Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Jx6f mi mt 07 mi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    04 Haziran 2004
    Motosikleti
    Mondial, M 150 Vulture
    k_ayhn babacım ortalığı toz duman ettin. Bir soru ile. İkisini de test et. birinden birini seç. Ayrıca başlıkta beni etkileyen en önemli unsur bir çok değişik marka tavsiyesi olmaması. Sevindim bu duruma.
    aquarist4 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cb650 alma, 650f kullaniyorum gercekten kotu, mt07 hic viraj sevmiyor, sase cok esniyor, on suspansiyon rezalet. En kotusude cift silindir, titresimden bobrek tasi dokersin. Motosiklet 4 silindir olmalidir, yag gibi akmalidir yolda, zaten xj6 ya bir kere binsen digerlerinin lafini bile etmezsin, almisken diversion f modelini al, ciplak motosiklet eziyettir. Grenajsiz motosikletten keyif alamazsin.

    Yillardir motosiklet tavsiyesi verdigim kisilerden hepsi memnun Allah razi olsun diyor. Tavsiyem genel olarak

    Motosiklet sirali 4 silindir olacak, Yamaha basta, Honda son da u olmak uzere 4 japon markasindan birisi olacak, ve giydirmeli(grenajli bir model olacak)

    Bu tavsiyeye uyarsan her zaman kazanirsin.
    Hemen şimdi Ducati'ye telefon ediyorum fabrikayı kapatsınlar olurmu öyle ürettikleri her motosiklete çift silindiri sokuşturmuşlar.Hem Japon değil İtalyan hem de çift silindir.Terbiyesizlik resmen.

    Not:Dostum söylediklerinin bazılarına katılıyorum ama her motosiklet 4 silindir ve grenajlı olsa cidden sıkıcı olurdu.Kimisi naked hastası,kimisi cruiser hastası kimisi ciddi şekilde çift silindir hastası hatta MV Agusta'nın 3 silindirli motorları çoğu aynı sınıftaki motora nal toplatır.Biraz renkler ve zevkler durumu.Bu iki motosikletten hangisi seçersin diye sorarsan bende XJ6 derim.Ama kişisel zevk ve tercihini sanki mutlak bir gerçekmiş gibi empoze etmek yazdıklarınızı okuyan insanların kafasını karıştırabilir.
    aquarist4 ve copycat bunu beğendiler.

  3. #43
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayin Heinz 2 zamanli motorlarin surus dinamigini siz muhtemelen 2 zamanli motosiklet kullanmamisken ben biliyordum . 1997 yilinda 2 zamanli gilera gfr 125 imle , ozamanki adi izmir pinarbasi pisti olan yerde , levent celesun ve suleyman memnunlar 600 le donerlerken , ben balkanlardan gelen 2 zamanli 125 liklerle beraber donuyordum.

    Biz bu isleri iyi biliriz, 1995 yilindada rs125 extrema sahibiydim , siz rahat olun biz biliriz.

    Burada konu hafiflik, ucuzluk, hoplayip ziplama, ekonomi degil, burada konu keyf motoru elbette bir yaris supermotosu yada arazi exndurosu tek silindir olaxak bir commiter is guc motoru kucuk hacimlu tek silindir olacak.

    Ama cok para verip ayni paraya gidip 2 silindirli bir motor almak zir cahilliktir. Motor keyfi sirali 4 silindirden hatta mumkunse eski cbxler gibi sirali 6 silindirden alinir. Gerisi fasafisodur, motor degil motorcuktur onlar.

    Bir adamin ben motora biniyorum demesi icin 600cc hacim bile azdir en az 750cc sirali bir 4 silindir motora binen insan, ben gercek motosiklete biniyorum diyebilir. Bu catlasanizda patlasanizda boyledir malesef.
    Vay arkadaş! Amma da çok biliyormuşsun sen yahu! Hadi benim için bir de uğurlu sayı seçiver.

  4. #44
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam tamam arkadaş büyük oran vermiş ama gidip istitastik araştırma yapmasa da durum böyle. Sıfır alınıp 2-3 bin TL aksesuarla 18bin TL'ye satılan Mt-7'leri görünce kahroluyorum param yok diye

    Alıp bacağım kadar cam taktıran adamlar var. İhtiyaç belirleyip motosiklet almaktan ziyade, "parasına göre çok motor veriyorlar mt7 öyle" lafı o kadar sık duyuldu ki . Ninja300 ve duke 390'ı 20bine satın almak yerine alternatif olarak gözüktüğü için, çok dengesiz damgası yiyor eli gaz koluna alışmamış adamlar tarafından.
    Hocam mesajını yeni gördüm. Oran büyük falan değil. Yeni MT serisinden önce Yamaha önceki senelerde kaç adet 600cc ve üzeri motor satmış, şimdi ne kadar satıyor hesabına bakılsın ben eminim oranımın doğru çıkacağına. Motorun karakterini ve yapısını bilerek yüksek cc kullanan kullanıcı sayısı çok düşük. A markası veya B markası yok. Motor uygun fiyatlı çıktı, fiyatına göre çok şey vaad ediyor.

  5. #45
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Yiğidi öldürün ama hakkını yemeyin!Bencede xj6
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim

  6. #46
    k_ayhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul üsküdar
    Motosikleti
    pulsar 200 abs
    Alıntı Darkfriairs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    k_ayhn babacım ortalığı toz duman ettin. Bir soru ile. İkisini de test et. birinden birini seç. Ayrıca başlıkta beni etkileyen en önemli unsur bir çok değişik marka tavsiyesi olmaması. Sevindim bu duruma.
    Çevremde tanıdığım başka büyük cc kullanan yok malesef.burdan bilgi alayım dedim ortalık biraz karıştı

  7. #47
    aquarist4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 Diversion gitti,MT 07 Deep Armor geldi
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayatında 4 silindir motoru olmamis,yada adam gibi 600cc ve uzeri tek motora binmis olan 3-5 yillik motorcularin sagdan soldan duyduklari ikinci el bilgilerle , kucucuk tecrubeleriyle yada kafalarina gore mantik yurutmeleriyle, ahkam kesmelerinden midem bulandi artik.

    Bu isler, tahminle yada ikinci el bilgiyle olmaz, bir kere MT07 gibi bir ucubeyi XJ6 ile kiyaslamaniz cok yanlis.
    Bu tamamiyle beklentinize bağlı. Ben XJ6 Diversion 4 silindir makineyi satıp MT-07'yi (UCUBE'Yİ) aldım ve çok memnunum. Tamamen göreceli..

  8. #48
    k_ayhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul üsküdar
    Motosikleti
    pulsar 200 abs
    Alıntı aquarist4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu tamamiyle beklentinize bağlı. Ben XJ6 Diversion 4 silindir makineyi satıp MT-07'yi (UCUBE'Yİ) aldım ve çok memnunum. Tamamen göreceli..
    Hocam ikisini kullanmış birisi olarak artıları ve eskileri yazarmısın

  9. #49
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı k_ayhn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ikisini kullanmış birisi olarak artıları ve eskileri yazarmısın
    +1 .
    Darkfriairs bunu beğendi.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  10. #50
    aquarist4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 Diversion gitti,MT 07 Deep Armor geldi
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dikkat ettinizmi sahibinden.com da satilik 2bin 3bin km lik mt07 lerden gecilmiyor...
    Haklısınız. Onlar genelde her yeni çıkan makineye saldıran, tam olarak tarzını ve ne istediğini bilmeyen arkadaşlarımızın ilanları. Benim ki de daha yeni 2000'e geldi ve Allah sattırmasın diyorum. Ben ince eleyip tarzım olan makineyi 2. denemede buldum

  11. #51
    Lightning - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2012
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayin Heinz 2 zamanli motorlarin surus dinamigini siz muhtemelen 2 zamanli motosiklet kullanmamisken ben biliyordum . 1997 yilinda 2 zamanli gilera gfr 125 imle , ozamanki adi izmir pinarbasi pisti olan yerde , levent celesun ve suleyman memnunlar 600 le donerlerken , ben balkanlardan gelen 2 zamanli 125 liklerle beraber donuyordum.

    Biz bu isleri iyi biliriz, 1995 yilindada rs125 extrema sahibiydim , siz rahat olun biz biliriz.

    Burada konu hafiflik, ucuzluk, hoplayip ziplama, ekonomi degil, burada konu keyf motoru elbette bir yaris supermotosu yada arazi exndurosu tek silindir olaxak bir commiter is guc motoru kucuk hacimlu tek silindir olacak.

    Ama cok para verip ayni paraya gidip 2 silindirli bir motor almak zir cahilliktir. Motor keyfi sirali 4 silindirden hatta mumkunse eski cbxler gibi sirali 6 silindirden alinir. Gerisi fasafisodur, motor degil motorcuktur onlar.

    Bir adamin ben motora biniyorum demesi icin 600cc hacim bile azdir en az 750cc sirali bir 4 silindir motora binen insan, ben gercek motosiklete biniyorum diyebilir. Bu catlasanizda patlasanizda boyledir malesef.
    O zaman 250'liğe tasarruf için binen, hafif olduğu için binen, az yaktığı için binen kişilerin hiç biri motorcu değil, Tüh o kadar da motorcuyuz diye geçiniyorduk. zaten sizin yüzünüzden millet 600'lükle başlaşam olur mu 1000'likle başlasam olur mu diyor.

    Motorcu değilmişiz hadi dağılalım.
    aquarist4 bunu beğendi.
    ,

  12. #52
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Hayabusa kullanıcıları topiğine gidiyorum. Aşağısı kurtarmaz artık
    fz6_fazer bunu beğendi.

  13. #53
    aquarist4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 Diversion gitti,MT 07 Deep Armor geldi
    Alıntı k_ayhn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ikisini kullanmış birisi olarak artıları ve eskileri yazarmısın
    Zaten ilk cevaplarda da yazdım, eski forum katılımlarında da bulabilirsin. XJ6N - XJ6S - XJ6F 200 kgr. üstü ağırlıkları olan makinenin giysisi değişik versiyonlarıdır. Bir SS performansında (sadece son hızı düşük, üstünde R6 bloğu kullanılıyor, aktarıcılar farklı), hem kullanıcı hem de artçı için bir touring rahatlığında fakat tarzına göre şehir içi kullanım için ağır bir makinedir. Caddeden sokak girişlerinde, keskin dönüşlerde ağırlık merkezi farkı sebebiyle bende hep ürkme hissi uyandırdı. Uzun yolda çok keyifli makine. 10 günlük Fazer 8 tecrübemden sonra Diversion'ı Çanakkale'den satın alıp 5 saat boyunca bir kere yağmurluk giymek bir kere de benzin almak dışında totomu koltuktan hiç kaldırmadan İzmir'e geldim, bu ne kadar rahat olduğunu size anlatır. Şimdi gelelim MT-07'ye.. İzmot'tan satın alıp üstüne binmeden önce bir kere başka bir MT-07 üstüne oturmuş, ağırlık ve dengesine bakmış fakat emanet makina olduğu için kullanmamıştım. İzmot'tan alıp marş yapıp hareket ettiğimde sanki XJ6 sonrası mobilete binmiş gibi hissettim kendimi. Omuzlarımla ellerimin mesafesi, ön kısmın göğsüme olan yakınlığı, 169 kgr. kuru ağırlığı ile (ABS'siz) XJ6'dan çok farklıydı. Hafifliği ile tüm korkumu alıp götürdü. Gaz kolunda XJ6'dan sonra hiç zorlanmadım ama gaz açtığımda yarattığı vibrasyon beni güldürmedi desem yalan olur, makine kudurduğu zaman dikkatli olmak gerekir zira rüzgardan motordan arkaya doğru savruluyorsunuz.. Hem sürat yapayım, hem rahat, konforlu olsun derseniz MT-07 size göre değil çünkü sizi rüzgara dövdürüyor. Ben şehir dışında çok süratli kullanmayıp şehir içinde devirli kullanıp tabiri caizse yardıra yardıra gitmeyi sevdiğim için MT-07'yi de çok sevdim. Benim izlenimlerim bunlar. Bir de unutmadan ekleyeyim, sanki MT-07 tek kişi için hazırlanmış bir makine ki hem artçı koltuğu pek rahat değil hem de artçı için tutamaç yok. Bütün bunları değerlendirerek satın aldığım için dezavantajları benim yüzümü güldürüyor. Bunu satsam ne mi alırım? Motor alırsam gene bir MT-07 alırım. (MT-09 veya tracer bana fazla gelir, gerek de yok.)

  14. #54
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Ayhan ,Ben xj6 s kullandım çok memnundum gönül rahatlığıyla xj6 alabilrsin.
    k_ayhn bunu beğendi.

  15. #55
    VESPERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F 800 GS
    Shamy, muhtemelen yaşın baya büyük ondan bu saçmalıklarını yaşlılığına veriyorum. Cehaletin paçalarından akıyor zira. Daha fazla yaşından dolayı bişey söylemeyeceğim. AEA'nın incelemesini gelmiş burda anlatıyorsun yok süspansiyon berbat yok virajları kötü.

    Bir kere MT-07 ile xj6-f i değerlendiren zihniyet gitsin ot toplasın bence, daha fazla işe yarar. Birisi sport touring diğeri naked. Bambaşka tarzlar, başmbaşka kültürler, bambaşka keyifler bambaşka amaçlar güdüyor. Daha bunu anlayamamışsınız.

    Bari MT-07 ile XJ6-N i kapıştırında bişeye benzesin.

  16. #56
    Pisman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2008
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    cbf 1000 den geçiyorsunuz, bir yolunu bulup kullanmadan, denemeden almayın derim ben

  17. #57

    Üyelik
    01 Eylül 2014
    Şehir
    ankara / washington dc
    Motosikleti
    MT07ABS / FZ09
    Alıntı VESPERA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Shamy, muhtemelen yaşın baya büyük ondan bu saçmalıklarını yaşlılığına veriyorum. ....
    puhhhaaaaaa...
    adama bunadin diyon yani ))

  18. #58
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Mt07 motocage de saseye ek bir baglanti atmislar inceledim, bunun muhakkak faydasi olacaktir. Ustune birde hyperpro suspansiyon kiti takilirsa on yay ve yag, arka şok daha guvenli olur. Gerci xj6 da da on yay kitine kesin ihtiyac var, ayni sey performans kullanmayi seviyorsaniz cbr650 icinde gecerli. Bu sinif motorlar malesef ucuz ve zayif suspansiyon ile geliyorlar, ayrica xj6 nin on freni icinde hafif bir oynama yapmak lazim celik fren hortumu ve adam gibi sinter metal balata takimi gibi. Kivraklik konusunda bilmeyen arkadaslar yorum yapmasin xj6 nin kivrakligi mt07 kadar iyidir kolay yonlenir. Ben altimdaki cbr650f i bile sanki bir Ybr kullaniyormus gibi kolayca savurabiliyorum sıkısık trafikte ve dar alanlarda.

    Benim kisisel tercihim kesinlikle xj6 olur. 4 silindirin keyfini hicbirsey vermez cunku motosiklette.

  19. #59

    Üyelik
    11 Ağustos 2015
    Motosikleti
    Yok
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayin Heinz 2 zamanli motorlarin surus dinamigini siz muhtemelen 2 zamanli motosiklet kullanmamisken ben biliyordum . 1997 yilinda 2 zamanli gilera gfr 125 imle , ozamanki adi izmir pinarbasi pisti olan yerde , levent celesun ve suleyman memnunlar 600 le donerlerken , ben balkanlardan gelen 2 zamanli 125 liklerle beraber donuyordum.

    Biz bu isleri iyi biliriz, 1995 yilindada rs125 extrema sahibiydim , siz rahat olun biz biliriz.

    Burada konu hafiflik, ucuzluk, hoplayip ziplama, ekonomi degil, burada konu keyf motoru elbette bir yaris supermotosu yada arazi exndurosu tek silindir olaxak bir commiter is guc motoru kucuk hacimlu tek silindir olacak.

    Ama cok para verip ayni paraya gidip 2 silindirli bir motor almak zir cahilliktir. Motor keyfi sirali 4 silindirden hatta mumkunse eski cbxler gibi sirali 6 silindirden alinir. Gerisi fasafisodur, motor degil motorcuktur onlar.

    Bir adamin ben motora biniyorum demesi icin 600cc hacim bile azdir en az 750cc sirali bir 4 silindir motora binen insan, ben gercek motosiklete biniyorum diyebilir. Bu catlasanizda patlasanizda boyledir malesef.
    Merhaba öncelikle dediklerinize sonuna kadar saygı duyuyorum belki çok tecrübenizde var ama son dediklerinize katılmıyorum bir motora motor dememiz icin illaha bu özelliklere sahip olmak zorunda değil diye düşünüyorum biraz zeck meselesi aslında motordan ne beklediğimiz önemli teşekkürler iyi günler

  20. #60
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    bugun ybr 125 ile rusyayi gezen oradan japonyaya gitmeye calisan "ikiteke" hepimizden daha motorcudur.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)