim R25 olur. 1 sene sonra cc yükseltmeye çalışmak yerine R25 alır 2-3 sene kullanırım performans olarak beni tatmin eder. CBR 250R alsam en iyi 1 sene sonra satar 600cc ye geçerim. Eğer hemen cc yükseltmek istemiyorsan R25 daha iyi bir tercih BENCE.

  9. #9
    kivancern - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600RR, Yamaha XMAX 250 ABS
    1. Sesleri ikiside cok benzio sadece devir alirken yamaha daha fazla bagirio sanirim
    2.honda her seyiyle daha ucuz.. benzin parasi da dahil.
    3. R25 daha performansli ama 36 beygire 28 beygir gibi bir fark var sanirim rakamlardan tam emin deilim.
    4. Alip omurluk kullancaksam r25 tercih ederdim fakat ilerde gecia yapmayi dusunuosam cbr..

    Ikisinin arasinda at la deve gibi fark yok sonucta ikiside 250cc.. biri 6 saniyede dieri 7 saniyede 100 e cikio.. araba perspectifine koyucaksan birisi evo dieri sti yada mustang vs camaro

    600 luk yada 1000 lik motorlar gibi bi performs sicrayisi yok arasinda
    AWESQME bunu beğendi.

  10. #10
    Yiğit_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2014
    Motosikleti
    Yzf r125
    Alıntı Keoma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni kasa cbr 250 r yi bekle abs li olacakmış hem de...
    Fuarda göstermediler ki nerden duydun geleceğini?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------

    Alıntı kivancern adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. Sesleri ikiside cok benzio sadece devir alirken yamaha daha fazla bagirio sanirim
    2.honda her seyiyle daha ucuz.. benzin parasi da dahil.
    3. R25 daha performansli ama 36 beygire 28 beygir gibi bir fark var sanirim rakamlardan tam emin deilim.
    4. Alip omurluk kullancaksam r25 tercih ederdim fakat ilerde gecia yapmayi dusunuosam cbr..

    Ikisinin arasinda at la deve gibi fark yok sonucta ikiside 250cc.. biri 6 saniyede dieri 7 saniyede 100 e cikio.. araba perspectifine koyucaksan birisi evo dieri sti yada mustang vs camaro

    600 luk yada 1000 lik motorlar gibi bi performs sicrayisi yok arasinda
    Sesleri hiçte birbirine benzemiyor. O konuda eksikliğiniz var cbr bildiğin traktör sesi gibi....R25 ses konusunda çok iyi.

  11. #11
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Alıntı Yiğit_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fuarda göstermediler ki nerden duydun geleceğini?[COLOR="Silver"]
    ABS opsiyonlu olucak KTM - Kawasaki gibi. Yani ABS li fiyatı daha pahalı olucak. 1.500 tl gibi bişi oynar heralde.

    http://hondamotorcyclesreviews.com/2016-honda-cbr-250r/

  12. #12
    kivancern - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600RR, Yamaha XMAX 250 ABS
    Alıntı Yiğit_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fuarda göstermediler ki nerden duydun geleceğini?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------



    Sesleri hiçte birbirine benzemiyor. O konuda eksikliğiniz var cbr bildiğin traktör sesi gibi....R25 ses konusunda çok iyi.
    Zevk meselesi hocam bence ikiside traktor gibi biri daha cok bario

  13. #13
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Yakıt, parça, konfor cbr da daha iyi. R25 de titreşim var alt devir yok oğlu yok yakıt fazla. Buna karşılık Son hızı daha yüksek. Amma lakin ki kararınızı zaten vermişsiniz. Tercihiniz ses, ve şekil şukulsa görüntüsü ve çift silindiri ile r25 daha iyi gibi. Gerçi yeni kasa cbr lar da gayet iyi ama zevk tabi

  14. #14
    Yiğit_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2014
    Motosikleti
    Yzf r125
    Alıntı AWESQME adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ABS opsiyonlu olucak KTM - Kawasaki gibi. Yani ABS li fiyatı daha pahalı olucak. 1.500 tl gibi bişi oynar heralde.

    http://hondamotorcyclesreviews.com/2016-honda-cbr-250r/
    Kasa aynı kasa bizim bahsettiğimiz bu değil tokyo fuarında gösterilen konseptin yol versiyonuydu.

  15. #15
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Alıntı Yiğit_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kasa aynı kasa bizim bahsettiğimiz bu değil tokyo fuarında gösterilen konseptin yol versiyonuydu.
    Nerede gösterilip gösterilmediğinin bir önemi yok resmi açıklamada Honda CBR 250R 2016 modelinde ABS opsiyonu olucak. İstersen ABS li istemezsen düz.

    Sizin sorduğunuz CBR 250RR sa o daha tanıtılmadı ama bu konuda konuşulan CBR 250R.
    Kısaca ben;

  16. #16
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı bladekardes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125'lik alıp sürekli değiştirecek bir bütçeye sahip değilim.
    Yanlış düşünce.

    125 cc alıp satınca zarar etmiş , 250cc motosiklete 15bin küsür TL verince nokta atışı yapmış mı oluyorsun ?

    r25 hızlı kalır, onun yerine cbr250 al yorumu da çok komik

    Başlangıç modeli olarak geçse de bunların hiçbiri ile sıfır deneyim ile trafiğe girilmesini doğru bulmuyorum.
    GP500-1st bunu beğendi.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  17. #17
    MotoGlock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2015
    Motosikleti
    YZF-R25 2015'
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış düşünce.
    evet yanlış, şayet ben 125likle başlayıp satıp r25 alsaydım grenaj masrafına girmeyecektim. al sat yapmak daha normal sanırım.
    Kontrol edebildiğin güç güldürür, edemediğin öldürür.

  18. #18
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başlangıç modeli olarak geçse de bunların hiçbiri ile sıfır deneyim ile trafiğe girilmesini doğru bulmuyorum.
    Niye doğru bulmuyorsun merak ettim...Bence 125cc ile 250cc arasında ki fark 250-600 yada 600-1000 arasındaki fark kadar değil. İkiside trafikte aynı kıvraklığa sahip bence. En azından bi 600cc değil. Parası olan insan 125cc yerine genelde 250cc almayı tercih ediyor. Bunun sebebi de top speeddir her zaman.
    Kısaca ben;

  19. #19
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı AWESQME adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Parası olan insan 125cc yerine genelde 250cc almayı tercih ediyor.
    İşte ufak bir prüz var ,

    Para yok

    Arkadaş kısıtlı bütçesi olduğunu söylemiş. Elindeki tüm parasını 250cc bir makineye yatırmasını ve bunu sıfır deneyim ile yapmasını doğru bulmuyorum.

    Evet bu aletler sonuçta 100km hız üzerine çıkınca tıkanan, kolay idare edilebilen makineler olabilir. Ama vites devir ilişkisini öğrenmek, trafikte pozisyonlanmayı, yol okumayı alışkanlık haline getirecek aletler de olsa düşe kalka öğrenilecek aletler değil.

    Evet commuter, iğrenç tasarımları var ama Cbf, ybr gibi makinelerle 1 sezon geçirmek çok zor değil.

    125cc motor sürersen 250cc'de hayatta düşmessin demeye getirmiyorum, ki zaten ben de düşüp kalkıyorum.

    Bana göre öğrenci bütçesi ile alınacak makineler değil.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  20. #20
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı AWESQME adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Niye doğru bulmuyorsun merak ettim...Bence 125cc ile 250cc arasında ki fark 250-600 yada 600-1000 arasındaki fark kadar değil. İkiside trafikte aynı kıvraklığa sahip bence. En azından bi 600cc değil. Parası olan insan 125cc yerine genelde 250cc almayı tercih ediyor. Bunun sebebi de top speeddir her zaman.
    Bana göre de xt660x iki motordan daha kıvrak, hadi bakalım. O zaman bu motorla başlasınlar. Sen hiç 180-190 giderken panik fren yapmak zorunda veya kaçış manevrası yapmak ZORUNDA kaldın mı veta daha yüksek hızda. İnan bana güven özveri ve tecrübe ister, 100 ile fren yapmaya benzemez. 125-250 arasındaki fark da budur. Yoksa sıfır tecrübeli arkadaşım da oturup düz yolda benim motorumu sürebiliyor.
    berkcigdem ve JuxtaCrucem bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler