Regal Raptor Spyder & Daytona Tercih
-
Arkadaşlar bu iki modelden birisini alıcam yüksek ihtimal 350cc olucak. Kafamdaki soru şu; ben 1.93 boyunda 100-110 kilo aralığında gidip gelen biriyim yani cüsseli. Cüssemden dolayı genelde herkes spyder öneriyor daha rahat olursun diyor fakat benim gönlüm biraz daytonadan yana. Daytona altımda ufak durur mu? Spyder da manevra zor bir acemi olarak çok zorluk çeker miyim? Tavsiyeniz ne olur?
Reklamlar
-
daytona daha kaliteli gözüküyor, ben spyder kullanmıştım. o zamanlar aynı zamanda gv 250 sahibiydim, gv 250 den sonra bana oyuncak motor hissi vermişti o kadar uzun, büyük bir motor olmasına rağmen...
daytona senin altında küçük kalacaktır ancak manevraların çok daha rahat olucak.. spyder ise boyuna uygun ama kullanması zor bir motor olacaktır. ikisininde artıları eksileri var anlayacağın...
birde son tavsiyem 250 cc alman yönünde boşuna vergi verme bence, arada çok fazla beygir farkı yok.. spyder 250 120-130 civarında süratlere çıkabiliyor
-
Ne kadar vergi farkı var aralarında? Ben biraz ağır olduğum için standart max hızın altında kalıcaktır motor o yüzden 350cc 24 hp daha cazip gelmişti.
-
-
Ikisininde amortisor sistemleri berbat diye biliyorum, aklinda bulunsunda goz onunde bulundur
-
İkisininde amortisörler oldukça sert, bunun +sını virajlarda -sini çukurlarda hissetmek mümkün. Spyder daha kötü bir manevraya sahip, ama daha uzun, daha iri duruyor. Daytonanın manevrası nazaran daha iyi, oturuş pozisyonu da spydera göre daha rahat. Çok yerde okuduk, 250 cc ile 350 cc arasındaki güç farkını, özellikle yokuş çıkarken ve ara hızlanmalarda 350 cc daha başarılıyken normal seyahat esnasında 250 ccde yeterli geliyor. 250 cc daytona vardı, 130 gösterirken aslında 120 yapıyordu, bu da o motorun tam gaz (rüzgar ve meyil durumuna göre değişebiliyor) yapabildiği maksimum ortalama sürat olduğu için gaz kolunu az daha çevirecek yeriniz kalmıyordu. Bunun oluşturduğu risk + tam gaz gitmenin motora ve sürücüye yaptığı yorucu etki göz önüne alındığında 350 cc olanı daha mantıklı olabilir.
-
Bende 350cc de karar kıldım ama 2. el piyasasında şuan 350cc kıtlığı var gibi bakalım ya beklicez yada olanla yetinicez.
-
daytona spydere göre daha uzun..
-
Ne olur uzak dur parani çöpe atma. Amortisör yok denebilir. Olani da 1500 km de patladi yenilerine 450 tl istiyorlar. Hayvan gibi benzin yakiyor. Amortisorler saglam olsa bile iki kisi binince arka teker camurluga surtuyor. Motoru yikayinca sinyal flasoru yaniyor, stop lambasi kablolarina teker surterek eritiyor. İnanilmaz rahatsiz sele berbat. Malzeme kalitesi berbat. Daytona bizzat kullandim o yuzden soyluyorum. 40 km gittikten sonra surucu prostat olurken artci da iki kalcasindan 5 er tane penisilin yemiş gibi oluyor.
Biraz yaşı da olsa temiz 250 cc japon makinelere bak derim. Ya da Hyosung Gv 250. Aman Regalden uzak dur!
-
regal teknoloji bakımından 10 yıl geriden gelen bir motor.
süspansiyon yok denilecek kadar az,
malzeme kalitesi çok çok kötü,dış görünüş tam bir aldanış aslında,
benzin göstergesi yok arkadaşımın daytonası var 250 lik kaç kez yolda kalmışlığı oldu bu benzin göstergesi yerine kafadan litre hesabı ile gitmeden ötürü,
yakıt tüketimi 250lik için çok fazla,100km de 5 lt benzin yiyor,
fabrika lastikleri naylon lastik olduğu için değiştirilip yola çıkılması lazım yoksa kaza riski çok yüksek,lastiklerin değişimi ise michlein için 1000 tl civarında.
250 ila 350cc arasında fark yok,vergide cep yakmasada 350likler 250liklere göre daha fazla fuzuli yakıt harcıyor o yüzden piyasada alan pek yok.
söylediğim üzere bu noktalar artık teknolojisi eskiyen bir alet için çok fazla negatilik içeriyor.serilik ve hız bakımından tatmin olunabilir ama diğer kısımları sadece gösteriş amaçlı alma düşüncesinde bile olunsa çok para harcanır.
Benimde tavsiyem daytonaya tip bakımından en yakın ve daha kaliteli bir makine olan daylim daystar 250 modelidir.enjeksiyonlu,çift silindirli 250cc bir motor olan bu modeli görmenizi tavsiye ederim,cüssenize görede çok sırıtmayacakdır.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
-
Hemen başka motor önermişsiniz. Ayıp ama
Suzuki İntruder 250, Yamaha Dragstar 250 öneririm. Temiz düzgün seçenekler var RR fiyatlarına. Kalite istiyosanız daelimi de es geçin.
-
Evet gelenek bozulmadı ve RR gömüldü
Bir Çin atasözü der ki, bana iki buji ve bir buji anahtarı verin Regal Raptor ile dünyayı dolaşayım. Yazmaktan yorulduğum için sadece google araması ile birisi denk gelirse işine yarasın diye yukarıdaki çamurluğun lastiğe sürtmesi ile ilgili yorum yapacağım; arka amortisör ayarlanabiliyor. Servisinde veya herhangi bir tamircide yükseltebilirsiniz. 250cc ile 350cc arasında ciddi fark vardır, özellikle artçılı kullanımda 350cc tavsiye ederim. 350cc fiyatı gereksiz yüksek olduğu ve RR alanlar genelde tipine baktığı için tercih edilmiyor bu nedenle ikinci elde denk gelmesi zor. Yazmayayım dedim ama son olarak, lastik değiştirilecekse (bu fiyat segmentindeki diğer tüm markalarda olduğu gibi kesinlikle değiştirilmeli) orjinal ölçülerde Metzeler tavsiye ederim. Spyder - Daytona seçimi yakın zamanda başka bir konuda daha konuşuldu arayıp ulaşabilirsiniz.
www.capitalcitychoppers.org
-
İnsan tonla para verip kendine nasıl işkence yapar anlayamıyorum. Regal almadan önce mutlaka sürücü ve artçı olarak en az 15-20 km kullanmanızı öneririm.
-
tinerci adlı üyeden alıntı
İnsan tonla para verip kendine nasıl işkence yapar anlayamıyorum. Regal almadan önce mutlaka sürücü ve artçı olarak en az 15-20 km kullanmanızı öneririm.
Ben bindim, şehirler arası Afyon-Ankara yol yaptım havanın soğuk olması dışında hiçbir sorun yaşamadım. Tamam kalite kokan bir motor değil ama çöp de diyemeyiz. Güzel görünür ilgi çeker. Eksoz açınca güzel homurdanır. Lastik her motora lazım sonuçta. Kaliteli bir çift lastikle iyi de yol tutar. Yakıtı da 4-5 It arası değişir (Daytona ve Spy der y klasik daha az yalariyi de yol tutar. Yakıtı da 4-5 It arası değişir (Daytona ve Spy der , klasik daha az yakar. Doğru oturuş pozisyonu bulunduğunda koltuk da elden geçerse çok da rahat bir motordur.
-
eek adlı üyeden alıntı
Evet gelenek bozulmadı ve RR gömüldü
Bir Çin atasözü der ki, bana iki buji ve bir buji anahtarı verin Regal Raptor ile dünyayı dolaşayım. Yazmaktan yorulduğum için sadece google araması ile birisi denk gelirse işine yarasın diye yukarıdaki çamurluğun lastiğe sürtmesi ile ilgili yorum yapacağım; arka amortisör ayarlanabiliyor. Servisinde veya herhangi bir tamircide yükseltebilirsiniz. 250cc ile 350cc arasında ciddi fark vardır, özellikle artçılı kullanımda 350cc tavsiye ederim. 350cc fiyatı gereksiz yüksek olduğu ve RR alanlar genelde tipine baktığı için tercih edilmiyor bu nedenle ikinci elde denk gelmesi zor. Yazmayayım dedim ama son olarak, lastik değiştirilecekse (bu fiyat segmentindeki diğer tüm markalarda olduğu gibi kesinlikle değiştirilmeli) orjinal ölçülerde Metzeler tavsiye ederim. Spyder - Daytona seçimi yakın zamanda başka bir konuda daha konuşuldu arayıp ulaşabilirsiniz.
motor var ,motor var..regalin şuanki fiyatlarını üstündeki teknolojiyle eş değer tutabiliyormusunuz gerçekten?
sıfırı 12000 tl olan bir makine ikinci elde 8-9 bine satılıyor?
Regalin eksik yönleri kendi sınıfımdaki diğer çinli yada kore malı motorlara göre çok eksik,buda regalin bir gerçeği..yoksa para benim param değil gidilsin alınsın gezilsin sorun yok ama şunuda unutmamak gerekki daha kaliteli bir motora binilip tecrübe edilmedikçe regal bazıları için hala kral olmaya devam edecek..
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
-
Daytona ile Spyder arasında oturuş bakımından fark yok. Yürüyeni motoru herşeyi aynı. Sadece Spyder biraz daha uzun. 250 cc ile 350 cc arasında büyük bir güç farkıda yok. Sadece rampalarda biraz daha az bayılır hepsi o. Sıfır alacaksan 350 cc ye fazladan ÖTV ödemenede gerek yok. Ama ikinci el alacaksan 350 daha avantajlıdır. Çünkü ikinci ele düşünce arada pek fiyat farkı kalmıyor. Bu motorlar çöp değildir arkadaşlar. Tarzı var ve kullanıcıları severek kullanıyor.
Yorumlardan birinde Daelim al iki silindir yazıyordu. Daelim Daystar tek silindirdir. İki silindir değil.
-
BlackGhost adlı üyeden alıntı
motor var ,motor var..regalin şuanki fiyatlarını üstündeki teknolojiyle eş değer tutabiliyormusunuz gerçekten?
sıfırı 12000 tl olan bir makine ikinci elde 8-9 bine satılıyor?
Regalin eksik yönleri kendi sınıfımdaki diğer çinli yada kore malı motorlara göre çok eksik,buda regalin bir gerçeği..yoksa para benim param değil gidilsin alınsın gezilsin sorun yok ama şunuda unutmamak gerekki daha kaliteli bir motora binilip tecrübe edilmedikçe regal bazıları için hala kral olmaya devam edecek..
Son cümlede bahsedilen ben miyim tam anlayamadım ama 4 aydır 6000km uzun yol şehiriçi karışık kullandığım kendime ait (bazen arkadaşımın kaynının nenesinin motorundan biliyorum yazıldığı için belirttim yanlış anlaşılmasın lütfen) Yamaha XVS1300A motorum var. Bundan önce ve bu sırada gezilerde motorları değişip kullandığım Vn900, C800, 650/1100 Dragstar modellerini de gayet iyi biliyorum. Bu saydığım makineler alınamıyorsa ve bütçe ~ ₺8000 ise ben Regal alırım. Lastiği Metzeler ile değiştirdim, koltuğu da kendim yaptırdım ve artçılı günübirlik 600km yol yaptığımda bile sorun yaşamadım. Yeni motoru almadan önce havayı beğenirsem sabah basıp Bolu'ya gidip geldiğim de oldu, sağanak yağmurda Ankara-Eskişehir yaptığım da. 2 sene önce kulüpteki 50 motorun belki 40 tanesi Regal Raptor'du, misal amortisörü patlayan hiç duymadım, o kadar uzun yola gittik kimse yolda kalmadı. Ciddi sorun olarak gördüğüm 3 olay vardı, bir motor 9000km'de arka rulman dağıttı, bir motor fabrika çıkışı çatlak depo ile geldi, bir motor da 6000km civarında iken gidon rulmanını dağıttı. Bunun haricinde bujidir balatadır diğer motorlarda ne kadar süre dayanıyorsa o kadar dayandı. Süper kaliteli motor demiyorum ama aynı türün laciverti olan modeller arasında "kalitesiz olan" olarak konumlandırılacak bir motor değildir. Hele ki öncelik görünüş ise bu fiyat segmentinde hala tek geçerim.
www.capitalcitychoppers.org
-
Ninemin kayninin bi tanidiginin falan degil ama yakin bir arkadasim tutturdu Regal daytona alicam diye. Motora yeni basladigi icin motosikleti gittim saticidan ben teslim aldim, bakimlarina ben goturdum. Motoru biliyorum yeterince kullandigimi dusunuyorum. Arkadaş bin pişman aldiğina. Anlattiklarimin fazlasi var eksigi yok.
-
tinerci adlı üyeden alıntı
Ninemin kayninin bi tanidiginin falan degil ama yakin bir arkadasim tutturdu Regal daytona alicam diye. Motora yeni basladigi icin motosikleti gittim saticidan ben teslim aldim, bakimlarina ben goturdum. Motoru biliyorum yeterince kullandigimi dusunuyorum. Arkadaş bin pişman aldiğina. Anlattiklarimin fazlasi var eksigi yok.
Ben onu kendim için yazdım, yani denk gelip de bir kere bindiğim değil, sürekli kullandığım kendime ait motor olduğunu belirtmek istedim yanlış anladınız.
www.capitalcitychoppers.org
-
eek adlı üyeden alıntı
Ben onu kendim için yazdım, yani denk gelip de bir kere bindiğim değil, sürekli kullandığım kendime ait motor olduğunu belirtmek istedim yanlış anladınız.
Pardon hocam; şimdi tekrar okudum özür dilerim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)