Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

150 cc Emisol Motorumu 200 CC Yaptım.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    19 Ağustos 2015
    Selamun aleyküm abiler kardeşler.
    Orjinali 150 cc olan Lifan Em150L (emisol) olan motorumu CBF alt motoruyla benzer olduğu için 200 ' cc CBF silindir piston seti taktım.
    Motorumun rodaj süresinde 200 km yolu şehir içinde diğer 300 km yolu ise Bursa'dan Erdek Ocaklar'a yolculuk yaparak ilk 500 km'yi tamamladım.
    5.viteste 80 km Hızla 6000 devirde Bursa'dan Erdeğe gittim.Fakat Motorumu 8000 Devire Çıkardığımda 110 Km Hıza Erişti.Motorum daha 500 km olduğu içinmi uzama hızı düşük ve uzun yolda sabit 105-110 km hızla gitmek istiyorum rodaj dönemi ve uzun yol önerileriniz nelerdir cevaplarınızı bekliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    yasin. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    pek anlamam ama okuduguma gore cc yükseltince krank güce dayanamayıp kırılabiliyormus zincir kopabiliyormus disliler ve zincir degistrilmesi gerekiyormus diye okumustum nekadar dogrudur bilemem tabi ve konuyu buraya degilde http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis buraya acsaydın daha iyi yardımcı olabilirlerdi diye düsünüyorum

  3. #3
    important22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2011
    Şehir
    Edirne
    Dişli oranları aynı ise son hızda değişme olmaz.
    cenkito ve oguzhan6161 bunu beğendiler.
    | 500px.com/Arranger | Youtube.com/channel/UCpMYGwzlf5cTevF5uVbXWeg/videos | Flickr.com/photos/132925453@N03 |

  4. #4
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    hiz degismez sadece son hiza cikis suren azalir bir de rampalarda cekisin artar bir buyuk vitesle cikarsin. ama pistonun konumu onemli buyutme kitlerinde genelde piston biraz asagida kaliyor bu da sikistirma oranini azaltiyor hayliyle cekiste cok farketmiyor. silindir uzerinde biraz torna isi olabilir

  5. #5

    Üyelik
    19 Ağustos 2015
    cevaplarınız için teşekkürler ön dişliyi 18 yapıp son hızı arttırabilirim diye düşünüyorum

  6. #6
    numangokce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara Sincan
    Motosikleti
    "Bade" bajaj discover 125st
    Motorunuz 1000cc de olsa son hiziniz degismez.

    Aracin son hizini yukseltmek icin ya motor devir sayisini artirmak gerekir yada daha basit islem olan disli oranlari degistirilmeli.

    On zincir dislisini buyuturseniz son hizini artar ama tork duser.

    Arka zincir dislisini kuculturseniz ayni islemi gercellestirmis olursunuz.

    Bunu yaparken on dislinin bir dis buyutulmesinin arka dislinin3- 4 dis kucultulmesi ile esdeger oldugunu unutmayin.
    cihanbursa16 bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    19 Ağustos 2015
    verdiğin bilgiler için teşekkür ederim motora 200 cc silindir taktığım için öne 18 dişli takıp güzel performans alıcağımı umuyorum şuan motor 600 km de hele bir 1000km tamamlasın orjinalle öne 18 dişli takıcam.

  8. #8

    Üyelik
    30 Ocak 2015
    motor yağını boşalt yerine düz mineral yağ koy.

    arkana bir arkadaşını artçı yap uludağa çık. o gazıda köküne kadar aç dağa çıkarken

  9. #9
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Her 200 cc ayni performansi vermez
    arkadasimin dedigi gibi hacmin yaninda dogru sikistirma orani da performansi cok yukseltir


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)